abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:37:54 #1
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132434869

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_132436857
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef MissGump het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat je ook nog noordoost, noordwest, zuidoost en zuidwest hebt, dat is al 8 keer zo veel :o om nog maar te zwijgen over windrichtingen NNW, NNO, etc :o

Zeg alsjeblieft dat je aan het trollen bent!

En toch denk ik dat ik 10 mijl naar het noordwesten, westen, zuidwesten etc erg weinig matches zal hebben. Die regel gaat niet perse voor iedereen op ;)

Misschien toch maar eens verhuizen, krijg ik ineens twee keer zoveel matches
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132437125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:30 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

En toch denk ik dat ik 10 mijl naar het noordwesten, westen, zuidwesten etc erg weinig matches zal hebben. Die regel gaat niet perse voor iedereen op ;)

Misschien toch maar eens verhuizen, krijg ik ineens twee keer zoveel matches
8*0 is ook 0 :P
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132437174
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef MissGump het volgende:

[..]

^O^
pi_132437189
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef MissGump het volgende:

[..]

auw...
touche
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132445027
Nu een doof meisje op Paiq getroffen. Enorm interessant :D
pi_132445248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
He wat?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132445328
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Miniem het volgende:

[..]

He wat?
Dat 'hoor' je niet vaak inderdaad :')
pi_132445598
Wa zeggie? /B2
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132446357
Masturbeer je?
Huh wat?
Wat studeer je?
;(
pi_132448108
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
Vraag of ze een prater is. Badum tssssshhh
pi_132448654
''Heb je hem er nog in gehad dit weekend?''

''Heh?''

''OF JE HET NAAR JE ZIN GEHAD HEBT DIT WEEKEND!''

''Euh...ja...''

''Heb je nog vies gedaan?''

''He, wat??''

''OF JE OP DE FIETS GEGAAN BENT!''
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132449705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Rickario het volgende:
Masturbeer je?
Huh wat?
Wat studeer je?
;(
_O- :@
*** Nul Dertien ***
pi_132451258
Maarrr wat is er zo interessant aan?
pi_132454838
Even een iets serieuzere noot:

(want dat van dat dove meisje is Paiq is natuurlijk ongehoord. :'))

Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?

Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
pi_132455092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:

Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?

Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
Voor mij staat eerlijkheid altijd en overal op 1.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:52:21 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132456667
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef rolklem het volgende:

[..]

Voor mij staat eerlijkheid altijd en overal op 1.
Dit. En dat verwacht ik ook andersom. Kan zeer doen maar dan heb je wel duidelijkheid.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132458630
quote:

Gewoon eerlijk zeggen waar het op stuk loopt. Dan ben je eerlijk en heeft zij er ook nog wat aan. Als je het een beetje tactvol doet levert het geen problemen op is mijn ervaring. En wordt het zelfs gewaardeerd :)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:43:15 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132459180
quote:

It's not you, it's me!
Of gewoon niks meer laten horen

Gewoon volwassen zijn dus :7
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:42:39 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132461209
Ik zeg altijd waarom ik niet verder wil.
Te dik, niet mijn humor, geen gevoelens enz enz. Kan lullig zijn maar het is de waarheid.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 23 oktober 2013 @ 07:20:03 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132463679
quote:

Vertellen dat je niet hetzelfde voelt maar geen reden geven zoals hierboven gesuggereerd.
pi_132464011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik zeg altijd waarom ik niet verder wil.
Te dik, niet mijn humor, geen gevoelens enz enz. Kan lullig zijn maar het is de waarheid.
Je zegt niet gewoon "niet mijn type", maar je zegt dat ze te dik is? Echt sociaal ben je niet blijkbaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132465635
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 07:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vertellen dat je niet hetzelfde voelt maar geen reden geven zoals hierboven gesuggereerd.
Omdat?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:15:50 #24
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132465841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:06 schreef rolklem het volgende:

[..]

Omdat?
Onnodig kwetsend / hard. Als je gewoon zegt dat iemand je type niet is of dat je geen gevoelens hebt dan is het duidelijk. Tenzij iemand aan zou dringen om specifieker te worden, maar de meeste mensen zitten daar heus niet op te wachten.
Grijp ze!
pi_132465861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:15 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Onnodig kwetsend / hard. Als je gewoon zegt dat iemand je type niet is of dat je geen gevoelens hebt dan is het duidelijk. Tenzij iemand aan zou dringen om specifieker te worden, maar de meeste mensen zitten daar heus niet op te wachten.
Dan hoor ik duidelijk niet bij de meeste mensen want ik zit daar altijd op te wachten. Niet omdat ik zo geweldig onzeker ben, maar omdat ik altijd nieuwsgierig ben naar hoe andere mensen over mij denken. Daarom zou ik het ook zelf al uit mijzelf vertellen. En eerlijk gezegd kom ik ook altijd zulk soort vrouwen tegen, die het ook willen weten.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:25:12 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132466074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 08:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zegt niet gewoon "niet mijn type", maar je zegt dat ze te dik is? Echt sociaal ben je niet blijkbaar.
Edit, weet je... Laat maar :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_132470800
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Edit, weet je... Laat maar :*
Als ik een vrouw was zou ik volledig afknappen op je dyslexie. Alleen jammer dat je zoiets lang verborgen kunt houden.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132470939
quote:

Ik heb het andersom meegemaakt. Iemand die ik heel erg zag zitten en die zei na 12 dates dat haar gevoel gewoon niet goed was. Dan heb ik nog 10x liever dat ze gewoon zegt wat voor persoonlijke punten ze niet zo leuk vond.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:08:53 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132471134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik heb het andersom meegemaakt. Iemand die ik heel erg zag zitten en die zei na 12 dates dat haar gevoel gewoon niet goed was. Dan heb ik nog 10x liever dat ze gewoon zegt wat voor persoonlijke punten ze niet zo leuk vond.
Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?
pi_132471877
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?
Mannen kunnen moeilijk inschatten wat dat soort vage omschrijvingen nou precies inhouden. Totaal vorm- en definitieloos..
pi_132472477
quote:

Gewoon eerlijk zeggen dat je het verder niet zo ziet zitten. Misschien is ze zelf ook niet dolenthousiast, kan het alleen maar een opluchting worden :)

Lastig van die persoonlijke punten/afknappers, ik zou het gewoon neutraal houden dat het gevoel er niet is. Vind het ergens ook wel laf om de "it's not you, it's me" te spelen als je gewoon niet durft te zeggen dat iemand te dik/dyslectisch/whatever voor je is. Om iemand dan maar in onzekerheid te laten wat ze 'fout' gedaan hebben is ook niet alles. Moeilijk, moeilijk.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 13:51:56 #32
Brabo Bastard
pi_132472526
quote:

[..]

Persoonlijk ben ik altijd mezelf op een date. Je anders voordoen heeft toch geen zin en daar prikken ze zo doorheen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:31 schreef Deshain het volgende:

[..]

Mannen kunnen moeilijk inschatten wat dat soort vage omschrijvingen nou precies inhouden. Totaal vorm- en definitieloos..
En dat eigenlijk. Een direct antwoord is veel beter. Ja, je voelt je kut als het negatief is. Maar daar is nog niemand aan doodgegaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 13:52:49 #33
Brabo Bastard
pi_132472555
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zeggen dat je het verder niet zo ziet zitten. Misschien is ze zelf ook niet dolenthousiast, kan het alleen maar een opluchting worden :)

Lastig van die persoonlijke punten/afknappers, ik zou het gewoon neutraal houden dat het gevoel er niet is. Vind het ergens ook wel laf om de "it's not you, it's me" te spelen als je gewoon niet durft te zeggen dat iemand te dik/dyslectisch/whatever voor je is. Om iemand dan maar in onzekerheid te laten wat ze 'fout' gedaan hebben is ook niet alles. Moeilijk, moeilijk.
Die heb ik ook vaak gehoord inderdaad :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132472598
quote:

[..]

Uiteraard, maar ik was mezelf ook in die 11 voorgaande dates. Waarom het dan 12 dates duurt voordat mevrouw zegt geen gevoel te hebben kan ik dan met m'n pet niet bij.
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 13:56:22 #35
Brabo Bastard
pi_132472674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik was mezelf ook in die 11 voorgaande dates. Waarom het dan 12 dates duurt voordat mevrouw zegt geen gevoel te hebben kan ik dan met m'n pet niet bij.
Waarschijnlijk genoot ze enkel van de aandacht die ze kreeg en vond ze het na date 12 wel welletjes.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:58:00 #36
402989 japiedevlugge
pi_132472741
Heb wel eens te horen gekregen dat ik iemands type niet ben, nou dan ligt het dus aan het uiterlijk. Maar dan hoef ik dus verder niet te horen wat er precies niet bevalt.

Als je na een aantal dates dus gewoon iemand niet écht leuk vind, en het dus niet uiterlijk of iets in het bijzonder is zou ik gewoon zeggen dat er gewoon geen verdere gevoelens zijn en dat het dus ook niet aan iets ligt of zo. Want dat is dan ook niet zo.
Grijp ze!
pi_132472855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:
Heb wel eens te horen gekregen dat ik iemands type niet ben, nou dan ligt het dus aan het uiterlijk. Maar dan hoef ik dus verder niet te horen wat er precies niet bevalt.

Als je na een aantal dates dus gewoon iemand niet écht leuk vind, en het dus niet uiterlijk of iets in het bijzonder is zou ik gewoon zeggen dat er gewoon geen verdere gevoelens zijn en dat het dus ook niet aan iets ligt of zo. Want dat is dan ook niet zo.
Iemands type niet zijn hoeft echt niet aan het uiterlijk te liggen. Vind ik dan. Type zegt zoveel meer dan uiterlijke kenmerken.
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 14:03:02 #38
Brabo Bastard
pi_132472908
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:

Er wordt vaak voor de makkelijkste uitweg gekozen, en zeggen dat iemand niet knap is is een veelgebruikte daarvoor.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:03:59 #39
402989 japiedevlugge
pi_132472945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:01 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Iemands type niet zijn hoeft echt niet aan het uiterlijk te liggen. Vind ik dan. Type zegt zoveel meer dan uiterlijke kenmerken.
In dit geval was het wel duidelijk, namelijk meteen op de eerste date. Waar het van te voren nog super gezellig was.
Grijp ze!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:34:36 #40
402989 japiedevlugge
pi_132474097
Je kan er ook een mooi verhaaltje van maken. Zo van:

Net als iedereen ben ook ik op zoek naar een speciaal iemand. Iemand met bepaalde eigenschappen die ik zelf niet eens allemaal weet. Maar nu ik je een tijdje heb leren kennen weet ik dat jij het niet voor mij bent. Je bent heel leuk, grappig en intelligent, het hele pakket. Maar er ontbreekt voor mij toch iets. Ik weet dat jij inmiddels meer gevoelens voor mij hebt gekregen. Maar helaas is dit niet wederzijds. Je verdient iemand die net zoveel van jou houdt, als jij van hem. En die gene kom je vast nog wel een keer tegen. Vaarwel <naam>.

:P
Grijp ze!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:59:13 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132474951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:06 schreef rolklem het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:05:53 #42
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132475176
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.
Idd, sommige mensen passen gewoon niet bij elkaar, dat moet je niet gaan analyseren :)
Gewoon hopen dat je een ander tegenkomt!
pi_132476334
Ik vind het enorm af hangen van waarom je de ander niet ziet zitten. Als het uiterlijk/karaktereigenschappen betreft zou ik het niet zeggen. Maar geloofsovertuiging wel bijvoorbeeld.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:41:48 #44
242666 BeamofLight
pi_132476485
Je bent dan ook zelf nogal een eikel als je na een x aantal dates denkt: nehh, het uiterlijk spreekt me niet aan. WTF heb je dan aan je ogen gehad alle vorige keren??
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:43:20 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132476532
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
Je bent dan ook zelf nogal een eikel als je na een x aantal dates denkt: nehh, het uiterlijk spreekt me niet aan. WTF heb je dan aan je ogen gehad alle vorige keren??
Alcohol :9
pi_132476724
Na een aantal dates kunnen toch opeens karaktereigenschappen of opvattingen tevoorschijn komen die in de eerdere dates niet ter sprake zijn gebracht maar voor sommige mensen wel van een doorslaggevende reden kunnen zijn? Ik kom ook nog vaak genoeg dingen tegen bij mijn vriend.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:49:24 #47
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132476763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef Wolken het volgende:
Na een aantal dates kunnen toch opeens karaktereigenschappen of opvattingen tevoorschijn komen die in de eerdere dates niet ter sprake zijn gebracht maar voor sommige mensen wel van een doorslaggevende reden kunnen zijn? Ik kom ook nog vaak genoeg dingen tegen bij mijn vriend.
Zolang het maar geen slipjes zijn van andere vrouwen ;) *O*
pi_132477790
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb het nu wel over na minimaal 1 succesvolle date. Het is geen feedback in mijn ogen, als iemand tegen mij zegt je bent dit of dat, ga ik dat niet veranderen. Ik verander niet voor anderen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 16:14:21 #49
242666 BeamofLight
pi_132477819
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Alcohol :9
nee daar heb je de ONS voor. Of dat je weet, dit wordt hit&run
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:11:04 #50
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132480169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ik heb het nu wel over na minimaal 1 succesvolle date. Het is geen feedback in mijn ogen, als iemand tegen mij zegt je bent dit of dat, ga ik dat niet veranderen. Ik verander niet voor anderen.
Dan snap ik al helemaal niet waarom je haar feedback zou geven, als ze er zelf zo in staat.
En 1 succesvolle date is nog niet zo lang toch, kan heel prima in het begin op bepaalde zaken mislopen. Begrijpt ze vast wel.
pi_132480239
quote:
3s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan snap ik al helemaal niet waarom je haar feedback zou geven, als ze er zelf zo in staat.
En 1 succesvolle date is nog niet zo lang toch, kan heel prima in het begin op bepaalde zaken mislopen. Begrijpt ze vast wel.
Interesse in de medemens.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:26:38 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132480690
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:13 schreef rolklem het volgende:

[..]

Interesse in de medemens.
Waar ik "ze" schreef bedoelde ik "je". Als je zelf niet zo van feedback houdt waarom dan een ander wel ongevraagd feedback geven?
pi_132481154
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waar ik "ze" schreef bedoelde ik "je". Als je zelf niet zo van feedback houdt waarom dan een ander wel ongevraagd feedback geven?
Ik houd juist wel van feedback? Maar ik zie het niet als feedback. Feedback klinkt alsof het voor iedereen slecht uitkomt en je het dus moet veranderen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:54:19 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132481417
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ik houd juist wel van feedback? Maar ik zie het niet als feedback. Feedback klinkt alsof het voor iedereen slecht uitkomt en je het dus moet veranderen.
En daarom heeft het dus ook geen nut om het aan te geven.
pi_132481665
quote:
12s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En daarom heeft het dus ook geen nut om het aan te geven.
Jawel, want ik ben geïnteresseerd.
pi_132483236
ik geloof die lui niet zo, die de ander na enkele dates in het gezicht zegt:

'sorry, je bent toch te dik'
'sorry, de sex lijkt nergens op'
'sorry, maar je IQ is te laag'
'sorry, je neus staat scheef'
'sorry, je bent te ordinair'
'sorry, jij bent te saai'

daar praat je toch een beetje omheen zeg :P
pi_132485974
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef watheet het volgende:

Sommige mensen waren vroeger zo erg gepest dat ze de ander onnodig moeten kwetsen, helaas. Maar ik denk ook dat het gewoon bullshit is :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:56:15 #58
402989 japiedevlugge
pi_132486317
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef watheet het volgende:

Nee joh, gewoon eerlijk zijn

Grijp ze!
pi_132486709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sommige mensen waren vroeger zo erg gepest dat ze de ander onnodig moeten kwetsen, helaas. Maar ik denk ook dat het gewoon bullshit is :P
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij zelf veel gepest bent vroeger? Wil je erover praten met ome Joe?
pi_132486856
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij zelf veel gepest bent vroeger? Wil je erover praten met ome Joe?
Ja, ik werd altijd door je moeder gepest toen ik klein was, ik moest altijd mijn broekje naar beneden doen ;(
pi_132486919
Maar ontopic: WHY on earth zou je tegen een vrouw zeggen dat ze te dik is voor je? Wat schiet je er mee op als je haar toch gaat afwijzen?

Dan moet er toch iets opgekropt zitten in je.
pi_132487052
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, ik werd altijd door je moeder gepest toen ik klein was, ik moest altijd mijn broekje naar beneden doen ;(
Jammer dat het nu weer zo moet. Ik wil je graag helpen.
pi_132487127
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mja. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:14:23 #64
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132487365
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef rolklem het volgende:

[..]

Jawel, want ik ben geïnteresseerd.
Volgens mij lullen we langs elkaar heen maar is goed :)
pi_132487558
quote:
15s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jammer dat het nu weer zo moet. Ik wil je graag helpen.
Als je me helpt met mijn niet bestaande trauma's, dan help ik jou om een vrouw te kunnen aanspreken die je toevallig tegen het lijf tegen komt en er een mogelijke date uit te kunnen halen. Deal? Dan hoef je ook niet meer te betalen of te chatten en kan je die tijd anders indelen.
pi_132487622
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je me helpt met mijn niet bestaande trauma's, dan help ik jou om een vrouw te kunnen aanspreken die je toevallig tegen het lijf tegen komt en er een mogelijke date uit te kunnen halen. Deal? Dan hoef je ook niet meer te betalen of te chatten en kan je die tijd anders indelen.
Doorzettingsvermogen heb je wel :')
pi_132487800
quote:

[..]

Nee, dank je. Lijkt me een deal waar ik slechter vanaf kom dan dat ik erin stap. Ik hoef er niks voor terug.
pi_132488447
quote:

[..]

Ik neem HJ z'n job wel over. Kom maar naar Eindhoven en laat me maar eens zien hoe je in een vingerknip een meid in je zak hebt :')
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:38:01 #69
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132488597
Ik kom dat spektakel ook wel bewonderen :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:38:28 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132488620
H_J jij zit toch alleen op tinder en paiq?
Indien dat het geval is.... Waar komt dat moeten betalen voor chatten vandaan dan?
pi_132488725
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik neem HJ z'n job wel over. Kom maar naar Eindhoven en laat me maar eens zien hoe je in een vingerknip een meid in je zak hebt :')
Zoveel consistentie heb ik nog niet. Kan je beter aan wat maten van me vragen, die hebben tientallen telefoonnummers per week en pullen ook meerdere nieuwe vrouwen per week. Op echt een goede avond zoen ik meerdere vrouwen en ga ik met 1 mee. Maar als je de treinreis betaalt en wat cola enzo kom ik wel een keer langs.
pi_132488807
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoveel consistentie heb ik nog niet. Kan je beter aan wat maten van me vragen, die hebben tientallen telefoonnummers per week en pullen ook meerdere nieuwe vrouwen per week. Op echt een goede avond zoen ik meerdere vrouwen en ga ik met 1 mee. Maar als je de treinreis betaalt en wat cola enzo kom ik wel een keer langs.
Van waar moet je komen? Zoveel kennis is mij wel wat waard natuurlijk.
pi_132488853
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef Rickario het volgende:

[..]

Van waar moet je komen? Zoveel kennis is mij wel wat waard natuurlijk.
Vanaf Den Haag.
pi_132488891
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
Mag ik ook komen kijken? Lijkt me dolkomisch :D :D

(en nee ik wil niet het subject zijn }:| even voor de duidelijkheid)
pi_132488906
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vanaf Den Haag.
Een enkeltje is toch genoeg? Aangezien je toch een slaapplek weet te scoren?
pi_132488926
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef MissGump het volgende:

[..]

Mag ik ook komen kijken? Lijkt me dolkomisch :D :D

(en nee ik wil niet het subject zijn }:| even voor de duidelijkheid)
Pas maar op. Voordat je het weet lig je te spartelen op de grond
pi_132488949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Een enkeltje is toch genoeg? Aangezien je toch een slaapplek weet te scoren?
Zoveel consistentie heb ik nog niet, daar streef ik wel naar, dat ik ook elke avond pull zoals maten van me.
pi_132488981
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoveel consistentie heb ik nog niet, daar streef ik wel naar, dat ik ook elke avond pull zoals maten van me.
Hm, stuur in dat geval maar een maat van je
pi_132489405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Pas maar op. Voordat je het weet lig je te spartelen op de grond
Ik acht die kans vrij miniem, maar goed ik zie dat het hele idee ook al van de baan is.
pi_132489623
Heb het overigens vaak genoeg meegemaakt overigens dat als mensen "bewijs willen zien" dat ze meestal bewijs willen verzamelen dat het niet kan (vanwege bescherming van hun eigen gedachtegoed). Het maakt niet uit hoeveel nummers je krijgt, of je vrouwen zoent of voor hun neus mee neemt, dan verzinnen ze toch excuusjes in hun hoofd dat het niet zo is.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:14:39 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132490686
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
Kennelijk woont hij in Den Haag, is dichter bij ons. Drankje, grote markt en afwachten maar.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:23:28 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132491130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kennelijk woont hij in Den Haag, is dichter bij ons. Drankje, grote markt en afwachten maar.
Als hij op de grote markt komt verklaart dat meteen mijn dramatische scores van de afgelopen tijd _O- Hij pullt ze allemaal weg van me :(
pi_132491311
Ah! Mag ik dan nog steeds komen kijken? :D
pi_132491528
quote:

Bedankt voor de reacties allemaal! :)

Gisteren een vrij uitgebreide mail gestuurd met uitleg, heel netje zonder verdere specifiek punten benoemd te hebben, paar positieve punten ook erbij voor haar, maar geloof niet dat die erg enthousiast is ontvangen.

Had vanavond om 21.00 uur nog afgesproken op Skype, maar daar is ze steeds online/afwezig zonder een woord te zeggen, terwijl we daarvoor uren zaten te chatten.

Op zich wel jammer, was wel nieuwsgierig hoe ze het zou opvatten, maar dit zegt natuurlijk al genoeg. Misschien maar beter ook eigenlijk. Met 'ruzie' afscheid nemen is toch altijd makkelijker. :)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:41:10 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132492230
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als hij op de grote markt komt verklaart dat meteen mijn dramatische scores van de afgelopen tijd _O- Hij pullt ze allemaal weg van me :(
:D Ik ben al trapje hoger aan het pullen, van de alternatieve mensen naar de akkertjes op het plein.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:42:32 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132492316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef Moogwai10 het volgende:

Gisteren een vrij uitgebreide mail gestuurd met uitleg, heel netje zonder verdere specifiek punten benoemd te hebben, paar positieve punten ook erbij voor haar, maar geloof niet dat die erg enthousiast is ontvangen.

Even voor de zekerheid, je date ging niet goed je was er klaar mee?
Waarom dan toch een hele mail sturen? Sorry als ik er naast zit, heb het niet helemaal zitten volgen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:45:30 #87
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132492484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D Ik ben al trapje hoger aan het pullen, van de alternatieve mensen naar de akkertjes op het plein.
:D
Ik vind dat eerder een stap omlaag...
Op het plein zijn er veel mensen (beetje afhankelijk van de tent uiteraard :P) waar ik echt gewoon geen raakvlakken mee heb :P De meesten hebben ook weinig interessants daar, iets wat ze uniek maakt.
Ik zal zelf wel te alternatief zijn :')

Heerlijk generaliserende post van mij trouwens O+ ik ben er nu al trots op!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:49:26 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132492735
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:D
Ik vind dat eerder een stap omlaag...
Op het plein zijn er veel mensen (beetje afhankelijk van de tent uiteraard :P) waar ik echt gewoon geen raakvlakken mee heb :P De meesten hebben ook weinig interessants daar, iets wat ze uniek maakt.
Ik zal zelf wel te alternatief zijn :')
Weet ik, ik ben meer van de Anne-Fleur, Rozemarijn, Florine, Annabel aka de hockey meisjes.

quote:
Heerlijk generaliserende post van mij trouwens O+ ik ben er nu al trots op!
Ik ben ook trots op je.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:51:58 #89
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132492936
quote:
12s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Weet ik, ik ben meer van de Anne-Fleur, Rozemarijn, Florine, Annabel aka de hockey meisjes.

[..]

Ik ben ook trots op je.
Ook niet verkeerd inderdaad _O_
Ben er alleen vaak snel mee uitgepraat :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:00:44 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132493491
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ook niet verkeerd inderdaad _O_
Ben er alleen vaak snel mee uitgepraat :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij liever maar onderstaande. Leuk uitziende meid en bij 2min vind ik het ook wel lekker door knallen. Prima combinatie :D

Ooit wel eens een tijdje gedate met een vrouwelijke dj. Maar dat was vermoeiend ook :D Voor een plaat begon stond ze al in m'n oor te schreeuwen welke het was. Was me iets te fanatiek :D
pi_132493690
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vandaar dat al die Haagse Henkies naar Eindhoven komen :')
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:04:40 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132493750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vandaar dat al die Haagse Henkies naar Eindhoven komen :')
In Eindhoven komen de meeste haagse henkies nog wel binnen :P
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:05:26 #93
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132493836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Doe mij liever maar onderstaande. Leuk uitziende meid en bij 2min vind ik het ook wel lekker door knallen. Prima combinatie :D

Ooit wel eens een tijdje gedate met een vrouwelijke dj. Maar dat was vermoeiend ook :D Voor een plaat begon stond ze al in m'n oor te schreeuwen welke het was. Was me iets te fanatiek :D
Vakidioten :D
Hangt er een beetje vanaf hoe het gaat, het kan leuk zijn, maar het kan ook zwaar irritant zijn :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:07:47 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132493997
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vakidioten :D
Hangt er een beetje vanaf hoe het gaat, het kan leuk zijn, maar het kan ook zwaar irritant zijn :D
Als ik op stap ben wil ik genieten van een goede DJ set en gewoon dansen en regelmatig sta ik dan wel ergens op. Drankje er bij en genieten maar. Niet de hele tijd in m'n oor de compleet set list voorbij horen komen.
pi_132494077
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik op stap ben wil ik genieten van een goede DJ set en gewoon dansen en regelmatig sta ik dan wel ergens op. Drankje er bij en genieten maar. Niet de hele tijd in m'n oor de compleet set list voorbij horen komen.
Ik heb ook zo'n vriend. Altijd brullen welke plaat er aan zit te komen :')
pi_132494366
Als we firefly3 gaan bekijken hoe hij de gehele Grote Markt en Plein leeghosselt, dan wil ik daar wel bij zijn. Kan wel een goede lach avond gebruiken.
Denk dat dat wel helpt met mijn gebrek aan zelfvertrouwen en ruggengraat.

Dus, voor wanneer plannen we iets?
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:13:37 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132494374
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n vriend. Altijd brullen welke plaat er aan zit te komen :')
tja zij deed het tijdens het daten. Leuk dat iemand zo een passie heeft maar ik vond ik op een aantal momenten net even te ver gaan :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:14:11 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132494407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef freshy98 het volgende:
Als we firefly3 gaan bekijken hoe hij de gehele Grote Markt en Plein leeghosselt, dan wil ik daar wel bij zijn. Kan wel een goede lach avond gebruiken.

Ik zeg, al te lang geleden weer?
pi_132494530
quote:

Ik wil dan ook wel komen. Een slaapplek moet toch zo geregeld zijn met de adviezen van Firefly _O_
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:17:17 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132494576
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik wil dan ook wel komen. Een slaapplek moet toch zo geregeld zijn met de adviezen van Firefly _O_
zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
pi_132494672
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zeg, al te lang geleden weer?
Dat sowieso. Zaterdagavond dan maar?
pi_132494676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
En daarbij zitten onderweg al 3 vrouwen op z'n gezicht :')
pi_132494707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:21:29 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132494845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Dat sowieso. Zaterdagavond dan maar?
Zal wel willen, maar zaterdag heb ik al een verjaardag van een goede vriend.
Effe met de rest een datum prikken via DM PM? Weet niet of S_C zin heeft?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.
Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.
Als die geen maar gezellig is.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:24:43 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132495044
Als ik kan, ben ik er zeker bij ;) :D datum prikken lijkt me een prima plan :P
pi_132495200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.
Als die geen maar gezellig is.
Ja hallo! En mijn slaapplek dan! :(
pi_132495261
Zal wat rond DM'en.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:39:35 #108
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132495945
Weer zo iemand op Paiq die zelf niks terug vraagt, zal ik feedback geven? :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 22:41:13 #109
Brabo Bastard
pi_132496041
quote:

Ik wil dat ook wel zien.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 22:42:17 #110
Brabo Bastard
pi_132496105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:39 schreef eefje801 het volgende:
Weer zo iemand op Paiq die zelf niks terug vraagt, zal ik feedback geven? :P
"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:46:59 #111
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132496403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."
ghehe :)

Hij heeft inmiddels gevraagd waar ik "weg" kom :P
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:01:29 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132497264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Weg klikken! Weg klikken!
pi_132497453
quote:

[..]

Dat moet een noorderling zijn :')
pi_132497876
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid, je date ging niet goed je was er klaar mee?
Waarom dan toch een hele mail sturen? Sorry als ik er naast zit, heb het niet helemaal zitten volgen.
Nee, waren 3 dates dus.

Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.

Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
pi_132497917
quote:

[..]

Woar bin ie d'r een van? :P
A mind with a heart of it's own
pi_132497946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Of een oosterling.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:16:18 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132498056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Nee, waren 3 dates dus.

Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.

Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
Klinkt als een enorme dramaqueen aan de woordkeuzes te zien.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:26:28 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132498572
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Nee, waren 3 dates dus.

Tja verstand zegt nee, gevoel zegt ja gevalletje dus. Ten eerste is het belangrijk hoe ze met dat rugzakje om gaat. Als dat goed blijkt te zijn is er niks aan het handje. Ik vind dit soort situaties altijd vrij lastig qua advies.

Ik heb zelf in een soort gelijke situatie gezeten. Zelf heb ik toen met moeite en echt pijn in m'n hart bewust gebroken. Dat was het verstandigste. Maar er gaat geen week voorbij zonder aan haar een keertje gedacht te hebben. Maar kan er wel mee leven zo. Enig advies dat ik je kan geven is luister naar je verstand.
pi_132499214
Nog stééds niks gehoord van mijn date van zaterdag.. Grr. Ik weiger weer zelf wat te laten horen.

Die andere, leuke man van Lexa, heb ik nu 2 keer mee gebeld. Zo leuk als ie lijkt op foto's en in chats, zo ehh anders is zijn stem. Wel een leuke stem, maar dat accent.. Zo boers!
Maar om daar nou op af te knappen?

Omg ik ben verknipt. Ik heb echt overal wat op aan te merken :')
pi_132500896
quote:

[..]

Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurt ;)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 01:38:51 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132502263
quote:
12s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Weg klikken! Weg klikken!
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Woar bin ie d'r een van? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Of een oosterling.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurt ;)
Uut Drenthe ja ;) Het is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:22:50 #122
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132503622
Zit ik rustig op Tinder, kom ik die meid tegen waar ik begin van het jaar zo'n moeite mee had (dat het stopte zeg maar)

Bedankt Tinder voor de reminder :')
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:27:50 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132503654
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:22 schreef SilentChaos het volgende:
Zit ik rustig op Tinder, kom ik die meid tegen waar ik begin van het jaar zo'n moeite mee had (dat het stopte zeg maar)

Bedankt Tinder voor de reminder :')
Je hebt like gedaan he :P
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:29:11 #124
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132503663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt like gedaan he :P
Duh, je weet het nooit :D
Als zij hetzelfde denkt (weet haast wel zeker van niet) kan dat een heerlijke awkward situatie opleveren, daar ga ik voor hahaha.
Maar goed, zij zal nooit op like drukken ;)
pi_132503948
Stuur maar een pm als je wilt, dan gaan we een keer op een vrijdag.
pi_132504472
Ik heb toch eens een vraagje voor de experts want ik ben nieuw op vlak van datingsites.

Heb mij onlangs aangemeld voor lexa. Mijn profiel met een fatsoenlijke tekst ingevuld en wat leuke foto's erbij.

Nu heb ik inmiddels al een berichtje of 15-20 naar leuke profielen gestuurd en nog altijd geen 1 reactie!

Ik ben zeker geen lelijke vrouw. Mijn berichten zitten niet vol spelfouten en zijn altijd in reactie op iets wat ik in de ander zijn profiel lees. Ik neem enkel contact op met profielen die binnen een straal van 50 km wonen...

Wat doe ik verkeerd?
pi_132504514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:06 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik heb toch eens een vraagje voor de experts want ik ben nieuw op vlak van datingsites.

Heb mij onlangs aangemeld voor lexa. Mijn profiel met een fatsoenlijke tekst ingevuld en wat leuke foto's erbij.

Nu heb ik inmiddels al een berichtje of 15-20 naar leuke profielen gestuurd en nog altijd geen 1 reactie!

Ik ben zeker geen lelijke vrouw. Mijn berichten zitten niet vol spelfouten en zijn altijd in reactie op iets wat ik in de ander zijn profiel lees. Ik neem enkel contact op met profielen die binnen een straal van 50 km wonen...

Wat doe ik verkeerd?
Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.
pi_132504583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.
Sure:

Hey XXX,

Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).

Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.

Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.

Groetjes,

XXX

Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
pi_132504630
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Uut Drenthe ja ;) Het is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
pi_132504999
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Sure:

Hey XXX,

Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).

Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.

Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.

Groetjes,

XXX

Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.

Maar ik zie niet in waarom iemand hier niet op zou reageren, tenzij de foto's verschrikkelijk zijn, natuurlijk.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:43:41 #131
402989 japiedevlugge
pi_132505144
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Sure:

Hey XXX,

Groetjes,

XXX

Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.
Grijp ze!
pi_132505596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...

Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:11:40 #133
402989 japiedevlugge
pi_132505707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...

Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
Ja dat kan het probleem zijn hoor. Je kunt dan ook totaal niet zien van wie dat bericht komt. Ik vraag me af hoe andere Lexa gebruikers hier mee omgaan?

Dan is relatieplanet toch beter hoor. Daar kan je als niet member het bericht lezen, zien of de ander full member is zodat je een mail adres achter kunt laten. En je kan zien of je bericht gelezen is.

En er zit zo ongeveer dezelfde soort mensen geloof ik.
Grijp ze!
pi_132505835
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:

Open Eef, open...

In de rest van Nederland zetten we ramen en deuren open, niet los :P
pi_132507045
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Open Eef, open...

In Zwolle zeggen ze dat ook... los.... kan er nog steeds niet echt aan wennen.
pi_132507344
O+ voor mensen die raampjes en deuren los doen
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:59:30 #137
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132508473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sannne het volgende:
Nog stééds niks gehoord van mijn date van zaterdag.. Grr. Ik weiger weer zelf wat te laten horen.

Die andere, leuke man van Lexa, heb ik nu 2 keer mee gebeld. Zo leuk als ie lijkt op foto's en in chats, zo ehh anders is zijn stem. Wel een leuke stem, maar dat accent.. Zo boers!
Maar om daar nou op af te knappen?

Omg ik ben verknipt. Ik heb echt overal wat op aan te merken :')
Je hebt sinds zaterdag nog geen contact met hem opgezocht op 1 keer gedaan en daarna nog steeds niets gehoord?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:53:17 #138
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132509914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

donderdag 24 oktober 2013 @ 12:58:55 #139
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132510069
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef MissGump het volgende:
O+ voor mensen die raampjes en deuren los doen
Ik hou ervan
pi_132510914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Open Eef, open...

Nej!
Alles wat niet op slot zit is "los"
pi_132514401
1,5 jaar geleden via E-matching een date. Nu samenwoonplannen.
pi_132514527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Gefeliciteerd!!
  donderdag 24 oktober 2013 @ 15:22:21 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132514700
quote:
Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef? *O*
pi_132514844
Nou Tinder gaat 'm ook niet worden...

Dan maar in m'n eentje vermaken :s)
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 oktober 2013 @ 15:29:08 #145
Brabo Bastard
pi_132514930
quote:
Tof man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132515108
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef? *O*
Jup :)
pi_132517673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.
pi_132517683
dubbel
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:10:10 #149
242666 BeamofLight
pi_132518215
quote:
JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??

SPOILER
pi_132518540
quote:
Gefeliciteerd! w/...of wat je dan ook zegt in zo een situatie. Leuk voor jullie iig :)
pi_132518685
quote:
En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje :P *O*
  donderdag 24 oktober 2013 @ 18:26:07 #152
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132520530
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje :P *O*
dankje :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_132521145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??

SPOILER
Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor :D
pi_132521451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor :D
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok... :D
*** Nul Dertien ***
pi_132524080
quote:
12s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef theKiD het volgende:

[..]

...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok... :D
Dat was dik 10 jaar geleden toen ik die naam aanmaakte :P
pi_132534328
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.

Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:16:34 #157
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_132536083
Het is alweer een poosje geleden dat ik hier wat gepost heb maar was een beetje druk... na een aantal (voor mij) mislukte dates vandaag een leuke gezellige date gehad en zeker voor herhaling vatbaar... we zouden alleen wat gaan drinken, maar aangezien het best fris was op het terras en we nog niet weg wilden gaan. Zijn we even gaan poolen.. super gezellig en beide voelden we wel een klik. Hopelijk blijft die klik en gaan we veeeeeel vaker op date :)
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:18:06 #158
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_132536130
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.

Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk :)
Ik zou niet weten waarom niet?? Als het leuk was stuur je gewoon alsnog een berichtje en zie je vanzelf of er wat uit voort komt?? Niet geschoten is altijd mis!!!
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:25:32 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132536362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.

Maar ik zie niet in waarom iemand hier niet op zou reageren, tenzij de foto's verschrikkelijk zijn, natuurlijk.
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.

Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
pi_132542011
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.
Ik dacht idd ook dat het voor een vrouw niet zo moeilijk moest zijn als je een beetje ok foto's had...
Inmiddels van 1 van de 15-20 een berichtje terug gehad...pff...
pi_132542097
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.

Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.

Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
pi_132542627
Tinder is een beetje als Paiq, alleen dan zie je direct de foto's. Wanneer ze in je contactlijst staan praat je de eerste dag veel, de volgende dag blijft het stil maar wel lekker in je contactlijst staan :P
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:57:08 #163
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132542845
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:26 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

dankje :D
Nice! Gefeliciteerd!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:06:32 #164
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132543020
quote:
Nice!!! Wat leuk zeg (ik dacht al, je hoort er niets meer van :P)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:50:05 #165
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_132544121
2 maanden ondertussen :) kinderen steken zich ook niet de ogen uit :) wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:57:37 #166
Brabo Bastard
pi_132544333
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
2 maanden ondertussen :) kinderen steken zich ook niet de ogen uit :) wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Toch leuk om te horen man ^O^
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:38:00 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132547065
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.

Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
Dat laatste wat je schrijft verklaart het voor een groot deel. Als je je berichten kon bekijken had je waarschijnlijk zat leuke berichten ertussen gehad. Waarom dan op Lexa blijven en niet een andere site proberen?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:38:42 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132547081
quote:
Zal je liederlijke beschrijvingen gaan missen HaerdenC! Super voor je :)
pi_132547735
Paar leuke contacten opgedaan via Tinder, Paiq en feestjes. Wordt binnekort concreet afspreken met 4 meiden :)

Nu alleen nog zorgen dat ik hun info niet door elkaar gooi hahaha....
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:28:04 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132548304
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt :P
pi_132549409
quote:
Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:13:23 #172
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_132549821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor :)
Allee hup dan ...

Twee weekends geleden haar 2 kinderen en mijn zoontje voorgesteld aan mekaar. Om het wat aangenaam te maken voor iedereen hebben we gekozen voor een binnen speeltuin. Ze hebben eigenlijk goed uitkomende leeftijden (Haar zoontje 1 ste leerjaar, mijn zoontje 2de leerjaar en haar dochter 3de leerjaar). Ze waren direct bevriend en komen heel goed overeen.

Wij spreken gewoon keer of 2 a 3 per week af veelal om wat bankzaken te doen of naar de stad te gaan, resto te doen of als er ergens wat cultureels te doen is dat ons beide kan boeien. Afgelopen week ben ik haar eens zelfgemaakte sushi gaan brengen op een drukke avond. De avonden dat we mekaar niet zien bellen we of sturen we een paar berichtjes. Ieder heeft zijn eigen leven en bezigheden maar we doen ook veel samen en dat is eigenlijk voor beide best ok. Meer als een aanvulling dan een hoop verplichtingen. We nemen beide de tijd om te genieten van het moment en deze fase ... we zijn geen 16 meer :) maar ... alles loopt eigenlijk goed. Best tevreden!
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:48:52 #173
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132558974
Heb me net ingeschreven op FriendScout24.nl ... Jesus wat een domme vragen :')
Denk niet dat dat een succes wordt
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_132572251
Bericht van de vrolijke krullenboldame van RP. Stuurde dat ze zich ''heerlijk op 'r gemak voelt bij me, en dat ze het fijn vond om lekker te lachen en genieten en rust had. En zo bij me in slaap kon vallen.'' Wat - zo benadrukte ze dan wel weer - niet om te slijmen was.

Ja, positief, maar opvallend voor iemand van wie ik vermoed dat ze juist niet meer dan een scharrel zoekt, al gaat dat zeker nog een vervolg krijgen. Leuk is ze wel, maar geen synchroon lopende weekenden is al een zwaarwegende factor. Aangezien we nu telkens daten met een maand ertussen.

Dan was er nog de Tinderdate die zou plaatsvinden. Heb ik op de lange baan geschoven, zelf te druk geweest met van alles en nog wat en zo ondersteboven ben ik er achteraf na wat gesprekken heen en weer ook niet van verder. Wellicht blaas ik dat helemaal af.

De Paiqster. Zou ook deze week zijn, maar heb ik ook verschoven wegens diezelfde drukte. Gaat volgend weekend worden. Maar is er wel eentje waar ik ouderwets zin in heb. Lijkt me een erg leuke meid, enthousiast, goed gevoel voor humor, scherp genoeg en nogal een hardbody gezien de foto's. Het blijkt dus dat ze bokst. En daar behoorlijk goed in is.

Geen idee of ik me al zorgen moet maken verder. Laatste keer dat ik een sportschool van binnen zag is al wat jaren geleden. :7
pi_132576993
pi_132577309
quote:
Klinkt wel leuk.
pi_132580713
Kent iemand wat leuke plekjes om iets te drinken in nijmegen?
Ik heb zelf totaal geen flauw benul wat een beetje leuk/gezellig is op een zaTerdagavond daar.
pi_132581713
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt :P
Hangt er vanaf waar :')
pi_132583085
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:

Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder? :)
pi_132588663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder? :)
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Ik heb er best veel, maar bijna niemand stuurt wat terug hoor. Of ze zijn heel traag. Zie het dus vooral niet als een chat app, en eigenlijk ook niet als date app, want veel mensen vinden het keuren van foto's leuk, maar hebben al een relatie. Maar het is zeker een leuke app om te zien wie er eigenlijk in je buurt woont! :) Wist niet dat er zoveel leuke dames wonen hier ;)

Zelf datingprofiel maar eens geupdatet op de sites. Veel kortere tekst, nieuwe foto's. Ben benieuwd! Buiten donkerder... dus wil gewoon weer eens iemand hebben om tegen aan te liggen op de bank! :)
pi_132591722
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match :D
pi_132592182
Hier heb ik er nu een die lekker dichtbij woont en waar je gewoon normaal een gesprek mee kunt voeren! Al een uur aan het chatten!
pi_132592347
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er iemand bij op het hartje drukte waarbij ik ook op het hartje had gedrukt? Dat duurde niet zo lang. Afhankelijk van of ik zelf een beetje actief ben is er elke dag wel iemand waarmee een match is.

De date die ik had via Tinder heb ik wel wat anders ervaren dat dates via Paiq eigenlijk. Stuk minder serieus allemaal.

quote:
Die had ik vandaag ook gezien ja. Lijkt me wel lachen, misschien dat ik wel meedoe.

[ Bericht 4% gewijzigd door RVDBRDM op 26-10-2013 20:42:43 ]
pi_132592582
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar :')
Iedere man kent dit _O_
pi_132594530
Lekker dan!
Zit ik gezellig te chatten op Tinder, echt heel leuk.
Ik denk: zal eens googelen. Naam, plaats en opleding. Altijd bingo!
Zie ik op d'r facebook staan dat ze een relatie heeft met een jongen en echt allemaal lovefoto's op facebook.
Wat doet ze dan op tinder? Heb het zelf nog maar niet gevraagd, maar toch. Chat nu met een heel ander gevoel. Hopen op een leuk afspreekmaatje dan...
pi_132595713
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match :D
1000 ?!!??

dude, een beetje selectie mag best hoor.
pi_132597062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

1000 ?!!??

dude, een beetje selectie mag best hoor.
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
pi_132599398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
pi_132600569
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.

Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
pi_132601496
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.

Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.

O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
pi_132601557
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.

O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.

In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun :)
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:18:26 #192
242666 BeamofLight
pi_132601588
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.

In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun :)
luister niet naar hem. Pak wat je pakken kunt. X
pi_132605466
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:01:41 #194
107525 Caithlinn
Still me....
pi_132605505
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Cougaralert!!!! ~O>
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_132605617
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Cougaralert!!!! ~O>
Geef mij advies dan. ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:31:49 #196
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_132605980
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Cougaralert!!!! ~O>
:7
*** Nul Dertien ***
  zondag 27 oktober 2013 @ 08:53:34 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132608030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar :')
:D _O-
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:24:47 #198
107525 Caithlinn
Still me....
pi_132609315
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Geef mij advies dan. ;(
Tja, als jij zin hebt in een ouwe fiets... Doe wat je niet laten kan ;) Zij heeft blijkbaar wel zin in een jong hapje! (Anders is ze wel heel naief om je thuis uit te nodigen)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:45:17 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132613119
Wat voor advies heb je nodig dan? Ga erheen, of ga er niet heen. Moet je zelf weten toch?
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 13:01:31 #200
Brabo Bastard
pi_132613628
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Moet ik dit doen Fok?
Ik zeg: doen.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 27 oktober 2013 @ 13:01:46 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132613635
Dten, drinken en film. Dat wordt neuken als t aan haar ligt.
pi_132615633
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Inmiddels helaas weer terug naar drie. Kennelijk verwachten ze een originelere opening. Het enige meisje dat wel reageerde deed ontzettend lelijk tegen me, maar volgens mij heb ik dat toch wel goed aan weten te pakken.

Het is niet de vetpot vol leuke en lieve meisjes die mij werd beloofd toen ik het ging proberen.
pi_132615734
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Inmiddels helaas weer terug naar drie. Kennelijk verwachten ze een originelere opening. Het enige meisje dat wel reageerde deed ontzettend lelijk tegen me, maar volgens mij heb ik dat toch wel goed aan weten te pakken.

Het is niet de vetpot vol leuke en lieve meisjes die mij werd beloofd toen ik het ging proberen.
Met zo'n instelling is het ook niet gek dat het niks wordt....
pi_132615953
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:00 schreef Rickario het volgende:

[..]

Met zo'n instelling is het ook niet gek dat het niks wordt....
In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.

In de tweede post is het wel een instelling, hoewel ik niet goed weet wat je met het eerste vetgedrukte bedoelt. Ik heb dat me niet op mijn dak laten zitten en ben gewoon op haar niveau gaan zitten. Uiteindelijk heeft ze me verwijderd, maar niet voordat ik haar duidelijk heb laten merken dat ik dat soort dingen niet over mijn kant laat gaan. Naar mijn mening een van mijn beste acties ooit, maar jullie hebben het gesprek natuurlijk niet gezien.
pi_132616420
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef benzin het volgende:

[..]

In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.

In de tweede post is het wel een instelling, hoewel ik niet goed weet wat je met het eerste vetgedrukte bedoelt. Ik heb dat me niet op mijn dak laten zitten en ben gewoon op haar niveau gaan zitten. Uiteindelijk heeft ze me verwijderd, maar niet voordat ik haar duidelijk heb laten merken dat ik dat soort dingen niet over mijn kant laat gaan. Naar mijn mening een van mijn beste acties ooit, maar jullie hebben het gesprek natuurlijk niet gezien.
Ik vind dat je een beetje moeilijk doet/denkt.
2000 likes geven zegt niet zoveel. Net zoals 6 likes hebben. Jij kan namelijk nooit weten hoeveel vrouwen jou niet liken. Je weet ook niet of die 2000 likes allemaal jou foto al voorbij hebben zien komen (zeer waarschijnlijk niet).
volgens mij ben je er veel te veel mee bezig. En vooral teveel bezig met leuk gevonden worden. Uiteindelijk heb je er maar 1 nodig. Dan is 6 weer best veel.
pi_132619321
Iemand de 'Into My Life' app van Paiq trouwens al eens geprobeerd?

Kreeg ik vanmiddag een spam mailtje over.

Beste xxxx,

Nieuw van de oprichters van Paiq: de Into My Life app.

Met deze app neem je via foto’s een kijkje in het leven van singles bij jou in de buurt. Net als op Paiq wordt de kennismaking spannend gehouden: geen lange lijsten met gezichtjes, maar elkaar geleidelijk leren kennen met foto’s van wat je meemaakt...

Voor Android: http://paiq.nl/Zcq8JMbe
Voor iPhone: http://paiq.nl/ZCi8JMbe

De app is helemaal gratis. Wil je het eens proberen?

Groeten,
Frank
Paiq & Into My Life

pi_132619449
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zeg: doen.
Ja maar wat als nou blijkt dat ze een seriemoordenaar is die mij alleen voor mijn sexy lijf wil? ;(
pi_132619534
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:16 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik vind dat je een beetje moeilijk doet/denkt.
Het zou gewoon leuk zijn als dit iets zou opleveren, dus ik stop er een hoop moeite in, wie weet levert die moeite iets op. Zelfs als het alleen maar een leuk kort gesprekje zou zijn zou dat fantastisch zijn.

quote:
Je weet ook niet of die 2000 likes allemaal jou foto al voorbij hebben zien komen (zeer waarschijnlijk niet).
Dat zou nog kunnen ja, een hele geruststelling dat het daaraan zou kunnen liggen.
pi_132619803
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zou gewoon leuk zijn als dit iets zou opleveren, dus ik stop er een hoop moeite in, wie weet levert die moeite iets op. Zelfs als het alleen maar een leuk kort gesprekje zou zijn zou dat fantastisch zijn.

[..]

Dat zou nog kunnen ja, een hele geruststelling dat het daaraan zou kunnen liggen.
Je bent er veel te geforceerd mee bezig. Dat schrikt enorm af..
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 16:04:26 #210
Brabo Bastard
pi_132620295
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja maar wat als nou blijkt dat ze een seriemoordenaar is die mij alleen voor mijn sexy lijf wil? ;(
Dan is elke potentiële date wel een seriemoordenaar :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132620328
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

als je bij 2000 likes in Tinder maar 3 matches hebt, ben je misschien qua uiterlijk gewoon niet interessant genoeg.
pi_132620373
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan is elke potentiële date wel een seriemoordenaar :D
Goed punt. Ze komt wel aardig over, dus ik ga maar gewoon. Nu ook al een dag afgesproken. :D
pi_132620651
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jullie weten dat, zij niet.
pi_132620753
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Jullie weten dat, zij niet.
Dat merken ze echt wel op den duur.
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 16:29:48 #215
Brabo Bastard
pi_132621527
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Goed punt. Ze komt wel aardig over, dus ik ga maar gewoon. Nu ook al een dag afgesproken. :D
Heel goed!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132622873
Na met een aantal verschillende dames te hebben gedate, uiteindelijk weer bij een ex uitgekomen. Na een date te hebben gehad komt ze aankomend weekend bij me logeren. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_132622891
Ik had al een tijdje een account op Paiq. Ik stak eigenlijk helemaal geen tijd in de matches en wees alle oneliners af. Voornamelijk omdat ik vind dat ik niet genoeg vertrouwen in mezelf heb. Vanwege die reden was ik eigenlijk van plan om me uit te gaan schrijven. Maar eergisteren kreeg ik een oneliner van een vrouw welke qua uiterlijk echt exact mijn type is, dus die kon ik echt niet weigeren.

Na een gesprek van een paar uur zegt ze dat ze me eigenlijk wel leuk denkt te vinden en vraagt ze of ik zin heb om eens af te spreken. Ik kijk er echt naar uit! Ze is er na die chatsessie zeker niet minder leuk op geworden!

Tja, het is op 22 jarige leeftijd slechts mijn tweede date ooit en de eerste via een datingsite. Hopelijk zal ik ditmaal minder klungelig zijn. Ik ben benieuwd!
pi_132625211
Wauw.

Vandaag zomaar een speeddate op Paiq gedaan. Zonder elkaar te zien vreselijk leuke babbel.

Uiterlijk beviel ook goed. Zij is afgestudeerd psycholoog en ik heb een verleden juist bij de psycholoog.

Heel lang gechat, werd steeds leuker. Donderdag ga ik na een tentamen naar haar toe. Eigen studio waar ze voor me gaat koken...

Iemand suggesties voor een leuk cadeau?
pi_132625321
Bij een eerste date? Niks!
pi_132625383
Niks inderdaad
pi_132625388
Als ze gaat koken? Flesje wijn meenemen.
  zondag 27 oktober 2013 @ 18:29:46 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132625652
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef benzin het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132625848
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Clicks_nl het volgende:
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 19:00:22 #224
Brabo Bastard
pi_132626868
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Clicks_nl het volgende:
Dit.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132626935
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Dat. En ik zou kramp in mijn klauwen krijgen van het klikken :{
pi_132629284
Niks of anders wijn.
  zondag 27 oktober 2013 @ 19:49:02 #227
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_132629477
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:44 schreef Pvoesss het volgende:
Niks of anders wijn.
*** Nul Dertien ***
pi_132630126
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!
pi_132630760
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:24:33 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631138
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?

En natuurlijk gaat het met gesprekken anders, maar daar kom je later toch pas achter?
pi_132631181
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?

En natuurlijk gaat het met gesprekken anders, maar daar kom je later toch pas achter?
Niet meer, want niemand moet me sniksniksnik :'(

Op zich wel een hoop knappe dames ja. Maar veel van het feestbeest type.
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:28:31 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631329
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet meer, want niemand moet me sniksniksnik :'(

Op zich wel een hoop knappe dames ja. Maar veel van het feestbeest type.
Al weer? ;( Ik ken je gevoel broeder. ;(

Ah, dat is jammer. Dan is het al niks voor mij.
pi_132631343
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagen O+
pi_132631422
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al weer? ;( Ik ken je gevoel broeder. ;(

Ah, dat is jammer. Dan is het al niks voor mij.
Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale dames :') En die gesprekken waren heel kort :')
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:33:09 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631597
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagen O+
Ben je inmiddels breder georiënteerd?

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale dames :') En die gesprekken waren heel kort :')
Geen gelijke interesses?
pi_132631671
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Geen gelijke interesses?
Nee gewoon een plotselinge stilte :') Ik had niks bijzonders gezegd ofzo.
pi_132633873
Hier loopt Tinder nu wel goed. Twee actieve gesprekken, echt leuk. Eigenlijk drie, maar daar kwam ik dus gisteren via facebook achter dat ze een vriend heeft maar daar heeft ze nog steeds niks over verteld terwijl het echt wel dikke liefdefoto's en updates zijn op d'r profiel... dus weet niet wat ik daarmee aanmoet. Ik zit op Tinder voor een eventuele relatie, zij blijkbaar niet.

Enige nadeel van dit soort apps en alle datingsites: steeds weer opnieuw voorstellen. Wat doe je? School, werk? Waar woon je? Hobby's etc. Op zich geen probleem natuurlijk, ik ken haar niet en zij mij niet. Maar als het elke keer na 2 dagen stil is voelt het toch weer als een riedeltje afspelen (hoe divers ik het ook breng hoor) en verloren tijd.

Maar aan de andere kant: vorige keer bij een real life date wisten we gewoon niet waar het over moesten hebben... hadden eigenlijk alles al via chatten besproken :P Dat werd dus ook geen tweede ontmoeting, hoe leuk ze ook was. Stiltes zijn nooit leuk, en in real life al helemaal niet. :')
pi_132633913
Kent iemand een goede site waar ik normaal een date kan vinden zonder iets te payen.
Beautiful Mind
pi_132634430
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef IntelligentRego het volgende:
Kent iemand een goede site waar ik normaal een date kan vinden zonder iets te payen.
Knuz, Paiq, SinglesPlace

Voordeel van Tinder: veel sneller contact.
Op sites als Knuz kan je een leuk bericht sturen aan vijf meiden, maar als je vervolgens helemaal noppes terugkrijgt en ze wel alle vijf je profiel hebben bezocht is nooit leuk natuurlijk. Tinder reageer je gewoon en als het haar toch tegenvalt ofzo is ze ineens uit je lijst en kan je haar ook niks meer sturen. Weet je meteen waar je aan toe bent in plaats van ineens geen bericht terug bij Knuz.
pi_132634653
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Knuz, Paiq, SinglesPlace

Voordeel van Tinder: veel sneller contact.
Op sites als Knuz kan je een leuk bericht sturen aan vijf meiden, maar als je vervolgens helemaal noppes terugkrijgt en ze wel alle vijf je profiel hebben bezocht is nooit leuk natuurlijk. Tinder reageer je gewoon en als het haar toch tegenvalt ofzo is ze ineens uit je lijst en kan je haar ook niks meer sturen. Weet je meteen waar je aan toe bent in plaats van ineens geen bericht terug bij Knuz.
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
Beautiful Mind
pi_132634849
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
Heb je ze überhaupt wel bezocht die ik noemde?
Echt allemaal gratis. Berichten sturen. Chatten is paiq.
pi_132634904
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb je ze überhaupt wel bezocht die ik noemde?
Echt allemaal gratis. Berichten sturen. Chatten is paiq.
Paiq is 1 match per dag. Dat is toch onzin.
Beautiful Mind
pi_132634977
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

2. En anders maak je toch meerdere accounts aan. Of ga je lekker naar een bar, zie daar maar 2 meisjes aan te spreken per keer ;)
pi_132635101
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

dubbeltje eerste rij
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:29:37 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132635399
Gewoon op FOK! kijken.
pi_132635488
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

2. En anders maak je toch meerdere accounts aan. Of ga je lekker naar een bar, zie daar maar 2 meisjes aan te spreken per keer ;)
2 lukt toch wel makkelijk? Vooral als je er speciaal voor gaat.
True, sommige gesprekken zullen kort zijn, maar in tegenstelling tot datingsites heb je wel gelijk iemand voor je en weet je of er een klik is.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 21:32:24 #247
Brabo Bastard
pi_132635593
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Je kan speeddaten en zo meerdere matches binnenkrijgen. Als ze je leuk genoeg vinden.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:02:04 #248
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132637275
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon op FOK! kijken.
Bijna niemand heeft foto's in Fobo en/of is bezet :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_132637963
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je kan speeddaten en zo meerdere matches binnenkrijgen. Als ze je leuk genoeg vinden.
Dat is mij nog nooit gelukt ;(
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:20:46 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132638417
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:02 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Bijna niemand heeft foto's in Fobo en/of is bezet :P
;(

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Dat je gesprekken niet meteen vastlopen omdat de dames geen interesse hebben/hadden in wiskunde en programmeren.
pi_132638618
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

;(

[..]

Dat je gesprekken niet meteen vastlopen omdat de dames geen interesse hebben/hadden in wiskunde en programmeren.
Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.

Eigenlijk zou je het gesprek moeten zien dat ik voerde met dat meisje dat lelijk tegen me deed, jullie zouden trots op me zijn :+
pi_132638860
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.

Eigenlijk zou je het gesprek moeten zien dat ik voerde met dat meisje dat lelijk tegen me deed, jullie zouden trots op me zijn :+
Wat bedoel je met luchtige, plagende gesprekken? Gewoon normale gesprekken voeren en interesse tonen in haar. Gewoon lekker meelullen over de onderwerpen die ter sprake komen, dan hollen ze echt niet zo snel weg hoor.
pi_132638957
quote:

[..]

Op wat voor manier deed dat meisje lelijk tegen je dan?
pi_132639067
quote:

[..]

Wtf serieus?? Heb jij heel nederland in je filter staan dan? Ik heb max 50 km en ik kom bij lange na nog niet aan 1000. Maar goed wellicht ben ik er ook niet continue mee bezig. Zo nu en dan deel ik wat likes uit als ik zin heb. Inmiddels 30 matches gehad waarvan er nog 25 in mn contactenlijst staan. Met eentje serieus contact nu en inmiddels al 3 dates gehad. Klikt erg goed en date 4 staat volgende week alweer op het programma. Ik ben verder niet actief in gesprek met de overige 25, dus verwacht dat die lijst binnenkort nog wel gaat inkrimpen. :P
pi_132639131
quote:

[..]

Omdat je te graag wil en bang bent om een meid te beledigen?
pi_132639209
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat bedoel je met luchtige, plagende gesprekken? Gewoon normale gesprekken voeren en interesse tonen in haar. Gewoon lekker meelullen over de onderwerpen die ter sprake komen, dan hollen ze echt niet zo snel weg hoor.
Mijn ervaring op Paiq en dergelijke is dat normale gesprekken voeren (zoals ik dat zou doen met collega's bijvoorbeeld) garantie is dat ze weglopen.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Rickario het volgende:

[..]

Omdat je te graag wil en bang bent om een meid te beledigen?
Want het is een goed idee om vrouwen te beledigen?
pi_132639241
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Op wat voor manier deed dat meisje lelijk tegen je dan?
Ze opende praktisch direct met een enorme belediging. Ik snap ook niet helemaal waarom ze dat deed of wat ze probeerde te bereiken.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:38:01 #258
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132639333
quote:

[..]

Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan.
wat zal voor jou dan het ideale gesprek zijn?
pi_132639334
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Want het is een goed idee om vrouwen te beledigen?
Dat zeg ik niet. Maar altijd maar veilige gesprekken hebben levert ook niks op. Wat ouwehoeren, plagen tot het randje. Gewoon een beetje bitchen zoals je ook met vrienden en vriendinnen doet
pi_132639492
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar altijd maar veilige gesprekken hebben levert ook niks op. Wat ouwehoeren, plagen tot het randje. Gewoon een beetje bitchen zoals je ook met vrienden en vriendinnen doet
Ik heb geen vriendinnen. Ik blijk niet echt in staat te zijn om vrouwen te ontmoeten en op die manier met vrouwen om te gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat zal voor jou dan het ideale gesprek zijn?
Ik heb daar niet echt een definitie van, omdat ik daar dus ook nog niet helemaal uit ben en het nog niet werkt. Als het om vriendschap gaat dan zou ik een serieus gesprek met inhoud het meeste waarderen, maar als het om een mogelijke relatie gaat wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
pi_132639558
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendinnen. Ik blijk niet echt in staat te zijn om vrouwen te ontmoeten en op die manier met vrouwen om te gaan.
Maar je ziet toch wel hoe vrienden en collega's met vrouwen omgaan?
pi_132639696
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Maar je ziet toch wel hoe vrienden en collega's met vrouwen omgaan?
Nauwelijks, omdat ik mezelf wat werk (en vrienden) betreft in een mannenwereldje bevind.

De keren dat ik het wel zie ben ik vooral gewoon jaloers op hoe natuurlijk het lijkt te gaan en hoeveel plezier er in die interactie zit. Ik zie het gebeuren, maar kan het niet nadoen.
pi_132639754
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Nauwelijks, omdat ik mezelf wat werk (en vrienden) betreft in een mannenwereldje bevind.

De keren dat ik het wel zie ben ik vooral gewoon jaloers op hoe natuurlijk het lijkt te gaan en hoeveel plezier er in die interactie zit. Ik zie het gebeuren, maar kan het niet nadoen.
Lijkt mij een onzin excuus. Ik kan niet geloven dat je hele vriendengroep en al je collega's vriendinloos zijn.
pi_132639772
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn ervaring op Paiq en dergelijke is dat normale gesprekken voeren (zoals ik dat zou doen met collega's bijvoorbeeld) garantie is dat ze weglopen.

Die ervaring heb ik totaal niet. Ik voer gewoon normale gesprekken met dames. Plagen e.d. doe ik nauwelijks. Ik toon me iig altijd oprecht geinteresseerd in de onderwerpen waar we het over hebben. Plagen doe ik nauwelijks, tenzij ze zelf beginnen. Dan doe ik wel mee.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:49:16 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132639856
quote:

Ik heb daar niet echt een definitie van, omdat ik daar dus ook nog niet helemaal uit ben en het nog niet werkt. Als het om vriendschap gaat dan zou ik een serieus gesprek met inhoud het meeste waarderen, maar als het om een mogelijke relatie gaat wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
Je weet wel wat je niet wilt maar je weet niet wat je wel wil. Dus je bent vrij doelloos?
Gaat niet werken dan he.
pi_132640034
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Rickario het volgende:

[..]

Lijkt mij een onzin excuus. Ik kan niet geloven dat je hele vriendengroep en al je collega's vriendinloos zijn.
Nou, veelal eigenlijk wel, maar inderdaad niet iedereen. Maar dat betekent niet dat ik veel met hun vriendinnen te maken krijg.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je weet wel wat je niet wilt maar je weet niet wat je wel wil. Dus je bent vrij doelloos?
Gaat niet werken dan he.
Het is meer dat ik weet wat ik niet wil en ongeveer weet wat ik wil, maar niet weet hoe ik dat aan moet pakken. En dat is inderdaad niet echt handig nee.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:58:48 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132640298
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Het is meer dat ik weet wat ik niet wil en ongeveer weet wat ik wil, maar niet weet hoe ik dat aan moet pakken. En dat is inderdaad niet echt handig nee.
Oke, wat wil je dan ongeveer? Wat is of zijn je gedachtes daar over. Daar ben ik dan wel benieuwd naar en kan miss je situatie verklaren. En miss kunnen we dan iets beter advies geven hoe je dat kan aanpakken.
pi_132640403
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Nou, veelal eigenlijk wel, maar inderdaad niet iedereen. Maar dat betekent niet dat ik veel met hun vriendinnen te maken krijg.

Misschien een idee om daar eerst eens iets aan te doen voordat je gaat daten...
Sport, vrijwilligerswerk, dansles of wat dan ook om een beetje aan contacten te wennen
pi_132640486
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke, wat wil je dan ongeveer? Wat is of zijn je gedachtes daar over. Daar ben ik dan wel benieuwd naar en kan miss je situatie verklaren. En miss kunnen we dan iets beter advies geven hoe je dat kan aanpakken.
Eigenlijk wat ik net zei:
quote:

...wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
Als ik gewoon heel af en toe eens een gesprek met een meid zou kunnen voeren dat op die manier lekker loopt, dan zou ik al heel erg tevreden zijn.
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:09:13 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132640776
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Eigenlijk wat ik net zei:

[..]

Als ik gewoon heel af en toe eens een gesprek met een meid zou kunnen voeren dat op die manier lekker loopt, dan zou ik al heel erg tevreden zijn.
even iets anders, maar begrijp ik nou dat je sociaal vrij zwak bent? Miss eerst daar eens aan gaan werken. Inderdaad, sport, vrijwilligerswerk enz.
pi_132640808
Dat wordt al jaren tegen 'm gezegd....
pi_132641046
Wel een echt voordeel van Tinder: meteen locatie zien. Nu chat ik al meer dan een uur met iemand die blijkbaar in dezelfde winkel werkt als waar ik elke week kom. Hoe toevallig! :) In de winkel spreek je zo'n leuk meisje niet aan natuurlijk... En toevallig werkte ze vorige week ook, en heb ik haar al heel vaak gezien... Nu begint ze me te herkennen hehe.
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:22:10 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132641202
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Deezertje het volgende:
In de winkel spreek je zo'n leuk meisje niet aan natuurlijk...
uhm waarom niet? En zeker als je er vaker komt kan je toch prima een praatje maken met haar?
pi_132645282
Als een echte Justin Tinderlake
  Moderator / Redactie FP maandag 28 oktober 2013 @ 09:50:57 #275
Brabo Bastard
pi_132646274
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
Dat wordt al jaren tegen 'm gezegd....
Maar luisteren? Nee...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132646798
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?

Werkt 2 op de 3 keer. Dan verontschuldigen ze zichzelf zelfs en komt het nog van de grond haha.. Als ze niet reageren knikker ik ze ook gewoon er uit :)

Afgelopen weekend eerste tinderafspraakje gehad met vrienden erbij. Komt nog een vervolgdate. Deze week tinder date met een 2e al gepland en de 3e wil ook deze of volgende week een datum prikken.

Verder zag ik nog iemand vragen over into my life? Bij mij werkt ie goed en 6 matches inmiddels waar je alle foto's bij kunt zien. Op dit moment bezig met 1 waarvan ook volgende week ergens een datum mee geprikt wordt!

Gewoon verwachtingen op nul en lol maken! Als er iets speciaals tussen zit heb je het wel door.
pi_132648211
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?

Werkt 2 op de 3 keer. Dan verontschuldigen ze zichzelf zelfs en komt het nog van de grond haha.. Als ze niet reageren knikker ik ze ook gewoon er uit :)

Afgelopen weekend eerste tinderafspraakje gehad met vrienden erbij. Komt nog een vervolgdate. Deze week tinder date met een 2e al gepland en de 3e wil ook deze of volgende week een datum prikken.

Verder zag ik nog iemand vragen over into my life? Bij mij werkt ie goed en 6 matches inmiddels waar je alle foto's bij kunt zien. Op dit moment bezig met 1 waarvan ook volgende week ergens een datum mee geprikt wordt!

Gewoon verwachtingen op nul en lol maken! Als er iets speciaals tussen zit heb je het wel door.
En natuurlijk is Tinder alleen verkrijgbaar op de smartphones. Geef hulpeloze en arme mensen als mij een kans om dates te vinden via de computer ..
Beautiful Mind
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:04:05 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650057
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)

Jawel... :') Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:07:26 #279
242666 BeamofLight
pi_132650193
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)

Jawel... :') Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
wordt pas klote als dit de 1e ontmoeting weer wordt nadat je 5 jaar geleden zei:

"het was leuk; spreek je!! xx"
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:09:03 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650271
Nou dat is dus ook het geval, ongeveer...haha. Al is het wel erg lang geleden, kan het me niet meer heel erg goed voor de geest halen.
pi_132650274
quote:
:')
pi_132650365
Dat Tinder gedoe moet je aan Facebook koppelen toch? Dan maar niet..
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:14:45 #283
242666 BeamofLight
pi_132650485
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Nou dat is dus ook het geval, ongeveer...haha. Al is het wel erg lang geleden, kan het me niet meer heel erg goed voor de geest halen.
Boeie trouwens; je hebt toch niet gelogen ~O>
pi_132650604
quote:
:'). Dan zou ik helemaal niet meer reageren.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:18:19 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132650614
quote:

Risico van het vak als serialdater :P
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:09 #286
242666 BeamofLight
pi_132650724
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

heb jij uberhaupt ooit es gedate?
pi_132650790
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb jij uberhaupt ooit es gedate?
Euh?
pi_132650832
quote:

waarom is dat dan weer awkward?
compact en kleverig.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:28:42 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650998
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waarom is dat dan weer awkward?
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was. :')

Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden. :+
pi_132651241
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was. :')

Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden. :+
niks mis mee toch, en je kan tpch gewoon zeggen dat je elkaar al eerder hebt ontmoet, niet dat je net doet of je nietw eet wie ze is :+
compact en kleverig.
pi_132652655
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Of haar gewoon niet herkennen en haar opnieuw daten? :P

Ik heb mijn date van vanavond (de lexa-man) afgezegd. Had er eigenlijk niet zoveel zin in, zag er tegenop. Dus misschien een andere keer, en anders niet. Voel me wel schuldig, hij had een knuffel voor mijn dochter gekocht (en juist dat gaf me de kriebels..) en hij had er echt veel zin in, maar helaas.
Ben een beetje date-moe ofzo.. Herkenbaar?

Overigens lijkt het wel of iedereen om mij heen verliefd wordt en een relatie krijgt en hier is dat eigenlijk het laatste waar ik aan wil denken nu :P

Ik ben eigenlijk wel blij als single!

[ Bericht 6% gewijzigd door Sannne op 28-10-2013 13:21:26 ]
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:28:23 #292
242666 BeamofLight
pi_132653047
Nou, ik heb het ook weer aan de hand hoor.

Afgelopen zaterdag de kids gehad en date4 had haar kids ook, dus we konden niet weg. Of we dan even konden paiqen. OK, prima, maar ondertussen raak ik op paiq in gesprek met Sharon Stone. Echt een hele leuke vrouw (ook) en inmiddels hebben we elkaars telefoonnummer. Wordt vervolgd.
pi_132653435
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:45:13 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132653706
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:

[..]

Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?
Is ook niet bij te houden als je met iedereen een gesprek moet gaan zitten voeren, alsof je elkaar ook uberhaupt wat verplicht bent als je alleen maar liket. :')
pi_132653826
quote:

[..]

maak er iets positiefs van.
Ik had zelf bijvoorbeeld de opmerking "nou, een stroef begin is het halve werk!" en dat werkte wel heel positief
pi_132653858
quote:

[..]

blokkeren, verwijderen, geen tijd en moeite in steken

Graag of helemaal niet...
pi_132654007
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?
Is ook niet bij te houden als je met iedereen een gesprek moet gaan zitten voeren, alsof je elkaar ook uberhaupt wat verplicht bent als je alleen maar liket. :')
Mwoah ik like er niet zo heel erg veel. Kijk meer naar de interesses/fotos en filter dus alle hipster shit er uit. Anders blijf je alleen maar liken lol...

Het gaat ook helemaal niet zo slecht hoor, aleen heb je die enkele er tussen zitten. But hey it worked for me ;) Knal de saaie zowieso meteen er uit..
pi_132654331
quote:

[..]

Wat een beetje het probleem met jouw reacties is, is dat ze in wezen emotionele chantage zijn. Een reactie van de ander heeft zo minder waarde, omdat het niet spontaan gebeurt. Als de ander neit reageert, dan maar niet toch? Uiteraard is het wat anders als je al lang contact hebt gehad.
pi_132654379
Zit wel wat in. Point taken :)
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:09:49 #300
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132654671
Emotionele chantage is toch de basis van elke goede relatie :P?
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:48:18 #301
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132658004
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:15 schreef Sannne het volgende:

[..]

Of haar gewoon niet herkennen en haar opnieuw daten? :P

Ik heb mijn date van vanavond (de lexa-man) afgezegd. Had er eigenlijk niet zoveel zin in, zag er tegenop. Dus misschien een andere keer, en anders niet. Voel me wel schuldig, hij had een knuffel voor mijn dochter gekocht (en juist dat gaf me de kriebels..) en hij had er echt veel zin in, maar helaas.
Ben een beetje date-moe ofzo.. Herkenbaar?

Overigens lijkt het wel of iedereen om mij heen verliefd wordt en een relatie krijgt en hier is dat eigenlijk het laatste waar ik aan wil denken nu :P

Ik ben eigenlijk wel blij als single!
Als je er tegenop ziet is het gewoon niets en zou ik het niet op misschien en wie weet houden. Even de winter single-en en in de lente je hormonen het werk laten doen een optie? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')