Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!
Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...
Niet meer, want niemand moet me sniksniksnikquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?
En natuurlijk gaat het met gesprekken anders, maar daar kom je later toch pas achter?
Al weer?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet meer, want niemand moet me sniksniksnik
Op zich wel een hoop knappe dames ja. Maar veel van het feestbeest type.
Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...
Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale damesquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al weer?Ik ken je gevoel broeder.
Ah, dat is jammer. Dan is het al niks voor mij.
Ben je inmiddels breder georiënteerd?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagen
Geen gelijke interesses?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale damesEn die gesprekken waren heel kort
Nee gewoon een plotselinge stiltequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je inmiddels breder georiënteerd?
[..]
Geen gelijke interesses?
Knuz, Paiq, SinglesPlacequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef IntelligentRego het volgende:
Kent iemand een goede site waar ik normaal een date kan vinden zonder iets te payen.
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te gevenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Knuz, Paiq, SinglesPlace
Voordeel van Tinder: veel sneller contact.
Op sites als Knuz kan je een leuk bericht sturen aan vijf meiden, maar als je vervolgens helemaal noppes terugkrijgt en ze wel alle vijf je profiel hebben bezocht is nooit leuk natuurlijk. Tinder reageer je gewoon en als het haar toch tegenvalt ofzo is ze ineens uit je lijst en kan je haar ook niks meer sturen. Weet je meteen waar je aan toe bent in plaats van ineens geen bericht terug bij Knuz.
Heb je ze überhaupt wel bezocht die ik noemde?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
Paiq is 1 match per dag. Dat is toch onzin.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je ze überhaupt wel bezocht die ik noemde?
Echt allemaal gratis. Berichten sturen. Chatten is paiq.
2. En anders maak je toch meerdere accounts aan. Of ga je lekker naar een bar, zie daar maar 2 meisjes aan te spreken per keerquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Paiq is 1 match per dag. Dat is toch onzin.
dubbeltje eerste rijquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
2 lukt toch wel makkelijk? Vooral als je er speciaal voor gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
2. En anders maak je toch meerdere accounts aan. Of ga je lekker naar een bar, zie daar maar 2 meisjes aan te spreken per keer
Je kan speeddaten en zo meerdere matches binnenkrijgen. Als ze je leuk genoeg vinden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Paiq is 1 match per dag. Dat is toch onzin.
Bijna niemand heeft foto's in Fobo en/of is bezetquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je inmiddels breder georiënteerd?
Dat is mij nog nooit geluktquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan speeddaten en zo meerdere matches binnenkrijgen. Als ze je leuk genoeg vinden.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:02 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft foto's in Fobo en/of is bezet
Dat je gesprekken niet meteen vastlopen omdat de dames geen interesse hebben/hadden in wiskunde en programmeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |