Ikea! Duktig. Ze hebben ook superveel pannetjes en fruit en allerlei dingen! Die kunnen mensen dan cadeau doen, had ik bedachtquote:
Via ebay was het. Heb nu even geen link, zit op ipad en daar staat alles op vriend ingelogd. Iemand anders het linkje?quote:
Oh die hebben wij en is leuk!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef Olf het volgende:
[..]
Ikea! Duktig. Ze hebben ook superveel pannetjes en fruit en allerlei dingen! Die kunnen mensen dan cadeau doen, had ik bedacht
Thanks! Die zijn inderdaad tof.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
1 ei is geen ei
Ik weet officieel niks maar rumour has it dat Sillie ook de IKEA keuken voor zijn eerste verjaardag krijgt!
Laat Sillie mij even bellen dan, na zijn verjaardag. Voor een recensie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
1 ei is geen ei
Ik weet officieel niks maar rumour has it dat Sillie ook de IKEA keuken voor zijn eerste verjaardag krijgt!
Wij hebben een werkbank (niet deze) en dat is idd erg leuk. Tenminste, Kleuter speelt er a vier jaar intensief mee. Net als de houten treinbaan, ook zo'n succesnummer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Olf het volgende:
Ik vind de duktig werkbank trouwens ook cool! Maar daar moet baby ietsjes ouder voor zijn. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90157299/ en nodigt misschien iets minder uit voor rollenspel, maar denk dat het voor sommige kinderen echt geweldig is.
Welke leeftijd begon son number one daarmee te spelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben een werkbank (niet deze) en dat is idd erg leuk. Tenminste, Kleuter speelt er a vier jaar intensief mee. Net als de houten treinbaan, ook zo'n succesnummer.
Anderhalf ongeveer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Olf het volgende:
[..]
Welke leeftijd begon son number one daarmee te spelen?
Hier sinterklaas wel, kerst niet. Sinterklaas vieren we altijd best uitgebreid bij beide families. Kopen zelf niets bij, ze is ook in december jarig dus ze krijgt genoeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Ikea heeft ook nep-Kapla. Ik denk dat de Sint met zoiets aankomt voor Kleuter dit jaar. En om weer ontopic te gaan: krijgen jullie babies iets van Sinterklaas? (Als we dat nog mogen vieren nu de VN zich ermee gaat bemoeien, that is)
De VN moet zich bezig houden met andere zakenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Ikea heeft ook nep-Kapla. Ik denk dat de Sint met zoiets aankomt voor Kleuter dit jaar. En om weer ontopic te gaan: krijgen jullie babies iets van Sinterklaas? (Als we dat nog mogen vieren nu de VN zich ermee gaat bemoeien, that is)
Jaaaaaa afgelopen jaar hebben we geen Sinterklaas gevierd ivm net terug van Canada en moe en druk enzo, maar dit jaar gaan we weer losquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef L-E het volgende:
Komt goed. Toprecensent.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat Sillie mij even bellen dan, na zijn verjaardag. Voor een recensie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |