gewoon in je kcals verwerken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
Goede whisky avond vanavond. Goodbye gains
Als je nu een tomaat met veel zeezout neemt moet het lukken. Beetje witte peper helpt ook, maar niet teveel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:11 schreef ZetaOS het volgende:
Shit mijn preworkout tomaat te laat genomen, nu kan ik niet slapen.
Ja sowieso, zat al aan 3k voordat ik ging. Zo nog ff whey shakie nemen komt goed.quote:
3k voor mij op een normale dag is al dreamerbulkquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso, zat al aan 3k voordat ik ging. Zo nog ff whey shakie nemen komt goed.
Maar alcohol is wel slecht voor je test toch
Hey snakeyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nog Hey wie dan ook zegt schop ik zo hard in zijn ballen dat hij een jaar jack jumps moet doen om zijn ballen weer te voelen.
zijn naam verkeerd spellenquote:
het is VKSMDRquote:
Ohh sorry B(r)inky, niet helemaal goed gekekenquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:28 schreef Klokov het volgende:
Ik kan trouwens geen grote schijven op presses doen omdat ik ze dan in het dak heb zitten#Alphaproblems
Hallo, jij zit in de 4e klas toch??quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef Drinky het volgende:
Hey wie gaat er effe Chineesje voor mij halen
Bij de Gouden Leeuw?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef Drinky het volgende:
Hey wie gaat er effe Chineesje voor mij halen
Extra diepe v hals zodat alle wijven je pecs miren natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:07 schreef Levolution het volgende:
shinede gisteravond in de dancing met v halsje mensen vroegen hoe kom je zo shredded ben je soms aan de annabolen lol veel chcks ook mirende enzo
Ga denk ik tijdje geen bene meer doen kan anders geen skinny meer aan
haha ja jij weet t broerquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Extra diepe v hals zodat alle wijven je pecs miren natuurlijk.
bij yun gyorse bufetquote:
wrm ga je dancing je hebt tog al vriendin of niet somsquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:07 schreef Levolution het volgende:
shinede gisteravond in de dancing met v halsje mensen vroegen hoe kom je zo shredded ben je soms aan de annabolen lol veel chcks ook mirende enzo
Ga denk ik tijdje geen bene meer doen kan anders geen skinny meer aan
Extra vrouwtje ernaast voor permanente testosteron boost.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wrm ga je dancing je hebt tog al vriendin of niet soms
Linkje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef Drinky het volgende:
Gvd, ik voel mijn eerste LIF ban al aankomen
Een beetje de illusie wekken dat je als manlet uberhaubt een vrouw kan krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:02 schreef seto het volgende:
[..]
echt weer zo'n typische manlet die beetje tof probeert te doen op internet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:00 schreef Drinky het volgende:
Gvd, ik voel mijn eerste LIF ban al aankomen
whehehequote:er zitten voornamelijk mensen die er niet op kunnen wachten totdat iemand anders hun probleem gaat oplossen.
En geef mij eens ongelijk . Heb totaal geen respect voor die mensen of wat "zij" hebben "bereikt". Een beetje willen pochen in een blad omdat ze gewicht kwijt zijn geraakt door zichzelf te laten verminkenquote:
wel stoer huisvrouwen van 40+ beledigen via internet om vervolgens in een ander topic te gaan requoten hoe tough je bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
En geef mij eens ongelijk . Heb totaal geen respect voor die mensen of wat "zij" hebben "bereikt". Een beetje willen pochen in een blad omdat ze gewicht kwijt zijn geraakt door zichzelf te laten verminken
Kreeg er een E-ejaculatie van. Ben nu helemal hardquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wel stoer huisvrouwen van 40+ beledigen via internet om vervolgens in een ander topic te gaan requoten hoe tough je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |