ik kwam om 23:20 aan, feest was tot 3:00 en daarna afterparty op "geheime" locatie. Gratis wierie alles. Echt gaar trouwens hoe goedkoop eten is. Ik dach ik koop een mini pizza slice voor ¤1, is het gewoon een fucking mini pizza formaat euroshopper gekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
Als je op tijd bent ben je altijd maar met een paar mensen en dan raak je snel uitgepraat en verveeld.
Als je dan 30 minuten (bij wijze van) later komt sta je in the centre of attention, iedereen gaat dan kijken:wie komt er nou binnen? En dan is alle aandacht op jou gericht.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 05:55 schreef Drinky het volgende:
Gasten waren trouwens een potje nerveus, leek wel alsof ze mijn creatinekuur konden snuiven.
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 05:59 schreef Drinky het volgende:
En ook nog mijn huisbaas helemaal aan de pep gespot.
Ja. Jij. Gr gr.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:12 schreef Cake-Man het volgende:
alles goed hier wel ok rustig man laterz
ga je nog traine vandaag
Yep, te laat. Ik raad je aan 24 uur in foetushouding in de hoek te gaan liggen huilen en daarna opnieuw proberen met wat betere voorbereiding.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog maar 4 minuten om mijn post work-out shake te drinken, maar ben niet thuis. Is mijn training voor niets geweest als ik dat niet red?
Gast is 1.70 so what?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook al ben je rijk en succesvol. Once a manlet, always a manlet. Ziet er toch niet uit lol.
[ afbeelding ]
Iedereen hier is boven de 1m85quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:06 schreef Curlbrah het volgende:
Zitten er hier eigenlijk manlets dan?
Laatste natuurlijk. Chicks diggen lengte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:
wat zou je liever zijn, een 9/10 1,55m lang of een 6/10 1,90 lang?
Laatste, met pua kan je nog heel eind komen dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:14 schreef Curlbrah het volgende:
wat zou je liever zijn, een 9/10 1,55m lang of een 6/10 1,90 lang?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laatste, met pua kan je nog heel eind komen dan.
Die exotische meisjes van 1,55 willen natuurlijk een man die minstens net zo lang is haar als zij haar hakken aanheeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:04 schreef Levolution het volgende:
Ik ga voor de eerste, regel dan wel nog kleinere mooie exotische dames met mijn 9/10 face, in plaats van lelijke vadsige te lange Nederlandse hoeren met mijn 6/10 face.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |