abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132556397
Fr wat vreselijk

Belle hoera voor het tandje *O*

Gulara :W

Spirit maizena _O_
en zinkolie ipv zinkzalf als je het kan krijgen
pi_132556523
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:

[..]

:@ _O- Ik zie jou in een blauw glittergewaad door de kamer dansen, lepels maizena in het rond strooiend :D :@
Beterschap voor de rode billekes!
Ik ben vandaag wel helemaal in het blauw :D En ik voelde me ook zo hoor. Ik tijdens het koken met m'n pakje maïzena en lepel... Strooi, strooi, strooi, en nog een lepeltje extra just in case! De hele commode lag onder :@
Sarcasme. Herken het.
pi_132556541
Dank voor de watjestip! Ga ik zo even regelen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_132558132

mijn mini ligt niet stil.
Ik lag er naast hoor.
pi_132558151
Ik ga zo bijlezen. Maar wil even dit laten zien.

pi_132558162
riley *O*
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:33:05 #282
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132558323
Fr wat een nachtmerrie :'(
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:34:46 #283
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132558379
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn mini ligt niet stil.
Ik lag er naast hoor.
Herkenbaar, ze zou graag dwars in d'r wieg liggen als het zou kunnen :')

Riley *O*
pi_132558397
Ik heb ook nog een foutere versie.

pi_132559045
O+ én wat een mooie kat!

Riley! *O*
pi_132559122
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Suikertante het volgende:
O+ én wat een mooie kat!

Riley! *O*
hebben???
pi_132559370
Ik heb er al vier :r
Nee dus ;)
pi_132559857
Dan kan die 5e er ook wel bij hoor. Leuk voor F. zo'n pluizige kat.
pi_132560450
Wow Riley leuk!!

FR schattig ligt ze erbij!
En wat een vreselijk nieuws zeg ;(

Kyara je meisjes zijn gewoon alweer negen maanden! Wowie!

Hihi Tally wat een spekkie heb je toch. Bijna net zo zwaar als mijn meisje en 7 cm korter.

Belle :* voor je nachten! Het komt vast goed. Niet een tand die eraan komt ofzo? Oh lees al dat het dat waarschijnlijk is.

Suiker kan best hoor eerst een andere tand. Was hier ook. N kreeg ze boven niet in het midden. Dus had een fietsenrekje :)

Oh zielige Luuk van KJ. Hopelijk komt ie snel door!

Mijn meisje eet dus sinds een week met de pot mee. Gisteren vroegen jullie hoe dit ging. Gaat dus heel goed. Ze lust (bijna) alles. Ik let wel op wat ik maak. Niet te gekke dingen met veel kruiden enzo.
Maar aardappelen, vlees en groenten gaan goed. Pastasalade met olijfjes, sperziebonen, kip enz. Omelet met ham, kaas, aardappel, broccoli en champignons ging er ook prima in. En de bami was helemaal heerlijk!
pi_132560458
Riley *O* *O* *O* best vroeg toch??
pi_132560517
Fr wat erg.. niet eerlijk he.

Juud sommige sprongetjes merkte ik hier wel. Andere weer niet.

ik heb op het moment een enorme flashback. Vorig jaar rond deze tijd zat ik in bad omdat ik meende dat de weeen begonnen waren. En na hrt baddrren waren ze niet weg. En nog geen twaalf uur later had ikijn mini op mijn buik.

Zondag echt jarig.. morgen fotospam! En dan snel door naar het dreumestopic.
pi_132560584
Riley! *O* Wat goed! O+
pi_132561536
Dat is al bijna Twinkle :o *O*

*O* Riley, wat schattig!

Zo'n filmpje heb ik ook ergens van Nin van een poosje geleden. :@
Die kleine klimgeit hier kan trouwens ook echt steeds beter optrekken! Een dezer dagen gaat ze om de tafel denk ik :o Vandaag stond ze aan m'n been! En gisteren aan de bank!

Spirit :'( Wat sneu! Zoveel mogelijk aan de blote lucht laten! Misschien heb je een harde vloer (die goed te dweilen is if noodszakelijk) en kun je er oude handdoeken opleggen waar ze op kan bijvoorbeeld?

Suiker, ook bijna een tandje! Hier zat ze d'r ook hele tijd met d'r vinger aan, en probeerde ze hem er de hele tijd uit te 'blazen' :') Stiekem wel schattig :D
pi_132561641
Spirit wat zielig voor haar billetjes. Maar je autocorrect was echt geweldig _O-

Belle :* hopelijk gaan de nachten beter als het tandje door is

Ferrari wat een schatje O+

Twinkle ik snap dat je flashbacks heb. Ik heb zin in je fotospam. Maar ik ga jou wel missen

:* dank voor jullie reacties op de video
pi_132561721
Ohja Spirit, heb je die celstofmatjes uit je kraampakket bewaard? Kun je dr lekker bloot laten.

belle, ik vind het zo raar jouw verhalen over Nin te lezen. Zo een verschil met dat luie ding hier :D O+
pi_132561730
Belle. Die van jou is echt een snelle hoor. :o
Maar gaaf dat ze zo ondernemend is. Stoere dame *O*
pi_132561875
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan kan die 5e er ook wel bij hoor. Leuk voor F. zo'n pluizige kat.
Dat is waar, want we hebben een gouden versie! En daar lacht hij breder naar dan naar mij :(

Twinkle joh, nu alweer! :o veel plezier!!
pi_132561952
Ja, bizar dat ze zo snel gaat! Maar voor ons ook weer zo 'gewoon', we weten niet anders!

Van de week, nadat het hier over zitten ging, zette ik haar even los op het kleed en ze viel helemaal niet om! Ze bleef gewoon zitten en heeft een poosje zitten spelen. Tot ze weer ging kruipen. Ze kan nog niet zelf gaan zitten vanuit kruiphouding, wel bijna, maar nog net niet. Maar los zitten, dat kan ze dus wel al gewoon!
pi_132562257
Ja. Jouw baby die drie maanden jonger is, is verder dan Riley. Die kan nu heel stevig zitten en tijgert nu eindelijk door de kamer
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:59:36 #300
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132562409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef L-E het volgende:
belle, ik vind het zo raar jouw verhalen over Nin te lezen. Zo een verschil met dat luie ding hier
Mijn dametjes zijn 2 dagen jonger maar die zitten nog niet eens :D

Maar goed, dat is ook niet eerlijk om te vergelijken.

Oh Twinkle, al bijna een dreumes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')