Linkje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef Drinky het volgende:
Gvd, ik voel mijn eerste LIF ban al aankomen
Een beetje de illusie wekken dat je als manlet uberhaubt een vrouw kan krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:02 schreef seto het volgende:
[..]
echt weer zo'n typische manlet die beetje tof probeert te doen op internet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef Drinky het volgende:
Gvd, ik voel mijn eerste LIF ban al aankomen
whehehequote:er zitten voornamelijk mensen die er niet op kunnen wachten totdat iemand anders hun probleem gaat oplossen.
En geef mij eens ongelijk . Heb totaal geen respect voor die mensen of wat "zij" hebben "bereikt". Een beetje willen pochen in een blad omdat ze gewicht kwijt zijn geraakt door zichzelf te laten verminkenquote:
wel stoer huisvrouwen van 40+ beledigen via internet om vervolgens in een ander topic te gaan requoten hoe tough je bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
En geef mij eens ongelijk . Heb totaal geen respect voor die mensen of wat "zij" hebben "bereikt". Een beetje willen pochen in een blad omdat ze gewicht kwijt zijn geraakt door zichzelf te laten verminken
Kreeg er een E-ejaculatie van. Ben nu helemal hardquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wel stoer huisvrouwen van 40+ beledigen via internet om vervolgens in een ander topic te gaan requoten hoe tough je bent
Zij is echt een ziek irritante attention whore. 99% van haar foto's zijn ass pics. Alle workout, progress en kleedkamer pics hebben altijd haar ass vol in beeld.quote:
tegenwoordig, weet je het niet meer, met al die opgespoten reten of silicone vullingen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt een ziek irritante attention whore. 99% van haar foto's zijn ass pics. Alle workout, progress en kleedkamer pics hebben altijd haar ass vol in beeld.
Zou wel raken though, ze heeft wel een goede bil.
Heb je de nieuwe moaning of life al gezien.quote:
Nee, maar komt ook pas in 2014 toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe moaning of life al gezien.
Eerste aflevering stond op de 21e al bij mij online.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, maar komt ook pas in 2014 toch?
dag mattiequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
en direct alvast goedemiddag... is na 12 uur ja toch?
nee 5 foutquote:
ok man nog traine vandaag ?quote:
jaman every day upper booty day.quote:
Moest lachenquote:
"kom je hier vaker?"quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Vandaag eerste keer gym sinds ages. Zo veel huismoeders en tokkies in één ruimte![]()
Er was echter een uitzondering, een halfbloed godin, met een lijfje zo fijnwow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |