SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat is er mis met Bas Rutten trut?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:41 schreef VMSDKR het volgende:
Manletonzin - als je zelf maar tevreden bent toch. Fuck de rest.
Als iets om 20:00 begint is het niet de bedoeling dat je er om 20:00 bent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Drinky het volgende:
Gvd, kom er net achter dat een of ander feest waar ik vandaag heen moet al om 20:00 begint. Net even snel 5 eieren en 200gr kipfilet beleg in elkaar geflanst maar dat levert qua calorieen nog niks op
Daar gaan al mijn spieren
Ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Drinky het volgende:
Gvd, kom er net achter dat een of ander feest waar ik vandaag heen moet al om 20:00 begint. Net even snel 5 eieren en 200gr kipfilet beleg in elkaar geflanst maar dat levert qua calorieen nog niks op
Daar gaan al mijn spieren
Is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als iets om 20:00 begint is het niet de bedoeling dat je er om 20:00 bent.
Te laat komen is the new classy brah.
En een echte baas loopt dan uiteraard zo naar binnen (3:55):quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
Als je op tijd bent ben je altijd maar met een paar mensen en dan raak je snel uitgepraat en verveeld.
Als je dan 30 minuten (bij wijze van) later komt sta je in the centre of attention, iedereen gaat dan kijken:wie komt er nou binnen? En dan is alle aandacht op jou gericht.
Ah, de PUA-studie begint haar vruchten af te werpen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
Als je op tijd bent ben je altijd maar met een paar mensen en dan raak je snel uitgepraat en verveeld.
Als je dan 30 minuten (bij wijze van) later komt sta je in the centre of attention, iedereen gaat dan kijken:wie komt er nou binnen? En dan is alle aandacht op jou gericht.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, de PUA-studie begint haar vruchten af te werpen.
Die bleek ook een hartafwijking te hebben. Killed by AAS.quote:
Ray zal 'm wel opgegeten hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
Hij heeft zich niet meer laten zien sinds RayK's abo.
Dat vind ik dan wel weer grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?omg ik willllll gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!![]()
Ik sluit af met kankerherrie. 200bpm allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dikke henk en ik gaan draaien.. eerst komt henk met die laffe beats van vroeger en dan kom ik met die kleuterhouse en boerenhardstyle om het af te sluiten.
Neem zelf kipfilet en kwark mee.
DAT DIT KAN! Dan is het eigenlijk gewoon 1 lange beat toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik sluit af met kankerherrie. 200bpm alles
Je snapt er niks vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
DAT DIT KAN! Dan is het eigenlijk gewoon 1 lange beat toch?
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?ga je naar vice citySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?Miami art deco district?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
niet als ze over je heen kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
Mijn verloofde is 1,78 en wil graag op hakken kunnen blijven lopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov's verloofde is er vandoor gegaan met een manlet.
Gymmeet Groningen, are you in?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef CarbonC het volgende:
@Klokov: even in de OP onder de UI's zetten dat als je je UI ook in de OP wilt je een topicmeet moet organiseren.
Vorige topic was een andere. Ik had geen zin om te zoeken dus ik heb Seto's suggesties gebruikt.quote:
ik kwam om 23:20 aan, feest was tot 3:00 en daarna afterparty op "geheime" locatie. Gratis wierie alles. Echt gaar trouwens hoe goedkoop eten is. Ik dach ik koop een mini pizza slice voor ¤1, is het gewoon een fucking mini pizza formaat euroshopper gekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 05:55 schreef Drinky het volgende:
Gasten waren trouwens een potje nerveus, leek wel alsof ze mijn creatinekuur konden snuiven.
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 05:59 schreef Drinky het volgende:
En ook nog mijn huisbaas helemaal aan de pep gespot.
Ja. Jij. Gr gr.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:12 schreef Cake-Man het volgende:
alles goed hier wel ok rustig man laterz
ga je nog traine vandaag
Yep, te laat. Ik raad je aan 24 uur in foetushouding in de hoek te gaan liggen huilen en daarna opnieuw proberen met wat betere voorbereiding.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog maar 4 minuten om mijn post work-out shake te drinken, maar ben niet thuis. Is mijn training voor niets geweest als ik dat niet red?
Gast is 1.70 so what?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook al ben je rijk en succesvol. Once a manlet, always a manlet. Ziet er toch niet uit lol.
[ afbeelding ]
Iedereen hier is boven de 1m85quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:06 schreef Curlbrah het volgende:
Zitten er hier eigenlijk manlets dan?
Laatste natuurlijk. Chicks diggen lengte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:
wat zou je liever zijn, een 9/10 1,55m lang of een 6/10 1,90 lang?
Laatste, met pua kan je nog heel eind komen dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:
wat zou je liever zijn, een 9/10 1,55m lang of een 6/10 1,90 lang?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laatste, met pua kan je nog heel eind komen dan.
Die exotische meisjes van 1,55 willen natuurlijk een man die minstens net zo lang is haar als zij haar hakken aanheeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:04 schreef Levolution het volgende:
Ik ga voor de eerste, regel dan wel nog kleinere mooie exotische dames met mijn 9/10 face, in plaats van lelijke vadsige te lange Nederlandse hoeren met mijn 6/10 face.
Ze hebben niks te willen want je importeert ze.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die exotische meisjes van 1,55 willen natuurlijk een man die minstens net zo lang is haar als zij haar hakken aanheeft.
Bedankt voor de tips. Ik voel de spieren nu gewoon verbrandenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, te laat. Ik raad je aan 24 uur in foetushouding in de hoek te gaan liggen huilen en daarna opnieuw proberen met wat betere voorbereiding.
Zorg er bv voor dat JB klaar staat met een shake wanneer je de laatste keer de barbell neerlegt zodat je 100% zeker weet dat je die shake op tijd binnen krijgt.
Of, leer trainen met een shake infuus. Dat is het beste natuurlijk.
Hoe lang ben jij? Want je hebt wel een lekker snoetje. #nohomoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Dus
a. Ik krimp 30 cm
of
b. Ik groei 5 cm en krijg er 4/10 face bij.
B.
Wat moet jij nou weer man kanonnequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef VMSDKR het volgende:
Probeer nog een keer Etha, gaat vanzelf een keer goed.
Je plaatje joh kwezel, werkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer man kanonne
1,85 m-m-meterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Want je hebt wel een lekker snoetje. #nohomo
afbeelding
dan sterf je tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je plaatje joh kwezel, werkt voor geen meter.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dan sterf je tochopkankeren nou vms
nee geintje
quote:
gaat weer lekker he jonges vms pesten nou bekijk het er maar lekker mee daagquote:
wat.wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:18 schreef Ethanolic het volgende:
OKE OVER MET DE GEIN
GTL gezet, t-shirt time geweest, klaar om mijn mond gewillig te openen voor een paar kloppende penissen achter op de parkeerplaats bij de action.nohommo
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dit een realistische streef is vriend, deze man is duidelijk aan de anabolen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Wat is het beste om te doen bij 1.92 en 75KG bulken of gewoon droog blijven
Gisteren ff met mattie gym gepakt voor de lol en bp gaat echt ziek moeilijk met lange armen
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is
[ afbeelding ]
Aangezien ik toch wel bijna nooit moeite doe voor dingen is dit wel realistisch ben ontzettend luiquote:
GO HARD OR GO HOME, ROZZJE.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:26 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Aangezien ik toch wel bijna nooit moeite doe voor dingen is dit wel realistisch ben ontzettend lui![]()
gewoon droog blijven huehehe, srs brah?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Gisteren ff met mattie gym gepakt voor de lol en bp gaat echt ziek moeilijk met lange armen
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is ik wil geen doelen zetten die ik niet kan halen
[ afbeelding ]
Ik weet dat je eerst moet gainen maar als ik wil gaan bulken dat gaat mij nooit lukken ik hoor zoveel verhalen dat je altijd ''clean'' moet bulken maar khoor ook vaak dat je gewoon allemaal troep kan eten zolang je maar genoeg cals binnen krijgtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
gewoon droog blijven huehehe, srs brah?
Zo te horen kun je ook wel gewoon bulken. GOMAD al eens bekeken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik weet dat je eerst moet gainen maar als ik wil gaan bulken dat gaat mij nooit lukken ik hoor zoveel verhalen dat je altijd ''clean'' moet bulken maar khoor ook vaak dat je gewoon allemaal troep kan eten zolang je maar genoeg cals binnen krijgt
Ja GOMAD en SS al bekeken.. Denk dat ik gewoon me vol ga proppen met ''gezond'' eten en dan gewoon zie wat er gebeurtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zo te horen kun je ook wel gewoon bulken. GOMAD al eens bekeken?
ik lijk wel beetje op hem qua proportiesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef BozeHaas het volgende:
niet zo'n lichaam hebben
[ afbeelding ]
Als je form goed is zul je uiteindelijk ook meer kunnen liften.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:34 schreef Rozzje het volgende:
Mijn mattie zegt gewoon zoveel mogelijk pushen anders ben je pussy maar vorm is toch #1 wat er is ?
Waar had je moeite mee?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:39 schreef Rozzje het volgende:
Mensen zeggen ja als je lang bent is beter maar ik had echt moeite met squats
Alleen dingen zoals leg extensions en leg curls waren makkelijk
hij heef gwn lichaam waar de vroutjes voor gaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is ik wil geen doelen zetten die ik niet kan halen
[ afbeelding ]
Zowat met alles had moeite om me vorm te behouden alleen met apparaten ging het wel maar vrije gewichten leek ik net een pinguïnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je form goed is zul je uiteindelijk ook meer kunnen liften.
[..]
Waar had je moeite mee?
Volg gewoon SS of SL volgens het schema en gewoon beginnen zoals het schema voorsteld: met een lege bar (behalve DL). Op die manier kan je goed op je form letten en progressief gewichten toevoegen aan je workout totdat je een beest bent (zoals je streef).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:48 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zowat met alles had moeite om me vorm te behouden alleen met apparaten ging het wel maar vrije gewichten leek ik net een pinguïn
Had maar wat gedaan hoor maar als ik begin is het gewoon met schema en dan wel pre workout enzo
Ja dat klopt. Het gaat hier om het lichaam van Ryan Gosling he en niet Zyzzquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volg gewoon SS of SL volgens het schema en gewoon beginnen zoals het schema voorsteld: met een lege bar (behalve DL). Op die manier kan je goed op je form letten en progressief gewichten toevoegen aan je workout totdat je een beest bent (zoals je streef).
je kan trainen wat je wilt zijn facial aesthetics zul je nooit krijgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een babyface dus wat betreft maak ik me geen zorgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan trainen wat je wilt zijn facial aesthetics zul je nooit krijgen
Je bent wel groot voor een 14-jarige trouwens. Denk je dat je nog veel gaat groeien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb een babyface dus wat betreft maak ik me geen zorgen![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je bent wel groot voor een 14-jarige trouwens. Denk je dat je nog veel gaat groeien?
zijn buik lijkt altijd te huilenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
on-kuur lift ik zeker wel 25kg meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken.![]()
Tevens: die hele shit hype rondom creatine
ja echt jammer dat je rotkop niet ervan kan trainenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan trainen wat je wilt zijn facial aesthetics zul je nooit krijgen
Een beetje gay is okequote:
Fathank op weg naar huis:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef fathank het volgende:
Ohja, deze manlet heeft gisteren een chick van rond de 1.85 Meter gescoord
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fathank op weg naar huis:
[ afbeelding ]
Bespaart je een hoop aspartaam inname.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Help!! Er is geen cola light op dit feest
wat nu?? Pure vodka?
De eerstvolgende die nog Hey wie dan ook zegt schop ik zo hard in zijn ballen dat hij een jaar jack jumps moet doen om zijn ballen weer te voelen.quote:
Ik denk dat zodra je klaar bent je schouders goed pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:03 schreef Klokov het volgende:
Hey Slangetje, wat vind je van mijn nieuwe schema?
Snatch 8*2
Clean & Jerk 8*1
Front squat 5*5
Press 5*3
Dat denk ik ook maar die mogen ook wel wat extra aandacht gebruikenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra je klaar bent je schouders goed pijnlijk zijn.
Overbelasting in die zin gaat je niet helpen. Ik zou na snatch en C&J geen pressen meer doen, afhankelijk van de gewichten die je bebruikt. Rustig aan, maar wel je volume verhogen en een beetje afwisselen. Dumbbell presses werkt goed voor wat groei.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar die mogen ook wel wat extra aandacht gebruiken
Ik heb het hier vandaan: http://danjohn.net/beginners/quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Overbelasting in die zin gaat je niet helpen. Ik zou na snatch en C&J geen pressen meer doen, afhankelijk van de gewichten die je bebruikt. Rustig aan, maar wel je volume verhogen en een beetje afwisselen. Dumbbell presses werkt goed voor wat groei.
Insmeren met ooienvarenkuitenvet gecombineerd met staartvet van een sperma whale. En nooit meer liften uiteraard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef Champy het volgende:
Strechmarks gespot bij m'n oksels, moet ik nu stoppen met liften?
Dat is een workout voor oly lifters, niet gericht op grotere schouders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb het hier vandaan: http://danjohn.net/beginners/
Ik had eerder zelf een schema in elkaar geflanst maar kwam laatst bovenstaande site tegen. Neem aan dat die man weet waar die het over hebt dus ik ga het gewoon volgen en kijken hoe het bevalt. Het plan is om alles 20kg onder huidig te starten en dan progressief overloaden.
Dat is de bedoeling vriendquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een workout voor oly lifters, niet gericht op grotere schouders.![]()
Maar leef je uit. Dan John's workouts zijn killing.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra je klaar bent je schouders goed pijnlijk zijn.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar die mogen ook wel wat extra aandacht gebruiken
Geen bullshit praten he. Je begint over schouder aandacht en eindigt met oly lifts.quote:
Schouders gebruik je toch ook met OLY-lifts. Kijk Klokov 100+ strict pressen voor repsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen bullshit praten he. Je begint over schouder aandacht en eindigt met oly lifts.
Tot nu een paar van zijn complexes. Het past niet echt in m'n workout op het moment dus het wordt een rommel als ik allebei probeer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef Klokov het volgende:
Wat heb je van Dan John gevolgd trouwens?
High pulls?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tot nu een paar van zijn complexes. Het past niet echt in m'n workout op het moment dus het wordt een rommel als ik allebei probeer.
Kan ik dat bestellen bij B&F?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Insmeren met ooienvarenkuitenvet gecombineerd met staartvet van een sperma whale. En nooit meer liften uiteraard.
Tuurlijk, maar je moet vaststellen wat je wil. Je moet geen BB workout gaan doen en dan tegelijkertijd gaan proberen te oly liften. Oly liften moet je je in mijn ogen echt op toeleggen, zoveel techniek en training, daar past niet echt een BB training bij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Schouders gebruik je toch ook met OLY-lifts. Kijk Klokov 100+ strict pressen voor reps
Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back. - Jim Wendlerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:31 schreef Levolution het volgende:
Die speculaas amandelspijs shit is wel goddelijke shit ja. Ex endo struggles.
Al weken kkveel junk aan t eten sowieso ben helemaal de weg kwijt dikke winterpens.
Hoe kort ben jij dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef fathank het volgende:
Ohja, deze manlet heeft gisteren een chick van rond de 1.85 Meter gescoord
Maar van eten word je geen pussy en krijg je juist energie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back. - Jim Wendler
True. Dan raad ik je aan door te blijven eten tot je door je buik de tafel niet meer kan bereiken met je manlet armen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar van eten word je geen pussy en krijg je juist energie.
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
True. Dan raad ik je aan door te blijven eten tot je door je buik de tafel niet meer kan bereiken met je manlet armen.
Daarna proberen in een tv programma te komen en dat zo lang mogelijk proberen te rekken omdat het best goed betaald.
Ook weer opgelost.
Ik ben vrij goed in wijzen inderdaad, dank.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.
Maar 1.78m is net geen manlet.
Beter ban je die kutkloon gewoonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nog Hey wie dan ook zegt schop ik zo hard in zijn ballen dat hij een jaar jack jumps moet doen om zijn ballen weer te voelen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed in wijzen inderdaad, dank.
Ik ben 1.83, ik zie dus eerder dat jij kaal wordt dan jijzelf, dus manlet.
Ik probeer zoveel mogelijk gewoon usert te zijn. Die banknop is zo makkelijk om naar te grijpen. Dat is maar twee weken leuk.quote:
1.78. Geen hakken nee. Helaas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kort ben jij dan?
Ze had zeker geen hakken aan?
1.78 is best groot vind ik en is maar 7cm verschil tussen jullie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:54 schreef fathank het volgende:
[..]
1.78. Geen hakken nee. Helaas.
Hakken
Ik ga naar de gym voor mijn plezier, niet om groot te worden. Ironisch genoeg ben ik wel ~100 kilo maar dat mag ook wel met de ultieme alpha-lengte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet vaststellen wat je wil. Je moet geen BB workout gaan doen en dan tegelijkertijd gaan proberen te oly liften. Oly liften moet je je in mijn ogen echt op toeleggen, zoveel techniek en training, daar past niet echt een BB training bij.
Bij BB is groot worden het doel, bij oly is het een bijkomstigheid.
Niet. Gewoon een babbeltje maken met dr vriendinnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.78 is best groot vind ik en is maar 7cm verschil tussen jullie.
Hoe zonder jij zo'n meisje af van haar vrienden eigenlijk?
Ik heb een vriend die 230 kilo weegt... Die lift vooral zijn vork. Gewicht zegt niks als er geen laag BF bij is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga naar de gym voor mijn plezier, niet om groot te worden. Ironisch genoeg ben ik wel ~100 kilo maar dat mag ook wel met de ultieme alpha-lengte.
~15%quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die 230 kilo weegt... Die lift vooral zijn vork. Gewicht zegt niks als er geen laag BF bij is.
Heb je van die grips bij de gym dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:08 schreef Snakey het volgende:
We hadden een tijdje geleden een hypje over handgrips. Wie kan er al met gemak de 250 4x dichtknijpen?
Ik niet.
Je kan ze ook zelf kopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb je van die grips bij de gym dan?
Quote voor nageslacht #178quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.
Maar 1.78m is net geen manlet.
iktfbquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:28 schreef Klokov het volgende:
Ik kan trouwens geen grote schijven op presses doen omdat ik ze dan in het dak heb zitten#Alphaproblems
quote:
gewoon in je kcals verwerken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
Goede whisky avond vanavond. Goodbye gains
Als je nu een tomaat met veel zeezout neemt moet het lukken. Beetje witte peper helpt ook, maar niet teveel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:
Shit mijn preworkout tomaat te laat genomen, nu kan ik niet slapen.
Ja sowieso, zat al aan 3k voordat ik ging. Zo nog ff whey shakie nemen komt goed.quote:
3k voor mij op een normale dag is al dreamerbulkquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso, zat al aan 3k voordat ik ging. Zo nog ff whey shakie nemen komt goed.
Maar alcohol is wel slecht voor je test toch
Hey snakeyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nog Hey wie dan ook zegt schop ik zo hard in zijn ballen dat hij een jaar jack jumps moet doen om zijn ballen weer te voelen.
zijn naam verkeerd spellenquote:
het is VKSMDRquote:
Ohh sorry B(r)inky, niet helemaal goed gekekenquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:28 schreef Klokov het volgende:
Ik kan trouwens geen grote schijven op presses doen omdat ik ze dan in het dak heb zitten#Alphaproblems
Hallo, jij zit in de 4e klas toch??quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef Drinky het volgende:
Hey wie gaat er effe Chineesje voor mij halen
Bij de Gouden Leeuw?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef Drinky het volgende:
Hey wie gaat er effe Chineesje voor mij halen
Extra diepe v hals zodat alle wijven je pecs miren natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:07 schreef Levolution het volgende:
shinede gisteravond in de dancing met v halsje mensen vroegen hoe kom je zo shredded ben je soms aan de annabolen lol veel chcks ook mirende enzo
Ga denk ik tijdje geen bene meer doen kan anders geen skinny meer aan
haha ja jij weet t broerquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Extra diepe v hals zodat alle wijven je pecs miren natuurlijk.
bij yun gyorse bufetquote:
wrm ga je dancing je hebt tog al vriendin of niet somsquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:07 schreef Levolution het volgende:
shinede gisteravond in de dancing met v halsje mensen vroegen hoe kom je zo shredded ben je soms aan de annabolen lol veel chcks ook mirende enzo
Ga denk ik tijdje geen bene meer doen kan anders geen skinny meer aan
Extra vrouwtje ernaast voor permanente testosteron boost.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wrm ga je dancing je hebt tog al vriendin of niet soms
Linkje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef Drinky het volgende:
Gvd, ik voel mijn eerste LIF ban al aankomen
Een beetje de illusie wekken dat je als manlet uberhaubt een vrouw kan krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:02 schreef seto het volgende:
[..]
echt weer zo'n typische manlet die beetje tof probeert te doen op internet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef Drinky het volgende:
Gvd, ik voel mijn eerste LIF ban al aankomen
whehehequote:er zitten voornamelijk mensen die er niet op kunnen wachten totdat iemand anders hun probleem gaat oplossen.
En geef mij eens ongelijk . Heb totaal geen respect voor die mensen of wat "zij" hebben "bereikt". Een beetje willen pochen in een blad omdat ze gewicht kwijt zijn geraakt door zichzelf te laten verminkenquote:
wel stoer huisvrouwen van 40+ beledigen via internet om vervolgens in een ander topic te gaan requoten hoe tough je bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
En geef mij eens ongelijk . Heb totaal geen respect voor die mensen of wat "zij" hebben "bereikt". Een beetje willen pochen in een blad omdat ze gewicht kwijt zijn geraakt door zichzelf te laten verminken
Kreeg er een E-ejaculatie van. Ben nu helemal hardquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wel stoer huisvrouwen van 40+ beledigen via internet om vervolgens in een ander topic te gaan requoten hoe tough je bent
Zij is echt een ziek irritante attention whore. 99% van haar foto's zijn ass pics. Alle workout, progress en kleedkamer pics hebben altijd haar ass vol in beeld.quote:
tegenwoordig, weet je het niet meer, met al die opgespoten reten of silicone vullingen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt een ziek irritante attention whore. 99% van haar foto's zijn ass pics. Alle workout, progress en kleedkamer pics hebben altijd haar ass vol in beeld.
Zou wel raken though, ze heeft wel een goede bil.
Heb je de nieuwe moaning of life al gezien.quote:
Nee, maar komt ook pas in 2014 toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe moaning of life al gezien.
Eerste aflevering stond op de 21e al bij mij online.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, maar komt ook pas in 2014 toch?
dag mattiequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
en direct alvast goedemiddag... is na 12 uur ja toch?
nee 5 foutquote:
ok man nog traine vandaag ?quote:
jaman every day upper booty day.quote:
Moest lachenquote:
"kom je hier vaker?"quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Vandaag eerste keer gym sinds ages. Zo veel huismoeders en tokkies in één ruimte![]()
Er was echter een uitzondering, een halfbloed godin, met een lijfje zo fijnwow.
Wow heb je dat geleerd met je Teleac PUA cursus, heftig hoor. Knap jongen.quote:
Dit. Ze doet alleen maar ass-workouts lijkt welquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt een ziek irritante attention whore. 99% van haar foto's zijn ass pics. Alle workout, progress en kleedkamer pics hebben altijd haar ass vol in beeld.
ik hoor juist iedereen zeggen van niet die deden liften voor meisjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:34 schreef Jahr00n het volgende:
als je gewoon groot bent hoef je geen moeite te doen om wijven op te pikken
wat probeer je te zeggen vriendquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik hoor juist iedereen zeggen van niet die deden liften voor meisjes
hoe komt hij aan het geld?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Voor 10 euro heb je daar zo'n chickie/ladyboy voor een nacht dus dat is niet echt een prestatie.
Heeft wel een goede collectie auto's, dat wel.
Gast is geloof ik een Australische loan shark, dus afpersing etc. Heb eens gehoord dat hij veel van die auto's huurt/leased trouwens.quote:
Zou wel willen maarrrrr...quote:
Ze is wel erg trots op haar billen, maargoed elke wijffie met zon asser zou van haar bil trademark maken op instagram.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben pas eind Jan weer terug. Vorige keer ook al net te laat voor major lazer in Utrechtquote:
misschien waren ze niet groot genoeg kan ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen vriend
toen ik klein was paalde ik geen wijven nu ben ik groot en paal ik wel wijven
denk JMFquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Net ff daar foto's bekeken, maar man man man wat een gedrochten (meisjes) lopen daar rond zeg. Misschien moet ik keertje daarheen. Op tinder kom je veel mooiere meisjes tegen.
Wie is dit van hier?
[ afbeelding ]
Die zien er allebei prima uit hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Rechts
[ afbeelding ]
Zijn ze niet bang dat dr tieten eruit floepen ofzo, kan wel elk moment gebeuren lijkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Grote tieten heb je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |