Kyara hoera!

Nu begint het écht gek te worden. Dat Mango en Enfs baby's al dreumesen zijn vind ik ook gek, maar ik heb hun zwangerschappen niet echt meegekregen. Maar die van jou wel, en nu zit jij al op 9 maanden
Spees, dat ken ik niet nee.. ik hoop ook dat F dat stadium over gaat slaan. Als ik hem in bed leg is hij altijd eventjes boos, maar dan slaat het om in heel graag willen slapen en als hij na 10 minuten wakker wordt heeft hij dus niet veel nodig om weer weg te zakken. Kan je dus niet helpen

Olf ze is inderdaad zo ontspannen en vrolijk overdag! Wat vervelend dat de nachten dan zo'n drama zijn en dat ze er zelf zo sip van wordt. Kunnen jullie geen tussenweg proberen en haar niet uit bed halen bijvoorbeeld, maar op locatie troosten? En komen er niet weer tandjes misschien? Dat was toen toch ook zo'n drama?
Cwen hoe gaat ie daar?
XM, als je dit leest, laat je hooooren!
Oja, ik moet hier ook nog even vertellen dat F gisteren niet had geslapen bij de gastouder en hij was dus zo heel hoog aan het huilen toen ik aan kwam. Ik tilde hem op, hij was meteen stil (dat was al

), toen lachte hij heel breed naar de gastouder, en ineens merkte hij mij op, dus hij keek me aan, begint helemaal te stralen en begraaft zo zijn gezichtje in mijn hals

En daarna duwt hij zich weer van me af, ziet mijn gezicht weer, en doet hetzelfde!
Ik ben nu een gesmolten plasje moeder.
En nu ga ik twijfelen of ik dit niet al verteld had. Maar dat ligt dan aan mijn gesmolten staat