Je bent wel groot voor een 14-jarige trouwens. Denk je dat je nog veel gaat groeien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb een babyface dus wat betreft maak ik me geen zorgen![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je bent wel groot voor een 14-jarige trouwens. Denk je dat je nog veel gaat groeien?
zijn buik lijkt altijd te huilenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Wat is het beste om te doen bij 1.92 en 75KG bulken of gewoon droog blijven
Gisteren ff met mattie gym gepakt voor de lol en bp gaat echt ziek moeilijk met lange armen
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is ik wil geen doelen zetten die ik niet kan halen
[ afbeelding ]
on-kuur lift ik zeker wel 25kg meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken.![]()
Tevens: die hele shit hype rondom creatine
ja echt jammer dat je rotkop niet ervan kan trainenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan trainen wat je wilt zijn facial aesthetics zul je nooit krijgen
Een beetje gay is okequote:
Fathank op weg naar huis:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef fathank het volgende:
Ohja, deze manlet heeft gisteren een chick van rond de 1.85 Meter gescoord
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fathank op weg naar huis:
[ afbeelding ]
Bespaart je een hoop aspartaam inname.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Help!! Er is geen cola light op dit feest
wat nu?? Pure vodka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |