- Windows Vista, Windows 7 or Windows 8quote:Op maandag 10 maart 2014 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien vraag ik wel baar de bekende weg maar vraag me toch af hoe zwaar het spel zal vallen op een computer systeem.
Hmm beter bouw ik dan een PC met overkillquote:Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
- Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
- DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
- Quad core CPU
- 8GB Memory
Dat is alleen al de Hangar Module, bouw er een complete MMO universum omheen en je kan wel je wel bedenken hoe zwaar het zal worden. Alvast beginnen met sparen hier.
`quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef bjorntju het volgende:
Gisteren was de livesteam van de Dogfighting module. Hier is alle footage van het event in één video gepropt:
Ze wilden ook MP laten zien, maar dat crashte continueMaar het ziet er wel echt heel erg goed uit
Ben benieuwd als alles werkend is. Ze willen het eind deze maand, begin volgende maand uitbrengen (reken dus maar op begin volgende maand
)
Kwam toevallig weer wat tegen over deze game , ik volg het al sinds het begin en moet zeggen dat ik toch wel steeds enthousiaster begin te worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:43 schreef VulpX het volgende:
Als het goed is in week 3 van mei de DFM. Nog maar eventjes wachten dus. Zitten er hier trouwens ondertussen ook mensen bij een Organization?
DFM module is maar een paar euro. Dat is voorlopig ook het enige wat er uit gaat komen. Maar je moet natuurlijk wel een schip erbij kopen, goedkoopste Aurora is ¤20,- dacht ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Kwam toevallig weer wat tegen over deze game , ik volg het al sinds het begin en moet zeggen dat ik toch wel steeds enthousiaster begin te worden.
Heb nog geen module gekocht , heb al meerdere keren zitten twijfelen om er één te kopen , maar weet niet welke
Zag het ja , maar ik ga natuurlijk gelijk voor een tof schipquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
DFM module is maar een paar euro. Dat is voorlopig ook het enige wat er uit gaat komen. Maar je moet natuurlijk wel een schip erbij kopen, goedkoopste Aurora is ¤20,- dacht ik.
DFM release nu trouwens redelijk definitief op 29 mei!![]()
Ik heb een Aurora LX en een 325A. Allebei LTI. En ik wil nog heel graag een Hornet en een Constellation. Maar er zijn berichten dat binnenkort upgrade pakketten beschikbaar komen, en je dus oude pledge schips met LTI eventueel kunt upgraden naar wat anders. Dan maak ik van één van mijn schepen sowieso een Hornet (het liefst een Super Hornet, als die beschikbaar komt, anders een Ghost) en van de andere misschien een Connie. Maar ook even kijken hoeveel dat gaat kosten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:13 schreef Altron het volgende:
[..]
Zag het ja , maar ik ga natuurlijk gelijk voor een tof schip
Heb jij al een schip , en zo ja welke ?
Nice nice , ben benieuwd![]()
Alleen als je niet al een pledge hebt met alpha access. Als je nu nog erin wilt is een schip kopen niet voldoende meer, je moet dan wel die pas erbij kopen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
Dus je moet dan die arena commander pass aanschaffen?
ik heb wel geplegd en ik dacht ook een schip hebben gekocht. Alleen ben al een tijd niet meer op die website geweest dus moet ff zoeken waar dat ook alweer staat wat ik hebquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Alleen als je niet al een pledge hebt met alpha access. Als je nu nog erin wilt is een schip kopen niet voldoende meer, je moet dan wel die pas erbij kopen.
Alle pledges zijn met een schip dacht ik, tenzij je alleen een badge of een poster o.i.d. hebt gekocht, maar dat lijkt me nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb wel geplegd en ik dacht ook een schip hebben gekocht. Alleen ben al een tijd niet meer op die website geweest dus moet ff zoeken waar dat ook alweer staat wat ik heb
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Alle pledges zijn met een schip dacht ik, tenzij je alleen een badge of een poster o.i.d. hebt gekocht, maar dat lijkt me niet![]()
Staat overigens bij "My RSI" en dan "My hanger".
Nice, een Aurora, dus je kunt aan de slag!quote:
Aight heb hem aangekocht. ik download hem liever in 1 keer volgende weekquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nice, een Aurora, dus je kunt aan de slag!
Je kunt nu alvast de Hangar module downloaden, dan kun je alvast rond je schip lopen en erin zitten enzo. Scheelt ook weer een download volgende week.
Nee. Maar moet er wel komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
Is er niet al een FOK!clan of organisatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het inderdaad zoals freelancer wordt dan ga ik huilen van blijdschap en zal mijn vriendin mij een poosje niet zien.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Origin 300I deze badboyAls ik zie wat voor extra's je allemaal al heb met die ''extra goals'' , dan baal Ik wel dat ik niet eerder gepledged hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het inderdaad zoals freelancer wordt dan ga ik huilen van blijdschap en zal mijn vriendin mij een poosje niet zien.
- Djehoetie / Jehuty -
quote:
Naar de datum van de pledge packages hebben jullie ook de Explorer-class mobiGlas Rig, de 42 miljoen stretch goal award. Ben benieuwd wanneer we deze in de hangar zien.quote:
quote:Dear Travis [Day], [..] Oculus Rift DK2 has a recommended requirement of a hardware that is capable of running games at 75FPS (at 1080p). [..] I am currently running a 4770k at 4,2 GHz, 16GB 1600MHz RAM and a R9 290 (Sapphire TriX, which is overclocked a bit)
https://forums.robertsspa(...)394/#Comment_2566394quote:Hey Skuripanda, You will likely not achieve 75 FPS. I don't think that is currently possible running very high settings at 1080p. My rig here at work is almost identical to yours with the exception that I have dual r9's in Xfire and I do not get near 75FPS on very high at 1080p in AC currently.
pfff, lekker last minute ook. Noem dan ook geen datum tenzij je er echt 100% zeker van bent. Dit is ook al niet de eerste keer. Morgen gelukkig de Elite Dangerous permium beta, kan ik mijzelf daar nog mee vermakenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:09 schreef VulpX het volgende:
DFM is uitgesteld, godver...
http://robertsspaceindust(...)a-Commander-V8-Delay
Eerst zeiden ze dat de release een week of 2 na de DFM reveal (11 april) ging komen. Dat zal dan ± eind vorige maand zijn geweest. Toen kan ik mij herinneren dat CR in een Ask the Chairman zei (eind vorige maand of begin deze maand, ik weet het niet meer precies) dat ze hem over twee/drie weken wilden uitbrengen, wat dan ongeveer midden mei zou zijn geweest. Toen werd het dus 29 mei, en dan doen ze het zowat letterlijk last minute hem nogmaals uitstellen. Er kan altijd iets gebeuren inderdaad, maar zeg dan gewoon geen datum als je er niet 100% zeker van bent, of geef jezelf een meer ruimere datum. Dan kan je altijd de release nog naar voren zetten. En niet te vergeten dat de DFM origineel eind 2013 al uit hoorde te komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
Het had goed gekund dat ze juist wel zeker waren van de datum alleen er kan tussendoor altijd wel iets gebeuren.
Mij maakt het niet zoveel uit met wachten want wil iets goed spelen dan iets 'gerushed'
Ja daar heb je natuurlijk ook wel een punt. Ik heb trouwens echt torenhoge verwachting bij dit spelquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Eerst zeiden ze dat de release een week of 2 na de DFM reveal (11 april) ging komen. Dat zal dan ± eind vorige maand zijn geweest. Toen kan ik mij herinneren dat CR in een Ask the Chairman zei (eind vorige maand of begin deze maand, ik weet het niet meer precies) dat ze hem over twee/drie weken wilden uitbrengen, wat dan ongeveer midden mei zou zijn geweest. Toen werd het dus 29 mei, en dan doen ze het zowat letterlijk last minute hem nogmaals uitstellen. Er kan altijd iets gebeuren inderdaad, maar zeg dan gewoon geen datum als je er niet 100% zeker van bent, of geef jezelf een meer ruimere datum. Dan kan je altijd de release nog naar voren zetten. En niet te vergeten dat de DFM origineel eind 2013 al uit hoorde te komen.
Toen ik voor de game backte was ik er al van overtuigd dat ze het originele release schema absoluut niet gingen halen en er zeker delays gingen optreden. En hier heb ik ook geen problemen mee. Maar ik wordt er wel moe van dat er altijd geschatte en concrete datums worden gegeven die uiteindelijk gewoon niet haalbaar blijken te zijn. De dogfighting module is pre-alpha dus om eerlijk te zijn maakt het mij niet veel uit als het niet erg gepolished is. Daarvoor is de volledige release.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |