En natuurlijk is Tinder alleen verkrijgbaar op de smartphones. Geef hulpeloze en arme mensen als mij een kans om dates te vinden via de computer ..quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?
Werkt 2 op de 3 keer. Dan verontschuldigen ze zichzelf zelfs en komt het nog van de grond haha.. Als ze niet reageren knikker ik ze ook gewoon er uit
Afgelopen weekend eerste tinderafspraakje gehad met vrienden erbij. Komt nog een vervolgdate. Deze week tinder date met een 2e al gepland en de 3e wil ook deze of volgende week een datum prikken.
Verder zag ik nog iemand vragen over into my life? Bij mij werkt ie goed en 6 matches inmiddels waar je alle foto's bij kunt zien. Op dit moment bezig met 1 waarvan ook volgende week ergens een datum mee geprikt wordt!
Gewoon verwachtingen op nul en lol maken! Als er iets speciaals tussen zit heb je het wel door.
wordt pas klote als dit de 1e ontmoeting weer wordt nadat je 5 jaar geleden zei:quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)
Jawel...Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?
Boeie trouwens; je hebt toch niet gelogenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Nou dat is dus ook het geval, ongeveer...haha. Al is het wel erg lang geleden, kan het me niet meer heel erg goed voor de geest halen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Risico van het vak als serialdaterquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)
Jawel...Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
heb jij uberhaupt ooit es gedate?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Dan zou ik helemaal niet meer reageren.
Euh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt ooit es gedate?
waarom is dat dan weer awkward?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom is dat dan weer awkward?
niks mis mee toch, en je kan tpch gewoon zeggen dat je elkaar al eerder hebt ontmoet, niet dat je net doet of je nietw eet wie ze isquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was.
Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden.
Of haar gewoon niet herkennen en haar opnieuw daten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was.
Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden.
Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Dan zou ik helemaal niet meer reageren.
Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
maak er iets positiefs van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
blokkeren, verwijderen, geen tijd en moeite in stekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Mwoah ik like er niet zo heel erg veel. Kijk meer naar de interesses/fotos en filter dus alle hipster shit er uit. Anders blijf je alleen maar liken lol...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?
Is ook niet bij te houden als je met iedereen een gesprek moet gaan zitten voeren, alsof je elkaar ook uberhaupt wat verplicht bent als je alleen maar liket.
Wat een beetje het probleem met jouw reacties is, is dat ze in wezen emotionele chantage zijn. Een reactie van de ander heeft zo minder waarde, omdat het niet spontaan gebeurt. Als de ander neit reageert, dan maar niet toch? Uiteraard is het wat anders als je al lang contact hebt gehad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |