Ja even gespeeld en is wel leuk. Er zit wel op het moment bijna geen uitleg bij en ik wist in het begin niet echt waar ik mee bezig was. Nu nog steeds niet eigenlijk, weet nog steeds niet goed hoe je snel wat geld kan verdienen.quote:
Nice korte review dude!quote:Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja even gespeeld en is wel leuk. Er zit wel op het moment bijna geen uitleg bij en ik wist in het begin niet echt waar ik mee bezig was. Nu nog steeds niet eigenlijk, weet nog steeds niet goed hoe je snel wat geld kan verdienen.
Het reizen is wel leuk gedaan. Je hebt een supercruise, en op die manier reis je tussen locaties in een sterrenstelsel. Alleen dit gaat allemaal in "real-time", en dit kan best een paar minuten duren. In die paar minuten zit je eigenlijk gewoon een beetje voor je uit te staren totdat je bijna op je bestemming bent en moet gaan de-accelereren. Tussendoor is er eigenlijk ook niks te doen zover ik weet. Soms krijg je tussendoor nog een interdiction, dat vijandige schepen je uit de supercruise halen. Maar omdat ik nog maar in het startersschip zit met een bagger wapen is de enige uitkomst snel weer terug in supercruise gaan.
Leuke is wel dat alles random generated is, er zijn iets van 400.000 sterrenstelsels dacht ik. Maar het nadeel is dus dat er niks unieks is. Star Citizen heeft dacht ik rond de 100 sterrenstelsels, maar die zijn dan wel allemaal hand crafted zodat elk sterrenstelsel echt unieks is. Bij. E:D heb je nou niet echt de indruk dat je ergens totaal anders bent zegmaar.
En uiteindelijk kwam ik wat wanted NPC's tegen, en als je die verslaat krijg je wat credits. Alleen nu is het zo dat als ze bijna dood zijn ze gewoon letterlijk verdwijnen. Is ook een bug als het goed is, maar de enige andere manier om geld te verdienen is te traden, maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij nou niet echt duidelijk.
In de toekomst willen ze ook nog uitbreidingen gaan maken (die krijg je "gratis" als je de expansion pass hebt welke ook zit inbegrepen in de premium beta) en daar zit dan onder andere het landen op planeten in en het rondlopen op schepen, planeten en stations.
Achja, hopelijk volgende week de DFM. Ik ben #31402 dus hopelijk niet te lang wachten. Ik kan in iedergeval het SP gedeelte spelen
Thanksquote:Op maandag 2 juni 2014 09:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nice korte review dude!Is dus nog flink in de ontwikkeling dus, naar ik begrijp?
Als ik beelden zie, ziet het er wat minder arcadey uit dan Freelancer (wat ik niet persé beter vind).
Desalniettemin houd ik Elite dan ook in de gaten. Al heb ik dat spel niet gebacked dus denk ik dat ik af wacht tot het uit komt.
Ben het denk ik wel met je eens ben dat ik liever de star citizen manier van shizzle heb.
Vond ik in freelancer ook mooi dat je in welke regio je was je de unieke gaswolken etc. allemaal had.
En inderdaad, zullen maar even moeten wachten op de DFM. Ook al verwacht ik er nog niet al te veel van. Maar lijkt me dan wel lachen om voor het eerst met jullie even de ruimte in te kunnen vliegen.
Heb morgen een slaapdienst van 1430 tot 1030 woensdagquote:Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Thanks
Het is zeker nog in ontwikkeling, heb al een paar CTDs gehad en ook vaak lang wachten op een connectie van de MP. Maar dat komt allemaal wel goedHet is inderdaad wel een stuk minder arcade. Het is geen die-hard sim ofzo, het is wel aardig straight-forward, maar het besturen van je schip gaat best log. Als ik de beelden van SC zie dat ziet het er wat meer arcade uit en lijkt het ook dat je schip een stuk wendbaarder is. Wat mij persoonlijk wel wat leuker lijkt.
En als we geluk hebben komt de DFM morgen al. Schijnbaar zijn de meeste kritische bugs al gefixt. Als het goed is later vandaag nog een report en als het goed is krijgen we dan meer te horen
Gewoon "Kof".quote:Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef RickoKun het volgende:
Flotilla of Knowledge
Federation of Knowledge
Faction of Kleptomaniacs
Fliers on Kleenex
Fondlers of Koalas (gejat van de fok! Guild wars 2 inactieve clAn)
Fiddlers of kiddies
Hoewel ik backer ben hoop ik dit absoluut nietquote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Euribob het volgende:
Ik heb wel het idee dat als je deze game zo ongeveer bij de release koopt je nooit de ervaring gaat krijgen als die van de eerste backers.
Backers krijgen gewoon een headstart mbt hun ship en gear en uiteraard het spelen van de beta.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
Natuurlijk krijgen ze niet dezelfde ervaring. Veel backers hebben al meerdere schepen, terwijl mensen die bij launch kopen het toch echt met een Aurora moeten gaan doen. En ja, in het begin zul je dogfights ook gaan verliezen tegen anderen die dan al 2 jaar de DFM hebben zitten spelen.
Aan de andere kant, het hele doel van de game is straks een beetje rond vliegen, credits verdienen, je schip upgraden en repeat. Je kunt je dan afvragen of de mensen die nu al alle schepen hebben gekocht daadwerkelijk een "leukere" ervaring hebben dan de mensen die moeten gaan werken voor hun schepen.
Precies. Enige echte voordeel is LTI, maar Roberts heeft al aangegeven dat het nooit de bedoeling is dat je insurance zwaar drukt op je financiën, dus zo veel voordeel zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Backers krijgen gewoon een headstart mbt hun ship en gear en uiteraard het spelen van de beta.
De start ervaring zal wel anders zijn , maar goed... ik neem aan dat de voordelen van backers niet al te groot zijn.
Pfft , heb er wel echt zin in hoor.
Wanneer je voor het eerst je hangar verlaat in een Aurora/ Mustang /(derde starter schip) in de PU of AC zal de matchmaking je/ jouw team niet zetten tegen een/ meerdere Hornet F7C-Ms bijvoorbeeld. De matchmaking zal gaan naar winst/verlies ratio en dergelijke.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
Natuurlijk krijgen ze niet dezelfde ervaring. Veel backers hebben al meerdere schepen, terwijl mensen die bij launch kopen het toch echt met een Aurora moeten gaan doen. En ja, in het begin zul je dogfights ook gaan verliezen tegen anderen die dan al 2 jaar de DFM hebben zitten spelen.
Aan de andere kant, het hele doel van de game is straks een beetje rond vliegen, credits verdienen, je schip upgraden en repeat. Je kunt je dan afvragen of de mensen die nu al alle schepen hebben gekocht daadwerkelijk een "leukere" ervaring hebben dan de mensen die moeten gaan werken voor hun schepen.
Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:21 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Wanneer je voor het eerst je hangar verlaat in een Aurora/ Mustang /(derde starter schip) in de PU of AC zal de matchmaking je niet zetten tegen een Hornet F7C-M bijvoorbeeld . De matchmaking zal gaan naar winst/verlies ratio en dergelijke.
Die Idris pakken we gewoon effe met z'n allen hier joh :pquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vinden![]()
De AC is tegen die tijd alleen nog maar bedoelt als trainingmodule.
Wat ik begrepen had is als je de PVP/ PVE slider voor de PU helemaal naar PVE zet, wat resulteert in ongeveer 10% PVP/ 90% PVE (PVP willen ze niet volledig uitsluiten), dat matchmaking betreffende AI op jouw niveau wordt afgestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vinden![]()
De AC is tegen die tijd alleen nog maar bedoelt als trainingmodule.
Een Merchantman en een Starfarer al? Jij hebt flink ingeslagenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had is als je de PVP/ PVE slider voor de PU helemaal naar PVE zet, wat resulteert in ongeveer 10% PVP/ 90% PVE (PVP willen ze niet volledig uitsluiten), dat matchmaking betreffende AI op jouw niveau wordt afgestemd.
In eerste instantie zal ik niet veel buiten UEE beveiligde ruimte te vinden zijn. Ik verwacht niet dat een Idris me daar zal aanvallen, anders bied ik wel brandstof (Starfarer) of goederen (Merchantman) voor een korting aan om mijn huid te redden hehe.
Ik ben een beetje laat tegen SC aangelopen, #314712, maar via een outfit genoot van Planetside 2 kon ik deze schepen voor OB prijzen overnemen. Als handelaren op de grijze markt op Reddit had hij heel veel schepen en pakketen ingekocht in de dagen voor LTI eindigde. Outfit genoten konden deze later voor kostprijs overnemen. Ik kon die kans niet laten liggen en moest ze hebben haha.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
Een Merchantman en een Starfarer al? Jij hebt flink ingeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |