Nohhh, jullie hebben allemaal slanke dennen vergeleken bij mijn prop <3
Even meedoen met de stats, we hebben hier nu met 6 maanden 62cm bij 7,5kg!
Riley alweer 9 maanden

Wat een leuk meisje is het toch! En elke keer zie ik ook weer dat ze echt op je lijkt Omen!
Verder hebben we hier een heel bewegelijk kindje die eigenlijk geen minuut stilzit, maar wel ook een echte knuffelkont

Ik ben zelf heel blij met de co-sleeper, ik heb blijkbaar net die 20cm extra ruimte in bed echt nodig om ontspannen te slapen. Ik sluit me ook aan bij L-E, geborgenheid en zo! En ook dat (zo goed als) alle kindjes na verloop van tijd zelf in een eigen bed willen.
Spees, wat grappig dat Silvijn nu doorkrijgt dat zijn daden ook gevolgen hebben! Bij Nin merk ik echt nog dat ze dat nog niet doorheeft. Als ze zich bijvoorbeeld stoot, dan gaat ze huilen maar blijft er gewoon tegenaan 'bonken'

Dan beseft ze dus nog helemaal niet dat ze zelf opzij kan gaan of dat ze dus zelf tegen de tafel stoot.
Nin stoot zich dus ook wel met enige regelmaat, want ze is een echte klimgeit maar nog niet super stabiel

Dus als ze d'r handen op de tafel doet, stoot ze per ongeluk onderweg d'r hoofdje wel eens. Of ze zit dan op d'r knietjes aan het tafeltje, maar laat dan opeens los en valt om

Dat soort taferelen. Of als ze rondkruipt, dat ze ergens tegenaan kruipt

En inderdaad ook in de box tegen de spijlen met d'r koppie.