abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132489842
Oh ik loop een heel topic achter. Geloof ik...pfff. Begin ff hier.

Haha kindjes die klem zitten. Achteruit tijgeren schat ik in. Altijd lachen en frustrerend soms.

Belle hihi lekker propje heb je :) Die spekjes O+
En wat een durfal al zeg! Hihi let maar op straks!

Isa van Spirit die alle kanten op kan rollen *O*

Vermaandag van Sac *O* En oh wat een lieve foto met dat melkmondje

LB leuk je smullende baby. Gaat vast snel meer eten als ze de smaak te pakken heeft!

Pfff mag ik ff klagen. Wat is N vermoeiend op het moment zeg. Ze is zooooooo aanhankelijk. Hangt letterlijk idee moment van de dag aan mijn broek. Sta ik in de keuken om te koken, komt ze ook en trekt zich aan mijn broekspijp omhoog. Ga ik naar de wc, staat ze aan de wc pot. Zit ik een seconde op de bank, staat ze alweer naast me. En als ik ff naar boven loop om de wasmachine aan te zetten, zit ze brullend onderaan de trap.
Ik weet het, het is een fase!! En ze is nog steeds een schatje. Maar ik hoop toch dat het snel voorbij is.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:00:22 #52
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132489859
Ja die eieren zijn leuk he Olf :D ik zag ze ook!
pi_132489873
Olf welke eieren. Heb je een link?
pi_132489968
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef L-E het volgende:
Welk keukentje wordt dat Olf?
Ikea! Duktig. Ze hebben ook superveel pannetjes en fruit en allerlei dingen! Die kunnen mensen dan cadeau doen, had ik bedacht ;)
pi_132490042
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:00 schreef Animalmix het volgende:
Olf welke eieren. Heb je een link?
Via ebay was het. Heb nu even geen link, zit op ipad en daar staat alles op vriend ingelogd. Iemand anders het linkje?

Ik vind de eieren echt hilarisch.
pi_132490045
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef Olf het volgende:

[..]

Ikea! Duktig. Ze hebben ook superveel pannetjes en fruit en allerlei dingen! Die kunnen mensen dan cadeau doen, had ik bedacht ;)
Oh die hebben wij en is leuk!
pi_132490052
Die is leuk ja! Ik hoor graag van je of hij bevalt, wij willen m ook voor zijn eerste verjaardag geven. :)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:05:39 #58
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132490127
1 ei is geen ei

Ik weet officieel niks maar rumour has it dat Sillie ook de IKEA keuken voor zijn eerste verjaardag krijgt!
pi_132490159
Ik doe net of ebay niet bestaat :% :% :%
pi_132490161
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
1 ei is geen ei

Ik weet officieel niks maar rumour has it dat Sillie ook de IKEA keuken voor zijn eerste verjaardag krijgt!
Thanks! Die zijn inderdaad tof.
pi_132490311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef Fieder het volgende:
Ik ben zojuist gezwicht. LEVENSGEVAARLIJK :o
pi_132490371
Ik vind de duktig werkbank trouwens ook cool! Maar daar moet baby ietsjes ouder voor zijn. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90157299/ en nodigt misschien iets minder uit voor rollenspel, maar denk dat het voor sommige kinderen echt geweldig is.
pi_132490378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
1 ei is geen ei

Laat Sillie mij even bellen dan, na zijn verjaardag. Voor een recensie.
pi_132490398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef Fieder het volgende:
Het was ook mijn eerste ebay-ervaring ieeeeeeee!
pi_132490433
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Olf het volgende:
Ik vind de duktig werkbank trouwens ook cool! Maar daar moet baby ietsjes ouder voor zijn. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90157299/ en nodigt misschien iets minder uit voor rollenspel, maar denk dat het voor sommige kinderen echt geweldig is.
Wij hebben een werkbank (niet deze) en dat is idd erg leuk. Tenminste, Kleuter speelt er a vier jaar intensief mee. Net als de houten treinbaan, ook zo'n succesnummer.
pi_132490501
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Wij hebben een werkbank (niet deze) en dat is idd erg leuk. Tenminste, Kleuter speelt er a vier jaar intensief mee. Net als de houten treinbaan, ook zo'n succesnummer.
Welke leeftijd begon son number one daarmee te spelen?
pi_132490544
Ikea heeft ook nep-Kapla. Ik denk dat de Sint met zoiets aankomt voor Kleuter dit jaar. En om weer ontopic te gaan: krijgen jullie babies iets van Sinterklaas? (Als we dat nog mogen vieren nu de VN zich ermee gaat bemoeien, that is :') )
pi_132490581
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Olf het volgende:

[..]

Welke leeftijd begon son number one daarmee te spelen?
Anderhalf ongeveer.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:13:28 #69
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132490616
Toffe eieren zeg!

Am, peuter doet dat hier ook nog. Alleen naar de wc gaan is er hier niet bij.

Sac, vermaand dag! Wat een kleintje is ze nog naast mijn reus!

Belle O+ spekjes O+

Wat betreft rollen, Lauren rolde vandaag uit MN bed -O-
En wat betreft samen slapen, ik ben er achter gekomen dat ik niet de persoon ben voor full time samen slapen, part time is wmb prima. Laatst lag Nathan zelfs opeens bij ons in bed. Prima, maar wel slapen.
pi_132490651
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Ikea heeft ook nep-Kapla. Ik denk dat de Sint met zoiets aankomt voor Kleuter dit jaar. En om weer ontopic te gaan: krijgen jullie babies iets van Sinterklaas? (Als we dat nog mogen vieren nu de VN zich ermee gaat bemoeien, that is :') )
Hier sinterklaas wel, kerst niet. Sinterklaas vieren we altijd best uitgebreid bij beide families. Kopen zelf niets bij, ze is ook in december jarig dus ze krijgt genoeg. *)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:15:23 #71
259886 pessie
pi_132490726
quote:
De VN moet zich bezig houden met andere zaken :@

Ik ben een pop aan het haken voor Lauren O+ , die krijgt ze dus, en waarschijnlijk nog een ballenspel.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:15:47 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132490750
quote:
Jaaaaaa afgelopen jaar hebben we geen Sinterklaas gevierd ivm net terug van Canada en moe en druk enzo, maar dit jaar gaan we weer los *O*

Vriend en ik vieren het altijd met mn moeder en haar vriend, gezellig met gedichten enzo, maar vanaf dit jaar gaat de nadruk op E liggen O+ vinden we allemaal leuk.

Als ik het op tijd af krijg, krijgt E zoiets:

Daar kan ze natuurlijk nog niks mee, maar ik vind t wel een leuk cadeau :') Plus wat ik verder nog aan zooi tegenkom natuurlijk :9
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:16:21 #73
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132490774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef L-E het volgende:

[..]

Laat Sillie mij even bellen dan, na zijn verjaardag. Voor een recensie.
Komt goed. Toprecensent.
pi_132490835
Olf, dat hebben we hier ook.. Kleuter is van 7 januari en ik vind dat best lastig. Sinterklaas niet vieren is geen optie voor een kind van zijn leeftijd. Kerst wordt door mijn schoonfamilie altijd uitgebreid gevierd. En dan erna nog die verjaardag. In vijf weken tijd idioot veel kadootjes, kind stuitert de hele maand december alle kanten op, zucht.

Jaja, 'kindjes in Afrika krijgen geen kadootjes dus ik ben er gewoon heel blij mee hoor mam' :')
pi_132490872
Ik heb die boerderij van Little People gekocht via marktplaats O+
En de boodschappentas van Fisher Price. En nog wat dingen die ik stiekem vergeten ben :@ morgen maar eens bij elkaar leggen
Oma heeft volgens mij ook n hele berg gekocht.

Beetje veel maar ik vind het zelf gewoon zo leuk
pi_132490907
Overigens zei Kleuter vandaag ook tegen onze kat dat hij niet zo moest zeuren om eten, want 'katten in Afrika krijgen NOOIT brokjes' :') :D
pi_132490919
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef L-E het volgende:
Overigens zei Kleuter vandaag ook tegen onze kat dat hij niet zo moest zeuren om eten, want 'katten in Afrika krijgen NOOIT brokjes' :') :D
_O- O+
pi_132490953
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Fieder het volgende:
Ik heb die boerderij van Little People gekocht via marktplaats O+
En de boodschappentas van Fisher Price. En nog wat dingen die ik stiekem vergeten ben :@ morgen maar eens bij elkaar leggen
Oma heeft volgens mij ook n hele berg gekocht.

Beetje veel maar ik vind het zelf gewoon zo leuk
Het is ook zo leuk. Dat snoetje als er op de deur wordt geklopt en er dan een zak vol kado's ligt.. man, onbetaalbaar O+
pi_132491068
Loj hopelijk eet ie gauw weer beter. En waarom moest je naar de notaris?

Kyara wat een mooie stats. Ze groeien echt goed
Die ticket in weken kon ik niet vinden. Daarom kijk ik altijd bij Kyara om te zien hoeveel weken mijn baby is :D

Spirit. Ik was aan het werk ja

Danic wat fijn dat het zo goed gaat.
*O* omdat ze probeert te kruipen

Belle. Op de foto's van Nin valt het niet op dat ze een klein propje is. Maar mooie stats hoor O+
En wat grappig dat ze nog niet weet waarom bepaalde dingen gebeuren O+

Riley kon heel lang alleen maar van rug naar buik draaien. Hoe vaak ik haar heb moeten omdraaien, omdat ze boos was dat ze niet terugkwam :D

Belle. Dat liedje is zo leuk. Die moet ik inderdaad met Riley gaan luisteren.

Ferrari. Gefeliciteerd met de eerste vermaanddag. En wat een lieve foto O+

Ik mis XM en haar meisje ook

Animalmix zulke fases zijn ook vermoeiend. :*

L-E ik ga iets geven voor Sinterklaas. Wel een kleinigheidje. Maar ik heb nu al zin in 16 november. Dat Sinterklaas in Nederland komt en dat ik voor het eerst met mijn eigen kindje naar de intocht ga O+
pi_132491119
quote:
_O-
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:23:17 #81
259886 pessie
pi_132491123
Ik ga denk ik met MN kindjes naar Groningen :@
pi_132491300
Jaaa de intocht kijken met mn mini O+ ik voel de tranen nu al branden
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:31:04 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132491599
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef pessie het volgende:
Ik ga denk ik met MN kindjes naar Groningen :@
Jaaaa de officiële intocht is hier dit jaar he! Mij krijg je met geen stok het gedrang in, dus ik kijk alsnog lekker thuis, maar ik heb mn vriendinnen al uitgenodigd voor het jaarlijks pepernootbak- en chocolademelkdrink-festijn *O* Vorig jaar waren er 3 kinderen, nu zijn het er tegen die tijd 7 of misschien al wel 8! O+
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:36:18 #84
259886 pessie
pi_132491916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaa de officiële intocht is hier dit jaar he! Mij krijg je met geen stok het gedrang in, dus ik kijk alsnog lekker thuis, maar ik heb mn vriendinnen al uitgenodigd voor het jaarlijks pepernootbak- en chocolademelkdrink-festijn *O* Vorig jaar waren er 3 kinderen, nu zijn het er tegen die tijd 7 of misschien al wel 8! O+
O+
Misschien neem ik alleen Nathan meemee en laat ik Lauren thuis bij papa. Of we kijken alsnog op tv. Ach, duurt nog eeuwen, als hij al komt... ;)
pi_132492443
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef Omentielvo het volgende:
Loj hopelijk eet ie gauw weer beter. En waarom moest je naar de notaris?

Helaas, vandaag een slechte eetdag. Hij heeft net een half uur over z'n fles gedaan, en daarvan is 150cc opgegaan. Heeft hij in ieder geval vocht binnen. Zal morgen vast wel weer beter zijn :)

En omdat we drie maandjes geleden een huis hebben gekocht (moet nog gebouwd worden) was een samenlevingscontract en testament wel eens noodzakelijk. Zeker nu met Ow erbij, meteen ook ff voogdij geregeld mocht er iets met ons gebeuren ...

En verder lees ik later nog wel bij, ik ga slapen :)
pi_132495403
Hihi, klem zittende baby's :D Dat ken ik van Saar ja :Y Dan gaat ze onder de tafel zitten, staan, en de rand van de tafel is zeg maar lager dan het blad. Dus ze past er staand wel onder, maar niet onder de rand door. Dus dan loopt ze met haar voorhoofd tegen die rand te bonken en snapt ze niet wat er nou mis aan het gaan is :') Nou ja, dat laatste gaat steeds beter tegenwoordig, maar ze wil nog wel eens vergeten dat ze niet past :+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef bellelena het volgende:
Nin stoot zich dus ook wel met enige regelmaat, want ze is een echte klimgeit maar nog niet super stabiel :P Dus als ze d'r handen op de tafel doet, stoot ze per ongeluk onderweg d'r hoofdje wel eens. Of ze zit dan op d'r knietjes aan het tafeltje, maar laat dan opeens los en valt om :') Dat soort taferelen. Of als ze rondkruipt, dat ze ergens tegenaan kruipt :D En inderdaad ook in de box tegen de spijlen met d'r koppie.
Klinkt heel erg als Saar :Y
Minus dat knuffelen ;( Is ze ook zo onverschrokken en niet snel onder de indruk?
Die spekkies van haar trouwens O+

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
Oh nou, Isa rolt echt. De hele tijd. Non stop. Het hele huis door :P
Ik zie het nu echt voor me :D O+

Over kleertjes die niet passen: vooral van de primark zijn voor Saar de mouwen vaak wat strak. En haar hoofd past wel door de opening heen, maar het gaat niet van harte zeg maar :+

FR, hoera voor de vermaandag! *O*

Olf, tof, dat keukentje! Wil ik ook voor Saartje halen. Maar denk niet voor haar verjaardag. Eerst eens afwachten wat ze dan allemaal krijgt, en dan kunnen we dat keukentje bijvoorbeeld voor kerstmis halen ofzo.

Die eieren zijn tof!!

LB, echt gaaf als je zoiets zelf kunt maken O+

Wij gaan overigens ook een kleinigheidje doen met Sinterklaas :Y

Loj, hopelijk gaat t morgen wat beter met het eten :)
pi_132496371
quote:
Ik ga helemaal stuk _O-
pi_132503295
/ego
Begin ik net een beetje te wennen aan één nacht voeding... Wil mevrouw er twee!! :O
En ik was zelf al niet zo fit, bah...
pi_132503377
Schandaly :*
pi_132503434
Balen Shandaly.. Misschien even regelen? Silvijn heeft gisteravond tot 2:15 gehuild en was om 6:15 weer wakker dus ik zombie met je mee. Combinatie hoektanden die nog steeds niet door zijn en inentingen zal wel een beetje too much zijn ofzo. Van 8 tot half 6 werken, hoop dat ik.wakker blijf :+
pi_132503508
Loj hopelijk eet hij vandaag wat beter
Shandaly :*
Spees wat zielig zeg. Sterkte met werken

L blijft om 5.00 wakker worden. Soms zelfs eerder }:| ben er best wel klaar mee eigenlijk. 's Nachts alleen wat speenmomentjes, dat vind ik geen probleem. Maar dat vroege wakker worden is niet leuk.
pi_132503553
Shandaly en Spees, ik voel met jullie mee :*. Hier door krampjes ook weer 3 slechte nachten na 4 goede.

Fieder, lastig. Heb helaas geen tips...

Lig naast Ellie's krampjes al de halve nacht te malen. Kreeg gisteren de salarisstrook van oktober en ook het bedrag gestort: veel hoger dan normaal. Wat blijkt: m'n vakantiedagen, eindejaarsbonus etc zijn uitgekeerd. Goed, ik wist dat m'n contract de 31e afloopt, ben al 2 weken bezig met vissen naar duidelijkheid, maar om nou op zo'n manier te zien dat ik geen veerlenging krijg... Ga vandaag weer bellen, maar voel me er knap klote om :( :'( :(.
Home is where the O+ is...
pi_132503562
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:06 schreef Cwen het volgende:
Shandaly en Spees, ik voel met jullie mee :*. Hier door krampjes ook weer 3 slechte nachten na 4 goede.

Fieder, lastig. Heb helaas geen tips...

Lig naast Ellie's krampjes al de halve nacht te malen. Kreeg gisteren de salarisstrook van oktober en ook het bedrag gestort: veel hoger dan normaal. Wat blijkt: m'n vakantiedagen, eindejaarsbonus etc zijn uitgekeerd. Goed, ik wist dat m'n contract de 31e afloopt, ben al 2 weken bezig met vissen naar duidelijkheid, maar om nou op zo'n manier te zien dat ik geen veerlenging krijg... Ga vandaag weer bellen, maar voel me er knap klote om :( :'( :(.
Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar het hoeft niet per se dat te betekenen. Bij mijn huidige werk kreeg ik eerst 2x een jaarcontract, en op het einde van ieder contract werd bij mij ook het opgebouwde vakantiegeld & 13de maand uitgekeerd.

Sterkte dames met de slechte nachten! :*
pi_132503579
Fieder, dat hebben we hier ook lang gehad. Het was ineens over, ik weet nog steeds niet zeker of het met één schepje extra melkpoeder te maken heeft. Dat had ik eens per ongeluk gedaan en toen was het 1-2uur later. Toen vastgehouden. Nu geven we standaard 220/7 voor het slapen, weet niet wat L krijgt? Of misschien zit ie in een good old sprong?
pi_132503593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar het hoeft niet per se dat te betekenen. Bij mijn huidige werk kreeg ik eerst 2x een jaarcontract, en op het einde van ieder contract werd bij mij ook het opgebouwde vakantiegeld & 13de maand uitgekeerd.

Sterkte dames met de slechte nachten! :*
Dank je, ik weet het. Maar de vorige verlenging werd het wel meegenomen (in april) en nu zit het er ook bij voor het hele jaar (eindejaarsbonus). Plus, ik wist al dat de kans erg groot was. Maar wie weet? Nog 2 uurtjes wachten...
Home is where the O+ is...
pi_132503597
Cwen ik hoop dat Coco gelijk heeft! Zou anders wel erg zuur zijn idd! En balen van de nachten.
Spees ik ga het vanavond meteen proberen. Hij zit waarschijnlijk ook in een sprong ja. Hij heeft een tijd pap gehad 's avonds maar dat wil hij niet meer.
pi_132504075
Cwen ik hoop ook dat coco gelijk heeft.
Het zou echt niet netjes zijn om het zo aan je kenbaar te maken (understatement).

En dames met de slechte nachten :*
Hopelijk komt er dit weekend als de klok een uur terug gaat. Dst wil nog wel eens helpen resetten.
pi_132504122
Stom Cwen :(

Ik sluit me aan bij de slechte nachten. Eens kijken hoe ik vandaag functioneer op 3,5 uur slaap. :O
pi_132504200
Present voor de slechtenachtenclub! }:| ze is zooooo'n onregelmatige slaper. Lijkt me zo fijn om een bepaalde regelmaat te hebben, en als dat nog met nachtvoedingen is, is dat op zich wel okee maar niet de ene nacht maar 1 en tot 7.30 slapen en de andere nacht 4 en om 6 uur wakkerrrrrrr. Maarja.

OJA. 10 maanden! Dubbele cijfers! Vet oud! *O*
pi_132504239
Omg mijn baby is een half jaar! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')