abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132518685
quote:
En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje :P *O*
  donderdag 24 oktober 2013 @ 18:26:07 #152
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132520530
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje :P *O*
dankje :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_132521145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor :D
pi_132521451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor :D
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok... :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132524080
quote:
12s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef theKiD het volgende:

[..]

...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok... :D
Dat was dik 10 jaar geleden toen ik die naam aanmaakte :P
pi_132534328
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.

Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:16:34 #157
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_132536083
Het is alweer een poosje geleden dat ik hier wat gepost heb maar was een beetje druk... na een aantal (voor mij) mislukte dates vandaag een leuke gezellige date gehad en zeker voor herhaling vatbaar... we zouden alleen wat gaan drinken, maar aangezien het best fris was op het terras en we nog niet weg wilden gaan. Zijn we even gaan poolen.. super gezellig en beide voelden we wel een klik. Hopelijk blijft die klik en gaan we veeeeeel vaker op date :)
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:18:06 #158
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_132536130
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.

Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk :)
Ik zou niet weten waarom niet?? Als het leuk was stuur je gewoon alsnog een berichtje en zie je vanzelf of er wat uit voort komt?? Niet geschoten is altijd mis!!!
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:25:32 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132536362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.

Maar ik zie niet in waarom iemand hier niet op zou reageren, tenzij de foto's verschrikkelijk zijn, natuurlijk.
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.

Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
pi_132542011
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.
Ik dacht idd ook dat het voor een vrouw niet zo moeilijk moest zijn als je een beetje ok foto's had...
Inmiddels van 1 van de 15-20 een berichtje terug gehad...pff...
pi_132542097
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.

Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.

Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
pi_132542627
Tinder is een beetje als Paiq, alleen dan zie je direct de foto's. Wanneer ze in je contactlijst staan praat je de eerste dag veel, de volgende dag blijft het stil maar wel lekker in je contactlijst staan :P
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:57:08 #163
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132542845
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:26 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

dankje :D
Nice! Gefeliciteerd!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:06:32 #164
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132543020
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
1,5 jaar geleden via E-matching een date. Nu samenwoonplannen.
Nice!!! Wat leuk zeg (ik dacht al, je hoort er niets meer van :P)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:50:05 #165
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_132544121
2 maanden ondertussen :) kinderen steken zich ook niet de ogen uit :) wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:57:37 #166
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132544333
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
2 maanden ondertussen :) kinderen steken zich ook niet de ogen uit :) wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Toch leuk om te horen man ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:38:00 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132547065
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.

Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
Dat laatste wat je schrijft verklaart het voor een groot deel. Als je je berichten kon bekijken had je waarschijnlijk zat leuke berichten ertussen gehad. Waarom dan op Lexa blijven en niet een andere site proberen?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:38:42 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132547081
quote:
Zal je liederlijke beschrijvingen gaan missen HaerdenC! Super voor je :)
pi_132547735
Paar leuke contacten opgedaan via Tinder, Paiq en feestjes. Wordt binnekort concreet afspreken met 4 meiden :)

Nu alleen nog zorgen dat ik hun info niet door elkaar gooi hahaha....
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:28:04 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132548304
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132549409
quote:
Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:13:23 #172
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_132549821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor :)
Allee hup dan ...

Twee weekends geleden haar 2 kinderen en mijn zoontje voorgesteld aan mekaar. Om het wat aangenaam te maken voor iedereen hebben we gekozen voor een binnen speeltuin. Ze hebben eigenlijk goed uitkomende leeftijden (Haar zoontje 1 ste leerjaar, mijn zoontje 2de leerjaar en haar dochter 3de leerjaar). Ze waren direct bevriend en komen heel goed overeen.

Wij spreken gewoon keer of 2 a 3 per week af veelal om wat bankzaken te doen of naar de stad te gaan, resto te doen of als er ergens wat cultureels te doen is dat ons beide kan boeien. Afgelopen week ben ik haar eens zelfgemaakte sushi gaan brengen op een drukke avond. De avonden dat we mekaar niet zien bellen we of sturen we een paar berichtjes. Ieder heeft zijn eigen leven en bezigheden maar we doen ook veel samen en dat is eigenlijk voor beide best ok. Meer als een aanvulling dan een hoop verplichtingen. We nemen beide de tijd om te genieten van het moment en deze fase ... we zijn geen 16 meer :) maar ... alles loopt eigenlijk goed. Best tevreden!
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:48:52 #173
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132558974
Heb me net ingeschreven op FriendScout24.nl ... Jesus wat een domme vragen :')
Denk niet dat dat een succes wordt
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_132572251
Bericht van de vrolijke krullenboldame van RP. Stuurde dat ze zich ''heerlijk op 'r gemak voelt bij me, en dat ze het fijn vond om lekker te lachen en genieten en rust had. En zo bij me in slaap kon vallen.'' Wat - zo benadrukte ze dan wel weer - niet om te slijmen was.

Ja, positief, maar opvallend voor iemand van wie ik vermoed dat ze juist niet meer dan een scharrel zoekt, al gaat dat zeker nog een vervolg krijgen. Leuk is ze wel, maar geen synchroon lopende weekenden is al een zwaarwegende factor. Aangezien we nu telkens daten met een maand ertussen.

Dan was er nog de Tinderdate die zou plaatsvinden. Heb ik op de lange baan geschoven, zelf te druk geweest met van alles en nog wat en zo ondersteboven ben ik er achteraf na wat gesprekken heen en weer ook niet van verder. Wellicht blaas ik dat helemaal af.

De Paiqster. Zou ook deze week zijn, maar heb ik ook verschoven wegens diezelfde drukte. Gaat volgend weekend worden. Maar is er wel eentje waar ik ouderwets zin in heb. Lijkt me een erg leuke meid, enthousiast, goed gevoel voor humor, scherp genoeg en nogal een hardbody gezien de foto's. Het blijkt dus dat ze bokst. En daar behoorlijk goed in is.

Geen idee of ik me al zorgen moet maken verder. Laatste keer dat ik een sportschool van binnen zag is al wat jaren geleden. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132576993
Why do dishes when you can do daiquiris?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')