SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nog iets leuks gevonden?quote:
Heh.. jouw post was precies op het moment dat ik een beetje in slaap was gevallen bij het kolven.. het was ineens een kwartier later!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
cwen hoe is het afgelopen met je werk? wel lullig om het zo kenbaar te maken.
spees nog wakker?
kyara nog wakker?
shandaly trek je het vandaag ook nog?
/teruglees actie.
Volgens mij heeft sac last van krampjes. zo sneu en ze had net ook echt harde poep. Ik geef bij elke fles al wat extra water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
ik vind haar mega. maar ze is nog klein 3,3 kilo lengte weet ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hield toen nog wel max 3 a 3,5 uur aan. Sac is nog best klein en licht toch?
Oh, ik dacht per kilo. Bij 3 kilo om de 3 uur in de eerste weken en vanaf 4 kilo dat je wel om de 4 uur kunt gaan voeden. Maar wellicht ook weer achterhaald. Ik weet het eigenlijk ook niet zeker, ik voedde op verzoek en hij wachtte nooit langer dan 3 uur. Maar gevoelsmatig zou ik 4 uur lang vinden bij een baby van nog geen 7 pond en zo jong.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef Shandaly het volgende:
Vuistregel was toch een uur per pond? Dus 3,5e kilo = ongeveer 7 uur maximaal aaneengesloten slapen?
Ik heb altijd het idee dat die tijdsaanduiding worst case scenario is. Soms, maar niet altijd, merken we die sprongetjes wel maar nog nooit wekenlang. Meestal een paar dagen, ook al staat er dat het 6 weken duurt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Olf het volgende:
En staat er bij zo'n sprong ook tot wanneer het duurt? Wanneer kan ik beterschap verwachten?
Rond week 46 is de sprong officieel voorbij. Bij week 49 heb je even een hoogtepunt, dan gaat het supergoed. Tot in week 51 weer de volgende sprong begintquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Olf het volgende:
En staat er bij zo'n sprong ook tot wanneer het duurt? Wanneer kan ik beterschap verwachten?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Argh! Baby na 10 minuten slapen weer wakkerDaar baal ik altijd zo van. Dan is ie nog moe maar no way dat ie dan nog gaat slapen. Herkenbaar??
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:25 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hoop voor jullie. Ik heb al sinds 06.30 een wakker baby, nummer 2 werd om 7 uur wakker en dreumes ga ik zo zelf maar eens wakker maken....
mwah, weer 2 nachtvoedingen tussen 00.00 en 06:30 voor allebei. Maar ze zijn ook behoorlijk verkouden en ze drinken sowieso heel veel nu. Maar dit keer lag ik zelf om 22:30 uur in bed en dat scheelt ook welquote:
Draagdoek en terugleggen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:42 schreef Olf het volgende:
Oortjes zijn oké, vriend is nu net langs de huisarts gegaan! Dus dat is nu uitgesloten.
We houden het maar even op sprongetje. Ik vind het zelf het meest op nachtmerries lijken. Ze valt wel in slaap (ook moeizaam maar dat is normaal voor haar), en dan wordt ze wakker en is ze meteen panisch. Het is niet dat ze eerst rustig wakker wordt en zachtjes huilt. Het probleem is dus dat in slaap vallen dan echt niet meer gaat. Ook niet tussen ons in.
Nouja, nu gauw aan het werk. Geniale ideeën zijn nog welkom
Ik werd emotioneel van jouw stukjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ze zijn driekwart jaar nu, omg!
Ik ben helemaal emotioneel van de reacties op mijn Stickeriseenhalfjaarpost op fb![]()
![]()
Heeft er niemand buiten fok contact met XM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |