Meestal kan ik het wel rekken met muziekjes en lichtjes enzo, maar dan slaap ik niet meer. Dat doe ik meer om de tijde wat beter uit te laten komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
Fieder dat is wel erg vroeg. Is L dan ook klaarwakker? Als Riley in het weekend wel eens vroeg wakker wordt om half zeven (alles voor zeven uur vind ik vroeg) dan laat ik haar meestal lekker kletsen. Ten eerste geniet ik van haar verhalen aan haar knuffels
en soms valt ze na een minuut of tien weer in slaap. Helaas jammer dat ik dan na die tien minuten zelf wakker ben
hij is zijn stem aan het herkennenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Loj het volgende:
Welkom GotC, wat een schatje!
Nog ff juichen voor de vermaanddagen!(ook voor die van (eer)gisteren
)
Sterkte MM!
Cwen![]()
En over de voogdij (zit mobiel dus kan ff niet kijken wie het vroeg). Wij vonden het erg belangrijk dat t is geregeld. Omdat er al 3 paar ouders en 3 paar zussen zijn. Wil niet dat er straks gevochten wordt om Owyn. Daarbij is er 1 paar waar we Ow echt niet heen willen. Dus dat hebben we ook vast laten leggen. Trouwens, omdat het icm het nieuwe huis ging hebben we een heel mooi prijsje als actie. Want normaal is t idd niet te betalen.
Verder gaat t met Ow weer top. Weer heerlijk gegeten vandaag. We hebben allemaal wel eens geen trek.
Alleen denkt hij vandaag dat gillen grappig is (hij gilt hard en hoog en daarna gaat hij lachen) en nu heb ik hoofdpijn:S
+1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Loj het volgende:
Alleen denkt hij vandaag dat gillen grappig is (hij gilt hard en hoog en daarna gaat hij lachen) en nu heb ik hoofdpijn:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Olf op 25-10-2013 03:57:43 ]
Onze kinderen zijn leuk he!quote:
Dankje! Is van de Zara, echt een tip, ze hebben echt vaak leuke jurkjes! En voor jongens ook leuke dingen, kwamen Suiker en ik vandaag achter.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:25 schreef Juud-- het volgende:
Wat een leuke foto's! En wat een snoepig jurkje heeft je baby aan Olf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |