abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132504243
Vermaanddagen voor Olf en L-E! *O*

Olf, ik had trouwens geen idee dat de jouwe maar 1 maand (en 1 dag) ouder is dan de mijne :o
(maar die zijn ook ouder dan ik steeds denk :@ )
pi_132504324
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:46 schreef Kyara het volgende:
Vermaanddagen voor Olf en L-E! *O*

Olf, ik had trouwens geen idee dat de jouwe maar 1 maand (en 1 dag) ouder is dan de mijne :o
(maar die zijn ook ouder dan ik steeds denk :@ )
Ja daar kwam ik ook pas achter, scheelt weinig he. Gevoelsmatig meer door het 2012 en 2013 en natuurlijk de vroeggeboorte van jouw kleintjes. Onze uitgerekende data liggen veel meer uit elkaar, dat was hier 15 december.

In het kader van optimisme; m'n babies haar zat vanmorgen door de war! *O* dat betekent dat het groeit. :+ misschien toch nog een haarspeldje voor ze in groep 7 zit.
pi_132504379
Olf dubbele cijfers! *O*
LE halfjaardag *O*
pi_132505331
Olf ik vind die werkbank ook fantastisch O+ en ook ik lees graag Silly's recensie over zijn kitchah!

L-E *O* gefeliciteerd, een half jaar! Best bijzonder he?
Wij vieren het met allebei de families (2 keer dus) en bij de ene familie was vorig jaar een baby en die kreeg inderdaad cadeautjes, maar dat was niet omdat we het hadden afgesproken maar omdat je altijd leuke dingen tegenkomt die je dan maar bewaart voor Sinterklaas O+

Ik herinner me zelf ook zo goed hoe gaaf het was. En eigenlijk nog steeds verheug ik me er extreem op. Het is zó gezellig en iedereen doet z'n best om echt leuke dingen voor elkaar te verzinnen en ik krijg ook altijd zulke leuke dingen, al is het maar de mooiste masking tape of weet ik het, maar onze families zijn goed in cadeautjes kopen ^O^

Als Sinterklaas hier aankomt komt hij
1: voor het eerst niet langs ons huis varen denk ik, omdat de kade waar hij aankomt onlangs is ingestort :(
2: zijn we op vakantie
En de plek waar wij op vakantie gaan doet Sinterklaas op 5 december pas aan las ik op de website van de VVV, dus wij zitten voor de TV (dat is voor F ook nog heel bijzonder ;) ).

Loj, goed hoor dat je dat geregeld hebt bij de notaris. Wij wonen al bijna 8 jaar in dit koophuis (dat we kochten toen we 3 maanden iets hadden) en we hebben niet eens een samenlevingscontract, laat staan een testament. Voor de voogdij zou ik het ook willen regelen maar het is echt NIET TE BETALEN zeg. Als het bij jou meevalt ontvang ik graag een PM met de naam van de notaris ;)

Arme Shandaly, Spees, Fieder, Cwen, Olf, om uiteenlopende redenen voor jullie een :*

Cwen al nieuws?

Hier gaat het erg goed, we zijn even bij de ha geweest om te checken of we F tot in de oneindigheid neusspray mogen geven en dat mocht (zolang het nodig is natuurlijk). Verder gaat het heel goed met hem, hij verandert wat van ritme en eet langzaam wat meer vast. Dan blijft hij ook wat langer wakker, dus er zitten nu dagen tussen met 4 flessen/3 slaapjes en dat vind ik echt volwassen gedrag! Het blijft allemaal heel voorspelbaar en ik vind dat heel fijn. Mijn ritmische kind *;

Oh en gisteren gingen we in bad en ik had het zitje even niet gepakt, toen heb hem ik hem het hele bad door laten zwieren en plonzen en hij vond het fan-tas-tisch O+ Schateren!
pi_132507085
Olf hoera! Dubbele cijfers! Scheelt weinig met N. ook. Die is klein maandje ouder.

LE gefeliciteerd met halfjaarsdag! Leuk! En bijzonder!

Suiker leuk zo in bad. Ga ik binnenkort ook weer eens doen. Hier gaan ze altijd met z'n tweetjes en is het wel handig als N dan in het badstoeltje zit.

:* voor de slechte nachten. Hier was het vijf uur door een hoestende peuter. Gaap! N sliep gewoon tot acht uur (erg uitzonderlijk).

Cwen heb je nieuws? Hoop voor je positief. Wat een rotmanier zou dat anders zijn zeg!
pi_132507257
*O* Olf 10 maanden mama!

*O* Kleine Sticker alweer 6 maanden!

Vroegah gingen wij altijd naar de Sint intocht in Delft, die is heel leuk!
Ik weet nog niet of we dit jaar iets gaan vieren, maar ik ga de intocht op tv wel kijken! Afgelopen jaren was ik altijd nog diep inslaap zo 's ochtends vroeg, dus nu kan ik 'm eens live meemaken :')
pi_132507572
Foetsie

[ Bericht 98% gewijzigd door Animalmix op 24-10-2013 17:27:47 ]
pi_132507782
Ik breek eventjes in, lees straks verder maar ik kom er even niet uit.

E. begint zo langzaam minder te slapen, hoera! Maar dat betekent dat ze ongeveer 2 uur slaapt na de fles en dan is ze wakker. Maar dan moet ze dus nog 2 uur tot de volgende fles. Zichzelf vermaken lukt wel eventjes en eventjes knuffelen ook maar na pak en beet een uur tot anderhalf is ze weer moe en zou ze eigenlijk naar bed moeten. Maar ze gaat dan dus echt niet slapen he, keihard krijsen omdat ze eerst eten moet. Nu haal ik er maar weer uit en houd ik haar bezig tot het flestijd is maar ideaal is anders. Tijdens de fles valt ze dan ook in slaap.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Ze sliep eerder altijd heel netjes tot ongeveer een half uur voor de nieuwe fles. Dan gingen we even een half uurtje spelen en was het tijd. Nu gooit ze het ineens weer om en ik loop er een beetje tegenaan.
E.
pi_132507836
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef .Sparkling. het volgende:

E. begint zo langzaam minder te slapen, hoera! Maar dat betekent dat ze ongeveer 2 uur slaapt na de fles en dan is ze wakker. Maar dan moet ze dus nog 2 uur tot de volgende fles. Zichzelf vermaken lukt wel eventjes en eventjes knuffelen ook maar na pak en beet een uur tot anderhalf is ze weer moe en zou ze eigenlijk naar bed moeten. Maar ze gaat dan dus echt niet slapen he, keihard krijsen omdat ze eerst eten moet. Nu haal ik er maar weer uit en houd ik haar bezig tot het flestijd is maar ideaal is anders. Tijdens de fles valt ze dan ook in slaap.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Ze sliep eerder altijd heel netjes tot ongeveer een half uur voor de nieuwe fles. Dan gingen we even een half uurtje spelen en was het tijd. Nu gooit ze het ineens weer om en ik loop er een beetje tegenaan.
Ik zou haar dan gewoon een half uur eerder de fles geven :)
pi_132507871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:36 schreef .Sparkling. het volgende:

Ik geef gewoon de fles als hij honger heeft en dat is meestal ergens halverwege. Soms meteen als hij wakker wordt. Als hij piept is het of slapen, of honger, dus dat doe ik om en om ;)
pi_132507899
Een half uur zou nog kunnen maar als ze na een uur al moe is zou ze de fles een uur eerder krijgen dan dat ze hem eigenlijk zou moeten krijgen. Dat 5x per dag is ook niet alles. We zijn net met een strak schema op 5 flessen. Ik ben een beetje bang dat we dadelijk weer op zo zeven flessen zitten, zoals kort geleden :{

Twijfelkont dat ik ben :')
E.
pi_132508036
Lof en l-e gefeliciteerd met de vermaanddag.

Vanmorgen voor mezelf naar de osteopaat geweest. Nou conclusie ik ben niet soepel -O- dat wist ik zelf ookal.

Wel een goede nacht gehad 00:00 en tot 02:00 nog geregeld heen en weer gelopen voor een speen. Waarbij de katten de polonaise liepen want kamerdeur open. Uiteindelijk 3 katten op bed. En vervolgens 05:15. 3x raden wie er om 04:00 klaarwakker was. Ja ik dus.
Ean vond 05:15 ook een mooie tijd die werd wakker van sac. In ons bed wilde ze niet verder slapen. Ze lag 2 min en begon zo zielig te snikken.
pi_132508074
Sparkling Kun je niet langzaam gaan verschuiven naar iets langer na de voeding wakker zijn? Als ze dan nog twee uur slaapt, zit je wat minder in de problemen.
pi_132508321
Belle, ik vind de vergelijking van E. met Nin altijd zo leuk. E. is 5 maanden, 64 cm (2cm langer!) en woog vorige week 5805 gram :D

Ah FR, wat een schatje met dat melkmondje O+

Shandaly, Spees, Cwen, Kyara en Olf, voor jullie allemaal een :*

Hoeeeeraaaaa, sticker is een half jaar! *O* *O*

Olf, over 2 maanden al verjaardag!

Sinterklaas vieren wij ieder jaar met mijn familie wegens nichtje. Nu voor het eerst ook met E. O+

Animalmix, dat is inderdaad een optie. Ik probeer haar nu inderdaad al niet direct na de fles naar bed te doen. Ze wordt toch wel weer wakker van het boertje (Die zijn hard joh, net als haar scheetjes :o). Misschien als ik iedere keer probeer het met een kort tijdje te verlengen, lukt het dan wel.
E.
pi_132508342
En nu ga ik Ebayshoppen }:|
E.
pi_132508428
Lastig Spark ik geef vaak een klein beetje en de rest op het normalen tijdstip. Maar jouw E (e toch?) is al ouder en ik snap heel goed dat je naar 5 voedingen wil.

Ik zag gisteren nog mooie spekbeentjes voorbij komen O+ ik verwacht dit keer ook wel spekbeentjes. Ik vind dat er zo ontzettend lief uitzien.

@belle heb je mijn geld ooit ontvangen?
pi_132510317
Spees, niet fijn zo’n nacht. Sterkte met werken :*

Fieder dat is wel erg vroeg. Is L dan ook klaarwakker? Als Riley in het weekend wel eens vroeg wakker wordt om half zeven (alles voor zeven uur vind ik vroeg :@ ) dan laat ik haar meestal lekker kletsen. Ten eerste geniet ik van haar verhalen aan haar knuffels O+ en soms valt ze na een minuut of tien weer in slaap. Helaas jammer dat ik dan na die tien minuten zelf wakker ben :D

Cwen :* voor jouw slechte nacht en je werksituatie. Ik hoop voor jou op hetzelfde verhaal als Coco

Kyara :* voor jouw slechte nacht

Olf ook al een :*
En *O* voor de tien maanden. En ze scheelt ook helemaal niet veel met mijn baby O+

L-E *O*

Ik lees hier de verhalen over voogdij. En ik moet dat eigenlijk gaan regelen voor Riley ook. Ik wil dat mijn zus haar voogd wordt. Maar hoe regel je dat? En hoe duur is dat? Ik kan het ook op internet gaan zoeken, maar wellicht dat er hier mensen zijn die het al weten

Suiker wat fijn dat het allemaal goed gaat. Je klinkt helemaal verliefd O+
En leuk dat F van badderen houdt. Riley was laatst bij mijn ouders in bed en ze huilde keihard vertelde mijn zus (ik was op mijn werk en zij en mijn ouders waren aan het oppassen)

Animalmix ook al vroeg wakker :*

Spark, bij Riley kijk ik meestal de tijden aan. Als ze rond 12 uur haar fles zou mogen en ze is 11 uur echt moe leg ik haar op bed en valt ze eigenlijk altijd wel in slaap. Bij wakker worden krijgt ze meteen de fles. Als het 11.15 is ofzo geef ik haar eerder de fles en leg haar daarna op bed.

Ferrari. Kan de osteopaat je wel helpen?
En jouw goede nacht vind ik nog wel vermoeiend klinken :D
  donderdag 24 oktober 2013 @ 14:19:40 #118
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132512615
Ik leef mee met diegenen die weinig slaap krijgen en vroeg wakker zijn. De laatste paar dagen kan J. er ook wat van :(. Sprongetje, en ik denk weer een tand :O

Hier trouwens wel een samenlevingscontract + testament, maar die is gemaakt voordat we samen een huis kochten en een kind kregen. Misschien toch even checken of alles klopt enzo...

Cwen, da's wel heel lullig, als het op deze manier gaat. Ik hoop toch op goed nieuws voor je!

O ja, jongensdingetjes maat 62-68 in V&A ;)
pi_132513635
cwen hoe is het afgelopen met je werk? wel lullig om het zo kenbaar te maken.

spees nog wakker?
kyara nog wakker?
shandaly trek je het vandaag ook nog?
/teruglees actie.

Volgens mij heeft sac last van krampjes. zo sneu en ze had net ook echt harde poep. Ik geef bij elke fles al wat extra water.
pi_132513651
Nee!!!!!!!!!!
Enorme post geschreven en toen kwam Ow langs :'(

Dan maar buiten in t zonnetje zitten (en kijken of ik zo ook weer zin heb te schrijven
  donderdag 24 oktober 2013 @ 14:57:53 #121
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132513892
Hoera, ik heb J. aan het drinken gekregen. Hij weigerde melk en water uit fles en beker, maar lurkt nu heel enthousiast aan een tuitbeker bio venkelthee. Succesaankoop 1 uit Duitsland is een feit!

hij is aan de diarree, dus was even bang voor uitdroging, maar dit gaat als een trein *O*
pi_132514107
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef mousemicky het volgende:
Hoera, ik heb J. aan het drinken gekregen. Hij weigerde melk en water uit fles en beker, maar lurkt nu heel enthousiast aan een tuitbeker bio venkelthee. Succesaankoop 1 uit Duitsland is een feit!

hij is aan de diarree, dus was even bang voor uitdroging, maar dit gaat als een trein *O*
*O* nooit leuk als ze zo jong niet willen drinken.
pi_132515385
Wat fijn MM! Dat is vast een hele opluchting *O*

Arme Sac.. -O- :*
E.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:17:07 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132518428
Goedemiddag! :W

Ik kom me maar eens melden hier na een week beetje lurken. T.hias is inmiddels al 9 dagen oud en doet het super. Zat na 8 dagen al boven z'n geboortegewicht, slaapt goed, eet goed.. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132518459
swelkom gotc met T.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')