abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132591722
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match :D
pi_132592182
Hier heb ik er nu een die lekker dichtbij woont en waar je gewoon normaal een gesprek mee kunt voeren! Al een uur aan het chatten!
pi_132592347
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder? :)
Je bedoelt dat er iemand bij op het hartje drukte waarbij ik ook op het hartje had gedrukt? Dat duurde niet zo lang. Afhankelijk van of ik zelf een beetje actief ben is er elke dag wel iemand waarmee een match is.

De date die ik had via Tinder heb ik wel wat anders ervaren dat dates via Paiq eigenlijk. Stuk minder serieus allemaal.

quote:
Die had ik vandaag ook gezien ja. Lijkt me wel lachen, misschien dat ik wel meedoe.

[ Bericht 4% gewijzigd door RVDBRDM op 26-10-2013 20:42:43 ]
pi_132592582
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar :')
Iedere man kent dit _O_
pi_132594530
Lekker dan!
Zit ik gezellig te chatten op Tinder, echt heel leuk.
Ik denk: zal eens googelen. Naam, plaats en opleding. Altijd bingo!
Zie ik op d'r facebook staan dat ze een relatie heeft met een jongen en echt allemaal lovefoto's op facebook.
Wat doet ze dan op tinder? Heb het zelf nog maar niet gevraagd, maar toch. Chat nu met een heel ander gevoel. Hopen op een leuk afspreekmaatje dan...
pi_132595713
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match :D
1000 ?!!??

dude, een beetje selectie mag best hoor.
pi_132597062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

1000 ?!!??

dude, een beetje selectie mag best hoor.
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
pi_132599398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132600569
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.

Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
pi_132601496
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.

Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.

O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132601557
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.

O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.

In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun :)
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:18:26 #192
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132601588
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.

In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun :)
luister niet naar hem. Pak wat je pakken kunt. X
pi_132605466
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:01:41 #194
107525 Caithlinn
Still me....
pi_132605505
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Cougaralert!!!! ~O>
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_132605617
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Cougaralert!!!! ~O>
Geef mij advies dan. ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:31:49 #196
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_132605980
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Cougaralert!!!! ~O>
:7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 27 oktober 2013 @ 08:53:34 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132608030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar :')
:D _O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:24:47 #198
107525 Caithlinn
Still me....
pi_132609315
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Geef mij advies dan. ;(
Tja, als jij zin hebt in een ouwe fiets... Doe wat je niet laten kan ;) Zij heeft blijkbaar wel zin in een jong hapje! (Anders is ze wel heel naief om je thuis uit te nodigen)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:45:17 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132613119
Wat voor advies heb je nodig dan? Ga erheen, of ga er niet heen. Moet je zelf weten toch?
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 13:01:31 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132613628
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Moet ik dit doen Fok?
Ik zeg: doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 27 oktober 2013 @ 13:01:46 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132613635
Dten, drinken en film. Dat wordt neuken als t aan haar ligt.
pi_132615633
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Inmiddels helaas weer terug naar drie. Kennelijk verwachten ze een originelere opening. Het enige meisje dat wel reageerde deed ontzettend lelijk tegen me, maar volgens mij heb ik dat toch wel goed aan weten te pakken.

Het is niet de vetpot vol leuke en lieve meisjes die mij werd beloofd toen ik het ging proberen.
pi_132615734
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Inmiddels helaas weer terug naar drie. Kennelijk verwachten ze een originelere opening. Het enige meisje dat wel reageerde deed ontzettend lelijk tegen me, maar volgens mij heb ik dat toch wel goed aan weten te pakken.

Het is niet de vetpot vol leuke en lieve meisjes die mij werd beloofd toen ik het ging proberen.
Met zo'n instelling is het ook niet gek dat het niks wordt....
pi_132615953
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:00 schreef Rickario het volgende:

[..]

Met zo'n instelling is het ook niet gek dat het niks wordt....
In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.

In de tweede post is het wel een instelling, hoewel ik niet goed weet wat je met het eerste vetgedrukte bedoelt. Ik heb dat me niet op mijn dak laten zitten en ben gewoon op haar niveau gaan zitten. Uiteindelijk heeft ze me verwijderd, maar niet voordat ik haar duidelijk heb laten merken dat ik dat soort dingen niet over mijn kant laat gaan. Naar mijn mening een van mijn beste acties ooit, maar jullie hebben het gesprek natuurlijk niet gezien.
pi_132616420
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef benzin het volgende:

[..]

In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.

In de tweede post is het wel een instelling, hoewel ik niet goed weet wat je met het eerste vetgedrukte bedoelt. Ik heb dat me niet op mijn dak laten zitten en ben gewoon op haar niveau gaan zitten. Uiteindelijk heeft ze me verwijderd, maar niet voordat ik haar duidelijk heb laten merken dat ik dat soort dingen niet over mijn kant laat gaan. Naar mijn mening een van mijn beste acties ooit, maar jullie hebben het gesprek natuurlijk niet gezien.
Ik vind dat je een beetje moeilijk doet/denkt.
2000 likes geven zegt niet zoveel. Net zoals 6 likes hebben. Jij kan namelijk nooit weten hoeveel vrouwen jou niet liken. Je weet ook niet of die 2000 likes allemaal jou foto al voorbij hebben zien komen (zeer waarschijnlijk niet).
volgens mij ben je er veel te veel mee bezig. En vooral teveel bezig met leuk gevonden worden. Uiteindelijk heb je er maar 1 nodig. Dan is 6 weer best veel.
pi_132619321
Iemand de 'Into My Life' app van Paiq trouwens al eens geprobeerd?

Kreeg ik vanmiddag een spam mailtje over.

Beste xxxx,

Nieuw van de oprichters van Paiq: de Into My Life app.

Met deze app neem je via foto’s een kijkje in het leven van singles bij jou in de buurt. Net als op Paiq wordt de kennismaking spannend gehouden: geen lange lijsten met gezichtjes, maar elkaar geleidelijk leren kennen met foto’s van wat je meemaakt...

Voor Android: http://paiq.nl/Zcq8JMbe
Voor iPhone: http://paiq.nl/ZCi8JMbe

De app is helemaal gratis. Wil je het eens proberen?

Groeten,
Frank
Paiq & Into My Life

pi_132619449
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zeg: doen.
Ja maar wat als nou blijkt dat ze een seriemoordenaar is die mij alleen voor mijn sexy lijf wil? ;(
pi_132619534
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:16 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik vind dat je een beetje moeilijk doet/denkt.
Het zou gewoon leuk zijn als dit iets zou opleveren, dus ik stop er een hoop moeite in, wie weet levert die moeite iets op. Zelfs als het alleen maar een leuk kort gesprekje zou zijn zou dat fantastisch zijn.

quote:
Je weet ook niet of die 2000 likes allemaal jou foto al voorbij hebben zien komen (zeer waarschijnlijk niet).
Dat zou nog kunnen ja, een hele geruststelling dat het daaraan zou kunnen liggen.
pi_132619803
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zou gewoon leuk zijn als dit iets zou opleveren, dus ik stop er een hoop moeite in, wie weet levert die moeite iets op. Zelfs als het alleen maar een leuk kort gesprekje zou zijn zou dat fantastisch zijn.

[..]

Dat zou nog kunnen ja, een hele geruststelling dat het daaraan zou kunnen liggen.
Je bent er veel te geforceerd mee bezig. Dat schrikt enorm af..
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 16:04:26 #210
Brabo Bastard
pi_132620295
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja maar wat als nou blijkt dat ze een seriemoordenaar is die mij alleen voor mijn sexy lijf wil? ;(
Dan is elke potentiële date wel een seriemoordenaar :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132620328
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

als je bij 2000 likes in Tinder maar 3 matches hebt, ben je misschien qua uiterlijk gewoon niet interessant genoeg.
pi_132620373
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan is elke potentiële date wel een seriemoordenaar :D
Goed punt. Ze komt wel aardig over, dus ik ga maar gewoon. Nu ook al een dag afgesproken. :D
pi_132620651
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jullie weten dat, zij niet.
pi_132620753
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Jullie weten dat, zij niet.
Dat merken ze echt wel op den duur.
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 16:29:48 #215
Brabo Bastard
pi_132621527
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Goed punt. Ze komt wel aardig over, dus ik ga maar gewoon. Nu ook al een dag afgesproken. :D
Heel goed!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132622873
Na met een aantal verschillende dames te hebben gedate, uiteindelijk weer bij een ex uitgekomen. Na een date te hebben gehad komt ze aankomend weekend bij me logeren. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_132622891
Ik had al een tijdje een account op Paiq. Ik stak eigenlijk helemaal geen tijd in de matches en wees alle oneliners af. Voornamelijk omdat ik vind dat ik niet genoeg vertrouwen in mezelf heb. Vanwege die reden was ik eigenlijk van plan om me uit te gaan schrijven. Maar eergisteren kreeg ik een oneliner van een vrouw welke qua uiterlijk echt exact mijn type is, dus die kon ik echt niet weigeren.

Na een gesprek van een paar uur zegt ze dat ze me eigenlijk wel leuk denkt te vinden en vraagt ze of ik zin heb om eens af te spreken. Ik kijk er echt naar uit! Ze is er na die chatsessie zeker niet minder leuk op geworden!

Tja, het is op 22 jarige leeftijd slechts mijn tweede date ooit en de eerste via een datingsite. Hopelijk zal ik ditmaal minder klungelig zijn. Ik ben benieuwd!
pi_132625211
Wauw.

Vandaag zomaar een speeddate op Paiq gedaan. Zonder elkaar te zien vreselijk leuke babbel.

Uiterlijk beviel ook goed. Zij is afgestudeerd psycholoog en ik heb een verleden juist bij de psycholoog.

Heel lang gechat, werd steeds leuker. Donderdag ga ik na een tentamen naar haar toe. Eigen studio waar ze voor me gaat koken...

Iemand suggesties voor een leuk cadeau?
pi_132625321
Bij een eerste date? Niks!
pi_132625383
Niks inderdaad
pi_132625388
Als ze gaat koken? Flesje wijn meenemen.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zondag 27 oktober 2013 @ 18:29:46 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132625652
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef benzin het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132625848
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Clicks_nl het volgende:
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 19:00:22 #224
Brabo Bastard
pi_132626868
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Clicks_nl het volgende:
Dit.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132626935
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Dat. En ik zou kramp in mijn klauwen krijgen van het klikken :{
A mind with a heart of it's own
pi_132629284
Niks of anders wijn.
  zondag 27 oktober 2013 @ 19:49:02 #227
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_132629477
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:44 schreef Pvoesss het volgende:
Niks of anders wijn.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132630126
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!
pi_132630760
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:24:33 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631138
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?

En natuurlijk gaat het met gesprekken anders, maar daar kom je later toch pas achter?
pi_132631181
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?

En natuurlijk gaat het met gesprekken anders, maar daar kom je later toch pas achter?
Niet meer, want niemand moet me sniksniksnik :'(

Op zich wel een hoop knappe dames ja. Maar veel van het feestbeest type.
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:28:31 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631329
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet meer, want niemand moet me sniksniksnik :'(

Op zich wel een hoop knappe dames ja. Maar veel van het feestbeest type.
Al weer? ;( Ik ken je gevoel broeder. ;(

Ah, dat is jammer. Dan is het al niks voor mij.
pi_132631343
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagen O+
pi_132631422
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al weer? ;( Ik ken je gevoel broeder. ;(

Ah, dat is jammer. Dan is het al niks voor mij.
Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale dames :') En die gesprekken waren heel kort :')
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:33:09 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631597
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagen O+
Ben je inmiddels breder georiënteerd?

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale dames :') En die gesprekken waren heel kort :')
Geen gelijke interesses?
pi_132631671
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ben je inmiddels breder georiënteerd?

[..]

Geen gelijke interesses?
Nee gewoon een plotselinge stilte :') Ik had niks bijzonders gezegd ofzo.
pi_132633873
Hier loopt Tinder nu wel goed. Twee actieve gesprekken, echt leuk. Eigenlijk drie, maar daar kwam ik dus gisteren via facebook achter dat ze een vriend heeft maar daar heeft ze nog steeds niks over verteld terwijl het echt wel dikke liefdefoto's en updates zijn op d'r profiel... dus weet niet wat ik daarmee aanmoet. Ik zit op Tinder voor een eventuele relatie, zij blijkbaar niet.

Enige nadeel van dit soort apps en alle datingsites: steeds weer opnieuw voorstellen. Wat doe je? School, werk? Waar woon je? Hobby's etc. Op zich geen probleem natuurlijk, ik ken haar niet en zij mij niet. Maar als het elke keer na 2 dagen stil is voelt het toch weer als een riedeltje afspelen (hoe divers ik het ook breng hoor) en verloren tijd.

Maar aan de andere kant: vorige keer bij een real life date wisten we gewoon niet waar het over moesten hebben... hadden eigenlijk alles al via chatten besproken :P Dat werd dus ook geen tweede ontmoeting, hoe leuk ze ook was. Stiltes zijn nooit leuk, en in real life al helemaal niet. :')
pi_132633913
Kent iemand een goede site waar ik normaal een date kan vinden zonder iets te payen.
Beautiful Mind
pi_132634430
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef IntelligentRego het volgende:
Kent iemand een goede site waar ik normaal een date kan vinden zonder iets te payen.
Knuz, Paiq, SinglesPlace

Voordeel van Tinder: veel sneller contact.
Op sites als Knuz kan je een leuk bericht sturen aan vijf meiden, maar als je vervolgens helemaal noppes terugkrijgt en ze wel alle vijf je profiel hebben bezocht is nooit leuk natuurlijk. Tinder reageer je gewoon en als het haar toch tegenvalt ofzo is ze ineens uit je lijst en kan je haar ook niks meer sturen. Weet je meteen waar je aan toe bent in plaats van ineens geen bericht terug bij Knuz.
pi_132634653
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Knuz, Paiq, SinglesPlace

Voordeel van Tinder: veel sneller contact.
Op sites als Knuz kan je een leuk bericht sturen aan vijf meiden, maar als je vervolgens helemaal noppes terugkrijgt en ze wel alle vijf je profiel hebben bezocht is nooit leuk natuurlijk. Tinder reageer je gewoon en als het haar toch tegenvalt ofzo is ze ineens uit je lijst en kan je haar ook niks meer sturen. Weet je meteen waar je aan toe bent in plaats van ineens geen bericht terug bij Knuz.
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
Beautiful Mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')