abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132638618
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

;(

[..]

Dat je gesprekken niet meteen vastlopen omdat de dames geen interesse hebben/hadden in wiskunde en programmeren.
Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.

Eigenlijk zou je het gesprek moeten zien dat ik voerde met dat meisje dat lelijk tegen me deed, jullie zouden trots op me zijn :+
pi_132638860
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan. Dat vind ik nog steeds moeilijk, maar als ik genoeg matches hier krijg dan kan ik oefenen.

Eigenlijk zou je het gesprek moeten zien dat ik voerde met dat meisje dat lelijk tegen me deed, jullie zouden trots op me zijn :+
Wat bedoel je met luchtige, plagende gesprekken? Gewoon normale gesprekken voeren en interesse tonen in haar. Gewoon lekker meelullen over de onderwerpen die ter sprake komen, dan hollen ze echt niet zo snel weg hoor.
pi_132638957
quote:

[..]

Op wat voor manier deed dat meisje lelijk tegen je dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132639067
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Yes, inmiddels zelfs al bijna 2000. En dat is alleen vandaag, de eerste twee dagen heb ik niet geteld.

Ik ben niet heel kieskeurig, maar er zitten ook gewoon ontzettend veel mooie vrouwen. Ik denk dat ik hooguit 5% niet zie zitten, en meestal niet eens omdat ze niet mooi zijn, maar omdat ze mijn type niet zijn. Het is ongelofelijk hoeveel leuke vrouwen er kennelijk zijn. Het is alleen jammer dat ze mij allemaal niet zien zitten, maar dat terzijde.
Wtf serieus?? Heb jij heel nederland in je filter staan dan? Ik heb max 50 km en ik kom bij lange na nog niet aan 1000. Maar goed wellicht ben ik er ook niet continue mee bezig. Zo nu en dan deel ik wat likes uit als ik zin heb. Inmiddels 30 matches gehad waarvan er nog 25 in mn contactenlijst staan. Met eentje serieus contact nu en inmiddels al 3 dates gehad. Klikt erg goed en date 4 staat volgende week alweer op het programma. Ik ben verder niet actief in gesprek met de overige 25, dus verwacht dat die lijst binnenkort nog wel gaat inkrimpen. :P
pi_132639131
quote:

[..]

Omdat je te graag wil en bang bent om een meid te beledigen?
pi_132639209
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat bedoel je met luchtige, plagende gesprekken? Gewoon normale gesprekken voeren en interesse tonen in haar. Gewoon lekker meelullen over de onderwerpen die ter sprake komen, dan hollen ze echt niet zo snel weg hoor.
Mijn ervaring op Paiq en dergelijke is dat normale gesprekken voeren (zoals ik dat zou doen met collega's bijvoorbeeld) garantie is dat ze weglopen.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Rickario het volgende:

[..]

Omdat je te graag wil en bang bent om een meid te beledigen?
Want het is een goed idee om vrouwen te beledigen?
pi_132639241
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Op wat voor manier deed dat meisje lelijk tegen je dan?
Ze opende praktisch direct met een enorme belediging. Ik snap ook niet helemaal waarom ze dat deed of wat ze probeerde te bereiken.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:38:01 #258
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132639333
quote:

[..]

Gesprekken lopen niet altijd even lekker, maar dat ligt er niet aan dat ik niet in veel dingen interesse heb, maar meer omdat ik het moeilijk vind om luchtige, plagende gesprekken te voeren die eigenlijk helemaal nergens over gaan.
wat zal voor jou dan het ideale gesprek zijn?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132639334
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Want het is een goed idee om vrouwen te beledigen?
Dat zeg ik niet. Maar altijd maar veilige gesprekken hebben levert ook niks op. Wat ouwehoeren, plagen tot het randje. Gewoon een beetje bitchen zoals je ook met vrienden en vriendinnen doet
pi_132639492
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar altijd maar veilige gesprekken hebben levert ook niks op. Wat ouwehoeren, plagen tot het randje. Gewoon een beetje bitchen zoals je ook met vrienden en vriendinnen doet
Ik heb geen vriendinnen. Ik blijk niet echt in staat te zijn om vrouwen te ontmoeten en op die manier met vrouwen om te gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat zal voor jou dan het ideale gesprek zijn?
Ik heb daar niet echt een definitie van, omdat ik daar dus ook nog niet helemaal uit ben en het nog niet werkt. Als het om vriendschap gaat dan zou ik een serieus gesprek met inhoud het meeste waarderen, maar als het om een mogelijke relatie gaat wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
pi_132639558
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vriendinnen. Ik blijk niet echt in staat te zijn om vrouwen te ontmoeten en op die manier met vrouwen om te gaan.
Maar je ziet toch wel hoe vrienden en collega's met vrouwen omgaan?
pi_132639696
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Maar je ziet toch wel hoe vrienden en collega's met vrouwen omgaan?
Nauwelijks, omdat ik mezelf wat werk (en vrienden) betreft in een mannenwereldje bevind.

De keren dat ik het wel zie ben ik vooral gewoon jaloers op hoe natuurlijk het lijkt te gaan en hoeveel plezier er in die interactie zit. Ik zie het gebeuren, maar kan het niet nadoen.
pi_132639754
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Nauwelijks, omdat ik mezelf wat werk (en vrienden) betreft in een mannenwereldje bevind.

De keren dat ik het wel zie ben ik vooral gewoon jaloers op hoe natuurlijk het lijkt te gaan en hoeveel plezier er in die interactie zit. Ik zie het gebeuren, maar kan het niet nadoen.
Lijkt mij een onzin excuus. Ik kan niet geloven dat je hele vriendengroep en al je collega's vriendinloos zijn.
pi_132639772
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn ervaring op Paiq en dergelijke is dat normale gesprekken voeren (zoals ik dat zou doen met collega's bijvoorbeeld) garantie is dat ze weglopen.

Die ervaring heb ik totaal niet. Ik voer gewoon normale gesprekken met dames. Plagen e.d. doe ik nauwelijks. Ik toon me iig altijd oprecht geinteresseerd in de onderwerpen waar we het over hebben. Plagen doe ik nauwelijks, tenzij ze zelf beginnen. Dan doe ik wel mee.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:49:16 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132639856
quote:

Ik heb daar niet echt een definitie van, omdat ik daar dus ook nog niet helemaal uit ben en het nog niet werkt. Als het om vriendschap gaat dan zou ik een serieus gesprek met inhoud het meeste waarderen, maar als het om een mogelijke relatie gaat wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
Je weet wel wat je niet wilt maar je weet niet wat je wel wil. Dus je bent vrij doelloos?
Gaat niet werken dan he.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_132640034
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef Rickario het volgende:

[..]

Lijkt mij een onzin excuus. Ik kan niet geloven dat je hele vriendengroep en al je collega's vriendinloos zijn.
Nou, veelal eigenlijk wel, maar inderdaad niet iedereen. Maar dat betekent niet dat ik veel met hun vriendinnen te maken krijg.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je weet wel wat je niet wilt maar je weet niet wat je wel wil. Dus je bent vrij doelloos?
Gaat niet werken dan he.
Het is meer dat ik weet wat ik niet wil en ongeveer weet wat ik wil, maar niet weet hoe ik dat aan moet pakken. En dat is inderdaad niet echt handig nee.
  zondag 27 oktober 2013 @ 22:58:48 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132640298
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef benzin het volgende:
Het is meer dat ik weet wat ik niet wil en ongeveer weet wat ik wil, maar niet weet hoe ik dat aan moet pakken. En dat is inderdaad niet echt handig nee.
Oke, wat wil je dan ongeveer? Wat is of zijn je gedachtes daar over. Daar ben ik dan wel benieuwd naar en kan miss je situatie verklaren. En miss kunnen we dan iets beter advies geven hoe je dat kan aanpakken.
pi_132640403
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Nou, veelal eigenlijk wel, maar inderdaad niet iedereen. Maar dat betekent niet dat ik veel met hun vriendinnen te maken krijg.

Misschien een idee om daar eerst eens iets aan te doen voordat je gaat daten...
Sport, vrijwilligerswerk, dansles of wat dan ook om een beetje aan contacten te wennen
pi_132640486
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke, wat wil je dan ongeveer? Wat is of zijn je gedachtes daar over. Daar ben ik dan wel benieuwd naar en kan miss je situatie verklaren. En miss kunnen we dan iets beter advies geven hoe je dat kan aanpakken.
Eigenlijk wat ik net zei:
quote:

...wil ik gewoon een klik voelen en het idee hebben dat het gesprek voor ons allebei bijna vanzelf gaat.
Als ik gewoon heel af en toe eens een gesprek met een meid zou kunnen voeren dat op die manier lekker loopt, dan zou ik al heel erg tevreden zijn.
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:09:13 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132640776
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Eigenlijk wat ik net zei:

[..]

Als ik gewoon heel af en toe eens een gesprek met een meid zou kunnen voeren dat op die manier lekker loopt, dan zou ik al heel erg tevreden zijn.
even iets anders, maar begrijp ik nou dat je sociaal vrij zwak bent? Miss eerst daar eens aan gaan werken. Inderdaad, sport, vrijwilligerswerk enz.
pi_132640808
Dat wordt al jaren tegen 'm gezegd....
pi_132641046
Wel een echt voordeel van Tinder: meteen locatie zien. Nu chat ik al meer dan een uur met iemand die blijkbaar in dezelfde winkel werkt als waar ik elke week kom. Hoe toevallig! :) In de winkel spreek je zo'n leuk meisje niet aan natuurlijk... En toevallig werkte ze vorige week ook, en heb ik haar al heel vaak gezien... Nu begint ze me te herkennen hehe.
  zondag 27 oktober 2013 @ 23:22:10 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132641202
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:17 schreef Deezertje het volgende:
In de winkel spreek je zo'n leuk meisje niet aan natuurlijk...
uhm waarom niet? En zeker als je er vaker komt kan je toch prima een praatje maken met haar?
pi_132645282
Als een echte Justin Tinderlake
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie FP maandag 28 oktober 2013 @ 09:50:57 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132646274
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
Dat wordt al jaren tegen 'm gezegd....
Maar luisteren? Nee...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')