abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132577309
quote:
Klinkt wel leuk.
pi_132580713
Kent iemand wat leuke plekjes om iets te drinken in nijmegen?
Ik heb zelf totaal geen flauw benul wat een beetje leuk/gezellig is op een zaTerdagavond daar.
pi_132581713
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt :P
Hangt er vanaf waar :')
pi_132583085
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.

Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk :)
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder? :)
pi_132588663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder? :)
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Ik heb er best veel, maar bijna niemand stuurt wat terug hoor. Of ze zijn heel traag. Zie het dus vooral niet als een chat app, en eigenlijk ook niet als date app, want veel mensen vinden het keuren van foto's leuk, maar hebben al een relatie. Maar het is zeker een leuke app om te zien wie er eigenlijk in je buurt woont! :) Wist niet dat er zoveel leuke dames wonen hier ;)

Zelf datingprofiel maar eens geupdatet op de sites. Veel kortere tekst, nieuwe foto's. Ben benieuwd! Buiten donkerder... dus wil gewoon weer eens iemand hebben om tegen aan te liggen op de bank! :)
pi_132591722
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match :D
pi_132592182
Hier heb ik er nu een die lekker dichtbij woont en waar je gewoon normaal een gesprek mee kunt voeren! Al een uur aan het chatten!
pi_132592347
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er iemand bij op het hartje drukte waarbij ik ook op het hartje had gedrukt? Dat duurde niet zo lang. Afhankelijk van of ik zelf een beetje actief ben is er elke dag wel iemand waarmee een match is.

De date die ik had via Tinder heb ik wel wat anders ervaren dat dates via Paiq eigenlijk. Stuk minder serieus allemaal.

quote:
Die had ik vandaag ook gezien ja. Lijkt me wel lachen, misschien dat ik wel meedoe.

[ Bericht 4% gewijzigd door RVDBRDM op 26-10-2013 20:42:43 ]
pi_132592582
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar :')
Iedere man kent dit _O_
pi_132594530
Lekker dan!
Zit ik gezellig te chatten op Tinder, echt heel leuk.
Ik denk: zal eens googelen. Naam, plaats en opleding. Altijd bingo!
Zie ik op d'r facebook staan dat ze een relatie heeft met een jongen en echt allemaal lovefoto's op facebook.
Wat doet ze dan op tinder? Heb het zelf nog maar niet gevraagd, maar toch. Chat nu met een heel ander gevoel. Hopen op een leuk afspreekmaatje dan...
pi_132595713
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match :D
1000 ?!!??

dude, een beetje selectie mag best hoor.
pi_132597062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

1000 ?!!??

dude, een beetje selectie mag best hoor.
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
pi_132599398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132600569
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.

Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
pi_132601496
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.

Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.

O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132601557
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.

O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.

In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun :)
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:18:26 #192
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132601588
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.

In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun :)
luister niet naar hem. Pak wat je pakken kunt. X
pi_132605466
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:01:41 #194
107525 Caithlinn
Still me....
pi_132605505
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Cougaralert!!!! ~O>
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_132605617
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Cougaralert!!!! ~O>
Geef mij advies dan. ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 27 oktober 2013 @ 02:31:49 #196
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_132605980
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Cougaralert!!!! ~O>
:7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 27 oktober 2013 @ 08:53:34 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132608030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar :')
:D _O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:24:47 #198
107525 Caithlinn
Still me....
pi_132609315
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Geef mij advies dan. ;(
Tja, als jij zin hebt in een ouwe fiets... Doe wat je niet laten kan ;) Zij heeft blijkbaar wel zin in een jong hapje! (Anders is ze wel heel naief om je thuis uit te nodigen)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:45:17 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132613119
Wat voor advies heb je nodig dan? Ga erheen, of ga er niet heen. Moet je zelf weten toch?
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 13:01:31 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132613628
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Moet ik dit doen Fok?
Ik zeg: doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')