Ze hebben niks te willen want je importeert ze.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die exotische meisjes van 1,55 willen natuurlijk een man die minstens net zo lang is haar als zij haar hakken aanheeft.
Bedankt voor de tips. Ik voel de spieren nu gewoon verbrandenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, te laat. Ik raad je aan 24 uur in foetushouding in de hoek te gaan liggen huilen en daarna opnieuw proberen met wat betere voorbereiding.
Zorg er bv voor dat JB klaar staat met een shake wanneer je de laatste keer de barbell neerlegt zodat je 100% zeker weet dat je die shake op tijd binnen krijgt.
Of, leer trainen met een shake infuus. Dat is het beste natuurlijk.
Hoe lang ben jij? Want je hebt wel een lekker snoetje. #nohomoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Dus
a. Ik krimp 30 cm
of
b. Ik groei 5 cm en krijg er 4/10 face bij.
B.
Wat moet jij nou weer man kanonnequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef VMSDKR het volgende:
Probeer nog een keer Etha, gaat vanzelf een keer goed.
Je plaatje joh kwezel, werkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer man kanonne
1,85 m-m-meterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Want je hebt wel een lekker snoetje. #nohomo
afbeelding
dan sterf je tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je plaatje joh kwezel, werkt voor geen meter.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dan sterf je tochopkankeren nou vms
nee geintje
quote:
gaat weer lekker he jonges vms pesten nou bekijk het er maar lekker mee daagquote:
wat.wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:18 schreef Ethanolic het volgende:
OKE OVER MET DE GEIN
GTL gezet, t-shirt time geweest, klaar om mijn mond gewillig te openen voor een paar kloppende penissen achter op de parkeerplaats bij de action.nohommo
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dit een realistische streef is vriend, deze man is duidelijk aan de anabolen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Wat is het beste om te doen bij 1.92 en 75KG bulken of gewoon droog blijven
Gisteren ff met mattie gym gepakt voor de lol en bp gaat echt ziek moeilijk met lange armen
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is
[ afbeelding ]
Aangezien ik toch wel bijna nooit moeite doe voor dingen is dit wel realistisch ben ontzettend luiquote:
GO HARD OR GO HOME, ROZZJE.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:26 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Aangezien ik toch wel bijna nooit moeite doe voor dingen is dit wel realistisch ben ontzettend lui![]()
gewoon droog blijven huehehe, srs brah?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Gisteren ff met mattie gym gepakt voor de lol en bp gaat echt ziek moeilijk met lange armen
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is ik wil geen doelen zetten die ik niet kan halen
[ afbeelding ]
Ik weet dat je eerst moet gainen maar als ik wil gaan bulken dat gaat mij nooit lukken ik hoor zoveel verhalen dat je altijd ''clean'' moet bulken maar khoor ook vaak dat je gewoon allemaal troep kan eten zolang je maar genoeg cals binnen krijgtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
gewoon droog blijven huehehe, srs brah?
Zo te horen kun je ook wel gewoon bulken. GOMAD al eens bekeken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik weet dat je eerst moet gainen maar als ik wil gaan bulken dat gaat mij nooit lukken ik hoor zoveel verhalen dat je altijd ''clean'' moet bulken maar khoor ook vaak dat je gewoon allemaal troep kan eten zolang je maar genoeg cals binnen krijgt
Ja GOMAD en SS al bekeken.. Denk dat ik gewoon me vol ga proppen met ''gezond'' eten en dan gewoon zie wat er gebeurtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zo te horen kun je ook wel gewoon bulken. GOMAD al eens bekeken?
ik lijk wel beetje op hem qua proportiesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef BozeHaas het volgende:
niet zo'n lichaam hebben
[ afbeelding ]
Als je form goed is zul je uiteindelijk ook meer kunnen liften.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:34 schreef Rozzje het volgende:
Mijn mattie zegt gewoon zoveel mogelijk pushen anders ben je pussy maar vorm is toch #1 wat er is ?
Waar had je moeite mee?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:39 schreef Rozzje het volgende:
Mensen zeggen ja als je lang bent is beter maar ik had echt moeite met squats
Alleen dingen zoals leg extensions en leg curls waren makkelijk
hij heef gwn lichaam waar de vroutjes voor gaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Rozzje het volgende:
Ik wil zoiets bereiken binnen 1 jaar als dat mogelijk is ik wil geen doelen zetten die ik niet kan halen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |