Wanneer je voor het eerst je hangar verlaat in een Aurora/ Mustang /(derde starter schip) in de PU of AC zal de matchmaking je/ jouw team niet zetten tegen een/ meerdere Hornet F7C-Ms bijvoorbeeld. De matchmaking zal gaan naar winst/verlies ratio en dergelijke.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
Natuurlijk krijgen ze niet dezelfde ervaring. Veel backers hebben al meerdere schepen, terwijl mensen die bij launch kopen het toch echt met een Aurora moeten gaan doen. En ja, in het begin zul je dogfights ook gaan verliezen tegen anderen die dan al 2 jaar de DFM hebben zitten spelen.
Aan de andere kant, het hele doel van de game is straks een beetje rond vliegen, credits verdienen, je schip upgraden en repeat. Je kunt je dan afvragen of de mensen die nu al alle schepen hebben gekocht daadwerkelijk een "leukere" ervaring hebben dan de mensen die moeten gaan werken voor hun schepen.
Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:21 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Wanneer je voor het eerst je hangar verlaat in een Aurora/ Mustang /(derde starter schip) in de PU of AC zal de matchmaking je niet zetten tegen een Hornet F7C-M bijvoorbeeld . De matchmaking zal gaan naar winst/verlies ratio en dergelijke.
Die Idris pakken we gewoon effe met z'n allen hier joh :pquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vinden![]()
De AC is tegen die tijd alleen nog maar bedoelt als trainingmodule.
Wat ik begrepen had is als je de PVP/ PVE slider voor de PU helemaal naar PVE zet, wat resulteert in ongeveer 10% PVP/ 90% PVE (PVP willen ze niet volledig uitsluiten), dat matchmaking betreffende AI op jouw niveau wordt afgestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vinden![]()
De AC is tegen die tijd alleen nog maar bedoelt als trainingmodule.
Een Merchantman en een Starfarer al? Jij hebt flink ingeslagenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had is als je de PVP/ PVE slider voor de PU helemaal naar PVE zet, wat resulteert in ongeveer 10% PVP/ 90% PVE (PVP willen ze niet volledig uitsluiten), dat matchmaking betreffende AI op jouw niveau wordt afgestemd.
In eerste instantie zal ik niet veel buiten UEE beveiligde ruimte te vinden zijn. Ik verwacht niet dat een Idris me daar zal aanvallen, anders bied ik wel brandstof (Starfarer) of goederen (Merchantman) voor een korting aan om mijn huid te redden hehe.
Ik ben een beetje laat tegen SC aangelopen, #314712, maar via een outfit genoot van Planetside 2 kon ik deze schepen voor OB prijzen overnemen. Als handelaren op de grijze markt op Reddit had hij heel veel schepen en pakketen ingekocht in de dagen voor LTI eindigde. Outfit genoten konden deze later voor kostprijs overnemen. Ik kon die kans niet laten liggen en moest ze hebben haha.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
Een Merchantman en een Starfarer al? Jij hebt flink ingeslagen
Ik heb zelf toevallig exact de Joystick en controller uit het plaatje hierboven (Logitech Extreme 3D pro, beste koop ooit 12 jaar geleden) Kijk eerst even hoe fijn die vliegen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:
"Unable to load metafile"
"Reparing. Patches left:3"
Ik zal de boel even herinstalleren, dat zal sneller gaan denk ik.
---
Herinstallatie bezig. Gaat rap, klaar over 20 minuten.
Control scheme is lekker uitgebreid. Heeft iemand een uitgebreide setup: HOTAS oid?
Same , heb nog wel een controller liggen voor m'n pc.quote:
In de megatread op RSI forum gaan enkele all out met pedalen, dual joysticks, play seat, infinity setup of de Oculus Rift. Dat is voor mij ook iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:
Ik heb zelf toevallig exact de Joystick en controller uit het plaatje hierboven (Logitech Extreme 3D pro, beste koop ooit 12 jaar geleden) Kijk eerst even hoe fijn die vliegen.
Misschien haal ik ooit nog wel een HOTAS hiervoor. Maar ja, voor +¤150,- heb je ook alweer bijna een connie
Gaat mij allemaal te ver dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:33 schreef Muscle.N3rd het volgende:
In de megatread op RSI forum gaan enkele all out met pedalen, dual joysticks, play seat, infinity setup of de Oculus Rift. Dat is voor mij ook iets te veel van het goede.
Onlangs heb ik de Logitech G13 keypad gekocht. Enigszins oude tech, maar in combinatie met de Logitech G700 muis vind ik FPS fijn spelen. Het zal wel even een klus worden deze naar tevredenheid te mappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |