Bedankt voor de lieve woorden vandaag, dames... Ik hoop echt dat komende nacht beter gaat, want mijn werk wordt er niet makkelijker op zonder energie. Ik heb me voorgenomen om Femke vanavond maar gewoon wakker te maken voor een late-night-snack, in de hoop dat ze dan de rest van nacht doorslaapt. Mis ik wel een kolfmoment, maar inmiddels heb ik wel weer een beetje voorraad in de vriezer liggen.
Hoe is jouw dag gegaan Spees? Gaat het alweer iets beter met je mannetje? Prikken én tandjes is wel iets teveel van het goede tegelijk he...
Da's best vroeg Fieder... Is het dan echt wakker wakker, of kun je hem na een voeding nog weer terug laten slapen (en zelf dus ook)? Dat wordt nog wat als volgende week de tijd verzet is...
Hoe is het met de was afgelopen? Valt het mee, of heb je een goede smoes om opnieuw te shoppen?
Cwen, wat een rotstreek op je werk. Logisch dat je je daar klote om voelt.
Hoe ging het bij jou op 3,5 uur slaap, Kyara?
Wat was het hier eigenlijk nog rustig met zoveel slechte nachten

Olf, 10 maanden!! Gefeliciteerd! En groeiende haartjes

En wat een leuke minimeet!
en L-E een half jaar!

Sparkling, hoe erg zou het zijn om 7 (kleinere) flessen te hebben? Ik geloof dat baby's en strakke schema's niet echt goed samengaan soms...
quote:
Nog iets leuks gevonden?

quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:cwen hoe is het afgelopen met je werk? wel lullig om het zo kenbaar te maken.
spees nog wakker?
kyara nog wakker?
shandaly trek je het vandaag ook nog?/teruglees actie.
Volgens mij heeft sac last van krampjes. zo sneu en ze had net ook echt harde poep. Ik geef bij elke fles al wat extra water.
Heh.. jouw post was precies op het moment dat ik een beetje in slaap was gevallen bij het kolven.. het was ineens een kwartier later!

Welkom GotC! Wat een mooi menneke!
Spirit

Wat een droevig verhaal, en wat een rotdag zo...
En F-R ook al...
Vrolijke foto's van Tally!

Ik zit tegelijkertijd GTST te kijken, en zit al half daarom mee te janken... Slaapgebrek en tranen gaan goed samen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.