Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:06 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik heb toch eens een vraagje voor de experts want ik ben nieuw op vlak van datingsites.
Heb mij onlangs aangemeld voor lexa. Mijn profiel met een fatsoenlijke tekst ingevuld en wat leuke foto's erbij.
Nu heb ik inmiddels al een berichtje of 15-20 naar leuke profielen gestuurd en nog altijd geen 1 reactie!
Ik ben zeker geen lelijke vrouw. Mijn berichten zitten niet vol spelfouten en zijn altijd in reactie op iets wat ik in de ander zijn profiel lees. Ik neem enkel contact op met profielen die binnen een straal van 50 km wonen...
Wat doe ik verkeerd?
Sure:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uut Drenthe jaHet is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Sure:
Hey XXX,
Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).
Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.
Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.
Groetjes,
XXX
Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Sure:
Hey XXX,
Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).
Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.
Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.
Groetjes,
XXX
Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.
Ja dat kan het probleem zijn hoor. Je kunt dan ook totaal niet zien van wie dat bericht komt. Ik vraag me af hoe andere Lexa gebruikers hier mee omgaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...
Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
Open Eef, open...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:
Uut Drenthe jaHet is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
In Zwolle zeggen ze dat ook... los.... kan er nog steeds niet echt aan wennen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Open Eef, open...
In de rest van Nederland zetten we ramen en deuren open, niet los
Je hebt sinds zaterdag nog geen contact met hem opgezocht op 1 keer gedaan en daarna nog steeds niets gehoord?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sannne het volgende:
Nog stééds niks gehoord van mijn date van zaterdag.. Grr. Ik weiger weer zelf wat te laten horen.
Die andere, leuke man van Lexa, heb ik nu 2 keer mee gebeld. Zo leuk als ie lijkt op foto's en in chats, zo ehh anders is zijn stem. Wel een leuke stem, maar dat accent.. Zo boers!
Maar om daar nou op af te knappen?
Omg ik ben verknipt. Ik heb echt overal wat op aan te merken
Ik hou ervanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef MissGump het volgende:
voor mensen die raampjes en deuren los doen
Nej!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Open Eef, open...
In de rest van Nederland zetten we ramen en deuren open, niet los
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
1,5 jaar geleden via E-matching een date. Nu samenwoonplannen.
Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Tof man!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Jupquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef?
Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...
Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |