quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:25 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hoop voor jullie. Ik heb al sinds 06.30 een wakker baby, nummer 2 werd om 7 uur wakker en dreumes ga ik zo zelf maar eens wakker maken....
mwah, weer 2 nachtvoedingen tussen 00.00 en 06:30 voor allebei. Maar ze zijn ook behoorlijk verkouden en ze drinken sowieso heel veel nu. Maar dit keer lag ik zelf om 22:30 uur in bed en dat scheelt ook welquote:
Draagdoek en terugleggen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:42 schreef Olf het volgende:
Oortjes zijn oké, vriend is nu net langs de huisarts gegaan! Dus dat is nu uitgesloten.
We houden het maar even op sprongetje. Ik vind het zelf het meest op nachtmerries lijken. Ze valt wel in slaap (ook moeizaam maar dat is normaal voor haar), en dan wordt ze wakker en is ze meteen panisch. Het is niet dat ze eerst rustig wakker wordt en zachtjes huilt. Het probleem is dus dat in slaap vallen dan echt niet meer gaat. Ook niet tussen ons in.
Nouja, nu gauw aan het werk. Geniale ideeën zijn nog welkom
Ik werd emotioneel van jouw stukjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ze zijn driekwart jaar nu, omg!
Ik ben helemaal emotioneel van de reacties op mijn Stickeriseenhalfjaarpost op fb![]()
![]()
Heeft er niemand buiten fok contact met XM?
* Nachtlampje?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef Olf het volgende:
Draagdoek slaapt ze niet meer zo makkelijk in. Niet meer zoals vroeger in ieder geval (ieeee mn baby heeft een vroeger)
's Nachts is ze rustig aan de borst, niet diep slapend maar wel kalm. Maar ik mag dan niet 'loskoppelen' of vervangen door een speentje. Ze kan dus ook niet tussen ons in slapen, dat zou ik ook prima vinden. En op zich is ze ook rustig als we met haar 'hupsen'. Maar neerleggen kan gewoon helft van de tijd NIET. Echt luchtalarm. Had de buurvrouw (niet de fokbuurvrouw) al gepeild en die hoorde haar ook al regelmatig. Oeps. En ze wordt dus vooral steeds na een uur alweer wakker.
Maar deze toestand is dus wel echt heel nieuw, hiervoor was het gewoon 1 of 2 nachtvoedingen. Dus misschien nog een paar dagen de tijd geven.
Haha gooi wat op de grond dan, ik vind het sneu als hij lang moet wachten!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef kaatjejannie het volgende:
N en Sofie spelen een spel, en Luuk ligt op de grond op de wacht. Te wachten tot er wat valt!
Dit doen wij ook, maar F slaapt op zijn buik dus misschien is het daarom wel duidelijk dat hij op zijn rug kan spelen en op zijn buik moet slapen. Als hij wakker wordt leggen we hem op zijn rug en speelt hij zo nog 20 minuten (en laatst waren we hem vergeten en toen lag hij na 3 kwartier nog naar de eendenlamp te lachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:08 schreef Loj het volgende:
[..]
* Bed weer een veilige plek maken --> door als ze vrolijk wordt eerst ff met haar gezellig in haar bedje te spelen (maar bed = slaapplek?! Dacht ik ook, maar t maakt wel t bedje minder erg)
* Bij haar blijven zitten tot ze helemaal in slaap is --> jij bent veilig
En ze zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb 2 foto's in het fototopic gegooid van mijn oude dametjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoe klein die stukjes zijn. Als ie die in zijn mond stopt dan word ik niet blij...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Haha gooi wat op de grond dan, ik vind het sneu als hij lang moet wachten!
[..]
Dit doen wij ook, maar F slaapt op zijn buik dus misschien is het daarom wel duidelijk dat hij op zijn rug kan spelen en op zijn buik moet slapen. Als hij wakker wordt leggen we hem op zijn rug en speelt hij zo nog 20 minuten (en laatst waren we hem vergeten en toen lag hij na 3 kwartier nog naar de eendenlamp te lachen).
Over de flessen, weet nu even niet meer wie er iets over zei/vroeg net, maar wij hebben echt láng 6 flessen gegeven. Hij at niet teveel en hij vroeg erom, ik vond het fijn dat we in een ritme zaten dus ik had niet echt behoefte om zelf te proberen er eentje af te halen. En op een gegeven moment werd hij niet meer wakker voor de late fles, toen waren het er ineens nog maar 5. Ik denk dat dat pas bij 5 maanden was, misschien nog iets later.
En nu blijft hij uit zichzelf langer wakker, waardoor hij ook later honger krijgt, of het met de hapjes te maken heeft weet ik niet zeker, maar nu hebben we dus regelmatig maar 4 flessen (sinds twee weken pas hoor).
Ik vertrouw erop dat ze het zelf best goed regelen
(als ze met 6 maanden nog om 7 flessen vragen zou ik ook wel wat gaan sleutelen hoor)
Dan moet jij ook niet van die stukjes posten.....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ze zijn driekwart jaar nu, omg!
Ik ben helemaal emotioneel van de reacties op mijn Stickeriseenhalfjaarpost op fb![]()
![]()
Heeft er niemand buiten fok contact met XM?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan moet jij ook niet van die stukjes posten.....![]()
Dat is zeker een spekkie!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef Tally het volgende:
Het CB bezoekjes van 6 maanden was vandaag. 67 cm en 8280 gram
Mijn spekkie
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat het over tandjes gaat....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien komt.er een tweede aan belle, ze komen vaak in tweeën. Dat ze daar s nachts last van heeft en er wakker van wordt. Hier is het s nachts ook pijnlijker danoverdag heb ik het.idee. Wel fijn om te weten dat ze wel kán doorslapen iig!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat het over tandjes gaat....
Envoor het tandje!
Ik liet watjes of een billendoekjes weken in wat babyolie. dan hoef je niet echt te poetsen en week je het zo los.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:06 schreef Spirit82 het volgende:
Ok. En hoe maak ik m'n kind zometeen schoon? Of hoeft dat niet?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb maar een gigantische laag zinkzalf gesmeerd en ben toen eetlepels maïzena gaan strooien
Ik ben vandaag wel helemaal in het blauwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou in een blauw glittergewaad door de kamer dansen, lepels maizena in het rond strooiend
![]()
Beterschap voor de rode billekes!
Herkenbaar, ze zou graag dwars in d'r wieg liggen als het zou kunnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn mini ligt niet stil.
Ik lag er naast hoor.
Dat is waar, want we hebben een gouden versie! En daar lacht hij breder naar dan naar mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan kan die 5e er ook wel bij hoor. Leuk voor F. zo'n pluizige kat.
Mijn dametjes zijn 2 dagen jonger maar die zitten nog niet eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef L-E het volgende:
belle, ik vind het zo raar jouw verhalen over Nin te lezen. Zo een verschil met dat luie ding hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |