legextensios zijn baas na het skwattenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:57 schreef GroningseGast het volgende:
legpress is voor homo's, beter leer je squaten (en dan niet in de smith).
dat zijn ze nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:24 schreef spierbal het volgende:
[..]
legextensios zijn baas na het skwatten
Dat zijn ze wel. Niet haten omdat je niet verder dan 100kg komt.quote:
Doe dit wekelijks, nooit mee gemaakt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:23 schreef Onaniem het volgende:
Waar gebeurd, niet gedroomd, maar wellicht anders dan je verwachtte of hoopte.
Sinds ongeveer een jaar ben ik bezig met fitness. Afgelopen week was ik aan het trainen met de 'Leg Press', met andere woorden een gewicht optillen door benen te strekken.
Ineens kreeg ik daarbij een stijfje dat elke keer beenstrekken harder werd totdat ik ineens begon klaar te komen. Zo maar, ik heb er niet aangezeten, geen woest aantrekkelijke personen in de buurt ofzo.
Met diep zuchten heb ik de kwak weten binnen te houden... Niet dat het onaangenaam was, maar toch zeker wel onpraktisch op dat moment...
Vreemd, zo maar klaarkomen... Of zijn er meer mensen die dit overkoen is?
`quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. Niet haten omdat je niet verder dan 100kg komt.
OT: WTF
Alleen squaten is voldoende, met legcurl en extension ga je alleen maar je knieen slopen. En al helemaal als je ze zwaar aanpakt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, kan prima erbij als isolatie toch?
Klopt wel dat het slecht is voor je knieen inderdaad. Ik pak ze alleen heel af en toe nog even er achteraan, licht gewicht en dan enorm focussen op samenknijpen en langzame reps.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:56 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Alleen squaten is voldoende, met legcurl en extension ga je alleen maar je knieen slopen. En al helemaal als je ze zwaar aanpakt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:55 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
`
Ik fullsquat 210 zonder kniebandjes zie me youtubekanaal maar.
Bizar zeg.... of heb je zo'n lange lul dat ie tussen je benen komt waardoor het lijkt alsof je benen je lul afrukkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:23 schreef Onaniem het volgende:
Waar gebeurd, niet gedroomd, maar wellicht anders dan je verwachtte of hoopte.
Sinds ongeveer een jaar ben ik bezig met fitness. Afgelopen week was ik aan het trainen met de 'Leg Press', met andere woorden een gewicht optillen door benen te strekken.
Ineens kreeg ik daarbij een stijfje dat elke keer beenstrekken harder werd totdat ik ineens begon klaar te komen. Zo maar, ik heb er niet aangezeten, geen woest aantrekkelijke personen in de buurt ofzo.
Met diep zuchten heb ik de kwak weten binnen te houden... Niet dat het onaangenaam was, maar toch zeker wel onpraktisch op dat moment...
Vreemd, zo maar klaarkomen... Of zijn er meer mensen die dit overkoen is?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bizar zeg.... of heb je zo'n lange lul dat ie tussen je benen komt waardoor het lijkt alsof je benen je lul afrukken
Nee? Gangbare afmetingen, en in actiestand wijst Hij naar boven , bij mijn benen vandaan.quote:Op [url=http:. forum.fok.nl/topic/2035020/1/25#132594170]zaterdag 26 oktober 2013 21:16[/url] schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bizar zeg.... of heb je zo'n lange lul dat ie tussen je benen komt waardoor het lijkt alsof je benen je lul afrukken
Uiteindelijk wel ja. Maar op het moment zelf ging het érg snel...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:25 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Kwam het nog in je op om even te wachten om ellende te voorkomen?
Neejoh, je hebt alle testosteron nodig voor spieropbouwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Volgende keer voordat je gaat pressen eerst even rukken dan maar he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |