abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132646798
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?

Werkt 2 op de 3 keer. Dan verontschuldigen ze zichzelf zelfs en komt het nog van de grond haha.. Als ze niet reageren knikker ik ze ook gewoon er uit :)

Afgelopen weekend eerste tinderafspraakje gehad met vrienden erbij. Komt nog een vervolgdate. Deze week tinder date met een 2e al gepland en de 3e wil ook deze of volgende week een datum prikken.

Verder zag ik nog iemand vragen over into my life? Bij mij werkt ie goed en 6 matches inmiddels waar je alle foto's bij kunt zien. Op dit moment bezig met 1 waarvan ook volgende week ergens een datum mee geprikt wordt!

Gewoon verwachtingen op nul en lol maken! Als er iets speciaals tussen zit heb je het wel door.
pi_132648211
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef OHC205 het volgende:
Als er Tindermeiden zijn die niets terug zeggen of er heel lang over doen dan probeer ik het nog 1x aan te zwengelen met: You know it's rude to ignore! Of : Ben je altijd zo onbeleefd?

Werkt 2 op de 3 keer. Dan verontschuldigen ze zichzelf zelfs en komt het nog van de grond haha.. Als ze niet reageren knikker ik ze ook gewoon er uit :)

Afgelopen weekend eerste tinderafspraakje gehad met vrienden erbij. Komt nog een vervolgdate. Deze week tinder date met een 2e al gepland en de 3e wil ook deze of volgende week een datum prikken.

Verder zag ik nog iemand vragen over into my life? Bij mij werkt ie goed en 6 matches inmiddels waar je alle foto's bij kunt zien. Op dit moment bezig met 1 waarvan ook volgende week ergens een datum mee geprikt wordt!

Gewoon verwachtingen op nul en lol maken! Als er iets speciaals tussen zit heb je het wel door.
En natuurlijk is Tinder alleen verkrijgbaar op de smartphones. Geef hulpeloze en arme mensen als mij een kans om dates te vinden via de computer ..
Beautiful Mind
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:04:05 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650057
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)

Jawel... :') Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:07:26 #279
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132650193
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
HELP! Nieuwe stagiaire op het werk, ik denk...waar ken ik haar toch van? Zag haar van een afstandje zitten....Het is toch niet...(ik check even of ze al in outlook staat)

Jawel... :') Een internetdate van 5 jaar geleden ofzo. Dat wordt awkward zometeen bij het handen schudden.
wordt pas klote als dit de 1e ontmoeting weer wordt nadat je 5 jaar geleden zei:

"het was leuk; spreek je!! xx"
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:09:03 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650271
Nou dat is dus ook het geval, ongeveer...haha. Al is het wel erg lang geleden, kan het me niet meer heel erg goed voor de geest halen.
pi_132650274
quote:
:')
pi_132650365
Dat Tinder gedoe moet je aan Facebook koppelen toch? Dan maar niet..
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:14:45 #283
242666 BeamofLight
pi_132650485
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
Nou dat is dus ook het geval, ongeveer...haha. Al is het wel erg lang geleden, kan het me niet meer heel erg goed voor de geest halen.
Boeie trouwens; je hebt toch niet gelogen ~O>
pi_132650604
quote:
:'). Dan zou ik helemaal niet meer reageren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:18:19 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132650614
quote:

Risico van het vak als serialdater :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:09 #286
242666 BeamofLight
pi_132650724
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

heb jij uberhaupt ooit es gedate?
pi_132650790
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heb jij uberhaupt ooit es gedate?
Euh?
pi_132650832
quote:

waarom is dat dan weer awkward?
compact en kleverig.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:28:42 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132650998
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waarom is dat dan weer awkward?
Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was. :')

Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden. :+
pi_132651241
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Omdat het, en dit durf ik al amper op fok te posten, via de spelletjessite jippii.nl was. :')

Is misschien nog wel langer geleden bedenk ik me nu. Ach ik stel me ook aan natuurlijk, het wordt gewoon een beetje vreemd als we straks aan elkaar voorgesteld worden. :+
niks mis mee toch, en je kan tpch gewoon zeggen dat je elkaar al eerder hebt ontmoet, niet dat je net doet of je nietw eet wie ze is :+
compact en kleverig.
pi_132652655
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Of haar gewoon niet herkennen en haar opnieuw daten? :P

Ik heb mijn date van vanavond (de lexa-man) afgezegd. Had er eigenlijk niet zoveel zin in, zag er tegenop. Dus misschien een andere keer, en anders niet. Voel me wel schuldig, hij had een knuffel voor mijn dochter gekocht (en juist dat gaf me de kriebels..) en hij had er echt veel zin in, maar helaas.
Ben een beetje date-moe ofzo.. Herkenbaar?

Overigens lijkt het wel of iedereen om mij heen verliefd wordt en een relatie krijgt en hier is dat eigenlijk het laatste waar ik aan wil denken nu :P

Ik ben eigenlijk wel blij als single!

[ Bericht 6% gewijzigd door Sannne op 28-10-2013 13:21:26 ]
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:28:23 #292
242666 BeamofLight
pi_132653047
Nou, ik heb het ook weer aan de hand hoor.

Afgelopen zaterdag de kids gehad en date4 had haar kids ook, dus we konden niet weg. Of we dan even konden paiqen. OK, prima, maar ondertussen raak ik op paiq in gesprek met Sharon Stone. Echt een hele leuke vrouw (ook) en inmiddels hebben we elkaars telefoonnummer. Wordt vervolgd.
pi_132653435
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:45:13 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132653706
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef OHC205 het volgende:

[..]

Haha whatever floats your boat. Heb je zelf betere suggesties voor matches die je wel liken maar vervolgens niets zeggen?
Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?
Is ook niet bij te houden als je met iedereen een gesprek moet gaan zitten voeren, alsof je elkaar ook uberhaupt wat verplicht bent als je alleen maar liket. :')
pi_132653826
quote:

[..]

maak er iets positiefs van.
Ik had zelf bijvoorbeeld de opmerking "nou, een stroef begin is het halve werk!" en dat werkte wel heel positief
pi_132653858
quote:

[..]

blokkeren, verwijderen, geen tijd en moeite in steken

Graag of helemaal niet...
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132654007
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, lekker laten gaan. Zelf zeg je toch ook niet tegen al je matches wat, neem ik aan?
Is ook niet bij te houden als je met iedereen een gesprek moet gaan zitten voeren, alsof je elkaar ook uberhaupt wat verplicht bent als je alleen maar liket. :')
Mwoah ik like er niet zo heel erg veel. Kijk meer naar de interesses/fotos en filter dus alle hipster shit er uit. Anders blijf je alleen maar liken lol...

Het gaat ook helemaal niet zo slecht hoor, aleen heb je die enkele er tussen zitten. But hey it worked for me ;) Knal de saaie zowieso meteen er uit..
pi_132654331
quote:

[..]

Wat een beetje het probleem met jouw reacties is, is dat ze in wezen emotionele chantage zijn. Een reactie van de ander heeft zo minder waarde, omdat het niet spontaan gebeurt. Als de ander neit reageert, dan maar niet toch? Uiteraard is het wat anders als je al lang contact hebt gehad.
pi_132654379
Zit wel wat in. Point taken :)
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:09:49 #300
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132654671
Emotionele chantage is toch de basis van elke goede relatie :P?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')