Ik heb zelf toevallig exact de Joystick en controller uit het plaatje hierboven (Logitech Extreme 3D pro, beste koop ooit 12 jaar geleden) Kijk eerst even hoe fijn die vliegen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:
"Unable to load metafile"
"Reparing. Patches left:3"
Ik zal de boel even herinstalleren, dat zal sneller gaan denk ik.
---
Herinstallatie bezig. Gaat rap, klaar over 20 minuten.
Control scheme is lekker uitgebreid. Heeft iemand een uitgebreide setup: HOTAS oid?
Same , heb nog wel een controller liggen voor m'n pc.quote:
In de megatread op RSI forum gaan enkele all out met pedalen, dual joysticks, play seat, infinity setup of de Oculus Rift. Dat is voor mij ook iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:
Ik heb zelf toevallig exact de Joystick en controller uit het plaatje hierboven (Logitech Extreme 3D pro, beste koop ooit 12 jaar geleden) Kijk eerst even hoe fijn die vliegen.
Misschien haal ik ooit nog wel een HOTAS hiervoor. Maar ja, voor +¤150,- heb je ook alweer bijna een connie
Gaat mij allemaal te ver dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:33 schreef Muscle.N3rd het volgende:
In de megatread op RSI forum gaan enkele all out met pedalen, dual joysticks, play seat, infinity setup of de Oculus Rift. Dat is voor mij ook iets te veel van het goede.
Onlangs heb ik de Logitech G13 keypad gekocht. Enigszins oude tech, maar in combinatie met de Logitech G700 muis vind ik FPS fijn spelen. Het zal wel even een klus worden deze naar tevredenheid te mappen.
Ik was sowieso al van plan om m'n systeem te upgraden over een paar maandjes, maar dat is niet zozeer voor deze game.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:54 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Wellicht wanneer de PU enigszins is uitgerold dat ik mijn systeem een beetje opwaardeer, maar meer tech komt er bij mij voorlopig ook niet in denk ik. Met een dergelijk uitgebreide setup wordt het zo'n toewijding waar je niet meer even 30 minuten casual kunt gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |