abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132523642
Spirit wat verschrikkelijk! Ik heb het ff gemist maar hoe oud was ze en haar kinderen?

Cwen wat een ontzettende klotestreek! Sterkte meid!!

Mijn meisje eet trouwens al een week met de pot mee en het gaat super goed!! :)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:50:51 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132523809
Oh Spirit..wat vreselijk zeg :'( En die kindjes.. ;(
pi_132523892
Spirit :'(

AM, dat is dan wel weer heel leuk O+
pi_132524010
God wat vreselijk Spirit, van het lezen alleen al word ik half emo (die zwangerschaphormonen toch..!!)..

Wat goed AM, lust ze alles?

Olf: goeie tip, ik heb zojuist mijn winkelmandje op zara.com gevuld O+
pi_132524283
spirit wat vreselijk.

Wij kregen net ook naar nieuws. Nicht van vriend moet haar zwangerschap zeer waarschijnlijk afbreken. ze is nu 21wk heeft de 20wk echo gehad en daar bleek dat het kindje oa een hazenlip en openruggetje heeft. Nu krijgt ze een vruchtwaterpunctie en dan het definitieve besluit. Haar eerste zwangerschap werd een mk toen liep ze iets voor op mij en dan nu dit.
pi_132524581
Ferrari nee he, wat een heftige beslissing. Het is voor iedereen vreselijk natuurlijk, maar na een miskraam gun je iemand nóg meer een droomzwangerschap zonder zorgen.

Animal, dat lijkt me zo handig, en leuk ook!

Pfff Spirit dat lijkt me ook érg heftig zeg :'( Sterkte!
Hopelijk kan ik je nog eens laten glimlachen met dit bonusmateriaal:

[spoiler=weg]

[ Bericht 16% gewijzigd door Suikertante op 25-10-2013 10:19:06 ]
pi_132525396
Wat een lange lap wordt F. al Suiker! En wederom super schattige adorable foto's van jullie twee mini's O+ O+
pi_132525734
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132525973
Tally! :D dat zijn de betere spekken :9 O+
pi_132526067
Spekkie O+
pi_132526305
Qua kledingmaat gaat ze sneller dan haar zus (die ook in April geboren is) maar qua gewicht was haar zus zwaarder. Dat had ik echt niet verwacht.
pi_132526351
Wat een leuke foto's Tally, lekker lachebekje O+

Ik breek net een stuk van m'n voortand af :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_132526703
Spirit wat een rotdag :'( hopelijk een goede nacht en morgen het geluk weer jouw kant op.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:16:42 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132527979
Spirit ;( wat een kutdag inderdaad. Gauw slapen!

Suiker en Olf, wat een geweldige (foto's van jullie) kindjes! O+ Die laatste van suiker waar ze elkaar zo aankijken *; En F staat ook al! :o

GotC, wat een prachtig kereltje heb je daar! Die foto in zn badje.....!! Ga ik vreselijk van rammelen O+

Tally, wat een lekker ding O+
pi_132528303
babyspek bij tally's meid O+

spirit bleg je dag niet vandaag. Dat het morgen maar beter mag gaan.
pi_132528863
Bedankt voor de lieve woorden vandaag, dames... Ik hoop echt dat komende nacht beter gaat, want mijn werk wordt er niet makkelijker op zonder energie. Ik heb me voorgenomen om Femke vanavond maar gewoon wakker te maken voor een late-night-snack, in de hoop dat ze dan de rest van nacht doorslaapt. Mis ik wel een kolfmoment, maar inmiddels heb ik wel weer een beetje voorraad in de vriezer liggen.

Hoe is jouw dag gegaan Spees? Gaat het alweer iets beter met je mannetje? Prikken én tandjes is wel iets teveel van het goede tegelijk he...

Da's best vroeg Fieder... Is het dan echt wakker wakker, of kun je hem na een voeding nog weer terug laten slapen (en zelf dus ook)? Dat wordt nog wat als volgende week de tijd verzet is...
Hoe is het met de was afgelopen? Valt het mee, of heb je een goede smoes om opnieuw te shoppen?

Cwen, wat een rotstreek op je werk. Logisch dat je je daar klote om voelt.

Hoe ging het bij jou op 3,5 uur slaap, Kyara?

Wat was het hier eigenlijk nog rustig met zoveel slechte nachten ;)

Olf, 10 maanden!! Gefeliciteerd! En groeiende haartjes O+ En wat een leuke minimeet!
en L-E een half jaar! *O*

Sparkling, hoe erg zou het zijn om 7 (kleinere) flessen te hebben? Ik geloof dat baby's en strakke schema's niet echt goed samengaan soms...

quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:55 schreef .Sparkling. het volgende:
En nu ga ik Ebayshoppen }:|
Nog iets leuks gevonden? ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
cwen hoe is het afgelopen met je werk? wel lullig om het zo kenbaar te maken.

spees nog wakker?
kyara nog wakker?
shandaly trek je het vandaag ook nog?
/teruglees actie.

Volgens mij heeft sac last van krampjes. zo sneu en ze had net ook echt harde poep. Ik geef bij elke fles al wat extra water.
Heh.. jouw post was precies op het moment dat ik een beetje in slaap was gevallen bij het kolven.. het was ineens een kwartier later! ;)

Welkom GotC! Wat een mooi menneke!

Spirit :* Wat een droevig verhaal, en wat een rotdag zo...
En F-R ook al... :'(

Vrolijke foto's van Tally! O+

Ik zit tegelijkertijd GTST te kijken, en zit al half daarom mee te janken... Slaapgebrek en tranen gaan goed samen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:38:28 #167
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132529059
Dat zou ik ook doen Shandaly, nog een voeding geven voor het slapen. Zeker omdat afgelopen nacht zo bagger was! Hopelijk helpt het...

Vandaag ging het heel goed met Silvijn, thanx. Ik moest werken maar mijn zusje heeft op hem gepast samen met een vriendin van haar. Hij was super vrolijk, ik kreeg allemaal leuke filmpjes enzo doorgestuurd :) We hebben m voor het slapen net wel een pcm gegeven want gisteren dachten we dus ook dat het niet nodig was. Terwijl het als hij ligt/slaapt/'s nachts dus blijkbaar wel heel pijnlijk is.
pi_132529067
Ik had een vooruitziende blik.

Ean had een strak schema daar hoefde ik amper tot nooit vanaf te wijken. Mede mogelijk gemaakt door het z-huis. Sac heeft amper ritme/ geen ritme. Net na 4 uur zelf maar wakker gemaakt. maar de andere keer komt ze na 2,5. hoeveel uur mag er max tussen zitten bij voedingen? sac is nu 4wk.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:39:34 #169
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132529110
Ik hield toen nog wel max 3 a 3,5 uur aan. Sac is nog best klein en licht toch?
pi_132529155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hield toen nog wel max 3 a 3,5 uur aan. Sac is nog best klein en licht toch?
ik vind haar mega. maar ze is nog klein 3,3 kilo lengte weet ik niet.
pi_132529216
Vuistregel was toch een uur per pond? Dus 3,5e kilo = ongeveer 7 uur maximaal aaneengesloten slapen?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 21:44:22 #172
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132529338
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef Shandaly het volgende:
Vuistregel was toch een uur per pond? Dus 3,5e kilo = ongeveer 7 uur maximaal aaneengesloten slapen?
Oh, ik dacht per kilo. Bij 3 kilo om de 3 uur in de eerste weken en vanaf 4 kilo dat je wel om de 4 uur kunt gaan voeden. Maar wellicht ook weer achterhaald. Ik weet het eigenlijk ook niet zeker, ik voedde op verzoek en hij wachtte nooit langer dan 3 uur. Maar gevoelsmatig zou ik 4 uur lang vinden bij een baby van nog geen 7 pond en zo jong.
pi_132529417
Eerder voeding is spugen. en na een paar cc weigeren. Minder voeding per keer is ontevreden kind.
ze regelt het zelf dus wel gok ik.

Ean kwam met 2080 naar huis en in het z-huis hadden ze de nachtvoeding eraf gehaald. die had volgens het z-huis als schema 00:00/06:00/09:00/12:00/15:00/18:00/21:00/00:00
Maar mooi dat ze 's nachts gewoon om 03:00 kwam dat vond ik zelf wel pretting want ik vond haar nog erg klein.
pi_132529607
Fee had ook de eerste maanden geen ritme en toen ben ik op verzoek gaan voeden. Soms werd het te gek door om het uur te komen en dan maar 40 of 50 cc te drinken. We hebben het langzaam proberen te rekken met een speentje. Nu overdag om de 4 uur en slaapt 's nachts lekker door.
pi_132529626
Dit heb ik ook vaak, dan vraag ik het hier en als ik antwoorden krijg besef ik dat ik bij nader inzien toch op mijn eigen gevoel vertrouw :+
pi_132529701
Fee werd met 6 pond geboren en ik werd in het zkh gewoon wakker gemaakt voor een nachtvoeding. Gek dat ze die er af haalde.
pi_132529912
Tja geen idee waarom ze dat gedaan hebben. ze was toen wel bijna 3wk oud.
pi_132533582
Dank voor de felicitaties voor Stickertje zn halfjaardag! O+ Ik vond het een mooi moment om hier eens een foto te showen, maar helaas is er niemand dus ik ga naar bed, toedeloeeee! :P
pi_132533621
Ey!! Hoezo niemand?
pi_132534553
Oh toch wel. Hoi! 8-)
pi_132534674
haaai.. Kom maar op met sticker!
*poef* nu is het weg
pi_132538891
Kom maar op idd!

Bizar FR, het schema vanuit t ziekenhuis was hier t zelfde, maar ik mocht pas vanaf 3,5 kilo de nachtvoeding eruit halen. :)
Vanaf dat moment heeft Ow ook doorgeslapen tussen +/- 12 en 6/7 (tot 6 maanden dan ;) )

Ik heb echt tot 2,5 maanden ook aan de 7 voedingen gezeten. Daarna heel ff op de 6x 150 en daarna weer heel lang op de 5x 180 (en toen wou t cb dat ik met 4 maanden ongecorrigeerd begon met bijvoeden want hij had t nodig. Ik ben lekker eigenwijs geweest ;) )

Spirit en Fr wat een rotnieuws :*

Shandaly, ook een :* dat je t kan gebruiken.

En wat een lieve foto's van Suiker en Olf, en van Tally! O+

[ Bericht 99% gewijzigd door Loj op 25-10-2013 03:20:23 ]
pi_132539110
Heeeee Loj, jij hier? ;)

Even een vraag (niet voor Loj want over slaap, maar voor de rest)
Mijn baby is ook tot zes maanden een doorslaper geweest, daarna gestopt, prima, 1 of 2 nachtvoedingen, maar nu een week of vier but. Vannacht alweer keer of vijf bezig en ook echt langere tijd. Ze gaat 's nachts niet spelen maar echt huilen huilen huilen. Overdag is ze supervrolijk en leuk. Iemand nog een tip? Of naar wie kan je gaan om deze vraag voor te leggen? Het lijkt me voor baby zelf ook niet relaxed.

Of is dit een soort megasprong ofzo? Ze is nu 10 maanden.
pi_132539138
Ze is nu ruim 44 weken. En als je uitgerekende datum aanhoudt, nu 46 weken. Dat is volgens interwebz wel een sprong. Kan dat er echt mee te maken hebben? Ook als het al paar weken bezig is? Ik heb tot nu toe die sprongetjes niet bewust gemerkt. Iemand met Het Grote Boek met meer info voor mij?
pi_132539274
Welkom Gotc. Wat een poepie O+

Cwen wat een lullige manier zeg

Suiker en Olf wat een coole foto's. Ziet er gezellig uit

Spirit wat zielig :*

Olf volgens mijn app zit jouw baby inderdaad in de tweede moeilijke fase van de sprong (is ongeveer 46 weken na de ud)
pi_132539457
Omen, zit er toevallig ook een sprong rond 29 weken?
pi_132539467
Ik ben dat van de voedingen allang weer vergeten :{ heb het ook niet opgeschreven

Tally wat een leukerd, goeie spekken idd! O+ L is ook heel zwaar maar de spekken vallen wel mee. Zware botten :+

Olf bij de sprong staat wel dat ze slechter kunnen slapen. Ook kunnen ze nachtmerries hebben. Maar je kunt sowieso even langs de huisarts om andere oorzaken te laten uitsluiten.
Oorpijn bijvoorbeeld kan ook erger worden als ze liggen.
pi_132539481
Danic dan is er geen sprongetje maar wel een moeilijke periode.
"Je baby heeft ontdekt dat zijn moeder weg kan lopen en hem achter kan laten. Dit is vooruitgang, hoe gek het ook klinkt. Het is een nieuwe vaardigheid, hij leert alles over afstanden."
pi_132539486
3 op een rij

L kan biiiiiiiijna zelf gaan zitten! Hij steunt alleen nog met één handje op de grond. Gister viel hij achterover :o maar hij hield zelf zijn hoofd een stukje omhoog, pfewww.
pi_132539502
Sprong rond 46 weken is de sprong van de opeenvolgingen;)
Idd slecht slapen en eten bij mama willen zijn zijn kenmerken.

Rond de 29 weken is moeilijke periode :)

oh, spuit 11 ;)

En Olf, :* ;)

Fieder wat knap :D
pi_132539531
Ik merk het :')
pi_132539653
Zo kind onderweg met papa naar het kdv...
Mama vakantie! Wat gaan we doen...

Oja studeren :')
pi_132539654
En staat er bij zo'n sprong ook tot wanneer het duurt? Wanneer kan ik beterschap verwachten? ;)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:10:55 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132539669
Wat een leuke foto's Olf & Suiker! F ligt echt aan haar voeten O+

Lekker spekkie Tally, gezellige foto's! O+

En verder maar even half/half bijgelezen.

Mijn dametjes zijn vandaag aan het laatste kwartaal van hun babytijd begonnen.
pi_132539670
3-7 weken ;) dat was vast niet t antwoord dat je wou ;)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:11:03 #196
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132539671
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Olf het volgende:
En staat er bij zo'n sprong ook tot wanneer het duurt? Wanneer kan ik beterschap verwachten? ;)
Ik heb altijd het idee dat die tijdsaanduiding worst case scenario is. Soms, maar niet altijd, merken we die sprongetjes wel maar nog nooit wekenlang. Meestal een paar dagen, ook al staat er dat het 6 weken duurt.
pi_132539674
Kyara *O* en *O*
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:13:41 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132539692
Argh! Baby na 10 minuten slapen weer wakker }:| Daar baal ik altijd zo van. Dan is ie nog moe maar no way dat ie dan nog gaat slapen. Herkenbaar??

Gefeliciteerd Kyara! En Olf en LE ook nog voor gisteren! En de minimeetfoto's: oO< oO<
pi_132539739
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Olf het volgende:
Rond week 46 is de sprong officieel voorbij. Bij week 49 heb je even een hoogtepunt, dan gaat het supergoed. Tot in week 51 weer de volgende sprong begint :P :* Maar wat Spees zegt, soms duurt het hier maar een paar dagen.

Kyara het laatste kwartaal :o *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Argh! Baby na 10 minuten slapen weer wakker }:| Daar baal ik altijd zo van. Dan is ie nog moe maar no way dat ie dan nog gaat slapen. Herkenbaar??
}:| Jep...
En dan ligt heel je dag overhoop want dan moet ie weer slapen op een tijd dat ie normaal eet en jij net een afspraak had gepland enzo
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:22:26 #200
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132539780
Ja! Waar is de tijd gebleven dat je een fiepje kon geven en er dan nog doorgetukt werd? ):O Kom idd wel in de knoei een beetje. Straks afgesproken met iemand van de pufclub in zo'n speelparadijs. Naja, komt wel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')