En daarbij zitten onderweg al 3 vrouwen op z'n gezichtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
Zal wel willen, maar zaterdag heb ik al een verjaardag van een goede vriend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zaterdagavond dan maar?
Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.
Ja hallo! En mijn slaapplek dan!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.
Als die geen maar gezellig is.
Ik wil dat ook wel zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef freshy98 het volgende:
Als we firefly3 gaan bekijken hoe hij de gehele Grote Markt en Plein leeghosselt, dan wil ik daar wel bij zijn. Kan wel een goede lach avond gebruiken.
Denk dat dat wel helpt met mijn gebrek aan zelfvertrouwen en ruggengraat.
Dus, voor wanneer plannen we iets?
"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:39 schreef eefje801 het volgende:
Weer zo iemand op Paiq die zelf niks terug vraagt, zal ik feedback geven?
ghehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."
Weg klikken! Weg klikken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Hij heeft inmiddels gevraagd waar ik "weg" kom
Dat moet een noorderling zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Nee, waren 3 dates dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, je date ging niet goed je was er klaar mee?
Waarom dan toch een hele mail sturen? Sorry als ik er naast zit, heb het niet helemaal zitten volgen.
Woar bin ie d'r een van?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Klinkt als een enorme dramaqueen aan de woordkeuzes te zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Nee, waren 3 dates dus.
Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.
Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
Tja verstand zegt nee, gevoel zegt ja gevalletje dus. Ten eerste is het belangrijk hoe ze met dat rugzakje om gaat. Als dat goed blijkt te zijn is er niks aan het handje. Ik vind dit soort situaties altijd vrij lastig qua advies.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Nee, waren 3 dates dus.
Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.
Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
quote:
quote:
quote:
quote:
Uut Drenthe jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurt
Je hebt like gedaan hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:22 schreef SilentChaos het volgende:
Zit ik rustig op Tinder, kom ik die meid tegen waar ik begin van het jaar zo'n moeite mee had (dat het stopte zeg maar)
Bedankt Tinder voor de reminder
Duh, je weet het nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |