abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:24:08 #126
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132518638
Welkom Gotc met T. Wat een mooi mannetje!
pi_132518739
Gotc welkom! Mooi mannetje hoor!

FR hè bah krampjes zijn rot. Lekker knuffelen dan maar met Sac.

MM gelukkig dat hij nu wat drinkt. Hoera voor de venkelthee!

Cwen je houdt ons wel in spanning hoor....

Vandaag met N naar kinderarts geweest. Meteen weer eens nieuwe stats: 74 cm en 8460 gram.
pi_132518984
Weet je al meer Cwen? Het zou wel errug lullig zijn als je werkgever je op deze manier duidelijk maakt dat je contract niet verlengd wordt..

Ik zag een halfjaardag van LE-baby, hurray!

Sparkling: ben je er al uit hoe en wat mbt flessen? Ik probeer ook een beetje een ritme van 3 of 4 uur aan te houden, maar als ze zicht eerder meldt dan krijgt ze alvast een beetje. In het begin hield ik een beetje te strak vast aan het schema en probeerde ik haar af te leiden met een speen. Niet zo'n succes, want daarvan ging ze echt over de flos als ze honger had.

GotC welkom!! Wat een mooi kind met die grote bruine ogen! zit er een beetje indisch bloed oid in je familie? ik weet niet precies waar ik het uit opmaak, maar het lijkt of je zoon daar een beetje iets van heeft Toffe naam ook!
pi_132519181
Sorry, duurde lang maar ik was nogal over de zeik en icm slaapgebrek kunnen we stellen dat ik niet de gezelligste ben atm...

Ik heb P&O gebeld en die vertelden mij doodleuk dat ik heus wel wist dat er geen verlenging inzat. Er was alleen verlengd voor de duur van m'n verlof en dat had mijn leidinggevende toch duidelijk met me besproken? Nou, niet dus! :( Hij heeft het altijd doen voorkomen of er nog een kans was en dat hij me niet kwijt wilde. Om precies te zijn, ik sprak hem 2 weken geleden en hij heeft toen alleen gezegd dat P&O ermee bezig was!! Kortom, ik voel me heel erg in de zeik genomen en aan de kant geschoven en en en... :'(

Maar ik mag wel nog wat langer bij Ellie blijven - alleen ik kan er momenteel even niet blij mee zijn.

Spark, jemig, Ellie is nu al zwaarder dan E! Mijn referentiekader is een beetje krom geloof ik ;). Heb geen oplossing - hier is madam standaard wakker tussen een deel van de voedingen overdag.

Mooie stats verder weer!

GotC, welkom! Prachtig ventje zeg!
Home is where the O+ is...
pi_132519284
Nohhh grof zeg, lekker afgestemd tussen P&O en je leidinggevende :(
pi_132519455
GotC, welkom O+ Wat lijkt ie op je! Prachtig jongetje O+

Cwen :( :'( Wat stom............

Sparkling, wat een lichtgewichtje heb jij! Met jouw meisje zie ik ook wel duidelijk verschil op de foto's, qua spekgehalte!

FR, jep! Dat is aangekomen!

En nog een :* voor iedereen die het kan gebruiken en *O* voor iedereen die iets te vieren heeft vandaag O+
pi_132519514
Oja *O* ebayshoppen! Die eitjes waren ook onderdeel van mijn 'eerste' keer Chinashopping op ebay!
pi_132520733
cwen -O- wat ontzettend lullig en bot zeg. Dikke :* voor je.
pi_132520970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
Fieder dat is wel erg vroeg. Is L dan ook klaarwakker? Als Riley in het weekend wel eens vroeg wakker wordt om half zeven (alles voor zeven uur vind ik vroeg :@ ) dan laat ik haar meestal lekker kletsen. Ten eerste geniet ik van haar verhalen aan haar knuffels O+ en soms valt ze na een minuut of tien weer in slaap. Helaas jammer dat ik dan na die tien minuten zelf wakker ben :D
Meestal kan ik het wel rekken met muziekjes en lichtjes enzo, maar dan slaap ik niet meer. Dat doe ik meer om de tijde wat beter uit te laten komen. :P

MM wat een opluchting!

GotC welkom!! Wat een leukerd heb je O+ Fijn dat het zo lekker gaat!

Cwen wat &^%#$# voor je :* rotstreek

Ik had 2 rode nieuwe shirtjes voor L in de was zitten, doe ze altijd even apart. Mijn man had ze niet gezien en die besloot er één of ander reinigingsgoedje in te doen. De machine is over 20 minuten klaar maar ik vrees het ergste. Geen idee wat er in dat reinigingsding zit, misschien wel bleek... :'(
pi_132521150
Welkom GotC, wat een schatje!

Nog ff juichen voor de vermaanddagen! *O* (ook voor die van (eer)gisteren ;) )

Sterkte MM!

Cwen :( :*

En over de voogdij (zit mobiel dus kan ff niet kijken wie het vroeg). Wij vonden het erg belangrijk dat t is geregeld. Omdat er al 3 paar ouders en 3 paar zussen zijn. Wil niet dat er straks gevochten wordt om Owyn. Daarbij is er 1 paar waar we Ow echt niet heen willen. Dus dat hebben we ook vast laten leggen. Trouwens, omdat het icm het nieuwe huis ging hebben we een heel mooi prijsje als actie. Want normaal is t idd niet te betalen.

Verder gaat t met Ow weer top. Weer heerlijk gegeten vandaag. We hebben allemaal wel eens geen trek. :D
Alleen denkt hij vandaag dat gillen grappig is (hij gilt hard en hoog en daarna gaat hij lachen) en nu heb ik hoofdpijn ;) :S
pi_132521241
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Loj het volgende:
Welkom GotC, wat een schatje!

Nog ff juichen voor de vermaanddagen! *O* (ook voor die van (eer)gisteren ;) )

Sterkte MM!

Cwen :( :*

En over de voogdij (zit mobiel dus kan ff niet kijken wie het vroeg). Wij vonden het erg belangrijk dat t is geregeld. Omdat er al 3 paar ouders en 3 paar zussen zijn. Wil niet dat er straks gevochten wordt om Owyn. Daarbij is er 1 paar waar we Ow echt niet heen willen. Dus dat hebben we ook vast laten leggen. Trouwens, omdat het icm het nieuwe huis ging hebben we een heel mooi prijsje als actie. Want normaal is t idd niet te betalen.

Verder gaat t met Ow weer top. Weer heerlijk gegeten vandaag. We hebben allemaal wel eens geen trek. :D
Alleen denkt hij vandaag dat gillen grappig is (hij gilt hard en hoog en daarna gaat hij lachen) en nu heb ik hoofdpijn ;) :S
hij is zijn stem aan het herkennen O+ maar minder voor je oren
pi_132521411
Welkom gotc! Wat fijn dat het zo goed gaat! En wat een knapperd!
pi_132521516
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef Loj het volgende:
+1
De eerste paar keer schrok ik me dood, dacht echt dat hij een gat in zn hoofd had oid...
Moet je dat nu corrigeren? Ik lach er iig niet om, wil niet dat hij denkt dat het grappig is. Maar ik weet niet of hij dat al kan snappen eigenlijk.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:00:01 #139
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132521704
Welkom Gotc! Wat een leukerd en een leuke naam!
Ik zou het niet corrigeren op die leeftijd Fieder want het hoort echt bij de ontwikkeling. Maar ik ben het met je eens dat het wel heel indringend kan zijn en dat je er echt van kan schrikken.

Succes iedereen met zieke / tandenkrijgende baby's!

Heb niet ver teruggelezen nog, eerst even eten...
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:01:20 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132521764
Bedankt voor het welkom dames :) Het gaat idd lekker met 'm, al heb ik nog wel moeite met de bv. En de vele kraamtranen. Heb nu al meer gehuild dan tijdens m'n hele zwangerschap :')

Juud, z'n vader is 1/8e Indo, dus goed gespot ;)

Cwen, wat enorm klote van je baas en P&O :( Dat is toch geen stijl..
pi_132522549
Hier hadden mijn baby en ik vandaag hooggeëerde gasten! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 61% gewijzigd door Olf op 25-10-2013 03:57:43 ]
pi_132522676
Oh ze zijn echt leuk Olf! O+
pi_132522728
Wat een leuke foto's! En wat een snoepig jurkje heeft je baby aan Olf O+
pi_132522844
/lurkmodus:
Goedkoopstenotaris deed het prima bij ons huis, vast ook prima voor voogdij etc.

En nu ik hier toch ben: Gotc! Knapperd! Gefeliciteerd nog!

F en mini-Olf O+ Ik wil ook donderdag vrij :(

/einde lurk
pi_132522856
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:24 schreef Suikertante het volgende:
Oh ze zijn echt leuk Olf! O+
Onze kinderen zijn leuk he! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:25 schreef Juud-- het volgende:
Wat een leuke foto's! En wat een snoepig jurkje heeft je baby aan Olf O+
Dankje! Is van de Zara, echt een tip, ze hebben echt vaak leuke jurkjes! En voor jongens ook leuke dingen, kwamen Suiker en ik vandaag achter. :s)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:33:39 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132523047
Olf en Suiker, wat een schatjes! O+ Leuke foto's!
pi_132523270
Olf en Suiker, wat leuk!! O+

De shirtjes hebben het overleefd *O* misschien iets gekrompen maar nog wel netjes
pi_132523279
Gotc en Olf thanks voor de glimlach op mijn gezicht met die leuke kindjes :*

Kom net van crematie collega. Haar kindjes staken de kaarsjes op de kist aan, toen had ik het al niet meer :'( Zo vreselijk oneerlijk. Maar thats's lief he. Maakt me zo vreselijk dankbaar voor alles wat ik heb.
Sarcasme. Herken het.
pi_132523354
Spirit :'( wat vreselijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')