abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140384405
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Origin 300I deze badboy

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het inderdaad zoals freelancer wordt dan ga ik huilen van blijdschap en zal mijn vriendin mij een poosje niet zien.
Als ik zie wat voor extra's je allemaal al heb met die ''extra goals'' , dan baal Ik wel dat ik niet eerder gepledged heb :(
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 29 mei 2014 @ 02:18:28 #52
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140497231
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Naar de datum van de pledge packages hebben jullie ook de Explorer-class mobiGlas Rig, de 42 miljoen stretch goal award. Ben benieuwd wanneer we deze in de hangar zien.

Ricko, aangaande toegang tot de DFM, jij hebt zeker een laag Citizen nummer?

[ Bericht 17% gewijzigd door Muscle.N3rd op 29-05-2014 02:26:09 ]
  donderdag 29 mei 2014 @ 13:24:32 #54
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140504664
Aldus Day zijn een aantal bugs reeds verholpen: https://imgur.com/a/FzCWi?gallery. Lesnic gaf ook aan dat de vertraging dagen zijn, geen weken of maanden:http://www.reddit.com/r/s(...)hat/?sort=confidence. Gezien de hardware requirements maak ik me ook geen zorgen; naast bugs zal ik de eyecandy er niet uit kunnen halen.

quote:
Dear Travis [Day], [..] Oculus Rift DK2 has a recommended requirement of a hardware that is capable of running games at 75FPS (at 1080p). [..] I am currently running a 4770k at 4,2 GHz, 16GB 1600MHz RAM and a R9 290 (Sapphire TriX, which is overclocked a bit)
quote:
Hey Skuripanda, You will likely not achieve 75 FPS. I don't think that is currently possible running very high settings at 1080p. My rig here at work is almost identical to yours with the exception that I have dual r9's in Xfire and I do not get near 75FPS on very high at 1080p in AC currently.
https://forums.robertsspa(...)394/#Comment_2566394
pi_140507369
Ik vraag me af wat voor fps ik ga halen wanneer de full game uitkomt :')

Ik heb derde gen i7 quad met 8 GB geheugen en gt650m videokaart in de laptop.
pi_140512267
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:09 schreef VulpX het volgende:
DFM is uitgesteld, godver...

http://robertsspaceindust(...)a-Commander-V8-Delay
pfff, lekker last minute ook. Noem dan ook geen datum tenzij je er echt 100% zeker van bent. Dit is ook al niet de eerste keer. Morgen gelukkig de Elite Dangerous permium beta, kan ik mijzelf daar nog mee vermaken :P

[ Bericht 10% gewijzigd door bjorntju op 29-05-2014 17:38:36 ]
pi_140512582
Het had goed gekund dat ze juist wel zeker waren van de datum alleen er kan tussendoor altijd wel iets gebeuren.

Mij maakt het niet zoveel uit met wachten want wil iets goed spelen dan iets 'gerushed' :+
pi_140514113
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
Het had goed gekund dat ze juist wel zeker waren van de datum alleen er kan tussendoor altijd wel iets gebeuren.

Mij maakt het niet zoveel uit met wachten want wil iets goed spelen dan iets 'gerushed' :+
Eerst zeiden ze dat de release een week of 2 na de DFM reveal (11 april) ging komen. Dat zal dan ± eind vorige maand zijn geweest. Toen kan ik mij herinneren dat CR in een Ask the Chairman zei (eind vorige maand of begin deze maand, ik weet het niet meer precies) dat ze hem over twee/drie weken wilden uitbrengen, wat dan ongeveer midden mei zou zijn geweest. Toen werd het dus 29 mei, en dan doen ze het zowat letterlijk last minute hem nogmaals uitstellen. Er kan altijd iets gebeuren inderdaad, maar zeg dan gewoon geen datum als je er niet 100% zeker van bent, of geef jezelf een meer ruimere datum. Dan kan je altijd de release nog naar voren zetten. En niet te vergeten dat de DFM origineel eind 2013 al uit hoorde te komen.

Toen ik voor de game backte was ik er al van overtuigd dat ze het originele release schema absoluut niet gingen halen en er zeker delays gingen optreden. En hier heb ik ook geen problemen mee. Maar ik wordt er wel moe van dat er altijd geschatte en concrete datums worden gegeven die uiteindelijk gewoon niet haalbaar blijken te zijn. De dogfighting module is pre-alpha dus om eerlijk te zijn maakt het mij niet veel uit als het niet erg gepolished is. Daarvoor is de volledige release.
pi_140514183
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Eerst zeiden ze dat de release een week of 2 na de DFM reveal (11 april) ging komen. Dat zal dan ± eind vorige maand zijn geweest. Toen kan ik mij herinneren dat CR in een Ask the Chairman zei (eind vorige maand of begin deze maand, ik weet het niet meer precies) dat ze hem over twee/drie weken wilden uitbrengen, wat dan ongeveer midden mei zou zijn geweest. Toen werd het dus 29 mei, en dan doen ze het zowat letterlijk last minute hem nogmaals uitstellen. Er kan altijd iets gebeuren inderdaad, maar zeg dan gewoon geen datum als je er niet 100% zeker van bent, of geef jezelf een meer ruimere datum. Dan kan je altijd de release nog naar voren zetten. En niet te vergeten dat de DFM origineel eind 2013 al uit hoorde te komen.

Toen ik voor de game backte was ik er al van overtuigd dat ze het originele release schema absoluut niet gingen halen en er zeker delays gingen optreden. En hier heb ik ook geen problemen mee. Maar ik wordt er wel moe van dat er altijd geschatte en concrete datums worden gegeven die uiteindelijk gewoon niet haalbaar blijken te zijn. De dogfighting module is pre-alpha dus om eerlijk te zijn maakt het mij niet veel uit als het niet erg gepolished is. Daarvoor is de volledige release.
Ja daar heb je natuurlijk ook wel een punt. Ik heb trouwens echt torenhoge verwachting bij dit spel :') net zoals straks met star wars episode 7 :')
pi_140514237
ZUllen we een FOK! groep trouwens concreet gaan maken?
pi_140514262
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja daar heb je natuurlijk ook wel een punt. Ik heb trouwens echt torenhoge verwachting bij dit spel :') net zoals straks met star wars episode 7 :')
Haha ja ik ook hoor :P Daarom ben ik aan de andere kant ook wel blij dat ze de tijd er voor nemen, want het is echt een gigantisch uitgebreide game. In een chat zei die vent van Wingmans hangar dat de delay waarschijnlijk een paar dagen is, en geen weken of maanden. Maar nu zul je weer zien dat ze weer wat aan het gokken zijn en hij uiteindelijk pas over een week of twee uitkomt :P

quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
ZUllen we een FOK! groep trouwens concreet gaan maken?
Vind het best :P
pi_140514397
Wat voor organisatie naam hebben jullie in gedachte? :7
pi_140519699
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:57 schreef FL_Freak het volgende:
Wat voor organisatie naam hebben jullie in gedachte? :7
Ik denk dat FOK niet door de keuring komt, ivm fuck.

Ligt er ook een beetje aan welke rol je wil gaan spelen met de org. Ga je voor een PMC, of exploration, piraterij, handel, een combinatie?

Ik zit trouwens al bij een PMC org, Rogue Squadron: http://robertsspaceindustries.com/orgs/RSQ
Maar ga natuurlijk de FOK org dan wel als affiliate joinen.
pi_140520743
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ik denk dat FOK niet door de keuring komt, ivm fuck.

Ligt er ook een beetje aan welke rol je wil gaan spelen met de org. Ga je voor een PMC, of exploration, piraterij, handel, een combinatie?

Ik zit trouwens al bij een PMC org, Rogue Squadron: http://robertsspaceindustries.com/orgs/RSQ
Maar ga natuurlijk de FOK org dan wel als affiliate joinen.
Hoeft ook geen fok naam te hebben. Als iemand hier een leuke passende naam kan verzinnen en we het enigszins serieus nemen :+ :+
pi_140520767
Ricko kun moet dan sws leider zijn _O_
pi_140528514
Ben maar voor een AVENGER gegaan :)
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:21:46 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140538442
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 02:18 schreef Muscle.N3rd het volgende:

Ricko, aangaande toegang tot de DFM, jij hebt zeker een laag Citizen nummer?
Ik zag laatst het nummer maar kan nu niet vinden waar het staat?

quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ricko kun moet dan sws leider zijn _O_
Deze badboy moet sowieso een mede leider hebben, want ik weet niet hoeveel tijd ik over een jaar heb (mocht ie dan uitkomen :') ) om een beetje alles in goede banen te kunnen blijven houden.

Eerst maar een naam verzinnen, maar dat is altijd al lastig. Ben nu ook best wel inspiratieloos want brak :@
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:22:28 #68
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140538459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:33 schreef bjorntju het volgende:

[..]

pfff, lekker last minute ook. Noem dan ook geen datum tenzij je er echt 100% zeker van bent. Dit is ook al niet de eerste keer. Morgen gelukkig de Elite Dangerous permium beta, kan ik mijzelf daar nog mee vermaken :P
Laat even weten hoe die is dan :D
pi_140539233
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

[..]

Deze badboy moet sowieso een mede leider hebben, want ik weet niet hoeveel tijd ik over een jaar heb (mocht ie dan uitkomen :') ) om een beetje alles in goede banen te kunnen blijven houden.

Eerst maar een naam verzinnen, maar dat is altijd al lastig. Ben nu ook best wel inspiratieloos want brak :@
Ik wil mezelf best opofferen :7
pi_140543424
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Klik even op je avatar op de site, dan kom je bij je dossier en daar staat je citizen record bovenaan.

Mijne is 135225, dus voorlopig nog even geen multiplayer :X
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:29:24 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140563381
Schijnbaar heb ik ID nummer 48251.

Waar staat het dat de eerste ID's sneller over de dogfighting module zullen beheersen dan?

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:48 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik wil mezelf best opofferen :7
Be my guest brah :D
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:21:30 #72
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140576054
DFM staggered release werd besproken in 10 For The Chairman van 28 april:
quote:
Will the DFM support any kind of lobby/match making system? Will we be able to launch the simulator with a bunch of friends or Org members? Will we have the flexibility to setup matches with certain individuals we add on a friends list?
quote:
Yes, DFM will have a full lobby/matchmaking system. DFM V1 will be released in about two to three weeks. Full rollout will be around the 3rd week of May. The DFM rollout will be staggered. In DFM v1, you will be able to setup private matches and share the code with people you want so they can join the match. DFM v1.1/1.2 there will be a full lobby system like other MMO systems.
Later gespecificeerd door Lesnick op het RSI forum op 10 mei: https://forums.robertsspa(...)833/#Comment_2453833
quote:
Multiplayer access to the DFM will be based on Citizen Number, not subscription status, amount pledged or anything like that.
pi_140576133
the fokkers
fokspace
FOKknights

oke wat een kutnamen voor een organisatie
pi_140579787
De Foknauten
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:06:40 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140592187
Flotilla of Knowledge
Federation of Knowledge
Faction of Kleptomaniacs
Fliers on Kleenex
Fondlers of Koalas (gejat van de fok! Guild wars 2 inactieve clAn)
Fiddlers of kiddies

:')
pi_140592948
_O-
pi_140592958
Oooooofffff 'the nomads'
  zondag 1 juni 2014 @ 12:27:09 #78
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140601001
Ik heb ID 69942.
pi_140605778
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Laat even weten hoe die is dan :D
Ja even gespeeld en is wel leuk. Er zit wel op het moment bijna geen uitleg bij en ik wist in het begin niet echt waar ik mee bezig was. Nu nog steeds niet eigenlijk, weet nog steeds niet goed hoe je snel wat geld kan verdienen.

Het reizen is wel leuk gedaan. Je hebt een supercruise, en op die manier reis je tussen locaties in een sterrenstelsel. Alleen dit gaat allemaal in "real-time", en dit kan best een paar minuten duren. In die paar minuten zit je eigenlijk gewoon een beetje voor je uit te staren totdat je bijna op je bestemming bent en moet gaan de-accelereren. Tussendoor is er eigenlijk ook niks te doen zover ik weet. Soms krijg je tussendoor nog een interdiction, dat vijandige schepen je uit de supercruise halen. Maar omdat ik nog maar in het startersschip zit met een bagger wapen is de enige uitkomst snel weer terug in supercruise gaan.

Leuke is wel dat alles random generated is, er zijn iets van 400.000 sterrenstelsels dacht ik. Maar het nadeel is dus dat er niks unieks is. Star Citizen heeft dacht ik rond de 100 sterrenstelsels, maar die zijn dan wel allemaal hand crafted zodat elk sterrenstelsel echt unieks is. Bij. E:D heb je nou niet echt de indruk dat je ergens totaal anders bent zegmaar.

En uiteindelijk kwam ik wat wanted NPC's tegen, en als je die verslaat krijg je wat credits. Alleen nu is het zo dat als ze bijna dood zijn ze gewoon letterlijk verdwijnen. Is ook een bug als het goed is, maar de enige andere manier om geld te verdienen is te traden, maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij nou niet echt duidelijk.

In de toekomst willen ze ook nog uitbreidingen gaan maken (die krijg je "gratis" als je de expansion pass hebt welke ook zit inbegrepen in de premium beta) en daar zit dan onder andere het landen op planeten in en het rondlopen op schepen, planeten en stations.

Achja, hopelijk volgende week de DFM. Ik ben #31402 dus hopelijk niet te lang wachten. Ik kan in iedergeval het SP gedeelte spelen :)
  maandag 2 juni 2014 @ 09:59:02 #81
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140623086
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja even gespeeld en is wel leuk. Er zit wel op het moment bijna geen uitleg bij en ik wist in het begin niet echt waar ik mee bezig was. Nu nog steeds niet eigenlijk, weet nog steeds niet goed hoe je snel wat geld kan verdienen.

Het reizen is wel leuk gedaan. Je hebt een supercruise, en op die manier reis je tussen locaties in een sterrenstelsel. Alleen dit gaat allemaal in "real-time", en dit kan best een paar minuten duren. In die paar minuten zit je eigenlijk gewoon een beetje voor je uit te staren totdat je bijna op je bestemming bent en moet gaan de-accelereren. Tussendoor is er eigenlijk ook niks te doen zover ik weet. Soms krijg je tussendoor nog een interdiction, dat vijandige schepen je uit de supercruise halen. Maar omdat ik nog maar in het startersschip zit met een bagger wapen is de enige uitkomst snel weer terug in supercruise gaan.

Leuke is wel dat alles random generated is, er zijn iets van 400.000 sterrenstelsels dacht ik. Maar het nadeel is dus dat er niks unieks is. Star Citizen heeft dacht ik rond de 100 sterrenstelsels, maar die zijn dan wel allemaal hand crafted zodat elk sterrenstelsel echt unieks is. Bij. E:D heb je nou niet echt de indruk dat je ergens totaal anders bent zegmaar.

En uiteindelijk kwam ik wat wanted NPC's tegen, en als je die verslaat krijg je wat credits. Alleen nu is het zo dat als ze bijna dood zijn ze gewoon letterlijk verdwijnen. Is ook een bug als het goed is, maar de enige andere manier om geld te verdienen is te traden, maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij nou niet echt duidelijk.

In de toekomst willen ze ook nog uitbreidingen gaan maken (die krijg je "gratis" als je de expansion pass hebt welke ook zit inbegrepen in de premium beta) en daar zit dan onder andere het landen op planeten in en het rondlopen op schepen, planeten en stations.

Achja, hopelijk volgende week de DFM. Ik ben #31402 dus hopelijk niet te lang wachten. Ik kan in iedergeval het SP gedeelte spelen :)
Nice korte review dude! :D Is dus nog flink in de ontwikkeling dus, naar ik begrijp?
Als ik beelden zie, ziet het er wat minder arcadey uit dan Freelancer (wat ik niet persé beter vind).
Desalniettemin houd ik Elite dan ook in de gaten. Al heb ik dat spel niet gebacked dus denk ik dat ik af wacht tot het uit komt.
Ben het denk ik wel met je eens ben dat ik liever de star citizen manier van shizzle heb.
Vond ik in freelancer ook mooi dat je in welke regio je was je de unieke gaswolken etc. allemaal had.

En inderdaad, zullen maar even moeten wachten op de DFM. Ook al verwacht ik er nog niet al te veel van. Maar lijkt me dan wel lachen om voor het eerst met jullie even de ruimte in te kunnen vliegen.
pi_140627362
quote:
4s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nice korte review dude! :D Is dus nog flink in de ontwikkeling dus, naar ik begrijp?
Als ik beelden zie, ziet het er wat minder arcadey uit dan Freelancer (wat ik niet persé beter vind).
Desalniettemin houd ik Elite dan ook in de gaten. Al heb ik dat spel niet gebacked dus denk ik dat ik af wacht tot het uit komt.
Ben het denk ik wel met je eens ben dat ik liever de star citizen manier van shizzle heb.
Vond ik in freelancer ook mooi dat je in welke regio je was je de unieke gaswolken etc. allemaal had.

En inderdaad, zullen maar even moeten wachten op de DFM. Ook al verwacht ik er nog niet al te veel van. Maar lijkt me dan wel lachen om voor het eerst met jullie even de ruimte in te kunnen vliegen.

Het is zeker nog in ontwikkeling, heb al een paar CTDs gehad en ook vaak lang wachten op een connectie van de MP. Maar dat komt allemaal wel goed :) Het is inderdaad wel een stuk minder arcade. Het is geen die-hard sim ofzo, het is wel aardig straight-forward, maar het besturen van je schip gaat best log. Als ik de beelden van SC zie dat ziet het er wat meer arcade uit en lijkt het ook dat je schip een stuk wendbaarder is. Wat mij persoonlijk wel wat leuker lijkt.

En als we geluk hebben komt de DFM morgen al. Schijnbaar zijn de meeste kritische bugs al gefixt. Als het goed is later vandaag nog een report en als het goed is krijgen we dan meer te horen :P
  maandag 2 juni 2014 @ 15:29:58 #83
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140633609
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Het is zeker nog in ontwikkeling, heb al een paar CTDs gehad en ook vaak lang wachten op een connectie van de MP. Maar dat komt allemaal wel goed :) Het is inderdaad wel een stuk minder arcade. Het is geen die-hard sim ofzo, het is wel aardig straight-forward, maar het besturen van je schip gaat best log. Als ik de beelden van SC zie dat ziet het er wat meer arcade uit en lijkt het ook dat je schip een stuk wendbaarder is. Wat mij persoonlijk wel wat leuker lijkt.

En als we geluk hebben komt de DFM morgen al. Schijnbaar zijn de meeste kritische bugs al gefixt. Als het goed is later vandaag nog een report en als het goed is krijgen we dan meer te horen :P
Heb morgen een slaapdienst van 1430 tot 1030 woensdag ;(

Daarna eens even kijken of het er is!
  maandag 2 juni 2014 @ 15:36:15 #84
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140633786
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef RickoKun het volgende:
Flotilla of Knowledge
Federation of Knowledge
Faction of Kleptomaniacs
Fliers on Kleenex
Fondlers of Koalas (gejat van de fok! Guild wars 2 inactieve clAn)
Fiddlers of kiddies

:')
Gewoon "Kof".

Je weet wel, Fok omgedraaid en lekker mysterieus.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 2 juni 2014 @ 15:37:23 #85
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140633815
Ik heb wel het idee dat als je deze game zo ongeveer bij de release koopt je nooit de ervaring gaat krijgen als die van de eerste backers.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:23:33 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140656292
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Euribob het volgende:
Ik heb wel het idee dat als je deze game zo ongeveer bij de release koopt je nooit de ervaring gaat krijgen als die van de eerste backers.
Hoewel ik backer ben hoop ik dit absoluut niet :( Zoals wel eerder gezegd in de topics hoop ik niet dat men teveel voordeel krijgt als early backer of mensen die er veel echt geld in pompen.
Maar goed, we zullen zien..!
pi_140659940
Natuurlijk krijgen ze niet dezelfde ervaring. Veel backers hebben al meerdere schepen, terwijl mensen die bij launch kopen het toch echt met een Aurora moeten gaan doen. En ja, in het begin zul je dogfights ook gaan verliezen tegen anderen die dan al 2 jaar de DFM hebben zitten spelen.
Aan de andere kant, het hele doel van de game is straks een beetje rond vliegen, credits verdienen, je schip upgraden en repeat. Je kunt je dan afvragen of de mensen die nu al alle schepen hebben gekocht daadwerkelijk een "leukere" ervaring hebben dan de mensen die moeten gaan werken voor hun schepen.
pi_140661431
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
Natuurlijk krijgen ze niet dezelfde ervaring. Veel backers hebben al meerdere schepen, terwijl mensen die bij launch kopen het toch echt met een Aurora moeten gaan doen. En ja, in het begin zul je dogfights ook gaan verliezen tegen anderen die dan al 2 jaar de DFM hebben zitten spelen.
Aan de andere kant, het hele doel van de game is straks een beetje rond vliegen, credits verdienen, je schip upgraden en repeat. Je kunt je dan afvragen of de mensen die nu al alle schepen hebben gekocht daadwerkelijk een "leukere" ervaring hebben dan de mensen die moeten gaan werken voor hun schepen.
Backers krijgen gewoon een headstart mbt hun ship en gear en uiteraard het spelen van de beta.
De start ervaring zal wel anders zijn , maar goed... ik neem aan dat de voordelen van backers niet al te groot zijn.

Pfft , heb er wel echt zin in hoor.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140662111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:26 schreef Altron het volgende:

[..]

Backers krijgen gewoon een headstart mbt hun ship en gear en uiteraard het spelen van de beta.
De start ervaring zal wel anders zijn , maar goed... ik neem aan dat de voordelen van backers niet al te groot zijn.

Pfft , heb er wel echt zin in hoor.
Precies. Enige echte voordeel is LTI, maar Roberts heeft al aangegeven dat het nooit de bedoeling is dat je insurance zwaar drukt op je financiën, dus zo veel voordeel zal het niet zijn.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:21:05 #91
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140665832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
Wanneer je voor het eerst je hangar verlaat in een Aurora/ Mustang /(derde starter schip) in de PU of AC zal de matchmaking je/ jouw team niet zetten tegen een/ meerdere Hornet F7C-Ms bijvoorbeeld. De matchmaking zal gaan naar winst/verlies ratio en dergelijke.
pi_140665946
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:21 schreef Muscle.N3rd het volgende:

[..]

Wanneer je voor het eerst je hangar verlaat in een Aurora/ Mustang /(derde starter schip) in de PU of AC zal de matchmaking je niet zetten tegen een Hornet F7C-M bijvoorbeeld . De matchmaking zal gaan naar winst/verlies ratio en dergelijke.
Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vinden :P
De AC is tegen die tijd alleen nog maar bedoelt als trainingmodule.
pi_140666017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:

[..]

Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vinden :P
Die Idris pakken we gewoon effe met z'n allen hier joh :p

Zit te twijfelen of ik nog een Hornet neem... zit nu met een Avenger ...

[edit]

Idris in verhouding =>

- Djehoetie / Jehuty -
pi_140666175
Er komt bij mij sowieso nog een Hornet in. Zit alleen te twijfelen tussen een stock en een Ghost. Maar eigenlijk wil ik even de 2e verjaardag van het project afwachten, in oktober. Dan is er vast wel weer een sale, en misschien dat er dan weer Super Hornets beschikbaar zijn.
pi_140666413
Hmm , goed idee om dat effe af te wachten. ^O^
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140666757
En misschien komt LTI dan ook even terug, dat zou helemaal relaxed zijn. Zeker voor schepen die je wellicht vaak zult kwijtraken, zoals Hornets, als je van plan bent veel te gaan dogfighten.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:08:49 #97
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140671305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had is als je de PVP/ PVE slider voor de PU helemaal naar PVE zet, wat resulteert in ongeveer 10% PVP/ 90% PVE (PVP willen ze niet volledig uitsluiten), dat matchmaking betreffende AI op jouw niveau wordt afgestemd.

In eerste instantie zal ik niet veel buiten UEE beveiligde ruimte te vinden zijn. Ik verwacht niet dat een Idris me daar zal aanvallen, anders bied ik wel brandstof (Starfarer) of goederen (Merchantman) voor een korting aan om mijn huid te redden hehe.
pi_140671369
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had is als je de PVP/ PVE slider voor de PU helemaal naar PVE zet, wat resulteert in ongeveer 10% PVP/ 90% PVE (PVP willen ze niet volledig uitsluiten), dat matchmaking betreffende AI op jouw niveau wordt afgestemd.

In eerste instantie zal ik niet veel buiten UEE beveiligde ruimte te vinden zijn. Ik verwacht niet dat een Idris me daar zal aanvallen, anders bied ik wel brandstof (Starfarer) of goederen (Merchantman) voor een korting aan om mijn huid te redden hehe.
Een Merchantman en een Starfarer al? Jij hebt flink ingeslagen :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:45:21 #99
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140672475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef VulpX het volgende:

[..]

Een Merchantman en een Starfarer al? Jij hebt flink ingeslagen :P
Ik ben een beetje laat tegen SC aangelopen, #314712, maar via een outfit genoot van Planetside 2 kon ik deze schepen voor OB prijzen overnemen. Als handelaren op de grijze markt op Reddit had hij heel veel schepen en pakketen ingekocht in de dagen voor LTI eindigde. Outfit genoten konden deze later voor kostprijs overnemen. Ik kon die kans niet laten liggen en moest ze hebben haha.
pi_140696865
DFM is uit! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Oh, en je kunt nu in de Store upgrades kopen om de schip met LTI naar een hogere tier om te zetten. Dus van Aurora naar 300i, Aurora naar Hornet, en van 300i naar Hornet. De andere schepen komen waarschijnlijk zodra deze in de DFM zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')