Ikea! Duktig. Ze hebben ook superveel pannetjes en fruit en allerlei dingen! Die kunnen mensen dan cadeau doen, had ik bedachtquote:
Via ebay was het. Heb nu even geen link, zit op ipad en daar staat alles op vriend ingelogd. Iemand anders het linkje?quote:
Oh die hebben wij en is leuk!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef Olf het volgende:
[..]
Ikea! Duktig. Ze hebben ook superveel pannetjes en fruit en allerlei dingen! Die kunnen mensen dan cadeau doen, had ik bedacht
Thanks! Die zijn inderdaad tof.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
1 ei is geen ei
Ik weet officieel niks maar rumour has it dat Sillie ook de IKEA keuken voor zijn eerste verjaardag krijgt!
Laat Sillie mij even bellen dan, na zijn verjaardag. Voor een recensie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
1 ei is geen ei
Ik weet officieel niks maar rumour has it dat Sillie ook de IKEA keuken voor zijn eerste verjaardag krijgt!
Wij hebben een werkbank (niet deze) en dat is idd erg leuk. Tenminste, Kleuter speelt er a vier jaar intensief mee. Net als de houten treinbaan, ook zo'n succesnummer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Olf het volgende:
Ik vind de duktig werkbank trouwens ook cool! Maar daar moet baby ietsjes ouder voor zijn. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90157299/ en nodigt misschien iets minder uit voor rollenspel, maar denk dat het voor sommige kinderen echt geweldig is.
Welke leeftijd begon son number one daarmee te spelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben een werkbank (niet deze) en dat is idd erg leuk. Tenminste, Kleuter speelt er a vier jaar intensief mee. Net als de houten treinbaan, ook zo'n succesnummer.
Anderhalf ongeveer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Welke leeftijd begon son number one daarmee te spelen?
Hier sinterklaas wel, kerst niet. Sinterklaas vieren we altijd best uitgebreid bij beide families. Kopen zelf niets bij, ze is ook in december jarig dus ze krijgt genoeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Ikea heeft ook nep-Kapla. Ik denk dat de Sint met zoiets aankomt voor Kleuter dit jaar. En om weer ontopic te gaan: krijgen jullie babies iets van Sinterklaas? (Als we dat nog mogen vieren nu de VN zich ermee gaat bemoeien, that is)
De VN moet zich bezig houden met andere zakenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Ikea heeft ook nep-Kapla. Ik denk dat de Sint met zoiets aankomt voor Kleuter dit jaar. En om weer ontopic te gaan: krijgen jullie babies iets van Sinterklaas? (Als we dat nog mogen vieren nu de VN zich ermee gaat bemoeien, that is)
Jaaaaaa afgelopen jaar hebben we geen Sinterklaas gevierd ivm net terug van Canada en moe en druk enzo, maar dit jaar gaan we weer losquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Komt goed. Toprecensent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat Sillie mij even bellen dan, na zijn verjaardag. Voor een recensie.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef L-E het volgende:
Overigens zei Kleuter vandaag ook tegen onze kat dat hij niet zo moest zeuren om eten, want 'katten in Afrika krijgen NOOIT brokjes'![]()
Het is ook zo leuk. Dat snoetje als er op de deur wordt geklopt en er dan een zak vol kado's ligt.. man, onbetaalbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef Fieder het volgende:
Ik heb die boerderij van Little People gekocht via marktplaats![]()
En de boodschappentas van Fisher Price. En nog wat dingen die ik stiekem vergeten benmorgen maar eens bij elkaar leggen
Oma heeft volgens mij ook n hele berg gekocht.
Beetje veel maar ik vind het zelf gewoon zo leuk
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef L-E het volgende:
Overigens zei Kleuter vandaag ook tegen onze kat dat hij niet zo moest zeuren om eten, want 'katten in Afrika krijgen NOOIT brokjes'![]()
Jaaaa de officiële intocht is hier dit jaar he! Mij krijg je met geen stok het gedrang in, dus ik kijk alsnog lekker thuis, maar ik heb mn vriendinnen al uitgenodigd voor het jaarlijks pepernootbak- en chocolademelkdrink-festijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef pessie het volgende:
Ik ga denk ik met MN kindjes naar Groningen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa de officiële intocht is hier dit jaar he! Mij krijg je met geen stok het gedrang in, dus ik kijk alsnog lekker thuis, maar ik heb mn vriendinnen al uitgenodigd voor het jaarlijks pepernootbak- en chocolademelkdrink-festijnVorig jaar waren er 3 kinderen, nu zijn het er tegen die tijd 7 of misschien al wel 8!
Helaas, vandaag een slechte eetdag. Hij heeft net een half uur over z'n fles gedaan, en daarvan is 150cc opgegaan. Heeft hij in ieder geval vocht binnen. Zal morgen vast wel weer beter zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef Omentielvo het volgende:
Loj hopelijk eet ie gauw weer beter. En waarom moest je naar de notaris?
Klinkt heel erg als Saarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef bellelena het volgende:
Nin stoot zich dus ook wel met enige regelmaat, want ze is een echte klimgeit maar nog niet super stabielDus als ze d'r handen op de tafel doet, stoot ze per ongeluk onderweg d'r hoofdje wel eens. Of ze zit dan op d'r knietjes aan het tafeltje, maar laat dan opeens los en valt om
Dat soort taferelen. Of als ze rondkruipt, dat ze ergens tegenaan kruipt
En inderdaad ook in de box tegen de spijlen met d'r koppie.
Ik zie het nu echt voor mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
Oh nou, Isa rolt echt. De hele tijd. Non stop. Het hele huis door
Ik ga helemaal stukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef L-E het volgende:
Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar het hoeft niet per se dat te betekenen. Bij mijn huidige werk kreeg ik eerst 2x een jaarcontract, en op het einde van ieder contract werd bij mij ook het opgebouwde vakantiegeld & 13de maand uitgekeerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:06 schreef Cwen het volgende:
Shandaly en Spees, ik voel met jullie mee. Hier door krampjes ook weer 3 slechte nachten na 4 goede.
Fieder, lastig. Heb helaas geen tips...
Lig naast Ellie's krampjes al de halve nacht te malen. Kreeg gisteren de salarisstrook van oktober en ook het bedrag gestort: veel hoger dan normaal. Wat blijkt: m'n vakantiedagen, eindejaarsbonus etc zijn uitgekeerd. Goed, ik wist dat m'n contract de 31e afloopt, ben al 2 weken bezig met vissen naar duidelijkheid, maar om nou op zo'n manier te zien dat ik geen veerlenging krijg... Ga vandaag weer bellen, maar voel me er knap klote om![]()
![]()
.
Dank je, ik weet het. Maar de vorige verlenging werd het wel meegenomen (in april) en nu zit het er ook bij voor het hele jaar (eindejaarsbonus). Plus, ik wist al dat de kans erg groot was. Maar wie weet? Nog 2 uurtjes wachten...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar het hoeft niet per se dat te betekenen. Bij mijn huidige werk kreeg ik eerst 2x een jaarcontract, en op het einde van ieder contract werd bij mij ook het opgebouwde vakantiegeld & 13de maand uitgekeerd.
Sterkte dames met de slechte nachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |