Maar van eten word je geen pussy en krijg je juist energie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back. - Jim Wendler
True. Dan raad ik je aan door te blijven eten tot je door je buik de tafel niet meer kan bereiken met je manlet armen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar van eten word je geen pussy en krijg je juist energie.
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
True. Dan raad ik je aan door te blijven eten tot je door je buik de tafel niet meer kan bereiken met je manlet armen.
Daarna proberen in een tv programma te komen en dat zo lang mogelijk proberen te rekken omdat het best goed betaald.
Ook weer opgelost.
Ik ben vrij goed in wijzen inderdaad, dank.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.
Maar 1.78m is net geen manlet.
Beter ban je die kutkloon gewoonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nog Hey wie dan ook zegt schop ik zo hard in zijn ballen dat hij een jaar jack jumps moet doen om zijn ballen weer te voelen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed in wijzen inderdaad, dank.
Ik ben 1.83, ik zie dus eerder dat jij kaal wordt dan jijzelf, dus manlet.
Ik probeer zoveel mogelijk gewoon usert te zijn. Die banknop is zo makkelijk om naar te grijpen. Dat is maar twee weken leuk.quote:
1.78. Geen hakken nee. Helaas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kort ben jij dan?
Ze had zeker geen hakken aan?
1.78 is best groot vind ik en is maar 7cm verschil tussen jullie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:54 schreef fathank het volgende:
[..]
1.78. Geen hakken nee. Helaas.
Hakken
Ik ga naar de gym voor mijn plezier, niet om groot te worden. Ironisch genoeg ben ik wel ~100 kilo maar dat mag ook wel met de ultieme alpha-lengte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet vaststellen wat je wil. Je moet geen BB workout gaan doen en dan tegelijkertijd gaan proberen te oly liften. Oly liften moet je je in mijn ogen echt op toeleggen, zoveel techniek en training, daar past niet echt een BB training bij.
Bij BB is groot worden het doel, bij oly is het een bijkomstigheid.
Niet. Gewoon een babbeltje maken met dr vriendinnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.78 is best groot vind ik en is maar 7cm verschil tussen jullie.
Hoe zonder jij zo'n meisje af van haar vrienden eigenlijk?
Ik heb een vriend die 230 kilo weegt... Die lift vooral zijn vork. Gewicht zegt niks als er geen laag BF bij is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga naar de gym voor mijn plezier, niet om groot te worden. Ironisch genoeg ben ik wel ~100 kilo maar dat mag ook wel met de ultieme alpha-lengte.
~15%quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die 230 kilo weegt... Die lift vooral zijn vork. Gewicht zegt niks als er geen laag BF bij is.
Heb je van die grips bij de gym dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:08 schreef Snakey het volgende:
We hadden een tijdje geleden een hypje over handgrips. Wie kan er al met gemak de 250 4x dichtknijpen?
Ik niet.
Je kan ze ook zelf kopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb je van die grips bij de gym dan?
Quote voor nageslacht #178quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.
Maar 1.78m is net geen manlet.
iktfbquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:28 schreef Klokov het volgende:
Ik kan trouwens geen grote schijven op presses doen omdat ik ze dan in het dak heb zitten#Alphaproblems
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |