Welke package heb je gekocht?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef -Dries- het volgende:
Jongens, help? Ik wil graag een ship package kopen, maar ik krijg alleen de optie om met een credit card te betalen? Die heb ik dus niet. Ik heb wel een PayPal account gemaakt, maar vanuit de store van robertsspaceindustries.com wordt ik automatisch herleid naar een PayPal pagina die zegt dat ik mijn credit card moet koppelen?
Edit: Het is al gelukt! Ik heb geen PayPal ervaring, maar ik moest dus mijn PayPal saldo bijvullen vanuit mijn bankrekening en met mijn PayPal saldo kon ik betalen.
Grats !quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef -Dries- het volgende:
De 315p!. Die tractor beam was te verleidelijk...
Vet!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef -Dries- het volgende:
De 315p!. Die tractor beam was te verleidelijk...
Maar kun je hem ook kwijt raken? Als in kapot of gestolen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:12 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zeker! Jammer dat ik em nog niet kan besturen
Volgens mij wel, maar je kan schepen ook verzekeren..quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kun je hem ook kwijt raken? Als in kapot of gestolen?
Mooi dat dat kan dan speel je toch wat anders.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar je kan schepen ook verzekeren..
Het wordt een beetje zoals in RL, als in het is extreem dom om straks met een onverzekerd schip te gaan vliegen. Dan is kaput ook echt kaput ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mooi dat dat kan dan speel je toch wat anders.
mfw #31402quote:UPDATE #5: The test has expanded to everyone up to Citizen #30,000! We are working on the next patch that will allow us to expand further now.
quote:
Nee idd, alles wat ze voortaan zeggen qua release data neem ik met een hele grote korrel zoutquote:Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef VulpX het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach ja, ik zit in de 100.000. Wel vaag, vorige week ging het allemaal zo snel, nu komen er opeens geen plaatsten meer bij. Dat hele "binnen een maandje iedereen erin" kunnen we ook weer overboord gooien.
Jeuj, ben benieuwd, denk niet dat ik hem veel ga spelen omdat ik het meeste wel al gezien heb. Enige verschil is dat ik nu tegen echte mensen vechtquote:Welcome to the Arena Commander Multiplayer Alpha test.
Oculus Rift? Dat zit er sinds het begin al in, dat werkt ook gewoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)-in-elite-dangerous/
Reviewtje over de concurrent, maar hij is mega enthousiast over zo'n spacesim + Occulus Rift.
Star Citizen zal dat ook wel krijgen toch? Dat het is het vetste ooit dan.
Leuk idee, miss schrijf ik me even in binnenkort.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 05:12 schreef wesleydeman het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een Nederlandse community/forum website opgericht, omdat ik nergens een volledige website kon vinden die Nederlands was en op een forum gebasseerde community is.
Vandaar dat ik http://starcitizenforums.nl/ heb opgericht, als je wilt neem een kijkje op de website en wordt misschien lid van de community.
Hopelijk zie ik jullie in de 'Verse!
Lolquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:40 schreef FL_Freak het volgende:
Even snel online match geprobeerd, maar na de vele patches die het spel al heeft gehad gaat deze pre alpha nooit goed draaien
Eraf gegooid en spaart weer ruimte uit op de ssd
Ik heb die luxe helaas nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Lol
Had het ook nog even geprobeerd vorige week , maar ben er maar gelijk mee gestopt.
Kheb een nieuwe pc nodig..![]()
Het draaide niet echt lekker soepel , dus dan ben ik er gelijk alweer klaar mee.
Over een paar weken maar eens een nieuwe pc aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |