Ja maar juist daarom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet de beste foto. Ze was gisteren niet echt in haar hum en dan moet je moeder ook nog perse een foto maken.
Wow, anderhalf! We zeggen hier wel eens gekscherend dat ze lood in d'r billen heeftquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef L-E het volgende:
belle, Nin en Sticker zijn even lang maar Nin is 1,5 kilo zwaarder. Gek genoeg vind ik haar geen enorm bolle baby, en Sticker ziet er ook niet bepaald uit alsof hij ondervoed is met zn onderkinnen en spekbenen. Misschien heeft Nin zware botten![]()
Wat zijn er veel aprilkindjes al actief zeg! Hier nog weinig actie, op de stiekem-rollend-naar-de-cosleeper-uitzondering van vorige week na dan. Wel hebben we vandaag ontdekt dat de kokhalsreflex het doet, met dank aan een banaan en een baby die zijn niet aanwezige tanden erin zette als ware het een prooi die hij nog moest doden
Is XM nog gesignaleerd?
Omen en f_r: gefeliciteerd met de vermaanddag!
Morgen is het hier verhalfjaardag
Ik snij druiven altijd doormidden (voor M) maar ze mogen allemaal wel gewoon van een banaan afhappen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Fieder het volgende:
Het formaat van een druif was gevaarlijk toch? Even voor de beeldvorming
Ik heb het shirtje doorgestuurd naar Ferrari_rood. Was ook hier te klein. Kreeg het over dr hoofd maar er was geen beweegruimte on dr armpjes er zonder te breken doorheen te krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef bellelena het volgende:
Spirit, we hebben hier ook al 2 keer een kleertje gehad wat niet over d'r hoofd paste, terwijl ze qua hoofdomtrek ook net iets onder het gemiddelde zit!
En zoveel scheelt het vast ook weer niet, 7,5 kg bij bijvoorbeeld 62 of 66 cm, denk ik. Die spekken zijn extra lekker nu ze zo aan het kruipen en klimmen is, en meestal vlak voor het lopen hebben ze ook lekkere dikke!
Danic, kon jij nog iets met dat shirtje van Lief! laatst?
Super leuk, lief en schattig om met je baby te kijken:
Nin is in ieder geval fan![]()
(En zelf meezingen natuurlijk! Dit is 1 van de liedjes die wij op de middelbare school leerden vroegah)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |