En toch denk ik dat ik 10 mijl naar het noordwesten, westen, zuidwesten etc erg weinig matches zal hebben. Die regel gaat niet perse voor iedereen opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je ook nog noordoost, noordwest, zuidoost en zuidwest hebt, dat is al 8 keer zo veelom nog maar te zwijgen over windrichtingen NNW, NNO, etc
![]()
Zeg alsjeblieft dat je aan het trollen bent!
8*0 is ook 0quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ik 10 mijl naar het noordwesten, westen, zuidwesten etc erg weinig matches zal hebben. Die regel gaat niet perse voor iedereen op![]()
Misschien toch maar eens verhuizen, krijg ik ineens twee keer zoveel matches
auw...quote:
He wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
Nu een doof meisje op Paiq getroffen. Enorm interessant
Vraag of ze een prater is. Badum tssssshhhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
Nu een doof meisje op Paiq getroffen. Enorm interessant
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Rickario het volgende:
Masturbeer je?
Huh wat?
Wat studeer je?
Voor mij staat eerlijkheid altijd en overal op 1.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Even een iets serieuzere noot:
(want dat van dat dove meisje is Paiq is natuurlijk ongehoord.)
Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?
Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?
Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
Dit. En dat verwacht ik ook andersom. Kan zeer doen maar dan heb je wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef rolklem het volgende:
[..]
Voor mij staat eerlijkheid altijd en overal op 1.
Gewoon eerlijk zeggen waar het op stuk loopt. Dan ben je eerlijk en heeft zij er ook nog wat aan. Als je het een beetje tactvol doet levert het geen problemen op is mijn ervaring. En wordt het zelfs gewaardeerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
It's not you, it's me!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Vertellen dat je niet hetzelfde voelt maar geen reden geven zoals hierboven gesuggereerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Je zegt niet gewoon "niet mijn type", maar je zegt dat ze te dik is? Echt sociaal ben je niet blijkbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik zeg altijd waarom ik niet verder wil.
Te dik, niet mijn humor, geen gevoelens enz enz. Kan lullig zijn maar het is de waarheid.
Omdat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vertellen dat je niet hetzelfde voelt maar geen reden geven zoals hierboven gesuggereerd.
Onnodig kwetsend / hard. Als je gewoon zegt dat iemand je type niet is of dat je geen gevoelens hebt dan is het duidelijk. Tenzij iemand aan zou dringen om specifieker te worden, maar de meeste mensen zitten daar heus niet op te wachten.quote:
Dan hoor ik duidelijk niet bij de meeste mensen want ik zit daar altijd op te wachten. Niet omdat ik zo geweldig onzeker ben, maar omdat ik altijd nieuwsgierig ben naar hoe andere mensen over mij denken. Daarom zou ik het ook zelf al uit mijzelf vertellen. En eerlijk gezegd kom ik ook altijd zulk soort vrouwen tegen, die het ook willen weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:15 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Onnodig kwetsend / hard. Als je gewoon zegt dat iemand je type niet is of dat je geen gevoelens hebt dan is het duidelijk. Tenzij iemand aan zou dringen om specifieker te worden, maar de meeste mensen zitten daar heus niet op te wachten.
Edit, weet je... Laat maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zegt niet gewoon "niet mijn type", maar je zegt dat ze te dik is? Echt sociaal ben je niet blijkbaar.
Als ik een vrouw was zou ik volledig afknappen op je dyslexie. Alleen jammer dat je zoiets lang verborgen kunt houden.quote:
Ik heb het andersom meegemaakt. Iemand die ik heel erg zag zitten en die zei na 12 dates dat haar gevoel gewoon niet goed was. Dan heb ik nog 10x liever dat ze gewoon zegt wat voor persoonlijke punten ze niet zo leuk vond.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb het andersom meegemaakt. Iemand die ik heel erg zag zitten en die zei na 12 dates dat haar gevoel gewoon niet goed was. Dan heb ik nog 10x liever dat ze gewoon zegt wat voor persoonlijke punten ze niet zo leuk vond.
Mannen kunnen moeilijk inschatten wat dat soort vage omschrijvingen nou precies inhouden. Totaal vorm- en definitieloos..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?
Gewoon eerlijk zeggen dat je het verder niet zo ziet zitten. Misschien is ze zelf ook niet dolenthousiast, kan het alleen maar een opluchting wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Persoonlijk ben ik altijd mezelf op een date. Je anders voordoen heeft toch geen zin en daar prikken ze zo doorheenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?
En dat eigenlijk. Een direct antwoord is veel beter. Ja, je voelt je kut als het negatief is. Maar daar is nog niemand aan doodgegaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:31 schreef Deshain het volgende:
[..]
Mannen kunnen moeilijk inschatten wat dat soort vage omschrijvingen nou precies inhouden. Totaal vorm- en definitieloos..
Die heb ik ook vaak gehoord inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat je het verder niet zo ziet zitten. Misschien is ze zelf ook niet dolenthousiast, kan het alleen maar een opluchting worden![]()
Lastig van die persoonlijke punten/afknappers, ik zou het gewoon neutraal houden dat het gevoel er niet is. Vind het ergens ook wel laf om de "it's not you, it's me" te spelen als je gewoon niet durft te zeggen dat iemand te dik/dyslectisch/whatever voor je is. Om iemand dan maar in onzekerheid te laten wat ze 'fout' gedaan hebben is ook niet alles. Moeilijk, moeilijk.
Uiteraard, maar ik was mezelf ook in die 11 voorgaande dates. Waarom het dan 12 dates duurt voordat mevrouw zegt geen gevoel te hebben kan ik dan met m'n pet niet bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk genoot ze enkel van de aandacht die ze kreeg en vond ze het na date 12 wel welletjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik was mezelf ook in die 11 voorgaande dates. Waarom het dan 12 dates duurt voordat mevrouw zegt geen gevoel te hebben kan ik dan met m'n pet niet bij.
Iemands type niet zijn hoeft echt niet aan het uiterlijk te liggen. Vind ik dan. Type zegt zoveel meer dan uiterlijke kenmerken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:
Heb wel eens te horen gekregen dat ik iemands type niet ben, nou dan ligt het dus aan het uiterlijk. Maar dan hoef ik dus verder niet te horen wat er precies niet bevalt.
Als je na een aantal dates dus gewoon iemand niet écht leuk vind, en het dus niet uiterlijk of iets in het bijzonder is zou ik gewoon zeggen dat er gewoon geen verdere gevoelens zijn en dat het dus ook niet aan iets ligt of zo. Want dat is dan ook niet zo.
Er wordt vaak voor de makkelijkste uitweg gekozen, en zeggen dat iemand niet knap is is een veelgebruikte daarvoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:
Heb wel eens te horen gekregen dat ik iemands type niet ben, nou dan ligt het dus aan het uiterlijk. Maar dan hoef ik dus verder niet te horen wat er precies niet bevalt.
Als je na een aantal dates dus gewoon iemand niet écht leuk vind, en het dus niet uiterlijk of iets in het bijzonder is zou ik gewoon zeggen dat er gewoon geen verdere gevoelens zijn en dat het dus ook niet aan iets ligt of zo. Want dat is dan ook niet zo.
In dit geval was het wel duidelijk, namelijk meteen op de eerste date. Waar het van te voren nog super gezellig was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:01 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Iemands type niet zijn hoeft echt niet aan het uiterlijk te liggen. Vind ik dan. Type zegt zoveel meer dan uiterlijke kenmerken.
Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.quote:
Idd, sommige mensen passen gewoon niet bij elkaar, dat moet je niet gaan analyserenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.
Alcoholquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
Je bent dan ook zelf nogal een eikel als je na een x aantal dates denkt: nehh, het uiterlijk spreekt me niet aan. WTF heb je dan aan je ogen gehad alle vorige keren??
Zolang het maar geen slipjes zijn van andere vrouwenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef Wolken het volgende:
Na een aantal dates kunnen toch opeens karaktereigenschappen of opvattingen tevoorschijn komen die in de eerdere dates niet ter sprake zijn gebracht maar voor sommige mensen wel van een doorslaggevende reden kunnen zijn? Ik kom ook nog vaak genoeg dingen tegen bij mijn vriend.
Ik heb het nu wel over na minimaal 1 succesvolle date. Het is geen feedback in mijn ogen, als iemand tegen mij zegt je bent dit of dat, ga ik dat niet veranderen. Ik verander niet voor anderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.
Dan snap ik al helemaal niet waarom je haar feedback zou geven, als ze er zelf zo in staat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel over na minimaal 1 succesvolle date. Het is geen feedback in mijn ogen, als iemand tegen mij zegt je bent dit of dat, ga ik dat niet veranderen. Ik verander niet voor anderen.
Interesse in de medemens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet waarom je haar feedback zou geven, als ze er zelf zo in staat.
En 1 succesvolle date is nog niet zo lang toch, kan heel prima in het begin op bepaalde zaken mislopen. Begrijpt ze vast wel.
Waar ik "ze" schreef bedoelde ik "je". Als je zelf niet zo van feedback houdt waarom dan een ander wel ongevraagd feedback geven?quote:
Ik houd juist wel van feedback? Maar ik zie het niet als feedback. Feedback klinkt alsof het voor iedereen slecht uitkomt en je het dus moet veranderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waar ik "ze" schreef bedoelde ik "je". Als je zelf niet zo van feedback houdt waarom dan een ander wel ongevraagd feedback geven?
En daarom heeft het dus ook geen nut om het aan te geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik houd juist wel van feedback? Maar ik zie het niet als feedback. Feedback klinkt alsof het voor iedereen slecht uitkomt en je het dus moet veranderen.
Jawel, want ik ben geïnteresseerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En daarom heeft het dus ook geen nut om het aan te geven.
Sommige mensen waren vroeger zo erg gepest dat ze de ander onnodig moeten kwetsen, helaas. Maar ik denk ook dat het gewoon bullshit isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef watheet het volgende:
ik geloof die lui niet zo, die de ander na enkele dates in het gezicht zegt:
'sorry, je bent toch te dik'
'sorry, de sex lijkt nergens op'
'sorry, maar je IQ is te laag'
'sorry, je neus staat scheef'
'sorry, je bent te ordinair'
'sorry, jij bent te saai'
daar praat je toch een beetje omheen zeg
Nee joh, gewoon eerlijk zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef watheet het volgende:
ik geloof die lui niet zo, die de ander na enkele dates in het gezicht zegt:
'sorry, je bent toch te dik'
'sorry, de sex lijkt nergens op'
'sorry, maar je IQ is te laag'
'sorry, je neus staat scheef'
'sorry, je bent te ordinair'
'sorry, jij bent te saai'
daar praat je toch een beetje omheen zeg
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij zelf veel gepest bent vroeger? Wil je erover praten met ome Joe?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sommige mensen waren vroeger zo erg gepest dat ze de ander onnodig moeten kwetsen, helaas. Maar ik denk ook dat het gewoon bullshit is
Ja, ik werd altijd door je moeder gepest toen ik klein was, ik moest altijd mijn broekje naar beneden doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij zelf veel gepest bent vroeger? Wil je erover praten met ome Joe?
Jammer dat het nu weer zo moet. Ik wil je graag helpen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik werd altijd door je moeder gepest toen ik klein was, ik moest altijd mijn broekje naar beneden doen
Mja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik werd altijd door je moeder gepest toen ik klein was, ik moest altijd mijn broekje naar beneden doen
Volgens mij lullen we langs elkaar heen maar is goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben geïnteresseerd.
Als je me helpt met mijn niet bestaande trauma's, dan help ik jou om een vrouw te kunnen aanspreken die je toevallig tegen het lijf tegen komt en er een mogelijke date uit te kunnen halen. Deal? Dan hoef je ook niet meer te betalen of te chatten en kan je die tijd anders indelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jammer dat het nu weer zo moet. Ik wil je graag helpen.
Doorzettingsvermogen heb je welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je me helpt met mijn niet bestaande trauma's, dan help ik jou om een vrouw te kunnen aanspreken die je toevallig tegen het lijf tegen komt en er een mogelijke date uit te kunnen halen. Deal? Dan hoef je ook niet meer te betalen of te chatten en kan je die tijd anders indelen.
Nee, dank je. Lijkt me een deal waar ik slechter vanaf kom dan dat ik erin stap. Ik hoef er niks voor terug.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je me helpt met mijn niet bestaande trauma's, dan help ik jou om een vrouw te kunnen aanspreken die je toevallig tegen het lijf tegen komt en er een mogelijke date uit te kunnen halen. Deal? Dan hoef je ook niet meer te betalen of te chatten en kan je die tijd anders indelen.
Ik neem HJ z'n job wel over. Kom maar naar Eindhoven en laat me maar eens zien hoe je in een vingerknip een meid in je zak hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoveel consistentie heb ik nog niet. Kan je beter aan wat maten van me vragen, die hebben tientallen telefoonnummers per week en pullen ook meerdere nieuwe vrouwen per week. Op echt een goede avond zoen ik meerdere vrouwen en ga ik met 1 mee. Maar als je de treinreis betaalt en wat cola enzo kom ik wel een keer langs.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik neem HJ z'n job wel over. Kom maar naar Eindhoven en laat me maar eens zien hoe je in een vingerknip een meid in je zak hebt
Van waar moet je komen? Zoveel kennis is mij wel wat waard natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoveel consistentie heb ik nog niet. Kan je beter aan wat maten van me vragen, die hebben tientallen telefoonnummers per week en pullen ook meerdere nieuwe vrouwen per week. Op echt een goede avond zoen ik meerdere vrouwen en ga ik met 1 mee. Maar als je de treinreis betaalt en wat cola enzo kom ik wel een keer langs.
Vanaf Den Haag.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Van waar moet je komen? Zoveel kennis is mij wel wat waard natuurlijk.
Mag ik ook komen kijken? Lijkt me dolkomischquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom dat spektakel ook wel bewonderen
Pas maar op. Voordat je het weet lig je te spartelen op de grondquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Mag ik ook komen kijken? Lijkt me dolkomisch![]()
(en nee ik wil niet het subject zijneven voor de duidelijkheid)
Zoveel consistentie heb ik nog niet, daar streef ik wel naar, dat ik ook elke avond pull zoals maten van me.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een enkeltje is toch genoeg? Aangezien je toch een slaapplek weet te scoren?
Hm, stuur in dat geval maar een maat van jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoveel consistentie heb ik nog niet, daar streef ik wel naar, dat ik ook elke avond pull zoals maten van me.
Ik acht die kans vrij miniem, maar goed ik zie dat het hele idee ook al van de baan is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Pas maar op. Voordat je het weet lig je te spartelen op de grond
Kennelijk woont hij in Den Haag, is dichter bij ons. Drankje, grote markt en afwachten maar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom dat spektakel ook wel bewonderen
Als hij op de grote markt komt verklaart dat meteen mijn dramatische scores van de afgelopen tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kennelijk woont hij in Den Haag, is dichter bij ons. Drankje, grote markt en afwachten maar.
Bedankt voor de reacties allemaal!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als hij op de grote markt komt verklaart dat meteen mijn dramatische scores van de afgelopen tijdHij pullt ze allemaal weg van me
Even voor de zekerheid, je date ging niet goed je was er klaar mee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef Moogwai10 het volgende:
Gisteren een vrij uitgebreide mail gestuurd met uitleg, heel netje zonder verdere specifiek punten benoemd te hebben, paar positieve punten ook erbij voor haar, maar geloof niet dat die erg enthousiast is ontvangen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]Ik ben al trapje hoger aan het pullen, van de alternatieve mensen naar de akkertjes op het plein.
Weet ik, ik ben meer van de Anne-Fleur, Rozemarijn, Florine, Annabel aka de hockey meisjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder een stap omlaag...
Op het plein zijn er veel mensen (beetje afhankelijk van de tent uiteraard) waar ik echt gewoon geen raakvlakken mee heb
De meesten hebben ook weinig interessants daar, iets wat ze uniek maakt.
Ik zal zelf wel te alternatief zijn
Ik ben ook trots op je.quote:Heerlijk generaliserende post van mij trouwensik ben er nu al trots op!
Ook niet verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben meer van de Anne-Fleur, Rozemarijn, Florine, Annabel aka de hockey meisjes.
[..]
Ik ben ook trots op je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd inderdaad
Ben er alleen vaak snel mee uitgepraatDoe mij liever maar onderstaande. Leuk uitziende meid en bij 2min vind ik het ook wel lekker door knallen. Prima combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit wel eens een tijdje gedate met een vrouwelijke dj. Maar dat was vermoeiend ookVoor een plaat begon stond ze al in m'n oor te schreeuwen welke het was. Was me iets te fanatiek
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Vandaar dat al die Haagse Henkies naar Eindhoven komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als hij op de grote markt komt verklaart dat meteen mijn dramatische scores van de afgelopen tijdHij pullt ze allemaal weg van me
In Eindhoven komen de meeste haagse henkies nog wel binnenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vandaar dat al die Haagse Henkies naar Eindhoven komen
Vakidiotenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe mij liever maar onderstaande. Leuk uitziende meid en bij 2min vind ik het ook wel lekker door knallen. Prima combinatie
Ooit wel eens een tijdje gedate met een vrouwelijke dj. Maar dat was vermoeiend ookVoor een plaat begon stond ze al in m'n oor te schreeuwen welke het was. Was me iets te fanatiek
![]()
Als ik op stap ben wil ik genieten van een goede DJ set en gewoon dansen en regelmatig sta ik dan wel ergens op. Drankje er bij en genieten maar. Niet de hele tijd in m'n oor de compleet set list voorbij horen komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vakidioten
Hangt er een beetje vanaf hoe het gaat, het kan leuk zijn, maar het kan ook zwaar irritant zijn
Ik heb ook zo'n vriend. Altijd brullen welke plaat er aan zit te komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik op stap ben wil ik genieten van een goede DJ set en gewoon dansen en regelmatig sta ik dan wel ergens op. Drankje er bij en genieten maar. Niet de hele tijd in m'n oor de compleet set list voorbij horen komen.
tja zij deed het tijdens het daten. Leuk dat iemand zo een passie heeft maar ik vond ik op een aantal momenten net even te ver gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vriend. Altijd brullen welke plaat er aan zit te komen
Ik zeg, al te lang geleden weer?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef freshy98 het volgende:
Als we firefly3 gaan bekijken hoe hij de gehele Grote Markt en Plein leeghosselt, dan wil ik daar wel bij zijn. Kan wel een goede lach avond gebruiken.
Denk dat dat wel helpt met mijn gebrek aan zelfvertrouwen en ruggengraat.
Dus, voor wanneer plannen we iets?
Ik wil dan ook wel komen. Een slaapplek moet toch zo geregeld zijn met de adviezen van Fireflyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef freshy98 het volgende:
Als we firefly3 gaan bekijken hoe hij de gehele Grote Markt en Plein leeghosselt, dan wil ik daar wel bij zijn. Kan wel een goede lach avond gebruiken.
zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wil dan ook wel komen. Een slaapplek moet toch zo geregeld zijn met de adviezen van Firefly
En daarbij zitten onderweg al 3 vrouwen op z'n gezichtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
Zal wel willen, maar zaterdag heb ik al een verjaardag van een goede vriend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zaterdagavond dan maar?
Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.
Ja hallo! En mijn slaapplek dan!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.
Als die geen maar gezellig is.
Ik wil dat ook wel zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef freshy98 het volgende:
"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:39 schreef eefje801 het volgende:
Weer zo iemand op Paiq die zelf niks terug vraagt, zal ik feedback geven?
ghehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."
Weg klikken! Weg klikken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Hij heeft inmiddels gevraagd waar ik "weg" kom
Dat moet een noorderling zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Nee, waren 3 dates dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, je date ging niet goed je was er klaar mee?
Waarom dan toch een hele mail sturen? Sorry als ik er naast zit, heb het niet helemaal zitten volgen.
Woar bin ie d'r een van?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Klinkt als een enorme dramaqueen aan de woordkeuzes te zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Nee, waren 3 dates dus.
Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.
Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
Tja verstand zegt nee, gevoel zegt ja gevalletje dus. Ten eerste is het belangrijk hoe ze met dat rugzakje om gaat. Als dat goed blijkt te zijn is er niks aan het handje. Ik vind dit soort situaties altijd vrij lastig qua advies.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Nee, waren 3 dates dus.
Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.
Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
quote:
quote:
quote:
quote:
Uut Drenthe jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurt
Je hebt like gedaan hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:22 schreef SilentChaos het volgende:
Zit ik rustig op Tinder, kom ik die meid tegen waar ik begin van het jaar zo'n moeite mee had (dat het stopte zeg maar)
Bedankt Tinder voor de reminder
Duh, je weet het nooitquote:
Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:06 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik heb toch eens een vraagje voor de experts want ik ben nieuw op vlak van datingsites.
Heb mij onlangs aangemeld voor lexa. Mijn profiel met een fatsoenlijke tekst ingevuld en wat leuke foto's erbij.
Nu heb ik inmiddels al een berichtje of 15-20 naar leuke profielen gestuurd en nog altijd geen 1 reactie!
Ik ben zeker geen lelijke vrouw. Mijn berichten zitten niet vol spelfouten en zijn altijd in reactie op iets wat ik in de ander zijn profiel lees. Ik neem enkel contact op met profielen die binnen een straal van 50 km wonen...
Wat doe ik verkeerd?
Sure:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uut Drenthe jaHet is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Sure:
Hey XXX,
Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).
Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.
Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.
Groetjes,
XXX
Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Sure:
Hey XXX,
Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).
Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.
Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.
Groetjes,
XXX
Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.
Ja dat kan het probleem zijn hoor. Je kunt dan ook totaal niet zien van wie dat bericht komt. Ik vraag me af hoe andere Lexa gebruikers hier mee omgaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...
Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
Open Eef, open...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:
Uut Drenthe jaHet is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
In Zwolle zeggen ze dat ook... los.... kan er nog steeds niet echt aan wennen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Open Eef, open...
In de rest van Nederland zetten we ramen en deuren open, niet los
Je hebt sinds zaterdag nog geen contact met hem opgezocht op 1 keer gedaan en daarna nog steeds niets gehoord?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sannne het volgende:
Nog stééds niks gehoord van mijn date van zaterdag.. Grr. Ik weiger weer zelf wat te laten horen.
Die andere, leuke man van Lexa, heb ik nu 2 keer mee gebeld. Zo leuk als ie lijkt op foto's en in chats, zo ehh anders is zijn stem. Wel een leuke stem, maar dat accent.. Zo boers!
Maar om daar nou op af te knappen?
Omg ik ben verknipt. Ik heb echt overal wat op aan te merken
Ik hou ervanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef MissGump het volgende:
voor mensen die raampjes en deuren los doen
Nej!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Open Eef, open...
In de rest van Nederland zetten we ramen en deuren open, niet los
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
1,5 jaar geleden via E-matching een date. Nu samenwoonplannen.
Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Tof man!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Jupquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef?
Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...
Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefjequote:
dankjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor
Dat was dik 10 jaar geleden toen ik die naam aanmaaktequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok...
Ik zou niet weten waarom niet?? Als het leuk was stuur je gewoon alsnog een berichtje en zie je vanzelf of er wat uit voort komt?? Niet geschoten is altijd mis!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.
Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.
Maar ik zie niet in waarom iemand hier niet op zou reageren, tenzij de foto's verschrikkelijk zijn, natuurlijk.
Ik dacht idd ook dat het voor een vrouw niet zo moeilijk moest zijn als je een beetje ok foto's had...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.
Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
Nice! Gefeliciteerd!quote:
Nice!!! Wat leuk zeg (ik dacht al, je hoort er niets meer vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Toch leuk om te horen manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
2 maanden ondertussenkinderen steken zich ook niet de ogen uit
wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Dat laatste wat je schrijft verklaart het voor een groot deel. Als je je berichten kon bekijken had je waarschijnlijk zat leuke berichten ertussen gehad. Waarom dan op Lexa blijven en niet een andere site proberen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.
Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
Zal je liederlijke beschrijvingen gaan missen HaerdenC! Super voor jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Leuk!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
Allee hup dan ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor
Klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
Kenden jullie deze variant al?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.
Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste matchquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Je bedoelt dat er iemand bij op het hartje drukte waarbij ik ook op het hartje had gedrukt? Dat duurde niet zo lang. Afhankelijk van of ik zelf een beetje actief ben is er elke dag wel iemand waarmee een match is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?
Die had ik vandaag ook gezien ja. Lijkt me wel lachen, misschien dat ik wel meedoe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
Kenden jullie deze variant al?
Iedere man kent ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar
1000 ?!!??quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
1000 ?!!??
dude, een beetje selectie mag best hoor.
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.
Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.
Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.
O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
luister niet naar hem. Pak wat je pakken kunt. Xquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.
In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun
Cougaralert!!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Geef mij advies dan.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar
Tja, als jij zin hebt in een ouwe fiets... Doe wat je niet laten kanquote:
Ik zeg: doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Inmiddels helaas weer terug naar drie. Kennelijk verwachten ze een originelere opening. Het enige meisje dat wel reageerde deed ontzettend lelijk tegen me, maar volgens mij heb ik dat toch wel goed aan weten te pakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.
Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Met zo'n instelling is het ook niet gek dat het niks wordt....quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Inmiddels helaas weer terug naar drie. Kennelijk verwachten ze een originelere opening. Het enige meisje dat wel reageerde deed ontzettend lelijk tegen me, maar volgens mij heb ik dat toch wel goed aan weten te pakken.
Het is niet de vetpot vol leuke en lieve meisjes die mij werd beloofd toen ik het ging proberen.
In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met zo'n instelling is het ook niet gek dat het niks wordt....
Ik vind dat je een beetje moeilijk doet/denkt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.
In de tweede post is het wel een instelling, hoewel ik niet goed weet wat je met het eerste vetgedrukte bedoelt. Ik heb dat me niet op mijn dak laten zitten en ben gewoon op haar niveau gaan zitten. Uiteindelijk heeft ze me verwijderd, maar niet voordat ik haar duidelijk heb laten merken dat ik dat soort dingen niet over mijn kant laat gaan. Naar mijn mening een van mijn beste acties ooit, maar jullie hebben het gesprek natuurlijk niet gezien.
Ja maar wat als nou blijkt dat ze een seriemoordenaar is die mij alleen voor mijn sexy lijf wil?quote:
Het zou gewoon leuk zijn als dit iets zou opleveren, dus ik stop er een hoop moeite in, wie weet levert die moeite iets op. Zelfs als het alleen maar een leuk kort gesprekje zou zijn zou dat fantastisch zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:16 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje moeilijk doet/denkt.
Dat zou nog kunnen ja, een hele geruststelling dat het daaraan zou kunnen liggen.quote:Je weet ook niet of die 2000 likes allemaal jou foto al voorbij hebben zien komen (zeer waarschijnlijk niet).
Je bent er veel te geforceerd mee bezig. Dat schrikt enorm af..quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zou gewoon leuk zijn als dit iets zou opleveren, dus ik stop er een hoop moeite in, wie weet levert die moeite iets op. Zelfs als het alleen maar een leuk kort gesprekje zou zijn zou dat fantastisch zijn.
[..]
Dat zou nog kunnen ja, een hele geruststelling dat het daaraan zou kunnen liggen.
Dan is elke potentiële date wel een seriemoordenaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja maar wat als nou blijkt dat ze een seriemoordenaar is die mij alleen voor mijn sexy lijf wil?
als je bij 2000 likes in Tinder maar 3 matches hebt, ben je misschien qua uiterlijk gewoon niet interessant genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je bent er veel te geforceerd mee bezig. Dat schrikt enorm af..
Goed punt. Ze komt wel aardig over, dus ik ga maar gewoon. Nu ook al een dag afgesproken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is elke potentiële date wel een seriemoordenaar
Jullie weten dat, zij niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je bent er veel te geforceerd mee bezig. Dat schrikt enorm af..
Heel goed!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Goed punt. Ze komt wel aardig over, dus ik ga maar gewoon. Nu ook al een dag afgesproken.
2000? Holy shit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef benzin het volgende:
[..]
In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.
In de tweede post is het wel een instelling, hoewel ik niet goed weet wat je met het eerste vetgedrukte bedoelt. Ik heb dat me niet op mijn dak laten zitten en ben gewoon op haar niveau gaan zitten. Uiteindelijk heeft ze me verwijderd, maar niet voordat ik haar duidelijk heb laten merken dat ik dat soort dingen niet over mijn kant laat gaan. Naar mijn mening een van mijn beste acties ooit, maar jullie hebben het gesprek natuurlijk niet gezien.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Clicks_nl het volgende:
Als ze gaat koken? Flesje wijn meenemen.
Dit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Clicks_nl het volgende:
Als ze gaat koken? Flesje wijn meenemen.
Dat. En ik zou kramp in mijn klauwen krijgen van het klikkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!
Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...
Niet meer, want niemand moet me sniksniksnikquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?
En natuurlijk gaat het met gesprekken anders, maar daar kom je later toch pas achter?
Al weer?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet meer, want niemand moet me sniksniksnik
Op zich wel een hoop knappe dames ja. Maar veel van het feestbeest type.
Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...
Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale damesquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al weer?Ik ken je gevoel broeder.
Ah, dat is jammer. Dan is het al niks voor mij.
Ben je inmiddels breder georiënteerd?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagen
Geen gelijke interesses?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale damesEn die gesprekken waren heel kort
Nee gewoon een plotselinge stiltequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je inmiddels breder georiënteerd?
[..]
Geen gelijke interesses?
Knuz, Paiq, SinglesPlacequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef IntelligentRego het volgende:
Kent iemand een goede site waar ik normaal een date kan vinden zonder iets te payen.
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te gevenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Knuz, Paiq, SinglesPlace
Voordeel van Tinder: veel sneller contact.
Op sites als Knuz kan je een leuk bericht sturen aan vijf meiden, maar als je vervolgens helemaal noppes terugkrijgt en ze wel alle vijf je profiel hebben bezocht is nooit leuk natuurlijk. Tinder reageer je gewoon en als het haar toch tegenvalt ofzo is ze ineens uit je lijst en kan je haar ook niks meer sturen. Weet je meteen waar je aan toe bent in plaats van ineens geen bericht terug bij Knuz.
Heb je ze überhaupt wel bezocht die ik noemde?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
Paiq is 1 match per dag. Dat is toch onzin.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je ze überhaupt wel bezocht die ik noemde?
Echt allemaal gratis. Berichten sturen. Chatten is paiq.
2. En anders maak je toch meerdere accounts aan. Of ga je lekker naar een bar, zie daar maar 2 meisjes aan te spreken per keerquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Paiq is 1 match per dag. Dat is toch onzin.
dubbeltje eerste rijquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
2 lukt toch wel makkelijk? Vooral als je er speciaal voor gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
2. En anders maak je toch meerdere accounts aan. Of ga je lekker naar een bar, zie daar maar 2 meisjes aan te spreken per keer
Je kan speeddaten en zo meerdere matches binnenkrijgen. Als ze je leuk genoeg vinden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Paiq is 1 match per dag. Dat is toch onzin.
Bijna niemand heeft foto's in Fobo en/of is bezetquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je inmiddels breder georiënteerd?
Dat is mij nog nooit geluktquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan speeddaten en zo meerdere matches binnenkrijgen. Als ze je leuk genoeg vinden.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:02 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft foto's in Fobo en/of is bezet
Dat je gesprekken niet meteen vastlopen omdat de dames geen interesse hebben/hadden in wiskunde en programmeren.quote:
Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat je gesprekken niet meteen vastlopen omdat de dames geen interesse hebben/hadden in wiskunde en programmeren.
Wat bedoel je met luchtige, plagende gesprekken? Gewoon normale gesprekken voeren en interesse tonen in haar. Gewoon lekker meelullen over de onderwerpen die ter sprake komen, dan hollen ze echt niet zo snel weg hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.
Eigenlijk zou je het gesprek moeten zien dat ik voerde met dat meisje dat lelijk tegen me deed, jullie zouden trots op me zijn
Op wat voor manier deed dat meisje lelijk tegen je dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.
Eigenlijk zou je het gesprek moeten zien dat ik voerde met dat meisje dat lelijk tegen me deed, jullie zouden trots op me zijn
Wtf serieus?? Heb jij heel nederland in je filter staan dan? Ik heb max 50 km en ik kom bij lange na nog niet aan 1000. Maar goed wellicht ben ik er ook niet continue mee bezig. Zo nu en dan deel ik wat likes uit als ik zin heb. Inmiddels 30 matches gehad waarvan er nog 25 in mn contactenlijst staan. Met eentje serieus contact nu en inmiddels al 3 dates gehad. Klikt erg goed en date 4 staat volgende week alweer op het programma. Ik ben verder niet actief in gesprek met de overige 25, dus verwacht dat die lijst binnenkort nog wel gaat inkrimpen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je te graag wil en bang bent om een meid te beledigen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ervaring op Paiq en dergelijke is dat normale gesprekken voeren (zoals ik dat zou doen met collega's bijvoorbeeld) garantie is dat ze weglopen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat bedoel je met luchtige, plagende gesprekken? Gewoon normale gesprekken voeren en interesse tonen in haar. Gewoon lekker meelullen over de onderwerpen die ter sprake komen, dan hollen ze echt niet zo snel weg hoor.
Want het is een goed idee om vrouwen te beledigen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Omdat je te graag wil en bang bent om een meid te beledigen?
Ze opende praktisch direct met een enorme belediging. Ik snap ook niet helemaal waarom ze dat deed of wat ze probeerde te bereiken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op wat voor manier deed dat meisje lelijk tegen je dan?
wat zal voor jou dan het ideale gesprek zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan.
Dat zeg ik niet. Maar altijd maar veilige gesprekken hebben levert ook niks op. Wat ouwehoeren, plagen tot het randje. Gewoon een beetje bitchen zoals je ook met vrienden en vriendinnen doetquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Want het is een goed idee om vrouwen te beledigen?
Ik heb geen vriendinnen. Ik blijk niet echt in staat te zijn om vrouwen te ontmoeten en op die manier met vrouwen om te gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar altijd maar veilige gesprekken hebben levert ook niks op. Wat ouwehoeren, plagen tot het randje. Gewoon een beetje bitchen zoals je ook met vrienden en vriendinnen doet
Ik heb daar niet echt een definitie van, omdat ik daar dus ook nog niet helemaal uit ben en het nog niet werkt. Als het om vriendschap gaat dan zou ik een serieus gesprek met inhoud het meeste waarderen, maar als het om een mogelijke relatie gaat wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat zal voor jou dan het ideale gesprek zijn?
Maar je ziet toch wel hoe vrienden en collega's met vrouwen omgaan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen. Ik blijk niet echt in staat te zijn om vrouwen te ontmoeten en op die manier met vrouwen om te gaan.
Nauwelijks, omdat ik mezelf wat werk (en vrienden) betreft in een mannenwereldje bevind.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel hoe vrienden en collega's met vrouwen omgaan?
Lijkt mij een onzin excuus. Ik kan niet geloven dat je hele vriendengroep en al je collega's vriendinloos zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Nauwelijks, omdat ik mezelf wat werk (en vrienden) betreft in een mannenwereldje bevind.
De keren dat ik het wel zie ben ik vooral gewoon jaloers op hoe natuurlijk het lijkt te gaan en hoeveel plezier er in die interactie zit. Ik zie het gebeuren, maar kan het niet nadoen.
Die ervaring heb ik totaal niet. Ik voer gewoon normale gesprekken met dames. Plagen e.d. doe ik nauwelijks. Ik toon me iig altijd oprecht geinteresseerd in de onderwerpen waar we het over hebben. Plagen doe ik nauwelijks, tenzij ze zelf beginnen. Dan doe ik wel mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ervaring op Paiq en dergelijke is dat normale gesprekken voeren (zoals ik dat zou doen met collega's bijvoorbeeld) garantie is dat ze weglopen.
Je weet wel wat je niet wilt maar je weet niet wat je wel wil. Dus je bent vrij doelloos?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef benzin het volgende:
Ik heb daar niet echt een definitie van, omdat ik daar dus ook nog niet helemaal uit ben en het nog niet werkt. Als het om vriendschap gaat dan zou ik een serieus gesprek met inhoud het meeste waarderen, maar als het om een mogelijke relatie gaat wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
Nou, veelal eigenlijk wel, maar inderdaad niet iedereen. Maar dat betekent niet dat ik veel met hun vriendinnen te maken krijg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Lijkt mij een onzin excuus. Ik kan niet geloven dat je hele vriendengroep en al je collega's vriendinloos zijn.
Het is meer dat ik weet wat ik niet wil en ongeveer weet wat ik wil, maar niet weet hoe ik dat aan moet pakken. En dat is inderdaad niet echt handig nee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet wel wat je niet wilt maar je weet niet wat je wel wil. Dus je bent vrij doelloos?
Gaat niet werken dan he.
Oke, wat wil je dan ongeveer? Wat is of zijn je gedachtes daar over. Daar ben ik dan wel benieuwd naar en kan miss je situatie verklaren. En miss kunnen we dan iets beter advies geven hoe je dat kan aanpakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Het is meer dat ik weet wat ik niet wil en ongeveer weet wat ik wil, maar niet weet hoe ik dat aan moet pakken. En dat is inderdaad niet echt handig nee.
Misschien een idee om daar eerst eens iets aan te doen voordat je gaat daten...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, veelal eigenlijk wel, maar inderdaad niet iedereen. Maar dat betekent niet dat ik veel met hun vriendinnen te maken krijg.
Eigenlijk wat ik net zei:quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke, wat wil je dan ongeveer? Wat is of zijn je gedachtes daar over. Daar ben ik dan wel benieuwd naar en kan miss je situatie verklaren. En miss kunnen we dan iets beter advies geven hoe je dat kan aanpakken.
Als ik gewoon heel af en toe eens een gesprek met een meid zou kunnen voeren dat op die manier lekker loopt, dan zou ik al heel erg tevreden zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef benzin het volgende:
...wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
even iets anders, maar begrijp ik nou dat je sociaal vrij zwak bent? Miss eerst daar eens aan gaan werken. Inderdaad, sport, vrijwilligerswerk enz.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Eigenlijk wat ik net zei:
[..]
Als ik gewoon heel af en toe eens een gesprek met een meid zou kunnen voeren dat op die manier lekker loopt, dan zou ik al heel erg tevreden zijn.
uhm waarom niet? En zeker als je er vaker komt kan je toch prima een praatje maken met haar?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Deezertje het volgende:
In de winkel spreek je zo'n leuk meisje niet aan natuurlijk...
Maar luisteren? Nee...quote:
En natuurlijk is Tinder alleen verkrijgbaar op de smartphones. Geef hulpeloze en arme mensen als mij een kans om dates te vinden via de computer ..quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?
Werkt 2 op de 3 keer. Dan verontschuldigen ze zichzelf zelfs en komt het nog van de grond haha.. Als ze niet reageren knikker ik ze ook gewoon er uit
Afgelopen weekend eerste tinderafspraakje gehad met vrienden erbij. Komt nog een vervolgdate. Deze week tinder date met een 2e al gepland en de 3e wil ook deze of volgende week een datum prikken.
Verder zag ik nog iemand vragen over into my life? Bij mij werkt ie goed en 6 matches inmiddels waar je alle foto's bij kunt zien. Op dit moment bezig met 1 waarvan ook volgende week ergens een datum mee geprikt wordt!
Gewoon verwachtingen op nul en lol maken! Als er iets speciaals tussen zit heb je het wel door.
wordt pas klote als dit de 1e ontmoeting weer wordt nadat je 5 jaar geleden zei:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)
Jawel...Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?
Boeie trouwens; je hebt toch niet gelogenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Nou dat is dus ook het geval, ongeveer...haha. Al is het wel erg lang geleden, kan het me niet meer heel erg goed voor de geest halen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Risico van het vak als serialdaterquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)
Jawel...Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
heb jij uberhaupt ooit es gedate?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Dan zou ik helemaal niet meer reageren.
Euh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt ooit es gedate?
waarom is dat dan weer awkward?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom is dat dan weer awkward?
niks mis mee toch, en je kan tpch gewoon zeggen dat je elkaar al eerder hebt ontmoet, niet dat je net doet of je nietw eet wie ze isquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was.
Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden.
Of haar gewoon niet herkennen en haar opnieuw daten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was.
Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden.
Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Dan zou ik helemaal niet meer reageren.
Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
maak er iets positiefs van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
blokkeren, verwijderen, geen tijd en moeite in stekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Mwoah ik like er niet zo heel erg veel. Kijk meer naar de interesses/fotos en filter dus alle hipster shit er uit. Anders blijf je alleen maar liken lol...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?
Is ook niet bij te houden als je met iedereen een gesprek moet gaan zitten voeren, alsof je elkaar ook uberhaupt wat verplicht bent als je alleen maar liket.
Wat een beetje het probleem met jouw reacties is, is dat ze in wezen emotionele chantage zijn. Een reactie van de ander heeft zo minder waarde, omdat het niet spontaan gebeurt. Als de ander neit reageert, dan maar niet toch? Uiteraard is het wat anders als je al lang contact hebt gehad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Als je er tegenop ziet is het gewoon niets en zou ik het niet op misschien en wie weet houden. Even de winter single-en en in de lente je hormonen het werk laten doen een optie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:15 schreef Sannne het volgende:
[..]
Of haar gewoon niet herkennen en haar opnieuw daten?
Ik heb mijn date van vanavond (de lexa-man) afgezegd. Had er eigenlijk niet zoveel zin in, zag er tegenop. Dus misschien een andere keer, en anders niet. Voel me wel schuldig, hij had een knuffel voor mijn dochter gekocht (en juist dat gaf me de kriebels..) en hij had er echt veel zin in, maar helaas.
Ben een beetje date-moe ofzo.. Herkenbaar?
Overigens lijkt het wel of iedereen om mij heen verliefd wordt en een relatie krijgt en hier is dat eigenlijk het laatste waar ik aan wil denken nu
Ik ben eigenlijk wel blij als single!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |