Olf ik vind die werkbank ook fantastisch

en ook ik lees graag Silly's recensie over zijn kitchah!
L-E

gefeliciteerd, een half jaar! Best bijzonder he?
Wij vieren het met allebei de families (2 keer dus) en bij de ene familie was vorig jaar een baby en die kreeg inderdaad cadeautjes, maar dat was niet omdat we het hadden afgesproken maar omdat je altijd leuke dingen tegenkomt die je dan maar bewaart voor Sinterklaas

Ik herinner me zelf ook zo goed hoe gaaf het was. En eigenlijk nog steeds verheug ik me er extreem op. Het is zó gezellig en iedereen doet z'n best om echt leuke dingen voor elkaar te verzinnen en ik krijg ook altijd zulke leuke dingen, al is het maar de mooiste masking tape of weet ik het, maar onze families zijn goed in cadeautjes kopen
Als Sinterklaas hier aankomt komt hij
1: voor het eerst niet langs ons huis varen denk ik, omdat de kade waar hij aankomt onlangs is ingestort

2: zijn we op vakantie
En de plek waar wij op vakantie gaan doet Sinterklaas op 5 december pas aan las ik op de website van de VVV, dus wij zitten voor de TV (dat is voor F ook nog heel bijzonder

).
Loj, goed hoor dat je dat geregeld hebt bij de notaris. Wij wonen al bijna 8 jaar in dit koophuis
(dat we kochten toen we 3 maanden iets hadden) en we hebben niet eens een samenlevingscontract, laat staan een testament. Voor de voogdij zou ik het ook willen regelen maar het is echt NIET TE BETALEN zeg. Als het bij jou meevalt ontvang ik graag een PM met de naam van de notaris

Arme Shandaly, Spees, Fieder, Cwen, Olf, om uiteenlopende redenen voor jullie een

Cwen al nieuws?
Hier gaat het erg goed, we zijn even bij de ha geweest om te checken of we F tot in de oneindigheid neusspray mogen geven en dat mocht (zolang het nodig is natuurlijk). Verder gaat het heel goed met hem, hij verandert wat van ritme en eet langzaam wat meer vast. Dan blijft hij ook wat langer wakker, dus er zitten nu dagen tussen met 4 flessen/3 slaapjes en dat vind ik echt volwassen gedrag! Het blijft allemaal heel voorspelbaar en ik vind dat heel fijn. Mijn ritmische kind

Oh en gisteren gingen we in bad en ik had het zitje even niet gepakt, toen heb hem ik hem het hele bad door laten zwieren en plonzen en hij vond het fan-tas-tisch

Schateren!