Ray zal 'm wel opgegeten hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
Hij heeft zich niet meer laten zien sinds RayK's abo.
Dat vind ik dan wel weer grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?omg ik willllll gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!![]()
Ik sluit af met kankerherrie. 200bpm allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dikke henk en ik gaan draaien.. eerst komt henk met die laffe beats van vroeger en dan kom ik met die kleuterhouse en boerenhardstyle om het af te sluiten.
Neem zelf kipfilet en kwark mee.
DAT DIT KAN! Dan is het eigenlijk gewoon 1 lange beat toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik sluit af met kankerherrie. 200bpm alles
Je snapt er niks vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
DAT DIT KAN! Dan is het eigenlijk gewoon 1 lange beat toch?
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?ga je naar vice citySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
Weet je hoe hoerelekker het is als je nu 3 weken vakantie hebt?Miami art deco district?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker dus!
niet als ze over je heen kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is altijd zo geweest.
Als je op tijd bent ben je altijd maar met een paar mensen en dan raak je snel uitgepraat en verveeld.
Als je dan 30 minuten (bij wijze van) later komt sta je in the centre of attention, iedereen gaat dan kijken:wie komt er nou binnen? En dan is alle aandacht op jou gericht.
Mijn verloofde is 1,78 en wil graag op hakken kunnen blijven lopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov's verloofde is er vandoor gegaan met een manlet.
Gymmeet Groningen, are you in?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef CarbonC het volgende:
@Klokov: even in de OP onder de UI's zetten dat als je je UI ook in de OP wilt je een topicmeet moet organiseren.
Vorige topic was een andere. Ik had geen zin om te zoeken dus ik heb Seto's suggesties gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |