Dat komt omdat Isa het rollen nu helemaal gemasterd heeft. Ze kon al van rug naar buik, maar sinds een kleine week kan ze ook van buik naar rug (ze laat dan haar hoofd vallen (en best hard soms) en haar lijf gaat dan meequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef Suikertante het volgende:
Hahaha zo beweeglijk is F nog niet, maar die belandt wel steeds met zijn hoofd tegen de zijkant van zijn bed/tegen de spijlen van de box/op de grond naast het speelkleed. Ik zie hem al onder de salontafel spartelen
Nee joh, mijn prop deed dat ook, dus je slanke-dennen-theorie gaat hier niet opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ja Isa deed het inderdaad verkeerd om Suiker. Het is volgens mij normaler dat ze eerst van buik naar rug kunnen rollen omdat ze dan hun gewicht om kunnen gooien. Misschien was Isa gewoon te skinny en heeft ze nu eindelijk een groot gooihoofd
Nou ja, serieus! Je ziet d'r echt per dag sterker worden. Eerst met dat op d'r knieen gaan zitten/opdrukken en toen met knie-wiebelen, toen kruipen en nu dus met optrekken aan dingen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
Bij Nin is dat gewicht puur spiermassa natuurlijk Belle. Kleine krachtpatser heeft dat ook wel nodig met al dat gekruip
Ok, dan hebben we gewoon maffe kotersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef bellelena het volgende:
[..]
Nee joh, mijn prop deed dat ook, dus je slanke-dennen-theorie gaat hier niet op
SPOILER: spekken :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh crap je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:41 schreef As1981 het volgende:
Bewegende kindjes <3 kyan ligt ook niet stil. Tenzij hij op zijn knieeen in bakken aan het zoeken is.
Vandaag naar een binnenspeeltuin geweest. Hij vond het wel wat
Volgende maand ook mijn even lang als er uit datum, 41 weken.
Danic rosalie is toch met 37,5 geboren en niet 38,5?
De 'normale' manier is eerst van rug naar buik en dan andersom. Doen ze eerst van buik naar rug dan is het vaak de zwaartekracht die helpt. Van rug naar buik is een bewuste handeling die ze zichzelf aanleren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ja Isa deed het inderdaad verkeerd om Suiker. Het is volgens mij normaler dat ze eerst van buik naar rug kunnen rollen omdat ze dan hun gewicht om kunnen gooien. Misschien was Isa gewoon te skinny en heeft ze nu eindelijk een groot gooihoofd
Ja maar juist daarom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet de beste foto. Ze was gisteren niet echt in haar hum en dan moet je moeder ook nog perse een foto maken.
Wow, anderhalf! We zeggen hier wel eens gekscherend dat ze lood in d'r billen heeftquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef L-E het volgende:
belle, Nin en Sticker zijn even lang maar Nin is 1,5 kilo zwaarder. Gek genoeg vind ik haar geen enorm bolle baby, en Sticker ziet er ook niet bepaald uit alsof hij ondervoed is met zn onderkinnen en spekbenen. Misschien heeft Nin zware botten![]()
Wat zijn er veel aprilkindjes al actief zeg! Hier nog weinig actie, op de stiekem-rollend-naar-de-cosleeper-uitzondering van vorige week na dan. Wel hebben we vandaag ontdekt dat de kokhalsreflex het doet, met dank aan een banaan en een baby die zijn niet aanwezige tanden erin zette als ware het een prooi die hij nog moest doden
Is XM nog gesignaleerd?
Omen en f_r: gefeliciteerd met de vermaanddag!
Morgen is het hier verhalfjaardag
Ik snij druiven altijd doormidden (voor M) maar ze mogen allemaal wel gewoon van een banaan afhappen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Fieder het volgende:
Het formaat van een druif was gevaarlijk toch? Even voor de beeldvorming
Ik heb het shirtje doorgestuurd naar Ferrari_rood. Was ook hier te klein. Kreeg het over dr hoofd maar er was geen beweegruimte on dr armpjes er zonder te breken doorheen te krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef bellelena het volgende:
Spirit, we hebben hier ook al 2 keer een kleertje gehad wat niet over d'r hoofd paste, terwijl ze qua hoofdomtrek ook net iets onder het gemiddelde zit!
En zoveel scheelt het vast ook weer niet, 7,5 kg bij bijvoorbeeld 62 of 66 cm, denk ik. Die spekken zijn extra lekker nu ze zo aan het kruipen en klimmen is, en meestal vlak voor het lopen hebben ze ook lekkere dikke!
Danic, kon jij nog iets met dat shirtje van Lief! laatst?
Super leuk, lief en schattig om met je baby te kijken:
Nin is in ieder geval fan![]()
(En zelf meezingen natuurlijk! Dit is 1 van de liedjes die wij op de middelbare school leerden vroegah)
Ikea! Duktig. Ze hebben ook superveel pannetjes en fruit en allerlei dingen! Die kunnen mensen dan cadeau doen, had ik bedachtquote:
Via ebay was het. Heb nu even geen link, zit op ipad en daar staat alles op vriend ingelogd. Iemand anders het linkje?quote:
Oh die hebben wij en is leuk!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef Olf het volgende:
[..]
Ikea! Duktig. Ze hebben ook superveel pannetjes en fruit en allerlei dingen! Die kunnen mensen dan cadeau doen, had ik bedacht
Thanks! Die zijn inderdaad tof.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
1 ei is geen ei
Ik weet officieel niks maar rumour has it dat Sillie ook de IKEA keuken voor zijn eerste verjaardag krijgt!
Laat Sillie mij even bellen dan, na zijn verjaardag. Voor een recensie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
1 ei is geen ei
Ik weet officieel niks maar rumour has it dat Sillie ook de IKEA keuken voor zijn eerste verjaardag krijgt!
Wij hebben een werkbank (niet deze) en dat is idd erg leuk. Tenminste, Kleuter speelt er a vier jaar intensief mee. Net als de houten treinbaan, ook zo'n succesnummer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Olf het volgende:
Ik vind de duktig werkbank trouwens ook cool! Maar daar moet baby ietsjes ouder voor zijn. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90157299/ en nodigt misschien iets minder uit voor rollenspel, maar denk dat het voor sommige kinderen echt geweldig is.
Welke leeftijd begon son number one daarmee te spelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben een werkbank (niet deze) en dat is idd erg leuk. Tenminste, Kleuter speelt er a vier jaar intensief mee. Net als de houten treinbaan, ook zo'n succesnummer.
Anderhalf ongeveer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Welke leeftijd begon son number one daarmee te spelen?
Hier sinterklaas wel, kerst niet. Sinterklaas vieren we altijd best uitgebreid bij beide families. Kopen zelf niets bij, ze is ook in december jarig dus ze krijgt genoeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Ikea heeft ook nep-Kapla. Ik denk dat de Sint met zoiets aankomt voor Kleuter dit jaar. En om weer ontopic te gaan: krijgen jullie babies iets van Sinterklaas? (Als we dat nog mogen vieren nu de VN zich ermee gaat bemoeien, that is)
De VN moet zich bezig houden met andere zakenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Ikea heeft ook nep-Kapla. Ik denk dat de Sint met zoiets aankomt voor Kleuter dit jaar. En om weer ontopic te gaan: krijgen jullie babies iets van Sinterklaas? (Als we dat nog mogen vieren nu de VN zich ermee gaat bemoeien, that is)
Jaaaaaa afgelopen jaar hebben we geen Sinterklaas gevierd ivm net terug van Canada en moe en druk enzo, maar dit jaar gaan we weer losquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Komt goed. Toprecensent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat Sillie mij even bellen dan, na zijn verjaardag. Voor een recensie.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef L-E het volgende:
Overigens zei Kleuter vandaag ook tegen onze kat dat hij niet zo moest zeuren om eten, want 'katten in Afrika krijgen NOOIT brokjes'![]()
Het is ook zo leuk. Dat snoetje als er op de deur wordt geklopt en er dan een zak vol kado's ligt.. man, onbetaalbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Fieder het volgende:
Ik heb die boerderij van Little People gekocht via marktplaats![]()
En de boodschappentas van Fisher Price. En nog wat dingen die ik stiekem vergeten benmorgen maar eens bij elkaar leggen
Oma heeft volgens mij ook n hele berg gekocht.
Beetje veel maar ik vind het zelf gewoon zo leuk
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef L-E het volgende:
Overigens zei Kleuter vandaag ook tegen onze kat dat hij niet zo moest zeuren om eten, want 'katten in Afrika krijgen NOOIT brokjes'![]()
Jaaaa de officiële intocht is hier dit jaar he! Mij krijg je met geen stok het gedrang in, dus ik kijk alsnog lekker thuis, maar ik heb mn vriendinnen al uitgenodigd voor het jaarlijks pepernootbak- en chocolademelkdrink-festijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef pessie het volgende:
Ik ga denk ik met MN kindjes naar Groningen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa de officiële intocht is hier dit jaar he! Mij krijg je met geen stok het gedrang in, dus ik kijk alsnog lekker thuis, maar ik heb mn vriendinnen al uitgenodigd voor het jaarlijks pepernootbak- en chocolademelkdrink-festijnVorig jaar waren er 3 kinderen, nu zijn het er tegen die tijd 7 of misschien al wel 8!
Helaas, vandaag een slechte eetdag. Hij heeft net een half uur over z'n fles gedaan, en daarvan is 150cc opgegaan. Heeft hij in ieder geval vocht binnen. Zal morgen vast wel weer beter zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef Omentielvo het volgende:
Loj hopelijk eet ie gauw weer beter. En waarom moest je naar de notaris?
Klinkt heel erg als Saarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef bellelena het volgende:
Nin stoot zich dus ook wel met enige regelmaat, want ze is een echte klimgeit maar nog niet super stabielDus als ze d'r handen op de tafel doet, stoot ze per ongeluk onderweg d'r hoofdje wel eens. Of ze zit dan op d'r knietjes aan het tafeltje, maar laat dan opeens los en valt om
Dat soort taferelen. Of als ze rondkruipt, dat ze ergens tegenaan kruipt
En inderdaad ook in de box tegen de spijlen met d'r koppie.
Ik zie het nu echt voor mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
Oh nou, Isa rolt echt. De hele tijd. Non stop. Het hele huis door
Ik ga helemaal stukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef L-E het volgende:
Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar het hoeft niet per se dat te betekenen. Bij mijn huidige werk kreeg ik eerst 2x een jaarcontract, en op het einde van ieder contract werd bij mij ook het opgebouwde vakantiegeld & 13de maand uitgekeerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:06 schreef Cwen het volgende:
Shandaly en Spees, ik voel met jullie mee. Hier door krampjes ook weer 3 slechte nachten na 4 goede.
Fieder, lastig. Heb helaas geen tips...
Lig naast Ellie's krampjes al de halve nacht te malen. Kreeg gisteren de salarisstrook van oktober en ook het bedrag gestort: veel hoger dan normaal. Wat blijkt: m'n vakantiedagen, eindejaarsbonus etc zijn uitgekeerd. Goed, ik wist dat m'n contract de 31e afloopt, ben al 2 weken bezig met vissen naar duidelijkheid, maar om nou op zo'n manier te zien dat ik geen veerlenging krijg... Ga vandaag weer bellen, maar voel me er knap klote om![]()
![]()
.
Dank je, ik weet het. Maar de vorige verlenging werd het wel meegenomen (in april) en nu zit het er ook bij voor het hele jaar (eindejaarsbonus). Plus, ik wist al dat de kans erg groot was. Maar wie weet? Nog 2 uurtjes wachten...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar het hoeft niet per se dat te betekenen. Bij mijn huidige werk kreeg ik eerst 2x een jaarcontract, en op het einde van ieder contract werd bij mij ook het opgebouwde vakantiegeld & 13de maand uitgekeerd.
Sterkte dames met de slechte nachten!
Ja daar kwam ik ook pas achter, scheelt weinig he. Gevoelsmatig meer door het 2012 en 2013 en natuurlijk de vroeggeboorte van jouw kleintjes. Onze uitgerekende data liggen veel meer uit elkaar, dat was hier 15 december.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:46 schreef Kyara het volgende:
Vermaanddagen voor Olf en L-E!
Olf, ik had trouwens geen idee dat de jouwe maar 1 maand (en 1 dag) ouder is dan de mijne
(maar die zijn ook ouder dan ik steeds denk)
Ik zou haar dan gewoon een half uur eerder de fles gevenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik breek eventjes in, lees straks verder maar ik kom er even niet uit.
E. begint zo langzaam minder te slapen, hoera! Maar dat betekent dat ze ongeveer 2 uur slaapt na de fles en dan is ze wakker. Maar dan moet ze dus nog 2 uur tot de volgende fles. Zichzelf vermaken lukt wel eventjes en eventjes knuffelen ook maar na pak en beet een uur tot anderhalf is ze weer moe en zou ze eigenlijk naar bed moeten. Maar ze gaat dan dus echt niet slapen he, keihard krijsen omdat ze eerst eten moet. Nu haal ik er maar weer uit en houd ik haar bezig tot het flestijd is maar ideaal is anders. Tijdens de fles valt ze dan ook in slaap.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ze sliep eerder altijd heel netjes tot ongeveer een half uur voor de nieuwe fles. Dan gingen we even een half uurtje spelen en was het tijd. Nu gooit ze het ineens weer om en ik loop er een beetje tegenaan.
Ik geef gewoon de fles als hij honger heeft en dat is meestal ergens halverwege. Soms meteen als hij wakker wordt. Als hij piept is het of slapen, of honger, dus dat doe ik om en omquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik breek eventjes in, lees straks verder maar ik kom er even niet uit.
E. begint zo langzaam minder te slapen, hoera! Maar dat betekent dat ze ongeveer 2 uur slaapt na de fles en dan is ze wakker. Maar dan moet ze dus nog 2 uur tot de volgende fles. Zichzelf vermaken lukt wel eventjes en eventjes knuffelen ook maar na pak en beet een uur tot anderhalf is ze weer moe en zou ze eigenlijk naar bed moeten. Maar ze gaat dan dus echt niet slapen he, keihard krijsen omdat ze eerst eten moet. Nu haal ik er maar weer uit en houd ik haar bezig tot het flestijd is maar ideaal is anders. Tijdens de fles valt ze dan ook in slaap.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ze sliep eerder altijd heel netjes tot ongeveer een half uur voor de nieuwe fles. Dan gingen we even een half uurtje spelen en was het tijd. Nu gooit ze het ineens weer om en ik loop er een beetje tegenaan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef mousemicky het volgende:
Hoera, ik heb J. aan het drinken gekregen. Hij weigerde melk en water uit fles en beker, maar lurkt nu heel enthousiast aan een tuitbeker bio venkelthee. Succesaankoop 1 uit Duitsland is een feit!
hij is aan de diarree, dus was even bang voor uitdroging, maar dit gaat als een trein![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal kan ik het wel rekken met muziekjes en lichtjes enzo, maar dan slaap ik niet meer. Dat doe ik meer om de tijde wat beter uit te laten komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
Fieder dat is wel erg vroeg. Is L dan ook klaarwakker? Als Riley in het weekend wel eens vroeg wakker wordt om half zeven (alles voor zeven uur vind ik vroeg) dan laat ik haar meestal lekker kletsen. Ten eerste geniet ik van haar verhalen aan haar knuffels
en soms valt ze na een minuut of tien weer in slaap. Helaas jammer dat ik dan na die tien minuten zelf wakker ben
hij is zijn stem aan het herkennenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Loj het volgende:
Welkom GotC, wat een schatje!
Nog ff juichen voor de vermaanddagen!(ook voor die van (eer)gisteren
)
Sterkte MM!
Cwen![]()
En over de voogdij (zit mobiel dus kan ff niet kijken wie het vroeg). Wij vonden het erg belangrijk dat t is geregeld. Omdat er al 3 paar ouders en 3 paar zussen zijn. Wil niet dat er straks gevochten wordt om Owyn. Daarbij is er 1 paar waar we Ow echt niet heen willen. Dus dat hebben we ook vast laten leggen. Trouwens, omdat het icm het nieuwe huis ging hebben we een heel mooi prijsje als actie. Want normaal is t idd niet te betalen.
Verder gaat t met Ow weer top. Weer heerlijk gegeten vandaag. We hebben allemaal wel eens geen trek.
Alleen denkt hij vandaag dat gillen grappig is (hij gilt hard en hoog en daarna gaat hij lachen) en nu heb ik hoofdpijn:S
+1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Loj het volgende:
Alleen denkt hij vandaag dat gillen grappig is (hij gilt hard en hoog en daarna gaat hij lachen) en nu heb ik hoofdpijn:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Olf op 25-10-2013 03:57:43 ]
Onze kinderen zijn leuk he!quote:
Dankje! Is van de Zara, echt een tip, ze hebben echt vaak leuke jurkjes! En voor jongens ook leuke dingen, kwamen Suiker en ik vandaag achter.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:25 schreef Juud-- het volgende:
Wat een leuke foto's! En wat een snoepig jurkje heeft je baby aan Olf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nog iets leuks gevonden?quote:
Heh.. jouw post was precies op het moment dat ik een beetje in slaap was gevallen bij het kolven.. het was ineens een kwartier later!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
cwen hoe is het afgelopen met je werk? wel lullig om het zo kenbaar te maken.
spees nog wakker?
kyara nog wakker?
shandaly trek je het vandaag ook nog?
/teruglees actie.
Volgens mij heeft sac last van krampjes. zo sneu en ze had net ook echt harde poep. Ik geef bij elke fles al wat extra water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
ik vind haar mega. maar ze is nog klein 3,3 kilo lengte weet ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hield toen nog wel max 3 a 3,5 uur aan. Sac is nog best klein en licht toch?
Oh, ik dacht per kilo. Bij 3 kilo om de 3 uur in de eerste weken en vanaf 4 kilo dat je wel om de 4 uur kunt gaan voeden. Maar wellicht ook weer achterhaald. Ik weet het eigenlijk ook niet zeker, ik voedde op verzoek en hij wachtte nooit langer dan 3 uur. Maar gevoelsmatig zou ik 4 uur lang vinden bij een baby van nog geen 7 pond en zo jong.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef Shandaly het volgende:
Vuistregel was toch een uur per pond? Dus 3,5e kilo = ongeveer 7 uur maximaal aaneengesloten slapen?
Ik heb altijd het idee dat die tijdsaanduiding worst case scenario is. Soms, maar niet altijd, merken we die sprongetjes wel maar nog nooit wekenlang. Meestal een paar dagen, ook al staat er dat het 6 weken duurt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Olf het volgende:
En staat er bij zo'n sprong ook tot wanneer het duurt? Wanneer kan ik beterschap verwachten?
Rond week 46 is de sprong officieel voorbij. Bij week 49 heb je even een hoogtepunt, dan gaat het supergoed. Tot in week 51 weer de volgende sprong begintquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Olf het volgende:
En staat er bij zo'n sprong ook tot wanneer het duurt? Wanneer kan ik beterschap verwachten?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Argh! Baby na 10 minuten slapen weer wakkerDaar baal ik altijd zo van. Dan is ie nog moe maar no way dat ie dan nog gaat slapen. Herkenbaar??
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:25 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hoop voor jullie. Ik heb al sinds 06.30 een wakker baby, nummer 2 werd om 7 uur wakker en dreumes ga ik zo zelf maar eens wakker maken....
mwah, weer 2 nachtvoedingen tussen 00.00 en 06:30 voor allebei. Maar ze zijn ook behoorlijk verkouden en ze drinken sowieso heel veel nu. Maar dit keer lag ik zelf om 22:30 uur in bed en dat scheelt ook welquote:
Draagdoek en terugleggen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:42 schreef Olf het volgende:
Oortjes zijn oké, vriend is nu net langs de huisarts gegaan! Dus dat is nu uitgesloten.
We houden het maar even op sprongetje. Ik vind het zelf het meest op nachtmerries lijken. Ze valt wel in slaap (ook moeizaam maar dat is normaal voor haar), en dan wordt ze wakker en is ze meteen panisch. Het is niet dat ze eerst rustig wakker wordt en zachtjes huilt. Het probleem is dus dat in slaap vallen dan echt niet meer gaat. Ook niet tussen ons in.
Nouja, nu gauw aan het werk. Geniale ideeën zijn nog welkom
Ik werd emotioneel van jouw stukjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ze zijn driekwart jaar nu, omg!
Ik ben helemaal emotioneel van de reacties op mijn Stickeriseenhalfjaarpost op fb![]()
![]()
Heeft er niemand buiten fok contact met XM?
* Nachtlampje?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef Olf het volgende:
Draagdoek slaapt ze niet meer zo makkelijk in. Niet meer zoals vroeger in ieder geval (ieeee mn baby heeft een vroeger)
's Nachts is ze rustig aan de borst, niet diep slapend maar wel kalm. Maar ik mag dan niet 'loskoppelen' of vervangen door een speentje. Ze kan dus ook niet tussen ons in slapen, dat zou ik ook prima vinden. En op zich is ze ook rustig als we met haar 'hupsen'. Maar neerleggen kan gewoon helft van de tijd NIET. Echt luchtalarm. Had de buurvrouw (niet de fokbuurvrouw) al gepeild en die hoorde haar ook al regelmatig. Oeps. En ze wordt dus vooral steeds na een uur alweer wakker.
Maar deze toestand is dus wel echt heel nieuw, hiervoor was het gewoon 1 of 2 nachtvoedingen. Dus misschien nog een paar dagen de tijd geven.
Haha gooi wat op de grond dan, ik vind het sneu als hij lang moet wachten!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef kaatjejannie het volgende:
N en Sofie spelen een spel, en Luuk ligt op de grond op de wacht. Te wachten tot er wat valt!
Dit doen wij ook, maar F slaapt op zijn buik dus misschien is het daarom wel duidelijk dat hij op zijn rug kan spelen en op zijn buik moet slapen. Als hij wakker wordt leggen we hem op zijn rug en speelt hij zo nog 20 minuten (en laatst waren we hem vergeten en toen lag hij na 3 kwartier nog naar de eendenlamp te lachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Loj het volgende:
[..]
* Bed weer een veilige plek maken --> door als ze vrolijk wordt eerst ff met haar gezellig in haar bedje te spelen (maar bed = slaapplek?! Dacht ik ook, maar t maakt wel t bedje minder erg)
* Bij haar blijven zitten tot ze helemaal in slaap is --> jij bent veilig
En ze zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb 2 foto's in het fototopic gegooid van mijn oude dametjes.
Weet je hoe klein die stukjes zijn. Als ie die in zijn mond stopt dan word ik niet blij...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Haha gooi wat op de grond dan, ik vind het sneu als hij lang moet wachten!
[..]
Dit doen wij ook, maar F slaapt op zijn buik dus misschien is het daarom wel duidelijk dat hij op zijn rug kan spelen en op zijn buik moet slapen. Als hij wakker wordt leggen we hem op zijn rug en speelt hij zo nog 20 minuten (en laatst waren we hem vergeten en toen lag hij na 3 kwartier nog naar de eendenlamp te lachen).
Over de flessen, weet nu even niet meer wie er iets over zei/vroeg net, maar wij hebben echt láng 6 flessen gegeven. Hij at niet teveel en hij vroeg erom, ik vond het fijn dat we in een ritme zaten dus ik had niet echt behoefte om zelf te proberen er eentje af te halen. En op een gegeven moment werd hij niet meer wakker voor de late fles, toen waren het er ineens nog maar 5. Ik denk dat dat pas bij 5 maanden was, misschien nog iets later.
En nu blijft hij uit zichzelf langer wakker, waardoor hij ook later honger krijgt, of het met de hapjes te maken heeft weet ik niet zeker, maar nu hebben we dus regelmatig maar 4 flessen (sinds twee weken pas hoor).
Ik vertrouw erop dat ze het zelf best goed regelen
(als ze met 6 maanden nog om 7 flessen vragen zou ik ook wel wat gaan sleutelen hoor)
Dan moet jij ook niet van die stukjes posten.....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ze zijn driekwart jaar nu, omg!
Ik ben helemaal emotioneel van de reacties op mijn Stickeriseenhalfjaarpost op fb![]()
![]()
Heeft er niemand buiten fok contact met XM?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan moet jij ook niet van die stukjes posten.....![]()
Dat is zeker een spekkie!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef Tally het volgende:
Het CB bezoekjes van 6 maanden was vandaag. 67 cm en 8280 gram
Mijn spekkie
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat het over tandjes gaat....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien komt.er een tweede aan belle, ze komen vaak in tweeën. Dat ze daar s nachts last van heeft en er wakker van wordt. Hier is het s nachts ook pijnlijker danoverdag heb ik het.idee. Wel fijn om te weten dat ze wel kán doorslapen iig!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat het over tandjes gaat....
Envoor het tandje!
Ik liet watjes of een billendoekjes weken in wat babyolie. dan hoef je niet echt te poetsen en week je het zo los.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:06 schreef Spirit82 het volgende:
Ok. En hoe maak ik m'n kind zometeen schoon? Of hoeft dat niet?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb maar een gigantische laag zinkzalf gesmeerd en ben toen eetlepels maïzena gaan strooien
Ik ben vandaag wel helemaal in het blauwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou in een blauw glittergewaad door de kamer dansen, lepels maizena in het rond strooiend
![]()
Beterschap voor de rode billekes!
Herkenbaar, ze zou graag dwars in d'r wieg liggen als het zou kunnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn mini ligt niet stil.
Ik lag er naast hoor.
Dat is waar, want we hebben een gouden versie! En daar lacht hij breder naar dan naar mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan kan die 5e er ook wel bij hoor. Leuk voor F. zo'n pluizige kat.
Mijn dametjes zijn 2 dagen jonger maar die zitten nog niet eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef L-E het volgende:
belle, ik vind het zo raar jouw verhalen over Nin te lezen. Zo een verschil met dat luie ding hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |