Ja daar kwam ik ook pas achter, scheelt weinig he. Gevoelsmatig meer door het 2012 en 2013 en natuurlijk de vroeggeboorte van jouw kleintjes. Onze uitgerekende data liggen veel meer uit elkaar, dat was hier 15 december.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:46 schreef Kyara het volgende:
Vermaanddagen voor Olf en L-E!
Olf, ik had trouwens geen idee dat de jouwe maar 1 maand (en 1 dag) ouder is dan de mijne
(maar die zijn ook ouder dan ik steeds denk)
Ik zou haar dan gewoon een half uur eerder de fles gevenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik breek eventjes in, lees straks verder maar ik kom er even niet uit.
E. begint zo langzaam minder te slapen, hoera! Maar dat betekent dat ze ongeveer 2 uur slaapt na de fles en dan is ze wakker. Maar dan moet ze dus nog 2 uur tot de volgende fles. Zichzelf vermaken lukt wel eventjes en eventjes knuffelen ook maar na pak en beet een uur tot anderhalf is ze weer moe en zou ze eigenlijk naar bed moeten. Maar ze gaat dan dus echt niet slapen he, keihard krijsen omdat ze eerst eten moet. Nu haal ik er maar weer uit en houd ik haar bezig tot het flestijd is maar ideaal is anders. Tijdens de fles valt ze dan ook in slaap.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ze sliep eerder altijd heel netjes tot ongeveer een half uur voor de nieuwe fles. Dan gingen we even een half uurtje spelen en was het tijd. Nu gooit ze het ineens weer om en ik loop er een beetje tegenaan.
Ik geef gewoon de fles als hij honger heeft en dat is meestal ergens halverwege. Soms meteen als hij wakker wordt. Als hij piept is het of slapen, of honger, dus dat doe ik om en omquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik breek eventjes in, lees straks verder maar ik kom er even niet uit.
E. begint zo langzaam minder te slapen, hoera! Maar dat betekent dat ze ongeveer 2 uur slaapt na de fles en dan is ze wakker. Maar dan moet ze dus nog 2 uur tot de volgende fles. Zichzelf vermaken lukt wel eventjes en eventjes knuffelen ook maar na pak en beet een uur tot anderhalf is ze weer moe en zou ze eigenlijk naar bed moeten. Maar ze gaat dan dus echt niet slapen he, keihard krijsen omdat ze eerst eten moet. Nu haal ik er maar weer uit en houd ik haar bezig tot het flestijd is maar ideaal is anders. Tijdens de fles valt ze dan ook in slaap.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Ze sliep eerder altijd heel netjes tot ongeveer een half uur voor de nieuwe fles. Dan gingen we even een half uurtje spelen en was het tijd. Nu gooit ze het ineens weer om en ik loop er een beetje tegenaan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef mousemicky het volgende:
Hoera, ik heb J. aan het drinken gekregen. Hij weigerde melk en water uit fles en beker, maar lurkt nu heel enthousiast aan een tuitbeker bio venkelthee. Succesaankoop 1 uit Duitsland is een feit!
hij is aan de diarree, dus was even bang voor uitdroging, maar dit gaat als een trein![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal kan ik het wel rekken met muziekjes en lichtjes enzo, maar dan slaap ik niet meer. Dat doe ik meer om de tijde wat beter uit te laten komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
Fieder dat is wel erg vroeg. Is L dan ook klaarwakker? Als Riley in het weekend wel eens vroeg wakker wordt om half zeven (alles voor zeven uur vind ik vroeg) dan laat ik haar meestal lekker kletsen. Ten eerste geniet ik van haar verhalen aan haar knuffels
en soms valt ze na een minuut of tien weer in slaap. Helaas jammer dat ik dan na die tien minuten zelf wakker ben
hij is zijn stem aan het herkennenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Loj het volgende:
Welkom GotC, wat een schatje!
Nog ff juichen voor de vermaanddagen!(ook voor die van (eer)gisteren
)
Sterkte MM!
Cwen![]()
En over de voogdij (zit mobiel dus kan ff niet kijken wie het vroeg). Wij vonden het erg belangrijk dat t is geregeld. Omdat er al 3 paar ouders en 3 paar zussen zijn. Wil niet dat er straks gevochten wordt om Owyn. Daarbij is er 1 paar waar we Ow echt niet heen willen. Dus dat hebben we ook vast laten leggen. Trouwens, omdat het icm het nieuwe huis ging hebben we een heel mooi prijsje als actie. Want normaal is t idd niet te betalen.
Verder gaat t met Ow weer top. Weer heerlijk gegeten vandaag. We hebben allemaal wel eens geen trek.
Alleen denkt hij vandaag dat gillen grappig is (hij gilt hard en hoog en daarna gaat hij lachen) en nu heb ik hoofdpijn:S
+1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Loj het volgende:
Alleen denkt hij vandaag dat gillen grappig is (hij gilt hard en hoog en daarna gaat hij lachen) en nu heb ik hoofdpijn:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Olf op 25-10-2013 03:57:43 ]
Onze kinderen zijn leuk he!quote:
Dankje! Is van de Zara, echt een tip, ze hebben echt vaak leuke jurkjes! En voor jongens ook leuke dingen, kwamen Suiker en ik vandaag achter.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:25 schreef Juud-- het volgende:
Wat een leuke foto's! En wat een snoepig jurkje heeft je baby aan Olf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nog iets leuks gevonden?quote:
Heh.. jouw post was precies op het moment dat ik een beetje in slaap was gevallen bij het kolven.. het was ineens een kwartier later!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
cwen hoe is het afgelopen met je werk? wel lullig om het zo kenbaar te maken.
spees nog wakker?
kyara nog wakker?
shandaly trek je het vandaag ook nog?
/teruglees actie.
Volgens mij heeft sac last van krampjes. zo sneu en ze had net ook echt harde poep. Ik geef bij elke fles al wat extra water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
ik vind haar mega. maar ze is nog klein 3,3 kilo lengte weet ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hield toen nog wel max 3 a 3,5 uur aan. Sac is nog best klein en licht toch?
Oh, ik dacht per kilo. Bij 3 kilo om de 3 uur in de eerste weken en vanaf 4 kilo dat je wel om de 4 uur kunt gaan voeden. Maar wellicht ook weer achterhaald. Ik weet het eigenlijk ook niet zeker, ik voedde op verzoek en hij wachtte nooit langer dan 3 uur. Maar gevoelsmatig zou ik 4 uur lang vinden bij een baby van nog geen 7 pond en zo jong.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef Shandaly het volgende:
Vuistregel was toch een uur per pond? Dus 3,5e kilo = ongeveer 7 uur maximaal aaneengesloten slapen?
Ik heb altijd het idee dat die tijdsaanduiding worst case scenario is. Soms, maar niet altijd, merken we die sprongetjes wel maar nog nooit wekenlang. Meestal een paar dagen, ook al staat er dat het 6 weken duurt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Olf het volgende:
En staat er bij zo'n sprong ook tot wanneer het duurt? Wanneer kan ik beterschap verwachten?
Rond week 46 is de sprong officieel voorbij. Bij week 49 heb je even een hoogtepunt, dan gaat het supergoed. Tot in week 51 weer de volgende sprong begintquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Olf het volgende:
En staat er bij zo'n sprong ook tot wanneer het duurt? Wanneer kan ik beterschap verwachten?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Argh! Baby na 10 minuten slapen weer wakkerDaar baal ik altijd zo van. Dan is ie nog moe maar no way dat ie dan nog gaat slapen. Herkenbaar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |