abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132494672
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zeg, al te lang geleden weer?
Dat sowieso. Zaterdagavond dan maar?
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_132494676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
En daarbij zitten onderweg al 3 vrouwen op z'n gezicht :')
pi_132494707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:21:29 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132494845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Dat sowieso. Zaterdagavond dan maar?
Zal wel willen, maar zaterdag heb ik al een verjaardag van een goede vriend.
Effe met de rest een datum prikken via DM PM? Weet niet of S_C zin heeft?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.
Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.
Als die geen maar gezellig is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:24:43 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132495044
Als ik kan, ben ik er zeker bij ;) :D datum prikken lijkt me een prima plan :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132495200
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.
Als die geen maar gezellig is.
Ja hallo! En mijn slaapplek dan! :(
pi_132495261
Zal wat rond DM'en.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:39:35 #108
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132495945
Weer zo iemand op Paiq die zelf niks terug vraagt, zal ik feedback geven? :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 22:41:13 #109
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132496041
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef freshy98 het volgende:
Als we firefly3 gaan bekijken hoe hij de gehele Grote Markt en Plein leeghosselt, dan wil ik daar wel bij zijn. Kan wel een goede lach avond gebruiken.
Denk dat dat wel helpt met mijn gebrek aan zelfvertrouwen en ruggengraat.

Dus, voor wanneer plannen we iets?
Ik wil dat ook wel zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 22:42:17 #110
Brabo Bastard
pi_132496105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:39 schreef eefje801 het volgende:
Weer zo iemand op Paiq die zelf niks terug vraagt, zal ik feedback geven? :P
"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:46:59 #111
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132496403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."
ghehe :)

Hij heeft inmiddels gevraagd waar ik "weg" kom :P
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:01:29 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132497264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Weg klikken! Weg klikken!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_132497453
quote:

[..]

Dat moet een noorderling zijn :')
pi_132497876
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid, je date ging niet goed je was er klaar mee?
Waarom dan toch een hele mail sturen? Sorry als ik er naast zit, heb het niet helemaal zitten volgen.
Nee, waren 3 dates dus.

Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.

Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
pi_132497917
quote:

[..]

Woar bin ie d'r een van? :P
A mind with a heart of it's own
pi_132497946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Of een oosterling.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:16:18 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132498056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Nee, waren 3 dates dus.

Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.

Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
Klinkt als een enorme dramaqueen aan de woordkeuzes te zien.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:26:28 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132498572
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Nee, waren 3 dates dus.

Tja verstand zegt nee, gevoel zegt ja gevalletje dus. Ten eerste is het belangrijk hoe ze met dat rugzakje om gaat. Als dat goed blijkt te zijn is er niks aan het handje. Ik vind dit soort situaties altijd vrij lastig qua advies.

Ik heb zelf in een soort gelijke situatie gezeten. Zelf heb ik toen met moeite en echt pijn in m'n hart bewust gebroken. Dat was het verstandigste. Maar er gaat geen week voorbij zonder aan haar een keertje gedacht te hebben. Maar kan er wel mee leven zo. Enig advies dat ik je kan geven is luister naar je verstand.
pi_132499214
Nog stééds niks gehoord van mijn date van zaterdag.. Grr. Ik weiger weer zelf wat te laten horen.

Die andere, leuke man van Lexa, heb ik nu 2 keer mee gebeld. Zo leuk als ie lijkt op foto's en in chats, zo ehh anders is zijn stem. Wel een leuke stem, maar dat accent.. Zo boers!
Maar om daar nou op af te knappen?

Omg ik ben verknipt. Ik heb echt overal wat op aan te merken :')
pi_132500896
quote:

[..]

Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurt ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  donderdag 24 oktober 2013 @ 01:38:51 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132502263
quote:
12s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Weg klikken! Weg klikken!
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Woar bin ie d'r een van? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Of een oosterling.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurt ;)
Uut Drenthe ja ;) Het is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:22:50 #122
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132503622
Zit ik rustig op Tinder, kom ik die meid tegen waar ik begin van het jaar zo'n moeite mee had (dat het stopte zeg maar)

Bedankt Tinder voor de reminder :')
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:27:50 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132503654
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:22 schreef SilentChaos het volgende:
Zit ik rustig op Tinder, kom ik die meid tegen waar ik begin van het jaar zo'n moeite mee had (dat het stopte zeg maar)

Bedankt Tinder voor de reminder :')
Je hebt like gedaan he :P
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:29:11 #124
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132503663
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt like gedaan he :P
Duh, je weet het nooit :D
Als zij hetzelfde denkt (weet haast wel zeker van niet) kan dat een heerlijke awkward situatie opleveren, daar ga ik voor hahaha.
Maar goed, zij zal nooit op like drukken ;)
pi_132503948
Stuur maar een pm als je wilt, dan gaan we een keer op een vrijdag.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132504472
Ik heb toch eens een vraagje voor de experts want ik ben nieuw op vlak van datingsites.

Heb mij onlangs aangemeld voor lexa. Mijn profiel met een fatsoenlijke tekst ingevuld en wat leuke foto's erbij.

Nu heb ik inmiddels al een berichtje of 15-20 naar leuke profielen gestuurd en nog altijd geen 1 reactie!

Ik ben zeker geen lelijke vrouw. Mijn berichten zitten niet vol spelfouten en zijn altijd in reactie op iets wat ik in de ander zijn profiel lees. Ik neem enkel contact op met profielen die binnen een straal van 50 km wonen...

Wat doe ik verkeerd?
pi_132504514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:06 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik heb toch eens een vraagje voor de experts want ik ben nieuw op vlak van datingsites.

Heb mij onlangs aangemeld voor lexa. Mijn profiel met een fatsoenlijke tekst ingevuld en wat leuke foto's erbij.

Nu heb ik inmiddels al een berichtje of 15-20 naar leuke profielen gestuurd en nog altijd geen 1 reactie!

Ik ben zeker geen lelijke vrouw. Mijn berichten zitten niet vol spelfouten en zijn altijd in reactie op iets wat ik in de ander zijn profiel lees. Ik neem enkel contact op met profielen die binnen een straal van 50 km wonen...

Wat doe ik verkeerd?
Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.
pi_132504583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.
Sure:

Hey XXX,

Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).

Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.

Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.

Groetjes,

XXX

Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
pi_132504630
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Uut Drenthe ja ;) Het is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
:P
pi_132504999
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Sure:

Hey XXX,

Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).

Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.

Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.

Groetjes,

XXX

Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.

Maar ik zie niet in waarom iemand hier niet op zou reageren, tenzij de foto's verschrikkelijk zijn, natuurlijk.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:43:41 #131
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132505144
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Sure:

Hey XXX,

Groetjes,

XXX

Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.
Grijp ze!
pi_132505596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...

Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:11:40 #133
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132505707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...

Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
Ja dat kan het probleem zijn hoor. Je kunt dan ook totaal niet zien van wie dat bericht komt. Ik vraag me af hoe andere Lexa gebruikers hier mee omgaan?

Dan is relatieplanet toch beter hoor. Daar kan je als niet member het bericht lezen, zien of de ander full member is zodat je een mail adres achter kunt laten. En je kan zien of je bericht gelezen is.

En er zit zo ongeveer dezelfde soort mensen geloof ik.
Grijp ze!
pi_132505835
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:

Open Eef, open...

In de rest van Nederland zetten we ramen en deuren open, niet los :P
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132507045
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Open Eef, open...

In Zwolle zeggen ze dat ook... los.... kan er nog steeds niet echt aan wennen.
pi_132507344
O+ voor mensen die raampjes en deuren los doen
Why do dishes when you can do daiquiris?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:59:30 #137
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132508473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sannne het volgende:
Nog stééds niks gehoord van mijn date van zaterdag.. Grr. Ik weiger weer zelf wat te laten horen.

Die andere, leuke man van Lexa, heb ik nu 2 keer mee gebeld. Zo leuk als ie lijkt op foto's en in chats, zo ehh anders is zijn stem. Wel een leuke stem, maar dat accent.. Zo boers!
Maar om daar nou op af te knappen?

Omg ik ben verknipt. Ik heb echt overal wat op aan te merken :')
Je hebt sinds zaterdag nog geen contact met hem opgezocht op 1 keer gedaan en daarna nog steeds niets gehoord?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:53:17 #138
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132509914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

:P
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:58:55 #139
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132510069
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef MissGump het volgende:
O+ voor mensen die raampjes en deuren los doen
Ik hou ervan
pi_132510914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Open Eef, open...

Nej!
Alles wat niet op slot zit is "los"
pi_132514401
1,5 jaar geleden via E-matching een date. Nu samenwoonplannen.
pi_132514527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Gefeliciteerd!!
  donderdag 24 oktober 2013 @ 15:22:21 #143
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132514700
quote:
Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef? *O*
pi_132514844
Nou Tinder gaat 'm ook niet worden...

Dan maar in m'n eentje vermaken :s)
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 oktober 2013 @ 15:29:08 #145
Brabo Bastard
pi_132514930
quote:
Tof man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132515108
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef? *O*
Jup :)
pi_132517673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.
pi_132517683
dubbel
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:10:10 #149
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132518215
quote:
JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132518540
quote:
Gefeliciteerd! w/...of wat je dan ook zegt in zo een situatie. Leuk voor jullie iig :)
pi_132518685
quote:
En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje :P *O*
  donderdag 24 oktober 2013 @ 18:26:07 #152
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132520530
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje :P *O*
dankje :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_132521145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor :D
pi_132521451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor :D
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok... :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132524080
quote:
12s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef theKiD het volgende:

[..]

...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok... :D
Dat was dik 10 jaar geleden toen ik die naam aanmaakte :P
pi_132534328
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.

Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:16:34 #157
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_132536083
Het is alweer een poosje geleden dat ik hier wat gepost heb maar was een beetje druk... na een aantal (voor mij) mislukte dates vandaag een leuke gezellige date gehad en zeker voor herhaling vatbaar... we zouden alleen wat gaan drinken, maar aangezien het best fris was op het terras en we nog niet weg wilden gaan. Zijn we even gaan poolen.. super gezellig en beide voelden we wel een klik. Hopelijk blijft die klik en gaan we veeeeeel vaker op date :)
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:18:06 #158
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_132536130
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.

Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk :)
Ik zou niet weten waarom niet?? Als het leuk was stuur je gewoon alsnog een berichtje en zie je vanzelf of er wat uit voort komt?? Niet geschoten is altijd mis!!!
life goes on.. be proud of yourself!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:25:32 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132536362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.

Maar ik zie niet in waarom iemand hier niet op zou reageren, tenzij de foto's verschrikkelijk zijn, natuurlijk.
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.

Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
pi_132542011
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.
Ik dacht idd ook dat het voor een vrouw niet zo moeilijk moest zijn als je een beetje ok foto's had...
Inmiddels van 1 van de 15-20 een berichtje terug gehad...pff...
pi_132542097
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.

Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.

Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
pi_132542627
Tinder is een beetje als Paiq, alleen dan zie je direct de foto's. Wanneer ze in je contactlijst staan praat je de eerste dag veel, de volgende dag blijft het stil maar wel lekker in je contactlijst staan :P
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:57:08 #163
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132542845
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:26 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

dankje :D
Nice! Gefeliciteerd!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:06:32 #164
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132543020
quote:
Nice!!! Wat leuk zeg (ik dacht al, je hoort er niets meer van :P)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:50:05 #165
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_132544121
2 maanden ondertussen :) kinderen steken zich ook niet de ogen uit :) wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:57:37 #166
Brabo Bastard
pi_132544333
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
2 maanden ondertussen :) kinderen steken zich ook niet de ogen uit :) wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Toch leuk om te horen man ^O^
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:38:00 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132547065
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Kloon1984 het volgende:

[..]

Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.

Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
Dat laatste wat je schrijft verklaart het voor een groot deel. Als je je berichten kon bekijken had je waarschijnlijk zat leuke berichten ertussen gehad. Waarom dan op Lexa blijven en niet een andere site proberen?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:38:42 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132547081
quote:
Zal je liederlijke beschrijvingen gaan missen HaerdenC! Super voor je :)
pi_132547735
Paar leuke contacten opgedaan via Tinder, Paiq en feestjes. Wordt binnekort concreet afspreken met 4 meiden :)

Nu alleen nog zorgen dat ik hun info niet door elkaar gooi hahaha....
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:28:04 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132548304
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt :P
pi_132549409
quote:
Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:13:23 #172
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_132549821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor :)
Allee hup dan ...

Twee weekends geleden haar 2 kinderen en mijn zoontje voorgesteld aan mekaar. Om het wat aangenaam te maken voor iedereen hebben we gekozen voor een binnen speeltuin. Ze hebben eigenlijk goed uitkomende leeftijden (Haar zoontje 1 ste leerjaar, mijn zoontje 2de leerjaar en haar dochter 3de leerjaar). Ze waren direct bevriend en komen heel goed overeen.

Wij spreken gewoon keer of 2 a 3 per week af veelal om wat bankzaken te doen of naar de stad te gaan, resto te doen of als er ergens wat cultureels te doen is dat ons beide kan boeien. Afgelopen week ben ik haar eens zelfgemaakte sushi gaan brengen op een drukke avond. De avonden dat we mekaar niet zien bellen we of sturen we een paar berichtjes. Ieder heeft zijn eigen leven en bezigheden maar we doen ook veel samen en dat is eigenlijk voor beide best ok. Meer als een aanvulling dan een hoop verplichtingen. We nemen beide de tijd om te genieten van het moment en deze fase ... we zijn geen 16 meer :) maar ... alles loopt eigenlijk goed. Best tevreden!
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:48:52 #173
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132558974
Heb me net ingeschreven op FriendScout24.nl ... Jesus wat een domme vragen :')
Denk niet dat dat een succes wordt
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_132572251
Bericht van de vrolijke krullenboldame van RP. Stuurde dat ze zich ''heerlijk op 'r gemak voelt bij me, en dat ze het fijn vond om lekker te lachen en genieten en rust had. En zo bij me in slaap kon vallen.'' Wat - zo benadrukte ze dan wel weer - niet om te slijmen was.

Ja, positief, maar opvallend voor iemand van wie ik vermoed dat ze juist niet meer dan een scharrel zoekt, al gaat dat zeker nog een vervolg krijgen. Leuk is ze wel, maar geen synchroon lopende weekenden is al een zwaarwegende factor. Aangezien we nu telkens daten met een maand ertussen.

Dan was er nog de Tinderdate die zou plaatsvinden. Heb ik op de lange baan geschoven, zelf te druk geweest met van alles en nog wat en zo ondersteboven ben ik er achteraf na wat gesprekken heen en weer ook niet van verder. Wellicht blaas ik dat helemaal af.

De Paiqster. Zou ook deze week zijn, maar heb ik ook verschoven wegens diezelfde drukte. Gaat volgend weekend worden. Maar is er wel eentje waar ik ouderwets zin in heb. Lijkt me een erg leuke meid, enthousiast, goed gevoel voor humor, scherp genoeg en nogal een hardbody gezien de foto's. Het blijkt dus dat ze bokst. En daar behoorlijk goed in is.

Geen idee of ik me al zorgen moet maken verder. Laatste keer dat ik een sportschool van binnen zag is al wat jaren geleden. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132576993
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132577309
quote:
Klinkt wel leuk.
pi_132580713
Kent iemand wat leuke plekjes om iets te drinken in nijmegen?
Ik heb zelf totaal geen flauw benul wat een beetje leuk/gezellig is op een zaTerdagavond daar.
pi_132581713
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt :P
Hangt er vanaf waar :')
pi_132583085
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:

Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder? :)
pi_132588663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder? :)
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Ik heb er best veel, maar bijna niemand stuurt wat terug hoor. Of ze zijn heel traag. Zie het dus vooral niet als een chat app, en eigenlijk ook niet als date app, want veel mensen vinden het keuren van foto's leuk, maar hebben al een relatie. Maar het is zeker een leuke app om te zien wie er eigenlijk in je buurt woont! :) Wist niet dat er zoveel leuke dames wonen hier ;)

Zelf datingprofiel maar eens geupdatet op de sites. Veel kortere tekst, nieuwe foto's. Ben benieuwd! Buiten donkerder... dus wil gewoon weer eens iemand hebben om tegen aan te liggen op de bank! :)
pi_132591722
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match :D
pi_132592182
Hier heb ik er nu een die lekker dichtbij woont en waar je gewoon normaal een gesprek mee kunt voeren! Al een uur aan het chatten!
pi_132592347
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er iemand bij op het hartje drukte waarbij ik ook op het hartje had gedrukt? Dat duurde niet zo lang. Afhankelijk van of ik zelf een beetje actief ben is er elke dag wel iemand waarmee een match is.

De date die ik had via Tinder heb ik wel wat anders ervaren dat dates via Paiq eigenlijk. Stuk minder serieus allemaal.

quote:
Die had ik vandaag ook gezien ja. Lijkt me wel lachen, misschien dat ik wel meedoe.

[ Bericht 4% gewijzigd door RVDBRDM op 26-10-2013 20:42:43 ]
pi_132592582
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar :')
Iedere man kent dit _O_
pi_132594530
Lekker dan!
Zit ik gezellig te chatten op Tinder, echt heel leuk.
Ik denk: zal eens googelen. Naam, plaats en opleding. Altijd bingo!
Zie ik op d'r facebook staan dat ze een relatie heeft met een jongen en echt allemaal lovefoto's op facebook.
Wat doet ze dan op tinder? Heb het zelf nog maar niet gevraagd, maar toch. Chat nu met een heel ander gevoel. Hopen op een leuk afspreekmaatje dan...
pi_132595713
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match :D
1000 ?!!??

dude, een beetje selectie mag best hoor.
pi_132597062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

1000 ?!!??

dude, een beetje selectie mag best hoor.
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
pi_132599398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
pi_132600569
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.

Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
pi_132601496
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.

Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.

O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
pi_132601557
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.

O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.

In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun :)
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:18:26 #192
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132601588
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.

In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun :)
luister niet naar hem. Pak wat je pakken kunt. X
pi_132605466
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:01:41 #194
107525 Caithlinn
Still me....
pi_132605505
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Cougaralert!!!! ~O>
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_132605617
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Cougaralert!!!! ~O>
Geef mij advies dan. ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:31:49 #196
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_132605980
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Cougaralert!!!! ~O>
:7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 27 oktober 2013 @ 08:53:34 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132608030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar :')
:D _O-
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:24:47 #198
107525 Caithlinn
Still me....
pi_132609315
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Geef mij advies dan. ;(
Tja, als jij zin hebt in een ouwe fiets... Doe wat je niet laten kan ;) Zij heeft blijkbaar wel zin in een jong hapje! (Anders is ze wel heel naief om je thuis uit te nodigen)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:45:17 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132613119
Wat voor advies heb je nodig dan? Ga erheen, of ga er niet heen. Moet je zelf weten toch?
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 13:01:31 #200
Brabo Bastard
pi_132613628
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Moet ik dit doen Fok?
Ik zeg: doen.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')