En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefjequote:
dankjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor
Dat was dik 10 jaar geleden toen ik die naam aanmaaktequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok...
Ik zou niet weten waarom niet?? Als het leuk was stuur je gewoon alsnog een berichtje en zie je vanzelf of er wat uit voort komt?? Niet geschoten is altijd mis!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.
Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.
Maar ik zie niet in waarom iemand hier niet op zou reageren, tenzij de foto's verschrikkelijk zijn, natuurlijk.
Ik dacht idd ook dat het voor een vrouw niet zo moeilijk moest zijn als je een beetje ok foto's had...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.
Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
Nice! Gefeliciteerd!quote:
Nice!!! Wat leuk zeg (ik dacht al, je hoort er niets meer vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
1,5 jaar geleden via E-matching een date. Nu samenwoonplannen.
Toch leuk om te horen manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
2 maanden ondertussenkinderen steken zich ook niet de ogen uit
wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Dat laatste wat je schrijft verklaart het voor een groot deel. Als je je berichten kon bekijken had je waarschijnlijk zat leuke berichten ertussen gehad. Waarom dan op Lexa blijven en niet een andere site proberen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.
Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
Zal je liederlijke beschrijvingen gaan missen HaerdenC! Super voor jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Leuk!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
Allee hup dan ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |