abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 oktober 2013 @ 13:01:46 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132613635
Dten, drinken en film. Dat wordt neuken als t aan haar ligt.
pi_132615633
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik had er net toen ik hem weer opende er ineens zes, dus zal eens even kijken of er niet iets hapert.
Inmiddels helaas weer terug naar drie. Kennelijk verwachten ze een originelere opening. Het enige meisje dat wel reageerde deed ontzettend lelijk tegen me, maar volgens mij heb ik dat toch wel goed aan weten te pakken.

Het is niet de vetpot vol leuke en lieve meisjes die mij werd beloofd toen ik het ging proberen.
pi_132615734
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Inmiddels helaas weer terug naar drie. Kennelijk verwachten ze een originelere opening. Het enige meisje dat wel reageerde deed ontzettend lelijk tegen me, maar volgens mij heb ik dat toch wel goed aan weten te pakken.

Het is niet de vetpot vol leuke en lieve meisjes die mij werd beloofd toen ik het ging proberen.
Met zo'n instelling is het ook niet gek dat het niks wordt....
pi_132615953
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:00 schreef Rickario het volgende:

[..]

Met zo'n instelling is het ook niet gek dat het niks wordt....
In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.

In de tweede post is het wel een instelling, hoewel ik niet goed weet wat je met het eerste vetgedrukte bedoelt. Ik heb dat me niet op mijn dak laten zitten en ben gewoon op haar niveau gaan zitten. Uiteindelijk heeft ze me verwijderd, maar niet voordat ik haar duidelijk heb laten merken dat ik dat soort dingen niet over mijn kant laat gaan. Naar mijn mening een van mijn beste acties ooit, maar jullie hebben het gesprek natuurlijk niet gezien.
pi_132616420
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef benzin het volgende:

[..]

In de bovenste post zie ik geen instelling, maar een opeensomming van feiten. Omdat ik geen matches kreeg wilde ik weten hoeveel likes ik uitdeelde en hoe vaak dat wederzijds is. En eigenlijk vind ik 6 op meer dan 2000 een verdomd slechte score.

In de tweede post is het wel een instelling, hoewel ik niet goed weet wat je met het eerste vetgedrukte bedoelt. Ik heb dat me niet op mijn dak laten zitten en ben gewoon op haar niveau gaan zitten. Uiteindelijk heeft ze me verwijderd, maar niet voordat ik haar duidelijk heb laten merken dat ik dat soort dingen niet over mijn kant laat gaan. Naar mijn mening een van mijn beste acties ooit, maar jullie hebben het gesprek natuurlijk niet gezien.
Ik vind dat je een beetje moeilijk doet/denkt.
2000 likes geven zegt niet zoveel. Net zoals 6 likes hebben. Jij kan namelijk nooit weten hoeveel vrouwen jou niet liken. Je weet ook niet of die 2000 likes allemaal jou foto al voorbij hebben zien komen (zeer waarschijnlijk niet).
volgens mij ben je er veel te veel mee bezig. En vooral teveel bezig met leuk gevonden worden. Uiteindelijk heb je er maar 1 nodig. Dan is 6 weer best veel.
pi_132619321
Iemand de 'Into My Life' app van Paiq trouwens al eens geprobeerd?

Kreeg ik vanmiddag een spam mailtje over.

Beste xxxx,

Nieuw van de oprichters van Paiq: de Into My Life app.

Met deze app neem je via foto’s een kijkje in het leven van singles bij jou in de buurt. Net als op Paiq wordt de kennismaking spannend gehouden: geen lange lijsten met gezichtjes, maar elkaar geleidelijk leren kennen met foto’s van wat je meemaakt...

Voor Android: http://paiq.nl/Zcq8JMbe
Voor iPhone: http://paiq.nl/ZCi8JMbe

De app is helemaal gratis. Wil je het eens proberen?

Groeten,
Frank
Paiq & Into My Life

pi_132619449
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zeg: doen.
Ja maar wat als nou blijkt dat ze een seriemoordenaar is die mij alleen voor mijn sexy lijf wil? ;(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_132619534
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:16 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik vind dat je een beetje moeilijk doet/denkt.
Het zou gewoon leuk zijn als dit iets zou opleveren, dus ik stop er een hoop moeite in, wie weet levert die moeite iets op. Zelfs als het alleen maar een leuk kort gesprekje zou zijn zou dat fantastisch zijn.

quote:
Je weet ook niet of die 2000 likes allemaal jou foto al voorbij hebben zien komen (zeer waarschijnlijk niet).
Dat zou nog kunnen ja, een hele geruststelling dat het daaraan zou kunnen liggen.
pi_132619803
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zou gewoon leuk zijn als dit iets zou opleveren, dus ik stop er een hoop moeite in, wie weet levert die moeite iets op. Zelfs als het alleen maar een leuk kort gesprekje zou zijn zou dat fantastisch zijn.

[..]

Dat zou nog kunnen ja, een hele geruststelling dat het daaraan zou kunnen liggen.
Je bent er veel te geforceerd mee bezig. Dat schrikt enorm af..
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 16:04:26 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132620295
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:38 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja maar wat als nou blijkt dat ze een seriemoordenaar is die mij alleen voor mijn sexy lijf wil? ;(
Dan is elke potentiële date wel een seriemoordenaar :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132620328
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

als je bij 2000 likes in Tinder maar 3 matches hebt, ben je misschien qua uiterlijk gewoon niet interessant genoeg.
pi_132620373
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan is elke potentiële date wel een seriemoordenaar :D
Goed punt. Ze komt wel aardig over, dus ik ga maar gewoon. Nu ook al een dag afgesproken. :D
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_132620651
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jullie weten dat, zij niet.
pi_132620753
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Jullie weten dat, zij niet.
Dat merken ze echt wel op den duur.
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 16:29:48 #215
Brabo Bastard
pi_132621527
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 16:06 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Goed punt. Ze komt wel aardig over, dus ik ga maar gewoon. Nu ook al een dag afgesproken. :D
Heel goed!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132622873
Na met een aantal verschillende dames te hebben gedate, uiteindelijk weer bij een ex uitgekomen. Na een date te hebben gehad komt ze aankomend weekend bij me logeren. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_132622891
Ik had al een tijdje een account op Paiq. Ik stak eigenlijk helemaal geen tijd in de matches en wees alle oneliners af. Voornamelijk omdat ik vind dat ik niet genoeg vertrouwen in mezelf heb. Vanwege die reden was ik eigenlijk van plan om me uit te gaan schrijven. Maar eergisteren kreeg ik een oneliner van een vrouw welke qua uiterlijk echt exact mijn type is, dus die kon ik echt niet weigeren.

Na een gesprek van een paar uur zegt ze dat ze me eigenlijk wel leuk denkt te vinden en vraagt ze of ik zin heb om eens af te spreken. Ik kijk er echt naar uit! Ze is er na die chatsessie zeker niet minder leuk op geworden!

Tja, het is op 22 jarige leeftijd slechts mijn tweede date ooit en de eerste via een datingsite. Hopelijk zal ik ditmaal minder klungelig zijn. Ik ben benieuwd!
pi_132625211
Wauw.

Vandaag zomaar een speeddate op Paiq gedaan. Zonder elkaar te zien vreselijk leuke babbel.

Uiterlijk beviel ook goed. Zij is afgestudeerd psycholoog en ik heb een verleden juist bij de psycholoog.

Heel lang gechat, werd steeds leuker. Donderdag ga ik na een tentamen naar haar toe. Eigen studio waar ze voor me gaat koken...

Iemand suggesties voor een leuk cadeau?
pi_132625321
Bij een eerste date? Niks!
pi_132625383
Niks inderdaad
pi_132625388
Als ze gaat koken? Flesje wijn meenemen.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zondag 27 oktober 2013 @ 18:29:46 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132625652
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef benzin het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132625848
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Clicks_nl het volgende:
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 19:00:22 #224
Brabo Bastard
pi_132626868
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Clicks_nl het volgende:
Dit.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132626935
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik kan me niet voorstellen dat er 2000 aantrekkelijke vrouwen zijn, qua uiterlijk.
Dat. En ik zou kramp in mijn klauwen krijgen van het klikken :{
A mind with a heart of it's own
pi_132629284
Niks of anders wijn.
  zondag 27 oktober 2013 @ 19:49:02 #227
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_132629477
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:44 schreef Pvoesss het volgende:
Niks of anders wijn.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132630126
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

2000? Holy shit.
Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!
pi_132630760
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben er ook heel erg verbaasd over, maar het is waar. Ik heb er nog maar een paar honderd overgeslagen. Het niveau ligt er heel erg hoog!
Ik denk dat je met 90% geen gesprek zou willen hebben...
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:24:33 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631138
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?

En natuurlijk gaat het met gesprekken anders, maar daar kom je later toch pas achter?
pi_132631181
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Fax, jij zit ook op dat Tinder toch? Zitten er veel knappe vrouwen?

En natuurlijk gaat het met gesprekken anders, maar daar kom je later toch pas achter?
Niet meer, want niemand moet me sniksniksnik :'(

Op zich wel een hoop knappe dames ja. Maar veel van het feestbeest type.
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:28:31 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631329
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet meer, want niemand moet me sniksniksnik :'(

Op zich wel een hoop knappe dames ja. Maar veel van het feestbeest type.
Al weer? ;( Ik ken je gevoel broeder. ;(

Ah, dat is jammer. Dan is het al niks voor mij.
pi_132631343
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagen O+
pi_132631422
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al weer? ;( Ik ken je gevoel broeder. ;(

Ah, dat is jammer. Dan is het al niks voor mij.
Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale dames :') En die gesprekken waren heel kort :')
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:33:09 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132631597
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zou me ook niets verbazen nee. En ik heb met de matches tot nu toe ook echt tenenkrommende gesprekken. Maar dat doet er niet aan af dat ze heel mooi zijn en dat ik best een poging tot een gesprek zou willen wagen O+
Ben je inmiddels breder georiënteerd?

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kreeg meer matches van spamprofielen dan van normale dames :') En die gesprekken waren heel kort :')
Geen gelijke interesses?
pi_132631671
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Geen gelijke interesses?
Nee gewoon een plotselinge stilte :') Ik had niks bijzonders gezegd ofzo.
pi_132633873
Hier loopt Tinder nu wel goed. Twee actieve gesprekken, echt leuk. Eigenlijk drie, maar daar kwam ik dus gisteren via facebook achter dat ze een vriend heeft maar daar heeft ze nog steeds niks over verteld terwijl het echt wel dikke liefdefoto's en updates zijn op d'r profiel... dus weet niet wat ik daarmee aanmoet. Ik zit op Tinder voor een eventuele relatie, zij blijkbaar niet.

Enige nadeel van dit soort apps en alle datingsites: steeds weer opnieuw voorstellen. Wat doe je? School, werk? Waar woon je? Hobby's etc. Op zich geen probleem natuurlijk, ik ken haar niet en zij mij niet. Maar als het elke keer na 2 dagen stil is voelt het toch weer als een riedeltje afspelen (hoe divers ik het ook breng hoor) en verloren tijd.

Maar aan de andere kant: vorige keer bij een real life date wisten we gewoon niet waar het over moesten hebben... hadden eigenlijk alles al via chatten besproken :P Dat werd dus ook geen tweede ontmoeting, hoe leuk ze ook was. Stiltes zijn nooit leuk, en in real life al helemaal niet. :')
pi_132633913
Kent iemand een goede site waar ik normaal een date kan vinden zonder iets te payen.
Beautiful Mind
pi_132634430
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef IntelligentRego het volgende:
Kent iemand een goede site waar ik normaal een date kan vinden zonder iets te payen.
Knuz, Paiq, SinglesPlace

Voordeel van Tinder: veel sneller contact.
Op sites als Knuz kan je een leuk bericht sturen aan vijf meiden, maar als je vervolgens helemaal noppes terugkrijgt en ze wel alle vijf je profiel hebben bezocht is nooit leuk natuurlijk. Tinder reageer je gewoon en als het haar toch tegenvalt ofzo is ze ineens uit je lijst en kan je haar ook niks meer sturen. Weet je meteen waar je aan toe bent in plaats van ineens geen bericht terug bij Knuz.
pi_132634653
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Knuz, Paiq, SinglesPlace

Voordeel van Tinder: veel sneller contact.
Op sites als Knuz kan je een leuk bericht sturen aan vijf meiden, maar als je vervolgens helemaal noppes terugkrijgt en ze wel alle vijf je profiel hebben bezocht is nooit leuk natuurlijk. Tinder reageer je gewoon en als het haar toch tegenvalt ofzo is ze ineens uit je lijst en kan je haar ook niks meer sturen. Weet je meteen waar je aan toe bent in plaats van ineens geen bericht terug bij Knuz.
Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
Beautiful Mind
pi_132634849
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Het zijn allemaal '' Pay to Date '' websites daar word je toch ook niet slimmer van. Is er geen normale website, waar je gewoon met iedereen kunt chatten zonder euros uit te geven
Heb je ze überhaupt wel bezocht die ik noemde?
Echt allemaal gratis. Berichten sturen. Chatten is paiq.
pi_132634904
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb je ze überhaupt wel bezocht die ik noemde?
Echt allemaal gratis. Berichten sturen. Chatten is paiq.
Paiq is 1 match per dag. Dat is toch onzin.
Beautiful Mind
pi_132634977
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

2. En anders maak je toch meerdere accounts aan. Of ga je lekker naar een bar, zie daar maar 2 meisjes aan te spreken per keer ;)
pi_132635101
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

dubbeltje eerste rij
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:29:37 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132635399
Gewoon op FOK! kijken.
pi_132635488
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

2. En anders maak je toch meerdere accounts aan. Of ga je lekker naar een bar, zie daar maar 2 meisjes aan te spreken per keer ;)
2 lukt toch wel makkelijk? Vooral als je er speciaal voor gaat.
True, sommige gesprekken zullen kort zijn, maar in tegenstelling tot datingsites heb je wel gelijk iemand voor je en weet je of er een klik is.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  Moderator / Redactie FP zondag 27 oktober 2013 @ 21:32:24 #247
Brabo Bastard
pi_132635593
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Je kan speeddaten en zo meerdere matches binnenkrijgen. Als ze je leuk genoeg vinden.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:02:04 #248
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132637275
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon op FOK! kijken.
Bijna niemand heeft foto's in Fobo en/of is bezet :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_132637963
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je kan speeddaten en zo meerdere matches binnenkrijgen. Als ze je leuk genoeg vinden.
Dat is mij nog nooit gelukt ;(
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:20:46 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132638417
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:02 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Bijna niemand heeft foto's in Fobo en/of is bezet :P
;(

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Dat je gesprekken niet meteen vastlopen omdat de dames geen interesse hebben/hadden in wiskunde en programmeren.
pi_132638618
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

;(

[..]

Dat je gesprekken niet meteen vastlopen omdat de dames geen interesse hebben/hadden in wiskunde en programmeren.
Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.

Eigenlijk zou je het gesprek moeten zien dat ik voerde met dat meisje dat lelijk tegen me deed, jullie zouden trots op me zijn :+
pi_132638860
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.

Eigenlijk zou je het gesprek moeten zien dat ik voerde met dat meisje dat lelijk tegen me deed, jullie zouden trots op me zijn :+
Wat bedoel je met luchtige, plagende gesprekken? Gewoon normale gesprekken voeren en interesse tonen in haar. Gewoon lekker meelullen over de onderwerpen die ter sprake komen, dan hollen ze echt niet zo snel weg hoor.
pi_132638957
quote:

[..]

Op wat voor manier deed dat meisje lelijk tegen je dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132639067
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Wtf serieus?? Heb jij heel nederland in je filter staan dan? Ik heb max 50 km en ik kom bij lange na nog niet aan 1000. Maar goed wellicht ben ik er ook niet continue mee bezig. Zo nu en dan deel ik wat likes uit als ik zin heb. Inmiddels 30 matches gehad waarvan er nog 25 in mn contactenlijst staan. Met eentje serieus contact nu en inmiddels al 3 dates gehad. Klikt erg goed en date 4 staat volgende week alweer op het programma. Ik ben verder niet actief in gesprek met de overige 25, dus verwacht dat die lijst binnenkort nog wel gaat inkrimpen. :P
pi_132639131
quote:

[..]

Omdat je te graag wil en bang bent om een meid te beledigen?
pi_132639209
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat bedoel je met luchtige, plagende gesprekken? Gewoon normale gesprekken voeren en interesse tonen in haar. Gewoon lekker meelullen over de onderwerpen die ter sprake komen, dan hollen ze echt niet zo snel weg hoor.
Mijn ervaring op Paiq en dergelijke is dat normale gesprekken voeren (zoals ik dat zou doen met collega's bijvoorbeeld) garantie is dat ze weglopen.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Rickario het volgende:

[..]

Omdat je te graag wil en bang bent om een meid te beledigen?
Want het is een goed idee om vrouwen te beledigen?
pi_132639241
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Op wat voor manier deed dat meisje lelijk tegen je dan?
Ze opende praktisch direct met een enorme belediging. Ik snap ook niet helemaal waarom ze dat deed of wat ze probeerde te bereiken.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:38:01 #258
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132639333
quote:

[..]

Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan.
wat zal voor jou dan het ideale gesprek zijn?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132639334
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Want het is een goed idee om vrouwen te beledigen?
Dat zeg ik niet. Maar altijd maar veilige gesprekken hebben levert ook niks op. Wat ouwehoeren, plagen tot het randje. Gewoon een beetje bitchen zoals je ook met vrienden en vriendinnen doet
pi_132639492
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar altijd maar veilige gesprekken hebben levert ook niks op. Wat ouwehoeren, plagen tot het randje. Gewoon een beetje bitchen zoals je ook met vrienden en vriendinnen doet
Ik heb geen vriendinnen. Ik blijk niet echt in staat te zijn om vrouwen te ontmoeten en op die manier met vrouwen om te gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat zal voor jou dan het ideale gesprek zijn?
Ik heb daar niet echt een definitie van, omdat ik daar dus ook nog niet helemaal uit ben en het nog niet werkt. Als het om vriendschap gaat dan zou ik een serieus gesprek met inhoud het meeste waarderen, maar als het om een mogelijke relatie gaat wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
pi_132639558
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendinnen. Ik blijk niet echt in staat te zijn om vrouwen te ontmoeten en op die manier met vrouwen om te gaan.
Maar je ziet toch wel hoe vrienden en collega's met vrouwen omgaan?
pi_132639696
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Maar je ziet toch wel hoe vrienden en collega's met vrouwen omgaan?
Nauwelijks, omdat ik mezelf wat werk (en vrienden) betreft in een mannenwereldje bevind.

De keren dat ik het wel zie ben ik vooral gewoon jaloers op hoe natuurlijk het lijkt te gaan en hoeveel plezier er in die interactie zit. Ik zie het gebeuren, maar kan het niet nadoen.
pi_132639754
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Nauwelijks, omdat ik mezelf wat werk (en vrienden) betreft in een mannenwereldje bevind.

De keren dat ik het wel zie ben ik vooral gewoon jaloers op hoe natuurlijk het lijkt te gaan en hoeveel plezier er in die interactie zit. Ik zie het gebeuren, maar kan het niet nadoen.
Lijkt mij een onzin excuus. Ik kan niet geloven dat je hele vriendengroep en al je collega's vriendinloos zijn.
pi_132639772
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn ervaring op Paiq en dergelijke is dat normale gesprekken voeren (zoals ik dat zou doen met collega's bijvoorbeeld) garantie is dat ze weglopen.

Die ervaring heb ik totaal niet. Ik voer gewoon normale gesprekken met dames. Plagen e.d. doe ik nauwelijks. Ik toon me iig altijd oprecht geinteresseerd in de onderwerpen waar we het over hebben. Plagen doe ik nauwelijks, tenzij ze zelf beginnen. Dan doe ik wel mee.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:49:16 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132639856
quote:

Ik heb daar niet echt een definitie van, omdat ik daar dus ook nog niet helemaal uit ben en het nog niet werkt. Als het om vriendschap gaat dan zou ik een serieus gesprek met inhoud het meeste waarderen, maar als het om een mogelijke relatie gaat wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
Je weet wel wat je niet wilt maar je weet niet wat je wel wil. Dus je bent vrij doelloos?
Gaat niet werken dan he.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_132640034
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Rickario het volgende:

[..]

Lijkt mij een onzin excuus. Ik kan niet geloven dat je hele vriendengroep en al je collega's vriendinloos zijn.
Nou, veelal eigenlijk wel, maar inderdaad niet iedereen. Maar dat betekent niet dat ik veel met hun vriendinnen te maken krijg.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je weet wel wat je niet wilt maar je weet niet wat je wel wil. Dus je bent vrij doelloos?
Gaat niet werken dan he.
Het is meer dat ik weet wat ik niet wil en ongeveer weet wat ik wil, maar niet weet hoe ik dat aan moet pakken. En dat is inderdaad niet echt handig nee.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:58:48 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132640298
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Het is meer dat ik weet wat ik niet wil en ongeveer weet wat ik wil, maar niet weet hoe ik dat aan moet pakken. En dat is inderdaad niet echt handig nee.
Oke, wat wil je dan ongeveer? Wat is of zijn je gedachtes daar over. Daar ben ik dan wel benieuwd naar en kan miss je situatie verklaren. En miss kunnen we dan iets beter advies geven hoe je dat kan aanpakken.
pi_132640403
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Nou, veelal eigenlijk wel, maar inderdaad niet iedereen. Maar dat betekent niet dat ik veel met hun vriendinnen te maken krijg.

Misschien een idee om daar eerst eens iets aan te doen voordat je gaat daten...
Sport, vrijwilligerswerk, dansles of wat dan ook om een beetje aan contacten te wennen
pi_132640486
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke, wat wil je dan ongeveer? Wat is of zijn je gedachtes daar over. Daar ben ik dan wel benieuwd naar en kan miss je situatie verklaren. En miss kunnen we dan iets beter advies geven hoe je dat kan aanpakken.
Eigenlijk wat ik net zei:
quote:

...wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
Als ik gewoon heel af en toe eens een gesprek met een meid zou kunnen voeren dat op die manier lekker loopt, dan zou ik al heel erg tevreden zijn.
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:09:13 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132640776
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Eigenlijk wat ik net zei:

[..]

Als ik gewoon heel af en toe eens een gesprek met een meid zou kunnen voeren dat op die manier lekker loopt, dan zou ik al heel erg tevreden zijn.
even iets anders, maar begrijp ik nou dat je sociaal vrij zwak bent? Miss eerst daar eens aan gaan werken. Inderdaad, sport, vrijwilligerswerk enz.
pi_132640808
Dat wordt al jaren tegen 'm gezegd....
pi_132641046
Wel een echt voordeel van Tinder: meteen locatie zien. Nu chat ik al meer dan een uur met iemand die blijkbaar in dezelfde winkel werkt als waar ik elke week kom. Hoe toevallig! :) In de winkel spreek je zo'n leuk meisje niet aan natuurlijk... En toevallig werkte ze vorige week ook, en heb ik haar al heel vaak gezien... Nu begint ze me te herkennen hehe.
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:22:10 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132641202
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Deezertje het volgende:
In de winkel spreek je zo'n leuk meisje niet aan natuurlijk...
uhm waarom niet? En zeker als je er vaker komt kan je toch prima een praatje maken met haar?
pi_132645282
Als een echte Justin Tinderlake
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie FP maandag 28 oktober 2013 @ 09:50:57 #275
Brabo Bastard
pi_132646274
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
Dat wordt al jaren tegen 'm gezegd....
Maar luisteren? Nee...
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132646798
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?

Werkt 2 op de 3 keer. Dan verontschuldigen ze zichzelf zelfs en komt het nog van de grond haha.. Als ze niet reageren knikker ik ze ook gewoon er uit :)

Afgelopen weekend eerste tinderafspraakje gehad met vrienden erbij. Komt nog een vervolgdate. Deze week tinder date met een 2e al gepland en de 3e wil ook deze of volgende week een datum prikken.

Verder zag ik nog iemand vragen over into my life? Bij mij werkt ie goed en 6 matches inmiddels waar je alle foto's bij kunt zien. Op dit moment bezig met 1 waarvan ook volgende week ergens een datum mee geprikt wordt!

Gewoon verwachtingen op nul en lol maken! Als er iets speciaals tussen zit heb je het wel door.
pi_132648211
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?

Werkt 2 op de 3 keer. Dan verontschuldigen ze zichzelf zelfs en komt het nog van de grond haha.. Als ze niet reageren knikker ik ze ook gewoon er uit :)

Afgelopen weekend eerste tinderafspraakje gehad met vrienden erbij. Komt nog een vervolgdate. Deze week tinder date met een 2e al gepland en de 3e wil ook deze of volgende week een datum prikken.

Verder zag ik nog iemand vragen over into my life? Bij mij werkt ie goed en 6 matches inmiddels waar je alle foto's bij kunt zien. Op dit moment bezig met 1 waarvan ook volgende week ergens een datum mee geprikt wordt!

Gewoon verwachtingen op nul en lol maken! Als er iets speciaals tussen zit heb je het wel door.
En natuurlijk is Tinder alleen verkrijgbaar op de smartphones. Geef hulpeloze en arme mensen als mij een kans om dates te vinden via de computer ..
Beautiful Mind
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:04:05 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650057
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)

Jawel... :') Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:07:26 #279
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132650193
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)

Jawel... :') Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
wordt pas klote als dit de 1e ontmoeting weer wordt nadat je 5 jaar geleden zei:

"het was leuk; spreek je!! xx"
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:09:03 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650271
Nou dat is dus ook het geval, ongeveer...haha. Al is het wel erg lang geleden, kan het me niet meer heel erg goed voor de geest halen.
pi_132650274
quote:
:')
pi_132650365
Dat Tinder gedoe moet je aan Facebook koppelen toch? Dan maar niet..
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:14:45 #283
242666 BeamofLight
pi_132650485
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Nou dat is dus ook het geval, ongeveer...haha. Al is het wel erg lang geleden, kan het me niet meer heel erg goed voor de geest halen.
Boeie trouwens; je hebt toch niet gelogen ~O>
pi_132650604
quote:
:'). Dan zou ik helemaal niet meer reageren.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:18:19 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132650614
quote:

Risico van het vak als serialdater :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:09 #286
242666 BeamofLight
pi_132650724
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

heb jij uberhaupt ooit es gedate?
pi_132650790
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb jij uberhaupt ooit es gedate?
Euh?
pi_132650832
quote:

waarom is dat dan weer awkward?
compact en kleverig.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:28:42 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650998
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waarom is dat dan weer awkward?
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was. :')

Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden. :+
pi_132651241
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was. :')

Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden. :+
niks mis mee toch, en je kan tpch gewoon zeggen dat je elkaar al eerder hebt ontmoet, niet dat je net doet of je nietw eet wie ze is :+
compact en kleverig.
pi_132652655
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Of haar gewoon niet herkennen en haar opnieuw daten? :P

Ik heb mijn date van vanavond (de lexa-man) afgezegd. Had er eigenlijk niet zoveel zin in, zag er tegenop. Dus misschien een andere keer, en anders niet. Voel me wel schuldig, hij had een knuffel voor mijn dochter gekocht (en juist dat gaf me de kriebels..) en hij had er echt veel zin in, maar helaas.
Ben een beetje date-moe ofzo.. Herkenbaar?

Overigens lijkt het wel of iedereen om mij heen verliefd wordt en een relatie krijgt en hier is dat eigenlijk het laatste waar ik aan wil denken nu :P

Ik ben eigenlijk wel blij als single!

[ Bericht 6% gewijzigd door Sannne op 28-10-2013 13:21:26 ]
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:28:23 #292
242666 BeamofLight
pi_132653047
Nou, ik heb het ook weer aan de hand hoor.

Afgelopen zaterdag de kids gehad en date4 had haar kids ook, dus we konden niet weg. Of we dan even konden paiqen. OK, prima, maar ondertussen raak ik op paiq in gesprek met Sharon Stone. Echt een hele leuke vrouw (ook) en inmiddels hebben we elkaars telefoonnummer. Wordt vervolgd.
pi_132653435
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:45:13 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132653706
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:

[..]

Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?
Is ook niet bij te houden als je met iedereen een gesprek moet gaan zitten voeren, alsof je elkaar ook uberhaupt wat verplicht bent als je alleen maar liket. :')
pi_132653826
quote:

[..]

maak er iets positiefs van.
Ik had zelf bijvoorbeeld de opmerking "nou, een stroef begin is het halve werk!" en dat werkte wel heel positief
pi_132653858
quote:

[..]

blokkeren, verwijderen, geen tijd en moeite in steken

Graag of helemaal niet...
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132654007
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?
Is ook niet bij te houden als je met iedereen een gesprek moet gaan zitten voeren, alsof je elkaar ook uberhaupt wat verplicht bent als je alleen maar liket. :')
Mwoah ik like er niet zo heel erg veel. Kijk meer naar de interesses/fotos en filter dus alle hipster shit er uit. Anders blijf je alleen maar liken lol...

Het gaat ook helemaal niet zo slecht hoor, aleen heb je die enkele er tussen zitten. But hey it worked for me ;) Knal de saaie zowieso meteen er uit..
pi_132654331
quote:

[..]

Wat een beetje het probleem met jouw reacties is, is dat ze in wezen emotionele chantage zijn. Een reactie van de ander heeft zo minder waarde, omdat het niet spontaan gebeurt. Als de ander neit reageert, dan maar niet toch? Uiteraard is het wat anders als je al lang contact hebt gehad.
pi_132654379
Zit wel wat in. Point taken :)
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:09:49 #300
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132654671
Emotionele chantage is toch de basis van elke goede relatie :P?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')