Wel een ooglapje dr bij. Dat toont expertise in incasseringsvermogen en combat en shitquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Misschien moet ik mijn avatar in dit veranderen nu ik een echte veteraan ben:
[ afbeelding ]
Ik zou wel willen, maar ik houd deze org voorlopig even aan als affiliate. Wellicht dat dat nog gaat veranderen, maar dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef RickoKun het volgende:
Mochten jullie schatjes graag verantwoordelijkheid op jullie willen nemen, dan staat mijn geurende kier hier voor open:
Recruitment can send out invites to the org, and accept or deny applicants
Officer can manage the org’s members, and their roles/ranks, as well as moderating the Organisations private Chat channel.
Marketing can change the org’s public appearance, official texts, history, manifesto and charter.
Iemand die recruiter wil zijn moet iemand zijn die regelmatig even kijkt, of applications accepteert.
Het liefst wel mensen die bekend zijn via FOK!.
Al vind ik het niet erg als jullie vrienden (die jullie kennen / vertrouwen) toe willen voegen.
Is goed hoor! Voorlopig toch nog weinig leden, bovendien ben je vrij om te staan en te vliegen als het vogeltje die je bent.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik houd deze org voorlopig even aan als affiliate. Wellicht dat dat nog gaat veranderen, maar dat zien we dan wel.
Heb gefapt op je picca.quote:
Goed bezig dawgquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:48 schreef RickoKun het volgende:
Ook éven de namen ter referentie alvast:
Organisation FOK!: https://robertsspaceindustries.com/orgs/FOK
FOK! naam - SC naam
Rickokun - Rickokun
FL_Freak - FL_Freak
VulpX - VulpX
ChocolateJesus - Octavianus
Bjorntju - Bjorntju
Zelf zal ik niet veel aanwezig zijn dit weekend trouwens want drank en dansen in de zon.
Wat was het probleem dan ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:43 schreef VulpX het volgende:
Heb mijn Hornet aan de praat gekregen, wat een apparaat![]()
![]()
Als ik erin ging zitten startte Arena Commander niet op, en vervolgens zat ik vast, kon ik alleen nog maar het heilige Crt-Alt-Del gebruiken. Even de USER map verwijderen, en voila, alles doet het weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:21 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Wat was het probleem dan ?
Moet wel zeggen dat ik met de 300i een stuk sneller kills maak, maar dat komt meer door de wapens die erop ztten denk ik
Nu nog wel, maar kan later met ingame credits ook gekocht worden las ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef CaptainSushi het volgende:
Moet je nou voor ieder schip in dit spel met echt geld betalen?
Ja de Aurora is echt bagger. Misschien melt ik hem wel voor credits, kan ik bijleggen als de Constellation varianten uitkomenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:10 schreef VulpX het volgende:
En hierom doe je je aurora upgraden:
[ afbeelding ]
Zonde dan koop ik dit spel dus niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar kan later met ingame credits ook gekocht worden las ik.
Je hoeft het, zoals hij zegt, ook niet te betalen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:49 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Zonde dan koop ik dit spel dus niet.
Prijzen tot tegen de 200 euro vind ik gekkenwerk.
Dat is alleen nu in de pledge fase. Straks als de game uit is is het niet meer mogelijk om schepen te kopen met rl geld. Dan koop je de game (zal ongeveer $60,- zijn) en kun je kiezen uit één van de drie startschepen. En daarna ga je alles in game verdienen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:49 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Zonde dan koop ik dit spel dus niet.
Prijzen tot tegen de 200 euro vind ik gekkenwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |