En daarbij zitten onderweg al 3 vrouwen op z'n gezichtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn kennende komt hij toch niet. De druk van het moeten vind hij niet leuk en hij weigert met mensen op stap te gaan die niet exact het zelfde doen als dat hij dat doet.
Zal wel willen, maar zaterdag heb ik al een verjaardag van een goede vriend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zaterdagavond dan maar?
Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ie dan moet presteren ipv gewoon doen.
Ja hallo! En mijn slaapplek dan!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee, van mij hoeft hij helemaal niks te doen. Het zal mij een rot zorg zijn wat iemand doet.
Als die geen maar gezellig is.
Ik wil dat ook wel zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef freshy98 het volgende:
Als we firefly3 gaan bekijken hoe hij de gehele Grote Markt en Plein leeghosselt, dan wil ik daar wel bij zijn. Kan wel een goede lach avond gebruiken.
Denk dat dat wel helpt met mijn gebrek aan zelfvertrouwen en ruggengraat.
Dus, voor wanneer plannen we iets?
"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:39 schreef eefje801 het volgende:
Weer zo iemand op Paiq die zelf niks terug vraagt, zal ik feedback geven?
ghehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik voelde een prikkel toen ik zag dat je mijn match was, maar je stilzwijgen spreekt ironisch boekdelen."
Weg klikken! Weg klikken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Hij heeft inmiddels gevraagd waar ik "weg" kom
Dat moet een noorderling zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Nee, waren 3 dates dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, je date ging niet goed je was er klaar mee?
Waarom dan toch een hele mail sturen? Sorry als ik er naast zit, heb het niet helemaal zitten volgen.
Woar bin ie d'r een van?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
Klinkt als een enorme dramaqueen aan de woordkeuzes te zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Nee, waren 3 dates dus.
Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.
Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
Tja verstand zegt nee, gevoel zegt ja gevalletje dus. Ten eerste is het belangrijk hoe ze met dat rugzakje om gaat. Als dat goed blijkt te zijn is er niks aan het handje. Ik vind dit soort situaties altijd vrij lastig qua advies.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Nee, waren 3 dates dus.
Op basis van de chats/foto's voor de dates gaf ik haar een 8. Eerste date was een 4 (akward omstandigheden), tweede date een 6,5 en derde date een 7, maar laatste date wel dingen te horen gekregen (rugzakje) waardoor het cijfer met oog op eventueel een relatie nog weer kan gaan kelderen.
Alleen 'zachte heelmeester maken stinkende wonden', helaas (bewust onbewust) toch nog een klein kiertje open gelaten in de lange mail. Toevallig was ze uiteindelijk toch nog even op Skype. Krijg je dingen te lezen als "Ik dacht juist dat er wel een klik was en het vertrouwd voelde" " Zou het jammer vinden als ik je nooit meer zou kunne zien" "Wil je echt dat we nu voor voorgoed afscheid van elkaar nemen en elkaar nooit meer zien?". Pfff, en dan is het toch weer lastig de rug recht te houden. Verstand zegt: dit gaat hem uiteindelijk niet worden (beter vroegtijdig afkappen), maar gevoel zegt: ach ja, vierde date, gezellig kan ik op zich ook geen buil aan vallen.
Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ghehe
quote:
quote:
quote:
quote:
Uut Drenthe jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ha, dan woont hij in elk geval redelijk in de buurt
Je hebt like gedaan hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:22 schreef SilentChaos het volgende:
Zit ik rustig op Tinder, kom ik die meid tegen waar ik begin van het jaar zo'n moeite mee had (dat het stopte zeg maar)
Bedankt Tinder voor de reminder
Duh, je weet het nooitquote:
Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:06 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik heb toch eens een vraagje voor de experts want ik ben nieuw op vlak van datingsites.
Heb mij onlangs aangemeld voor lexa. Mijn profiel met een fatsoenlijke tekst ingevuld en wat leuke foto's erbij.
Nu heb ik inmiddels al een berichtje of 15-20 naar leuke profielen gestuurd en nog altijd geen 1 reactie!
Ik ben zeker geen lelijke vrouw. Mijn berichten zitten niet vol spelfouten en zijn altijd in reactie op iets wat ik in de ander zijn profiel lees. Ik neem enkel contact op met profielen die binnen een straal van 50 km wonen...
Wat doe ik verkeerd?
Sure:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan je eens een voorbeeldberichtje plaatsen? Zonder persoonlijke info? Want zonder dat we weten wat je stuurt kunnen we natuurlijk geen advies geven.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uut Drenthe jaHet is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Sure:
Hey XXX,
Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).
Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.
Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.
Groetjes,
XXX
Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Sure:
Hey XXX,
Ik ben nieuw hier en ben 'het' allemaal nog een beetje aan het leren maar jouw profieltekst sprak me wel direct aan. Daarom heb ik zojuist ook mijn bikinifoto's verwijderd;).
Het profiel dat je schetst lijkt een goede beschrijving van mijzelf. Dat wereldvreemd zijn ben ik inmiddels allerminst, ook al ben ik wel opgegroeid in XXXe. Ambitieus ben ik, naast op professioneel vlak, tevens op persoonlijk vlak. Ben wel iemand die het belangrijk vindt om zichzelf te blijven ontwikkelen.
Voordat ik hele boekwerken ga typen zou ik graag weten of mijn profiel je ook aanspreekt en het je leuk lijkt verder contact te hebben.
Groetjes,
XXX
Dat stuk over bikinifoto's is in reactie op de man zijn profieltekst waarin hij schrijft geen interesse te hebben in het type vrouw dat bikinifoto's op haar profiel plaatst.
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Lijkt op zich wel goed. Als iemand niet reageert zal de foto's niet aanspreken vermoed ik. En let je ook op of iemand online is geweest? En weet niet of je kan zien of de ander ook member is? Want je kunt anders geen berichten lezen daar geloof ik.
Ja dat kan het probleem zijn hoor. Je kunt dan ook totaal niet zien van wie dat bericht komt. Ik vraag me af hoe andere Lexa gebruikers hier mee omgaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...
Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
Open Eef, open...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef eefje801 het volgende:
Uut Drenthe jaHet is een unicum! En helaas verder toch wel saai, ik moest echt even een raampje los doen om niet in slaap te vallen.
In Zwolle zeggen ze dat ook... los.... kan er nog steeds niet echt aan wennen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Open Eef, open...
In de rest van Nederland zetten we ramen en deuren open, niet los
Je hebt sinds zaterdag nog geen contact met hem opgezocht op 1 keer gedaan en daarna nog steeds niets gehoord?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef Sannne het volgende:
Nog stééds niks gehoord van mijn date van zaterdag.. Grr. Ik weiger weer zelf wat te laten horen.
Die andere, leuke man van Lexa, heb ik nu 2 keer mee gebeld. Zo leuk als ie lijkt op foto's en in chats, zo ehh anders is zijn stem. Wel een leuke stem, maar dat accent.. Zo boers!
Maar om daar nou op af te knappen?
Omg ik ben verknipt. Ik heb echt overal wat op aan te merken
Ik hou ervanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef MissGump het volgende:
voor mensen die raampjes en deuren los doen
Nej!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Open Eef, open...
In de rest van Nederland zetten we ramen en deuren open, niet los
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
1,5 jaar geleden via E-matching een date. Nu samenwoonplannen.
Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Tof man!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Jupquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat tof zeg! Is dat nog die date waar je over schreef?
Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:05 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Ik durf toch echt wel te zeggen dat mijn foto's niet lelijk zijn. Verder reageer ik ook zeker niet op fotomodel mannen...
Kan alleen niet zien of iemand een member is op lexa. Of ik moet iets gemist hebben....
JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefjequote:
dankjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En deze man verdient ook een felicitatie met de aankoop van hun nieuwe huis...met zijn datingsite liefje![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
JIJ??? Er was toch iets met jou? Iets met slappe tampeloeris in je strakke schaatsbroek??Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Volgens mij was er niets bijzonders met mij hoor
Dat was dik 10 jaar geleden toen ik die naam aanmaaktequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
...Zegt ie met een geregistreerde nick op fok...
Ik zou niet weten waarom niet?? Als het leuk was stuur je gewoon alsnog een berichtje en zie je vanzelf of er wat uit voort komt?? Niet geschoten is altijd mis!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.
Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op zich niet heel veel mis mee, behalve dat het middelste stuk wel een beetje overkomt als reageren op een vacature. Volgens mij zou je dat ook gewoon weg kunnen laten.
Maar ik zie niet in waarom iemand hier niet op zou reageren, tenzij de foto's verschrikkelijk zijn, natuurlijk.
Ik dacht idd ook dat het voor een vrouw niet zo moeilijk moest zijn als je een beetje ok foto's had...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Apart. Zeker als vrouw zijnde. Die hoeven namelijk bijna nooit zelf iets te sturen omdat ze overladen worden met berichten. Jouw voorbeeldbericht is op zich ook niet zo heel veel mis mee. Ik vind hem voor een eerste bericht wel een tikkeltje lang, maar als je er leuk uit ziet op de foto´s zou ik zeker wat teruggestuurd hebben.
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel mee eens. Kan onmogelijk dat je 15-20 profielen perfect bij jezelf vindt passen dus geef wat ruimte aan de ander om ook iets te vragen en nieuwsgierig te worden. Niet teveel beschrijven, ietsje korter houden en verder is het een prima berichtje hoor. Qua foto's is het zo verschillend wat mensen leuk vinden zolang je maar zorgt dat het een recente foto is en dat je duidelijk te zien bent. Liefst geen selfie.
Het kan ook aan Lexa liggen, behalve silentchaos kan ik me geen succesverhalen van die site herinneren hier.
Nice! Gefeliciteerd!quote:
Nice!!! Wat leuk zeg (ik dacht al, je hoort er niets meer vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Toch leuk om te horen manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
2 maanden ondertussenkinderen steken zich ook niet de ogen uit
wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Dat laatste wat je schrijft verklaart het voor een groot deel. Als je je berichten kon bekijken had je waarschijnlijk zat leuke berichten ertussen gehad. Waarom dan op Lexa blijven en niet een andere site proberen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:27 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Die 15-20 vind ik ook niet direct perfect bij me passen maar spreken me voldoende aan om een berichtje te sturen. Maar bedankt voor de tip om het wat korter te houden. Mijn foto's zijn geen selfies en duidelijk genoeg - heb geen bikinifoto's of zuipfoto's ofzo erop.
Ik ben Lexa idd aan het evalueren. Het is wel vervelend dat je niet kunt zien wie er full member zijn en wie niet. Als je geen full member bent kan de ander enkel zien dat je iets gestuurd hebt maar verder totaal niet wat...en dus ook niet reageren.
Zal je liederlijke beschrijvingen gaan missen HaerdenC! Super voor jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
wat toch wel een meevaller is ... binnenkort maar eens aan de familie voorstel periode beginnen ... niet meer echt leesvoer voor dit topic want dan kan je het niet meer echt daten noemen he.
Leuk!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
Allee hup dan ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Leuk!!
Ook leuk als je af en toe nog wat post hoor
Klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
Kenden jullie deze variant al?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.
Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste matchquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Je bedoelt dat er iemand bij op het hartje drukte waarbij ik ook op het hartje had gedrukt? Dat duurde niet zo lang. Afhankelijk van of ik zelf een beetje actief ben is er elke dag wel iemand waarmee een match is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?
Die had ik vandaag ook gezien ja. Lijkt me wel lachen, misschien dat ik wel meedoe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
Kenden jullie deze variant al?
Iedere man kent ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar
1000 ?!!??quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
1000 ?!!??
dude, een beetje selectie mag best hoor.
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.
Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.
Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.
O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
luister niet naar hem. Pak wat je pakken kunt. Xquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.
In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun
Cougaralert!!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Geef mij advies dan.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar
Tja, als jij zin hebt in een ouwe fiets... Doe wat je niet laten kanquote:
Ik zeg: doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |