abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132478393
Ja maar dat is wel draaien maar niet echt rollen. Omgooien dus. Als ze echt gaan rollen en van rug naar buik gaan (dus het echte rollen) dan weten ze vaak ook niet meer hoe ze terug moeten omdat ze dan de juiste techniek moeten aanleren in plaats van "omvallen".
pi_132478422
Oh nou, Isa rolt echt. De hele tijd. Non stop. Het hele huis door :P
Sarcasme. Herken het.
pi_132478491
Dat is echt rollen hoor, niet zozeer zwaartekracht :D
pi_132478726
Ja dat zeg ik toch :P Maar toch gooit ze duidelijk het gewicht van haar hoofd in de strijd :D Dan zie je haar echt op haar hoofd hangen, zeg maar, dat laat ze naar de zijkant vallen en dan komt haar schouder een stukje mee en dan een beentje en dan knalt ze met haar kop tegen de vloer :D
Sarcasme. Herken het.
pi_132478874
Maar dan doet ze het dus bewust.
En niet alle kindjes volgen de voorschriften :P
pi_132478941
Okey, dan moet ze haar techniek nog een beetje finetunen :D
pi_132483047
L kan van rug naar buik maar niet terug. Terwijl ze dat normaal eerst leren dacht ik?

Leuk al die stats! Zo verschillend! Ik hoef pas in december weer.
pi_132484286
Spirit, we hebben hier ook al 2 keer een kleertje gehad wat niet over d'r hoofd paste, terwijl ze qua hoofdomtrek ook net iets onder het gemiddelde zit!

En zoveel scheelt het vast ook weer niet, 7,5 kg bij bijvoorbeeld 62 of 66 cm, denk ik. Die spekken zijn extra lekker nu ze zo aan het kruipen en klimmen is, en meestal vlak voor het lopen hebben ze ook lekkere dikke!

Danic, kon jij nog iets met dat shirtje van Lief! laatst?

Super leuk, lief en schattig om met je baby te kijken:

Nin is in ieder geval fan O+
(En zelf meezingen natuurlijk! Dit is 1 van de liedjes die wij op de middelbare school leerden vroegah :D)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:18:58 #34
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132484406
Haha! Die beentjes met die 'hammen' erop O+ ik vind dat zo grappig! Dat heeft Silvijn nooit gehad. Die is echt niet mager maar van die armen en benen alsof er elastiekjes om gespannen zijn ken ik hier niet :+
pi_132484637
Oh die heeft F nog wel een beetje, maar niet zo lekker als Nin ;)

Dat liedje is zo O+ maar ik heb het nog nooit met F gekeken! Goede tip ^O^
pi_132484743
Wat veel rollende kindjes hier zeg. Dat is zo leuk als ze gaan bewegen.

Veel gelezen maar alles weer vergeten ofzo.
Ik las wel een tevreden D. van Ymme *O*

Hier hadden we gisteren vermaanddag
pi_132484913
Allereerste vermaanddag *O*
Zo lief die foto O+
pi_132485020
Niet de beste foto. Ze was gisteren niet echt in haar hum en dan moet je moeder ook nog perse een foto maken.
pi_132485198
Melklipjes O+

Hoera voor spekken :9~
pi_132485274
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet de beste foto. Ze was gisteren niet echt in haar hum en dan moet je moeder ook nog perse een foto maken.
Ja maar juist daarom. O+
pi_132486028
belle, Nin en Sticker zijn even lang maar Nin is 1,5 kilo zwaarder. Gek genoeg vind ik haar geen enorm bolle baby, en Sticker ziet er ook niet bepaald uit alsof hij ondervoed is met zn onderkinnen en spekbenen. Misschien heeft Nin zware botten O+ ;)

Wat zijn er veel aprilkindjes al actief zeg! Hier nog weinig actie, op de stiekem-rollend-naar-de-cosleeper-uitzondering van vorige week na dan. Wel hebben we vandaag ontdekt dat de kokhalsreflex het doet, met dank aan een banaan en een baby die zijn niet aanwezige tanden erin zette als ware het een prooi die hij nog moest doden :')

Is XM nog gesignaleerd?

Omen en f_r: gefeliciteerd met de vermaanddag! *O*

Morgen is het hier verhalfjaardag O+
pi_132486301
Nee, heb XM nog nergens gezien. Hoop dat alles goed gaat.

Die kokhalsreflex doet het hier ook goed. Te grote happen en dan te groot stuk in de mond. Als ik dat zie wip ik dat er even uit. Gister even nagevraagd bij EHBK en dat was ook de juiste methode.
pi_132486371
Het formaat van een druif was gevaarlijk toch? Even voor de beeldvorming :P
pi_132486420
Ik heb het er met twee vingers uitgehaald. Koelbloedig als ik ben. Het staat op film. :')
pi_132486905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef L-E het volgende:
belle, Nin en Sticker zijn even lang maar Nin is 1,5 kilo zwaarder. Gek genoeg vind ik haar geen enorm bolle baby, en Sticker ziet er ook niet bepaald uit alsof hij ondervoed is met zn onderkinnen en spekbenen. Misschien heeft Nin zware botten O+ ;)

Wat zijn er veel aprilkindjes al actief zeg! Hier nog weinig actie, op de stiekem-rollend-naar-de-cosleeper-uitzondering van vorige week na dan. Wel hebben we vandaag ontdekt dat de kokhalsreflex het doet, met dank aan een banaan en een baby die zijn niet aanwezige tanden erin zette als ware het een prooi die hij nog moest doden :')

Is XM nog gesignaleerd?

Omen en f_r: gefeliciteerd met de vermaanddag! *O*

Morgen is het hier verhalfjaardag O+
Wow, anderhalf! We zeggen hier wel eens gekscherend dat ze lood in d'r billen heeft :D

Hier heeft ze 1 keer een beetje gekokhalsd tot nu toe, ook van een afgevallen stukje, maar dat kwam er daardoor meteen terug uit.

Tot nu toe vindt ze hier komkommer echt de bom, druifjes maar zozo, peer mwha, appel nomnom! Banaan en paprika binnenkort ook eens proberen!
pi_132487025
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Fieder het volgende:
Het formaat van een druif was gevaarlijk toch? Even voor de beeldvorming :P
Ik snij druiven altijd doormidden (voor M) maar ze mogen allemaal wel gewoon van een banaan afhappen.
pi_132487083
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef bellelena het volgende:
Spirit, we hebben hier ook al 2 keer een kleertje gehad wat niet over d'r hoofd paste, terwijl ze qua hoofdomtrek ook net iets onder het gemiddelde zit!

En zoveel scheelt het vast ook weer niet, 7,5 kg bij bijvoorbeeld 62 of 66 cm, denk ik. Die spekken zijn extra lekker nu ze zo aan het kruipen en klimmen is, en meestal vlak voor het lopen hebben ze ook lekkere dikke!

Danic, kon jij nog iets met dat shirtje van Lief! laatst?

Super leuk, lief en schattig om met je baby te kijken:

Nin is in ieder geval fan O+
(En zelf meezingen natuurlijk! Dit is 1 van de liedjes die wij op de middelbare school leerden vroegah :D)
Ik heb het shirtje doorgestuurd naar Ferrari_rood. Was ook hier te klein. Kreeg het over dr hoofd maar er was geen beweegruimte on dr armpjes er zonder te breken doorheen te krijgen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:40:25 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132488726
E heeft vanavond gesmuld van een worteltje (maar nog steeds zodra er een stukje in dr mond komt doet ze 'bweh' en dan ligt t op het blad van de kinderstoel :') ), en daarna van een potje pastinaak, van de biologische lijn van de Etos ^O^

Ik denk dat ze misschien 3 hapjes binnen heeft, maar het was wel leuk :s)
pi_132489617
Ohhhh dat liedje is zo leuk Belle! Ga ik morgen met baby luisteren en kijken!

Ik zag heel veel goede stats, echt heeeel goede voor de meisjes van Kyara. Goede voeding! :Y)

En Belles meisje ook goede cijfers. Mijne was precies 8000gram op de zes maanden afspraak! Ze is sindsdien wel op het oog een stuk slanker geworden door fulltime kruipen en achter loopwagen lopen. Alleen nog steeds zo'n bol buikje O+

Leuk, alle eetverhalen van de aprilkinderen! Ze worden groooooot!

En een maand voor sac (ik blijf het een gekke internetnaam vinden :@ ) gaat ook rap!

XM waar ben je met je knappe dochterrrrrr? Alles okee?

Ik heb net door Belle de geweldigste speelgoedeieren gekocht ieeee, voor babies keukentje dat ze in december krijgt. :9~
pi_132489801
Welk keukentje wordt dat Olf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')