Zij is echt een ziek irritante attention whore. 99% van haar foto's zijn ass pics. Alle workout, progress en kleedkamer pics hebben altijd haar ass vol in beeld.quote:
tegenwoordig, weet je het niet meer, met al die opgespoten reten of silicone vullingen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt een ziek irritante attention whore. 99% van haar foto's zijn ass pics. Alle workout, progress en kleedkamer pics hebben altijd haar ass vol in beeld.
Zou wel raken though, ze heeft wel een goede bil.
Heb je de nieuwe moaning of life al gezien.quote:
Nee, maar komt ook pas in 2014 toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe moaning of life al gezien.
Eerste aflevering stond op de 21e al bij mij online.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, maar komt ook pas in 2014 toch?
dag mattiequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
en direct alvast goedemiddag... is na 12 uur ja toch?
nee 5 foutquote:
ok man nog traine vandaag ?quote:
jaman every day upper booty day.quote:
Moest lachenquote:
"kom je hier vaker?"quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Vandaag eerste keer gym sinds ages. Zo veel huismoeders en tokkies in één ruimte![]()
Er was echter een uitzondering, een halfbloed godin, met een lijfje zo fijnwow.
Wow heb je dat geleerd met je Teleac PUA cursus, heftig hoor. Knap jongen.quote:
Dit. Ze doet alleen maar ass-workouts lijkt welquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt een ziek irritante attention whore. 99% van haar foto's zijn ass pics. Alle workout, progress en kleedkamer pics hebben altijd haar ass vol in beeld.
ik hoor juist iedereen zeggen van niet die deden liften voor meisjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:34 schreef Jahr00n het volgende:
als je gewoon groot bent hoef je geen moeite te doen om wijven op te pikken
wat probeer je te zeggen vriendquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik hoor juist iedereen zeggen van niet die deden liften voor meisjes
hoe komt hij aan het geld?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Voor 10 euro heb je daar zo'n chickie/ladyboy voor een nacht dus dat is niet echt een prestatie.
Heeft wel een goede collectie auto's, dat wel.
Gast is geloof ik een Australische loan shark, dus afpersing etc. Heb eens gehoord dat hij veel van die auto's huurt/leased trouwens.quote:
Zou wel willen maarrrrr...quote:
Ze is wel erg trots op haar billen, maargoed elke wijffie met zon asser zou van haar bil trademark maken op instagram.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben pas eind Jan weer terug. Vorige keer ook al net te laat voor major lazer in Utrechtquote:
misschien waren ze niet groot genoeg kan ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen vriend
toen ik klein was paalde ik geen wijven nu ben ik groot en paal ik wel wijven
denk JMFquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Net ff daar foto's bekeken, maar man man man wat een gedrochten (meisjes) lopen daar rond zeg. Misschien moet ik keertje daarheen. Op tinder kom je veel mooiere meisjes tegen.
Wie is dit van hier?
[ afbeelding ]
Die zien er allebei prima uit hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Rechts
[ afbeelding ]
Zijn ze niet bang dat dr tieten eruit floepen ofzo, kan wel elk moment gebeuren lijkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |