Dan moet jij ook niet van die stukjes posten.....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ze zijn driekwart jaar nu, omg!
Ik ben helemaal emotioneel van de reacties op mijn Stickeriseenhalfjaarpost op fb![]()
![]()
Heeft er niemand buiten fok contact met XM?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan moet jij ook niet van die stukjes posten.....![]()
Dat is zeker een spekkie!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:46 schreef Tally het volgende:
Het CB bezoekjes van 6 maanden was vandaag. 67 cm en 8280 gram
Mijn spekkie
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat het over tandjes gaat....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien komt.er een tweede aan belle, ze komen vaak in tweeën. Dat ze daar s nachts last van heeft en er wakker van wordt. Hier is het s nachts ook pijnlijker danoverdag heb ik het.idee. Wel fijn om te weten dat ze wel kán doorslapen iig!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik in de gaten had dat het over tandjes gaat....
Envoor het tandje!
Ik liet watjes of een billendoekjes weken in wat babyolie. dan hoef je niet echt te poetsen en week je het zo los.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:06 schreef Spirit82 het volgende:
Ok. En hoe maak ik m'n kind zometeen schoon? Of hoeft dat niet?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb maar een gigantische laag zinkzalf gesmeerd en ben toen eetlepels maïzena gaan strooien
Ik ben vandaag wel helemaal in het blauwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou in een blauw glittergewaad door de kamer dansen, lepels maizena in het rond strooiend
![]()
Beterschap voor de rode billekes!
Herkenbaar, ze zou graag dwars in d'r wieg liggen als het zou kunnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn mini ligt niet stil.
Ik lag er naast hoor.
Dat is waar, want we hebben een gouden versie! En daar lacht hij breder naar dan naar mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan kan die 5e er ook wel bij hoor. Leuk voor F. zo'n pluizige kat.
Mijn dametjes zijn 2 dagen jonger maar die zitten nog niet eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef L-E het volgende:
belle, ik vind het zo raar jouw verhalen over Nin te lezen. Zo een verschil met dat luie ding hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |