Klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
Kenden jullie deze variant al?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Notitieblok meenemen, als ware het een sollicitatiegesprek is....
Wat het ook is, alleen bij een normaal sollicitatiegesprek is de kans een stuk kleiner dat je zonder kleren eindigt
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Zojuist m'n eerste Tinder-date gehad. Ze was een stuk mooier dan op de foto's maar helaas ook een stuk minder leuk in de omgang dan via tekst. Dit krijgt wat mij betreft geen vervolg.
Ik moet ook eens leren om in de date-voorbereidende fase wat meer contacten tegelijkertijd warm te houden. Paiq en een aantal andere leuke matches op Tinder heb ik een beetje laten versloffen, denk niet dat ik de draad daarmee zo maar weer even kan oppakken. In sommige gevallen wel zonde eigenlijk
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste matchquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je bedoelt: ik heb zelf nog geen matches, don't worry!
Je bedoelt dat er iemand bij op het hartje drukte waarbij ik ook op het hartje had gedrukt? Dat duurde niet zo lang. Afhankelijk van of ik zelf een beetje actief ben is er elke dag wel iemand waarmee een match is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voor je de eerste match kreeg op Tinder?
Die had ik vandaag ook gezien ja. Lijkt me wel lachen, misschien dat ik wel meedoe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
Kenden jullie deze variant al?
Iedere man kent ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar
1000 ?!!??quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Ik heb het net drie dagen. Vandaag heb ik het eens bijgehouden, alleen vandaag al ruim 1000 vrouwen een like gegeven. Maar gelukkig heb ik sinds een paar minuutjes mijn eerste match
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
1000 ?!!??
dude, een beetje selectie mag best hoor.
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.
Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da fuck.... En slechts 1 match?? Heb jij tubgirl als profielfoto? Dit gaat zelfs tegen alle kansberekeningswetten in.
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee. Ik was echt heel even bang dat ik helemaal geen matches zou krijgen, vandaar dat ik was gaan tellen.
Nja, wat ik denk, mijn uiterlijk is vrij gemiddeld en eigenlijk moet ik eens hele goede foto's laten maken. Dat Tinder is vooral een grote verzamelplek van knappe mensen (als ik naar de vrouwen kijk) en ik moet het gewoon niet hebben van mijn uiterlijk. Alleen ook ik ben geschokt dat er zo weinig vrouwen daar zijn die mij zien zitten, zeker gezien ik hier weleens complimentjes heb gehad. Ik vind mezelf echt op zijn minst een zesje waard. Maar dan alsnog, Tinder is de verkeerde plek voor zesjes op dat vlak.
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die app is nogal naar de filistijnen bij je, dat denk ik. Ik heb volgens mij je foto's weleens gezien in deze reeks, kan dat? Ze rechtvaardigen in ieder geval geen schamele twee matches op tweeduizend likes. App verwijderen en even opnieuw erop zetten, dan nog eens kijken.
O ja, en per direct stoppen met alles en iedereen wat er op je schermpje voorbijtrekt maar te liken in de hoop op een match. Dat is niet gezond.
luister niet naar hem. Pak wat je pakken kunt. Xquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.
In elk geval heel erg bedankt voor de mentale steun
Cougaralert!!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
Geef mij advies dan.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hangt er vanaf waar
Tja, als jij zin hebt in een ouwe fiets... Doe wat je niet laten kanquote:
Ik zeg: doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Oke, net door een vrouw van 44 (ik ben 25) aangesproken op mijn muzieksmaak etc en daar ben ik uiteindelijk op in gegaan omdat ik me zat te vervelen. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben afgesproken dat ik binnenkort een keer bij haar thuis langs kom en dat we dan samen wat gaan eten, drinken en een film gaan kijken.
Moet ik dit doen Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |