abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:25:12 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132466074
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 08:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zegt niet gewoon "niet mijn type", maar je zegt dat ze te dik is? Echt sociaal ben je niet blijkbaar.
Edit, weet je... Laat maar :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132470800
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Edit, weet je... Laat maar :*
Als ik een vrouw was zou ik volledig afknappen op je dyslexie. Alleen jammer dat je zoiets lang verborgen kunt houden.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132470939
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Even een iets serieuzere noot:

(want dat van dat dove meisje is Paiq is natuurlijk ongehoord. :'))

Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?

Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
Ik heb het andersom meegemaakt. Iemand die ik heel erg zag zitten en die zei na 12 dates dat haar gevoel gewoon niet goed was. Dan heb ik nog 10x liever dat ze gewoon zegt wat voor persoonlijke punten ze niet zo leuk vond.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:08:53 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132471134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik heb het andersom meegemaakt. Iemand die ik heel erg zag zitten en die zei na 12 dates dat haar gevoel gewoon niet goed was. Dan heb ik nog 10x liever dat ze gewoon zegt wat voor persoonlijke punten ze niet zo leuk vond.
Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?
pi_132471877
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?
Mannen kunnen moeilijk inschatten wat dat soort vage omschrijvingen nou precies inhouden. Totaal vorm- en definitieloos..
pi_132472477
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:

Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
Gewoon eerlijk zeggen dat je het verder niet zo ziet zitten. Misschien is ze zelf ook niet dolenthousiast, kan het alleen maar een opluchting worden :)

Lastig van die persoonlijke punten/afknappers, ik zou het gewoon neutraal houden dat het gevoel er niet is. Vind het ergens ook wel laf om de "it's not you, it's me" te spelen als je gewoon niet durft te zeggen dat iemand te dik/dyslectisch/whatever voor je is. Om iemand dan maar in onzekerheid te laten wat ze 'fout' gedaan hebben is ook niet alles. Moeilijk, moeilijk.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 13:51:56 #32
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132472526
quote:

[..]

Persoonlijk ben ik altijd mezelf op een date. Je anders voordoen heeft toch geen zin en daar prikken ze zo doorheen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:31 schreef Deshain het volgende:

[..]

Mannen kunnen moeilijk inschatten wat dat soort vage omschrijvingen nou precies inhouden. Totaal vorm- en definitieloos..
En dat eigenlijk. Een direct antwoord is veel beter. Ja, je voelt je kut als het negatief is. Maar daar is nog niemand aan doodgegaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 13:52:49 #33
Brabo Bastard
pi_132472555
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zeggen dat je het verder niet zo ziet zitten. Misschien is ze zelf ook niet dolenthousiast, kan het alleen maar een opluchting worden :)

Lastig van die persoonlijke punten/afknappers, ik zou het gewoon neutraal houden dat het gevoel er niet is. Vind het ergens ook wel laf om de "it's not you, it's me" te spelen als je gewoon niet durft te zeggen dat iemand te dik/dyslectisch/whatever voor je is. Om iemand dan maar in onzekerheid te laten wat ze 'fout' gedaan hebben is ook niet alles. Moeilijk, moeilijk.
Die heb ik ook vaak gehoord inderdaad :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132472598
quote:

[..]

Uiteraard, maar ik was mezelf ook in die 11 voorgaande dates. Waarom het dan 12 dates duurt voordat mevrouw zegt geen gevoel te hebben kan ik dan met m'n pet niet bij.
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 13:56:22 #35
Brabo Bastard
pi_132472674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik was mezelf ook in die 11 voorgaande dates. Waarom het dan 12 dates duurt voordat mevrouw zegt geen gevoel te hebben kan ik dan met m'n pet niet bij.
Waarschijnlijk genoot ze enkel van de aandacht die ze kreeg en vond ze het na date 12 wel welletjes.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:58:00 #36
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132472741
Heb wel eens te horen gekregen dat ik iemands type niet ben, nou dan ligt het dus aan het uiterlijk. Maar dan hoef ik dus verder niet te horen wat er precies niet bevalt.

Als je na een aantal dates dus gewoon iemand niet écht leuk vind, en het dus niet uiterlijk of iets in het bijzonder is zou ik gewoon zeggen dat er gewoon geen verdere gevoelens zijn en dat het dus ook niet aan iets ligt of zo. Want dat is dan ook niet zo.
Grijp ze!
pi_132472855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:
Heb wel eens te horen gekregen dat ik iemands type niet ben, nou dan ligt het dus aan het uiterlijk. Maar dan hoef ik dus verder niet te horen wat er precies niet bevalt.

Als je na een aantal dates dus gewoon iemand niet écht leuk vind, en het dus niet uiterlijk of iets in het bijzonder is zou ik gewoon zeggen dat er gewoon geen verdere gevoelens zijn en dat het dus ook niet aan iets ligt of zo. Want dat is dan ook niet zo.
Iemands type niet zijn hoeft echt niet aan het uiterlijk te liggen. Vind ik dan. Type zegt zoveel meer dan uiterlijke kenmerken.
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 oktober 2013 @ 14:03:02 #38
Brabo Bastard
pi_132472908
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:

Er wordt vaak voor de makkelijkste uitweg gekozen, en zeggen dat iemand niet knap is is een veelgebruikte daarvoor.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:03:59 #39
402989 japiedevlugge
pi_132472945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:01 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Iemands type niet zijn hoeft echt niet aan het uiterlijk te liggen. Vind ik dan. Type zegt zoveel meer dan uiterlijke kenmerken.
In dit geval was het wel duidelijk, namelijk meteen op de eerste date. Waar het van te voren nog super gezellig was.
Grijp ze!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:34:36 #40
402989 japiedevlugge
pi_132474097
Je kan er ook een mooi verhaaltje van maken. Zo van:

Net als iedereen ben ook ik op zoek naar een speciaal iemand. Iemand met bepaalde eigenschappen die ik zelf niet eens allemaal weet. Maar nu ik je een tijdje heb leren kennen weet ik dat jij het niet voor mij bent. Je bent heel leuk, grappig en intelligent, het hele pakket. Maar er ontbreekt voor mij toch iets. Ik weet dat jij inmiddels meer gevoelens voor mij hebt gekregen. Maar helaas is dit niet wederzijds. Je verdient iemand die net zoveel van jou houdt, als jij van hem. En die gene kom je vast nog wel een keer tegen. Vaarwel <naam>.

:P
Grijp ze!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:59:13 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132474951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:06 schreef rolklem het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:05:53 #42
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132475176
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.
Idd, sommige mensen passen gewoon niet bij elkaar, dat moet je niet gaan analyseren :)
Gewoon hopen dat je een ander tegenkomt!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132476334
Ik vind het enorm af hangen van waarom je de ander niet ziet zitten. Als het uiterlijk/karaktereigenschappen betreft zou ik het niet zeggen. Maar geloofsovertuiging wel bijvoorbeeld.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:41:48 #44
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132476485
Je bent dan ook zelf nogal een eikel als je na een x aantal dates denkt: nehh, het uiterlijk spreekt me niet aan. WTF heb je dan aan je ogen gehad alle vorige keren??
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:43:20 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132476532
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
Je bent dan ook zelf nogal een eikel als je na een x aantal dates denkt: nehh, het uiterlijk spreekt me niet aan. WTF heb je dan aan je ogen gehad alle vorige keren??
Alcohol :9
pi_132476724
Na een aantal dates kunnen toch opeens karaktereigenschappen of opvattingen tevoorschijn komen die in de eerdere dates niet ter sprake zijn gebracht maar voor sommige mensen wel van een doorslaggevende reden kunnen zijn? Ik kom ook nog vaak genoeg dingen tegen bij mijn vriend.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:49:24 #47
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132476763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef Wolken het volgende:
Na een aantal dates kunnen toch opeens karaktereigenschappen of opvattingen tevoorschijn komen die in de eerdere dates niet ter sprake zijn gebracht maar voor sommige mensen wel van een doorslaggevende reden kunnen zijn? Ik kom ook nog vaak genoeg dingen tegen bij mijn vriend.
Zolang het maar geen slipjes zijn van andere vrouwen ;) *O*
pi_132477790
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb het nu wel over na minimaal 1 succesvolle date. Het is geen feedback in mijn ogen, als iemand tegen mij zegt je bent dit of dat, ga ik dat niet veranderen. Ik verander niet voor anderen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 16:14:21 #49
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132477819
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Alcohol :9
nee daar heb je de ONS voor. Of dat je weet, dit wordt hit&run
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:11:04 #50
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132480169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ik heb het nu wel over na minimaal 1 succesvolle date. Het is geen feedback in mijn ogen, als iemand tegen mij zegt je bent dit of dat, ga ik dat niet veranderen. Ik verander niet voor anderen.
Dan snap ik al helemaal niet waarom je haar feedback zou geven, als ze er zelf zo in staat.
En 1 succesvolle date is nog niet zo lang toch, kan heel prima in het begin op bepaalde zaken mislopen. Begrijpt ze vast wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')