abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:25:57 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132539815
Ik heb hoop voor jullie. Ik heb al sinds 06.30 een wakker baby, nummer 2 werd om 7 uur wakker en dreumes ga ik zo zelf maar eens wakker maken....
pi_132539861
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:25 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hoop voor jullie. Ik heb al sinds 06.30 een wakker baby, nummer 2 werd om 7 uur wakker en dreumes ga ik zo zelf maar eens wakker maken....
:o O+
En hoe ging het afgelopen nacht?
pi_132540035
Hmm, ik hoop toch dat het de sprong is want dan gaat het vanzelf weer over. Vriend gaat nu voor zekerheid even langs huisarts voor d'r oren. We denken dat het niets is maar toch even uitsluiten (omdat ze eerder een dubbele oorontsteking had en wij dat achterlijk laat doorhaddn :@ )

Vriend wil als dit niets is de 'harde' methode proberen en een nacht gewoon laten liggen. Maar dat zie ik niet zitten, ze gaat echt al snel compleet over de rooie.

Dus mijn idee is het iig 2 weken aan te kijken, die sprong zou dan nu al 2 weken bezigzijn dus dan moet er met nogmaals 2 weken wel iets voor vooruitgang zijn.

Voor de rest is ze overdag perfect zoals jullie op de foto's zagen ;) dus het is geen totale malaise hoor O+
pi_132540354
Kyara hoera! *O*
Nu begint het écht gek te worden. Dat Mango en Enfs baby's al dreumesen zijn vind ik ook gek, maar ik heb hun zwangerschappen niet echt meegekregen. Maar die van jou wel, en nu zit jij al op 9 maanden :o

Spees, dat ken ik niet nee.. ik hoop ook dat F dat stadium over gaat slaan. Als ik hem in bed leg is hij altijd eventjes boos, maar dan slaat het om in heel graag willen slapen en als hij na 10 minuten wakker wordt heeft hij dus niet veel nodig om weer weg te zakken. Kan je dus niet helpen :*

Olf ze is inderdaad zo ontspannen en vrolijk overdag! Wat vervelend dat de nachten dan zo'n drama zijn en dat ze er zelf zo sip van wordt. Kunnen jullie geen tussenweg proberen en haar niet uit bed halen bijvoorbeeld, maar op locatie troosten? En komen er niet weer tandjes misschien? Dat was toen toch ook zo'n drama?

Cwen hoe gaat ie daar?

XM, als je dit leest, laat je hooooren!

Oja, ik moet hier ook nog even vertellen dat F gisteren niet had geslapen bij de gastouder en hij was dus zo heel hoog aan het huilen toen ik aan kwam. Ik tilde hem op, hij was meteen stil (dat was al O+ ), toen lachte hij heel breed naar de gastouder, en ineens merkte hij mij op, dus hij keek me aan, begint helemaal te stralen en begraaft zo zijn gezichtje in mijn hals *; :'( O+
En daarna duwt hij zich weer van me af, ziet mijn gezicht weer, en doet hetzelfde!
Ik ben nu een gesmolten plasje moeder.
En nu ga ik twijfelen of ik dit niet al verteld had. Maar dat ligt dan aan mijn gesmolten staat :')
pi_132540616
Gesmolten suikertante... O+ het klinkt ook wel heel lief

En kyara's meiden alweer 9 maanden!!

Ik heb bijna 7 uur geslapen vannacht.. Aan één stuk!! *O* daar word je een ander mens van zeg.. Heb nog steeds wel koffie nodig en ben ook nog steeds blij dat het morgen weekend is, maar ben gelukkig niet meer in zo'n zombie staat als gisteren... Hoera voor de late-night-snack!

Was twinkle's meisje niet vandaag jarig? Of heb ik het nu weer verkeerd onthouden..
pi_132540798
Luuk neemt nooit genoegen met alleen zijn knuffel geven snachts. Hij moet echt even eruit en gereset worden. Bij Sofie konden we volstaan met haar doekje in dr handen drukken.
Vannacht heeft ie eerst melk gehad, en toen nog een pcm en dentinox. Hij was echt zo zielig. Hij werd net ook huilend wakker. Dat doet ie anders nooit
*poef* nu is het weg
pi_132540809
Bedankt allemaal voor het meeleven gisteren :* Vandaag zou beter moeten gaan! Ik had geen file, nog een parkeerplek op kantoor en mn tand is niet verder afgebrokkeld. Enige minpuntje was dat de tandartspraktijk vandaag dicht is... en het regent. Maar dat mag de pret niet drukken! Ik had een heel vrolijk kindje vanochtend waar ik heerlijk mee heb geknuffeld O+ Ik heb zo'n zin in het weekend O+

Oh en ik wil niks jinxen, dus ik zeg gewoon niet dat Isa al 3 dagen door de late avondvoeding heen slaapt tot een uur of 6 :X
Sarcasme. Herken het.
pi_132540934
Spirit, ik had het gemist. :* voor je heftige dag gisteren. En balen van die tand! :(

Olf, oortjes laten nakijken zou ik eerst doen idd.

Suiker, lief he, dat begraven in je nek? O+ Helemaal als Sticker dan ook nog een verdwaald handje door mijn haar woelt, dan heb ik het niet meer O+!

Shandaly, fijn, die betere nacht!
pi_132540978
Ik wil ook handjes die door mijn haar woelen. Het enige dat Isa doet is mijn toch al zo schaarse haar verder uitdunnen :(
Sarcasme. Herken het.
pi_132541033
Oortjes zijn oké, vriend is nu net langs de huisarts gegaan! Dus dat is nu uitgesloten.

We houden het maar even op sprongetje. Ik vind het zelf het meest op nachtmerries lijken. Ze valt wel in slaap (ook moeizaam maar dat is normaal voor haar ;)), en dan wordt ze wakker en is ze meteen panisch. Het is niet dat ze eerst rustig wakker wordt en zachtjes huilt. Het probleem is dus dat in slaap vallen dan echt niet meer gaat. Ook niet tussen ons in.

Nouja, nu gauw aan het werk. Geniale ideeën zijn nog welkom ;)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:42:11 #211
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132541037
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:31 schreef Fieder het volgende:

[..]

:o O+
En hoe ging het afgelopen nacht?
mwah, weer 2 nachtvoedingen tussen 00.00 en 06:30 voor allebei. Maar ze zijn ook behoorlijk verkouden en ze drinken sowieso heel veel nu. Maar dit keer lag ik zelf om 22:30 uur in bed en dat scheelt ook wel ;)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:43:48 #212
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132541076
Fijn dat de oortjes okey zijn Olf. Wel goed om dat even uit te sluiten inderdaad.

Oh en GotC nog een welkom!

En :* voor Cwen.
pi_132541141
Gelukkig compenseert M voor beide dames :D Wat een lekkere snurk als hij tot zo lang uitslaapt! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132541156
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:42 schreef Olf het volgende:
Oortjes zijn oké, vriend is nu net langs de huisarts gegaan! Dus dat is nu uitgesloten.

We houden het maar even op sprongetje. Ik vind het zelf het meest op nachtmerries lijken. Ze valt wel in slaap (ook moeizaam maar dat is normaal voor haar ;)), en dan wordt ze wakker en is ze meteen panisch. Het is niet dat ze eerst rustig wakker wordt en zachtjes huilt. Het probleem is dus dat in slaap vallen dan echt niet meer gaat. Ook niet tussen ons in.

Nouja, nu gauw aan het werk. Geniale ideeën zijn nog welkom ;)
Draagdoek en terugleggen?
pi_132541164
GotC heb ik jou helemaal niet welkom geheten? Vond je baby zo mooi! Welkom!
pi_132541214
Ohja, welkom Gotc, je zoon heeft een mooie naam! O+

Olf, blijft ze lang overstuur snachts? Valt ze ook niet aan de borst in slaap?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:50:04 #217
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132541228
Olf, ik herken het nu wel bij M. Die kon/kan ook zo panisch wakker worden. Die moet dan echt eerst mee naar beneden om rustig te worden voordat hij weer terug naar bed kan. Wat hier heeft geholpen is een ijzeren regime mbt slaapjes overdag: strikt bepaalde tijd er in en dan uiterlijk een bepaalde tijd wakker maken. Maar goed, die is bijna een jaar ouder dus wat bij hem werkt hoeft niet bij jouw meisje te werken. De oorzaak ligt misschien ook ergens anders.

:*
pi_132541367
Kyara, gefeliciteerd! Ze zijn driekwart jaar nu, omg!

Ik ben helemaal emotioneel van de reacties op mijn Stickeriseenhalfjaarpost op fb :') ;( O+

Heeft er niemand buiten fok contact met XM?
pi_132541425
Draagdoek slaapt ze niet meer zo makkelijk in. Niet meer zoals vroeger in ieder geval (ieeee mn baby heeft een vroeger)

's Nachts is ze rustig aan de borst, niet diep slapend maar wel kalm. Maar ik mag dan niet 'loskoppelen' of vervangen door een speentje. Ze kan dus ook niet tussen ons in slapen, dat zou ik ook prima vinden. En op zich is ze ook rustig als we met haar 'hupsen'. Maar neerleggen kan gewoon helft van de tijd NIET. Echt luchtalarm. Had de buurvrouw (niet de fokbuurvrouw ;)) al gepeild en die hoorde haar ook al regelmatig. Oeps. En ze wordt dus vooral steeds na een uur alweer wakker.

Maar deze toestand is dus wel echt heel nieuw, hiervoor was het gewoon 1 of 2 nachtvoedingen. Dus misschien nog een paar dagen de tijd geven.
pi_132541509
Ja dat zou ik sowieso doen, en anders is een cosleeper (lenen) misschien een optie? Dan kun je haar wat makkelijker pakken en eventueel terugleggen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:03:04 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132541511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ze zijn driekwart jaar nu, omg!

Ik ben helemaal emotioneel van de reacties op mijn Stickeriseenhalfjaarpost op fb :') ;( O+

Heeft er niemand buiten fok contact met XM?
Ik werd emotioneel van jouw stukje :'(
pi_132541541
GENIUS waarom vieren wij geen Halloween? Omdat F nog niet loopt natuurlijk!!

O+ _O- O+
pi_132541564
Olf, toen Sticker heel mini was hebben we ook van die dramanachten gehad. Urenlang wakker enzo, vond ik echt zwaar. Dat ging redelijk vanzelf weer over, wat er nu was? Terugkijkend denk ik toch ook iets van een sprongetje, hoewel ik me daar nooit mee bezig hou en dus ook nooit weet wanneer er eentje is, als er een probleem zich voordoet en zich vanzelf weer oplost wijt ik het gewoon aan een sprongetje :P
pi_132541572
N en Sofie spelen een spel, en Luuk ligt op de grond op de wacht. Te wachten tot er wat valt!
*poef* nu is het weg
pi_132541591
Dat kostuum! :D O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')