wat.wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:18 schreef Ethanolic het volgende:
OKE OVER MET DE GEIN
GTL gezet, t-shirt time geweest, klaar om mijn mond gewillig te openen voor een paar kloppende penissen achter op de parkeerplaats bij de action.nohommo
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dit een realistische streef is vriend, deze man is duidelijk aan de anabolen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Wat is het beste om te doen bij 1.92 en 75KG bulken of gewoon droog blijven
Gisteren ff met mattie gym gepakt voor de lol en bp gaat echt ziek moeilijk met lange armen
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is
[ afbeelding ]
Aangezien ik toch wel bijna nooit moeite doe voor dingen is dit wel realistisch ben ontzettend luiquote:
GO HARD OR GO HOME, ROZZJE.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:26 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Aangezien ik toch wel bijna nooit moeite doe voor dingen is dit wel realistisch ben ontzettend lui![]()
gewoon droog blijven huehehe, srs brah?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Gisteren ff met mattie gym gepakt voor de lol en bp gaat echt ziek moeilijk met lange armen
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is ik wil geen doelen zetten die ik niet kan halen
[ afbeelding ]
Ik weet dat je eerst moet gainen maar als ik wil gaan bulken dat gaat mij nooit lukken ik hoor zoveel verhalen dat je altijd ''clean'' moet bulken maar khoor ook vaak dat je gewoon allemaal troep kan eten zolang je maar genoeg cals binnen krijgtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
gewoon droog blijven huehehe, srs brah?
Zo te horen kun je ook wel gewoon bulken. GOMAD al eens bekeken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik weet dat je eerst moet gainen maar als ik wil gaan bulken dat gaat mij nooit lukken ik hoor zoveel verhalen dat je altijd ''clean'' moet bulken maar khoor ook vaak dat je gewoon allemaal troep kan eten zolang je maar genoeg cals binnen krijgt
Ja GOMAD en SS al bekeken.. Denk dat ik gewoon me vol ga proppen met ''gezond'' eten en dan gewoon zie wat er gebeurtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zo te horen kun je ook wel gewoon bulken. GOMAD al eens bekeken?
ik lijk wel beetje op hem qua proportiesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef BozeHaas het volgende:
niet zo'n lichaam hebben
[ afbeelding ]
Als je form goed is zul je uiteindelijk ook meer kunnen liften.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:34 schreef Rozzje het volgende:
Mijn mattie zegt gewoon zoveel mogelijk pushen anders ben je pussy maar vorm is toch #1 wat er is ?
Waar had je moeite mee?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:39 schreef Rozzje het volgende:
Mensen zeggen ja als je lang bent is beter maar ik had echt moeite met squats
Alleen dingen zoals leg extensions en leg curls waren makkelijk
hij heef gwn lichaam waar de vroutjes voor gaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is ik wil geen doelen zetten die ik niet kan halen
[ afbeelding ]
Zowat met alles had moeite om me vorm te behouden alleen met apparaten ging het wel maar vrije gewichten leek ik net een pinguïnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je form goed is zul je uiteindelijk ook meer kunnen liften.
[..]
Waar had je moeite mee?
Volg gewoon SS of SL volgens het schema en gewoon beginnen zoals het schema voorsteld: met een lege bar (behalve DL). Op die manier kan je goed op je form letten en progressief gewichten toevoegen aan je workout totdat je een beest bent (zoals je streef).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:48 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zowat met alles had moeite om me vorm te behouden alleen met apparaten ging het wel maar vrije gewichten leek ik net een pinguïn
Had maar wat gedaan hoor maar als ik begin is het gewoon met schema en dan wel pre workout enzo
Ja dat klopt. Het gaat hier om het lichaam van Ryan Gosling he en niet Zyzzquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volg gewoon SS of SL volgens het schema en gewoon beginnen zoals het schema voorsteld: met een lege bar (behalve DL). Op die manier kan je goed op je form letten en progressief gewichten toevoegen aan je workout totdat je een beest bent (zoals je streef).
je kan trainen wat je wilt zijn facial aesthetics zul je nooit krijgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een babyface dus wat betreft maak ik me geen zorgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan trainen wat je wilt zijn facial aesthetics zul je nooit krijgen
Je bent wel groot voor een 14-jarige trouwens. Denk je dat je nog veel gaat groeien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb een babyface dus wat betreft maak ik me geen zorgen![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je bent wel groot voor een 14-jarige trouwens. Denk je dat je nog veel gaat groeien?
zijn buik lijkt altijd te huilenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
on-kuur lift ik zeker wel 25kg meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken.![]()
Tevens: die hele shit hype rondom creatine
ja echt jammer dat je rotkop niet ervan kan trainenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan trainen wat je wilt zijn facial aesthetics zul je nooit krijgen
Een beetje gay is okequote:
Fathank op weg naar huis:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef fathank het volgende:
Ohja, deze manlet heeft gisteren een chick van rond de 1.85 Meter gescoord
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fathank op weg naar huis:
[ afbeelding ]
Bespaart je een hoop aspartaam inname.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Help!! Er is geen cola light op dit feest
wat nu?? Pure vodka?
De eerstvolgende die nog Hey wie dan ook zegt schop ik zo hard in zijn ballen dat hij een jaar jack jumps moet doen om zijn ballen weer te voelen.quote:
Ik denk dat zodra je klaar bent je schouders goed pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:03 schreef Klokov het volgende:
Hey Slangetje, wat vind je van mijn nieuwe schema?
Snatch 8*2
Clean & Jerk 8*1
Front squat 5*5
Press 5*3
Dat denk ik ook maar die mogen ook wel wat extra aandacht gebruikenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra je klaar bent je schouders goed pijnlijk zijn.
Overbelasting in die zin gaat je niet helpen. Ik zou na snatch en C&J geen pressen meer doen, afhankelijk van de gewichten die je bebruikt. Rustig aan, maar wel je volume verhogen en een beetje afwisselen. Dumbbell presses werkt goed voor wat groei.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar die mogen ook wel wat extra aandacht gebruiken
Ik heb het hier vandaan: http://danjohn.net/beginners/quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Overbelasting in die zin gaat je niet helpen. Ik zou na snatch en C&J geen pressen meer doen, afhankelijk van de gewichten die je bebruikt. Rustig aan, maar wel je volume verhogen en een beetje afwisselen. Dumbbell presses werkt goed voor wat groei.
Insmeren met ooienvarenkuitenvet gecombineerd met staartvet van een sperma whale. En nooit meer liften uiteraard.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef Champy het volgende:
Strechmarks gespot bij m'n oksels, moet ik nu stoppen met liften?
Dat is een workout voor oly lifters, niet gericht op grotere schouders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb het hier vandaan: http://danjohn.net/beginners/
Ik had eerder zelf een schema in elkaar geflanst maar kwam laatst bovenstaande site tegen. Neem aan dat die man weet waar die het over hebt dus ik ga het gewoon volgen en kijken hoe het bevalt. Het plan is om alles 20kg onder huidig te starten en dan progressief overloaden.
Dat is de bedoeling vriendquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een workout voor oly lifters, niet gericht op grotere schouders.![]()
Maar leef je uit. Dan John's workouts zijn killing.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat zodra je klaar bent je schouders goed pijnlijk zijn.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar die mogen ook wel wat extra aandacht gebruiken
Geen bullshit praten he. Je begint over schouder aandacht en eindigt met oly lifts.quote:
Schouders gebruik je toch ook met OLY-lifts. Kijk Klokov 100+ strict pressen voor repsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen bullshit praten he. Je begint over schouder aandacht en eindigt met oly lifts.
Tot nu een paar van zijn complexes. Het past niet echt in m'n workout op het moment dus het wordt een rommel als ik allebei probeer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef Klokov het volgende:
Wat heb je van Dan John gevolgd trouwens?
High pulls?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tot nu een paar van zijn complexes. Het past niet echt in m'n workout op het moment dus het wordt een rommel als ik allebei probeer.
Kan ik dat bestellen bij B&F?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Insmeren met ooienvarenkuitenvet gecombineerd met staartvet van een sperma whale. En nooit meer liften uiteraard.
Tuurlijk, maar je moet vaststellen wat je wil. Je moet geen BB workout gaan doen en dan tegelijkertijd gaan proberen te oly liften. Oly liften moet je je in mijn ogen echt op toeleggen, zoveel techniek en training, daar past niet echt een BB training bij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Schouders gebruik je toch ook met OLY-lifts. Kijk Klokov 100+ strict pressen voor reps
Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back. - Jim Wendlerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:31 schreef Levolution het volgende:
Die speculaas amandelspijs shit is wel goddelijke shit ja. Ex endo struggles.
Al weken kkveel junk aan t eten sowieso ben helemaal de weg kwijt dikke winterpens.
Hoe kort ben jij dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef fathank het volgende:
Ohja, deze manlet heeft gisteren een chick van rond de 1.85 Meter gescoord
Maar van eten word je geen pussy en krijg je juist energie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back. - Jim Wendler
True. Dan raad ik je aan door te blijven eten tot je door je buik de tafel niet meer kan bereiken met je manlet armen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar van eten word je geen pussy en krijg je juist energie.
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
True. Dan raad ik je aan door te blijven eten tot je door je buik de tafel niet meer kan bereiken met je manlet armen.
Daarna proberen in een tv programma te komen en dat zo lang mogelijk proberen te rekken omdat het best goed betaald.
Ook weer opgelost.
Ik ben vrij goed in wijzen inderdaad, dank.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.
Maar 1.78m is net geen manlet.
Beter ban je die kutkloon gewoonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nog Hey wie dan ook zegt schop ik zo hard in zijn ballen dat hij een jaar jack jumps moet doen om zijn ballen weer te voelen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed in wijzen inderdaad, dank.
Ik ben 1.83, ik zie dus eerder dat jij kaal wordt dan jijzelf, dus manlet.
Ik probeer zoveel mogelijk gewoon usert te zijn. Die banknop is zo makkelijk om naar te grijpen. Dat is maar twee weken leuk.quote:
1.78. Geen hakken nee. Helaas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kort ben jij dan?
Ze had zeker geen hakken aan?
1.78 is best groot vind ik en is maar 7cm verschil tussen jullie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:54 schreef fathank het volgende:
[..]
1.78. Geen hakken nee. Helaas.
Hakken
Ik ga naar de gym voor mijn plezier, niet om groot te worden. Ironisch genoeg ben ik wel ~100 kilo maar dat mag ook wel met de ultieme alpha-lengte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet vaststellen wat je wil. Je moet geen BB workout gaan doen en dan tegelijkertijd gaan proberen te oly liften. Oly liften moet je je in mijn ogen echt op toeleggen, zoveel techniek en training, daar past niet echt een BB training bij.
Bij BB is groot worden het doel, bij oly is het een bijkomstigheid.
Niet. Gewoon een babbeltje maken met dr vriendinnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.78 is best groot vind ik en is maar 7cm verschil tussen jullie.
Hoe zonder jij zo'n meisje af van haar vrienden eigenlijk?
Ik heb een vriend die 230 kilo weegt... Die lift vooral zijn vork. Gewicht zegt niks als er geen laag BF bij is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga naar de gym voor mijn plezier, niet om groot te worden. Ironisch genoeg ben ik wel ~100 kilo maar dat mag ook wel met de ultieme alpha-lengte.
~15%quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die 230 kilo weegt... Die lift vooral zijn vork. Gewicht zegt niks als er geen laag BF bij is.
Heb je van die grips bij de gym dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:08 schreef Snakey het volgende:
We hadden een tijdje geleden een hypje over handgrips. Wie kan er al met gemak de 250 4x dichtknijpen?
Ik niet.
Je kan ze ook zelf kopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb je van die grips bij de gym dan?
Quote voor nageslacht #178quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dankjewel ome Snakey jij bent echt wijs.
Maar 1.78m is net geen manlet.
iktfbquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:28 schreef Klokov het volgende:
Ik kan trouwens geen grote schijven op presses doen omdat ik ze dan in het dak heb zitten#Alphaproblems
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |