Nice nice !quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef RickoKun het volgende:
Ikzelf zit nog erg te twijfelen tussen organisation, PMC en syndicate.
Aangezien ik een bounty hunter schip heb, denk ik toch voor PMC te gaan.
Foknauten klinkt tof.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Altron het volgende:
Damn ...het valt niet mee om wat te verzinnen met de letters FOK wat nog een beetje tof klinkt ook
Roodbol and co.?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:40 schreef FL_Freak het volgende:
Het hoeft niet perse met de naam van fok erin. Kan ook iets zijn waar je aanfok zou denken.
Ik ben altijd al een Corporation-lover geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef RickoKun het volgende:
Ikzelf zit nog erg te twijfelen tussen organisation, PMC en syndicate.
Aangezien ik een bounty hunter schip heb, denk ik toch voor PMC te gaan.
Mag ik vragen wat je specificaties zijn? Ik heb de AC nog niet geprobeerd maar ik vermoed dat ik ook op een aardappel resolutie zal moeten spelen om enigszins een acceptabele framerate te bereiken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:39 schreef RickoKun het volgende:
Vooral de K is een kut letter in het engels
-edit-
Mijn PC trekt dit spel ook maar net. Ik denk wel dat als het uit komt ik een nieuwe PC mag aanschaffen. Dit beestje is denk ik ook alweer bijna drie jaar oud
Tegen die tijd ook even een teamspeak groep maken dan. Afhankelijk van de hoeveelheid spelers kunnen we dus mooie groepen gaan vormen. De een piraten, de ander trading etc.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:35 schreef RickoKun het volgende:
Als het verder uiteen loopt kunnen we altijd een organisation zijn, dan kan iedereen van fok! Dr bij komen en zijn wat hij / zij wil zijn, en kunnen we elkaar aanvullen.
Neem namelijk aan dat je nog wel verschillende characters zal kunnen aanmaken.
Okay bredren!quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tegen die tijd ook even een teamspeak groep maken dan. Afhankelijk van de hoeveelheid spelers kunnen we dus mooie groepen gaan vormen. De een piraten, de ander trading etc.
Ik ben het wel eens voor Foknauten ja. Toch wel geinige naam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay bredren!
Anders maar de naam Foknauten?
Is misschien niet heel immersive, maar ik zie ons nou ook niet heel erg roleplayen etc.
Tenzij iemand nog een betere naam heeft? Dan wacht ik nog even tot morgen voor het creëren van een organisatie.
Dan tweak ik nog t één en ander en sta ik open voor alles / andere leiders etc.
Geen poespas en lekker democratisch houden. Misschien in de verdere toekomst wat photoshop en banner skills ertegenaan, mochten we meer leden krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |