Dat komt omdat Isa het rollen nu helemaal gemasterd heeft. Ze kon al van rug naar buik, maar sinds een kleine week kan ze ook van buik naar rug (ze laat dan haar hoofd vallen (en best hard soms) en haar lijf gaat dan meequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef Suikertante het volgende:
Hahaha zo beweeglijk is F nog niet, maar die belandt wel steeds met zijn hoofd tegen de zijkant van zijn bed/tegen de spijlen van de box/op de grond naast het speelkleed. Ik zie hem al onder de salontafel spartelen
Nee joh, mijn prop deed dat ook, dus je slanke-dennen-theorie gaat hier niet opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ja Isa deed het inderdaad verkeerd om Suiker. Het is volgens mij normaler dat ze eerst van buik naar rug kunnen rollen omdat ze dan hun gewicht om kunnen gooien. Misschien was Isa gewoon te skinny en heeft ze nu eindelijk een groot gooihoofd
Nou ja, serieus! Je ziet d'r echt per dag sterker worden. Eerst met dat op d'r knieen gaan zitten/opdrukken en toen met knie-wiebelen, toen kruipen en nu dus met optrekken aan dingen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
Bij Nin is dat gewicht puur spiermassa natuurlijk Belle. Kleine krachtpatser heeft dat ook wel nodig met al dat gekruip
Ok, dan hebben we gewoon maffe kotersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef bellelena het volgende:
[..]
Nee joh, mijn prop deed dat ook, dus je slanke-dennen-theorie gaat hier niet op
SPOILER: spekken :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh crap je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:41 schreef As1981 het volgende:
Bewegende kindjes <3 kyan ligt ook niet stil. Tenzij hij op zijn knieeen in bakken aan het zoeken is.
Vandaag naar een binnenspeeltuin geweest. Hij vond het wel wat
Volgende maand ook mijn even lang als er uit datum, 41 weken.
Danic rosalie is toch met 37,5 geboren en niet 38,5?
De 'normale' manier is eerst van rug naar buik en dan andersom. Doen ze eerst van buik naar rug dan is het vaak de zwaartekracht die helpt. Van rug naar buik is een bewuste handeling die ze zichzelf aanleren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ja Isa deed het inderdaad verkeerd om Suiker. Het is volgens mij normaler dat ze eerst van buik naar rug kunnen rollen omdat ze dan hun gewicht om kunnen gooien. Misschien was Isa gewoon te skinny en heeft ze nu eindelijk een groot gooihoofd
Ja maar juist daarom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet de beste foto. Ze was gisteren niet echt in haar hum en dan moet je moeder ook nog perse een foto maken.
Wow, anderhalf! We zeggen hier wel eens gekscherend dat ze lood in d'r billen heeftquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef L-E het volgende:
belle, Nin en Sticker zijn even lang maar Nin is 1,5 kilo zwaarder. Gek genoeg vind ik haar geen enorm bolle baby, en Sticker ziet er ook niet bepaald uit alsof hij ondervoed is met zn onderkinnen en spekbenen. Misschien heeft Nin zware botten![]()
Wat zijn er veel aprilkindjes al actief zeg! Hier nog weinig actie, op de stiekem-rollend-naar-de-cosleeper-uitzondering van vorige week na dan. Wel hebben we vandaag ontdekt dat de kokhalsreflex het doet, met dank aan een banaan en een baby die zijn niet aanwezige tanden erin zette als ware het een prooi die hij nog moest doden
Is XM nog gesignaleerd?
Omen en f_r: gefeliciteerd met de vermaanddag!
Morgen is het hier verhalfjaardag
Ik snij druiven altijd doormidden (voor M) maar ze mogen allemaal wel gewoon van een banaan afhappen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Fieder het volgende:
Het formaat van een druif was gevaarlijk toch? Even voor de beeldvorming
Ik heb het shirtje doorgestuurd naar Ferrari_rood. Was ook hier te klein. Kreeg het over dr hoofd maar er was geen beweegruimte on dr armpjes er zonder te breken doorheen te krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef bellelena het volgende:
Spirit, we hebben hier ook al 2 keer een kleertje gehad wat niet over d'r hoofd paste, terwijl ze qua hoofdomtrek ook net iets onder het gemiddelde zit!
En zoveel scheelt het vast ook weer niet, 7,5 kg bij bijvoorbeeld 62 of 66 cm, denk ik. Die spekken zijn extra lekker nu ze zo aan het kruipen en klimmen is, en meestal vlak voor het lopen hebben ze ook lekkere dikke!
Danic, kon jij nog iets met dat shirtje van Lief! laatst?
Super leuk, lief en schattig om met je baby te kijken:
Nin is in ieder geval fan![]()
(En zelf meezingen natuurlijk! Dit is 1 van de liedjes die wij op de middelbare school leerden vroegah)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |