Edit, weet je... Laat maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zegt niet gewoon "niet mijn type", maar je zegt dat ze te dik is? Echt sociaal ben je niet blijkbaar.
Als ik een vrouw was zou ik volledig afknappen op je dyslexie. Alleen jammer dat je zoiets lang verborgen kunt houden.quote:
Ik heb het andersom meegemaakt. Iemand die ik heel erg zag zitten en die zei na 12 dates dat haar gevoel gewoon niet goed was. Dan heb ik nog 10x liever dat ze gewoon zegt wat voor persoonlijke punten ze niet zo leuk vond.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Even een iets serieuzere noot:
(want dat van dat dove meisje is Paiq is natuurlijk ongehoord.)
Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?
Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb het andersom meegemaakt. Iemand die ik heel erg zag zitten en die zei na 12 dates dat haar gevoel gewoon niet goed was. Dan heb ik nog 10x liever dat ze gewoon zegt wat voor persoonlijke punten ze niet zo leuk vond.
Mannen kunnen moeilijk inschatten wat dat soort vage omschrijvingen nou precies inhouden. Totaal vorm- en definitieloos..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?
Gewoon eerlijk zeggen dat je het verder niet zo ziet zitten. Misschien is ze zelf ook niet dolenthousiast, kan het alleen maar een opluchting wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
Persoonlijk ben ik altijd mezelf op een date. Je anders voordoen heeft toch geen zin en daar prikken ze zo doorheenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in die dates gewoon jezelf was. Waarom zou je wilken horen wat zij specifiek niet zo leuk vond? Ga je je dan veranderen?
En dat eigenlijk. Een direct antwoord is veel beter. Ja, je voelt je kut als het negatief is. Maar daar is nog niemand aan doodgegaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:31 schreef Deshain het volgende:
[..]
Mannen kunnen moeilijk inschatten wat dat soort vage omschrijvingen nou precies inhouden. Totaal vorm- en definitieloos..
Die heb ik ook vaak gehoord inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zeggen dat je het verder niet zo ziet zitten. Misschien is ze zelf ook niet dolenthousiast, kan het alleen maar een opluchting worden![]()
Lastig van die persoonlijke punten/afknappers, ik zou het gewoon neutraal houden dat het gevoel er niet is. Vind het ergens ook wel laf om de "it's not you, it's me" te spelen als je gewoon niet durft te zeggen dat iemand te dik/dyslectisch/whatever voor je is. Om iemand dan maar in onzekerheid te laten wat ze 'fout' gedaan hebben is ook niet alles. Moeilijk, moeilijk.
Uiteraard, maar ik was mezelf ook in die 11 voorgaande dates. Waarom het dan 12 dates duurt voordat mevrouw zegt geen gevoel te hebben kan ik dan met m'n pet niet bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk genoot ze enkel van de aandacht die ze kreeg en vond ze het na date 12 wel welletjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik was mezelf ook in die 11 voorgaande dates. Waarom het dan 12 dates duurt voordat mevrouw zegt geen gevoel te hebben kan ik dan met m'n pet niet bij.
Iemands type niet zijn hoeft echt niet aan het uiterlijk te liggen. Vind ik dan. Type zegt zoveel meer dan uiterlijke kenmerken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:
Heb wel eens te horen gekregen dat ik iemands type niet ben, nou dan ligt het dus aan het uiterlijk. Maar dan hoef ik dus verder niet te horen wat er precies niet bevalt.
Als je na een aantal dates dus gewoon iemand niet écht leuk vind, en het dus niet uiterlijk of iets in het bijzonder is zou ik gewoon zeggen dat er gewoon geen verdere gevoelens zijn en dat het dus ook niet aan iets ligt of zo. Want dat is dan ook niet zo.
Er wordt vaak voor de makkelijkste uitweg gekozen, en zeggen dat iemand niet knap is is een veelgebruikte daarvoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef japiedevlugge het volgende:
Heb wel eens te horen gekregen dat ik iemands type niet ben, nou dan ligt het dus aan het uiterlijk. Maar dan hoef ik dus verder niet te horen wat er precies niet bevalt.
Als je na een aantal dates dus gewoon iemand niet écht leuk vind, en het dus niet uiterlijk of iets in het bijzonder is zou ik gewoon zeggen dat er gewoon geen verdere gevoelens zijn en dat het dus ook niet aan iets ligt of zo. Want dat is dan ook niet zo.
In dit geval was het wel duidelijk, namelijk meteen op de eerste date. Waar het van te voren nog super gezellig was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:01 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Iemands type niet zijn hoeft echt niet aan het uiterlijk te liggen. Vind ik dan. Type zegt zoveel meer dan uiterlijke kenmerken.
Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.quote:
Idd, sommige mensen passen gewoon niet bij elkaar, dat moet je niet gaan analyserenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.
Alcoholquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
Je bent dan ook zelf nogal een eikel als je na een x aantal dates denkt: nehh, het uiterlijk spreekt me niet aan. WTF heb je dan aan je ogen gehad alle vorige keren??
Zolang het maar geen slipjes zijn van andere vrouwenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef Wolken het volgende:
Na een aantal dates kunnen toch opeens karaktereigenschappen of opvattingen tevoorschijn komen die in de eerdere dates niet ter sprake zijn gebracht maar voor sommige mensen wel van een doorslaggevende reden kunnen zijn? Ik kom ook nog vaak genoeg dingen tegen bij mijn vriend.
Ik heb het nu wel over na minimaal 1 succesvolle date. Het is geen feedback in mijn ogen, als iemand tegen mij zegt je bent dit of dat, ga ik dat niet veranderen. Ik verander niet voor anderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat het niet is na een lange relatie en zelfs dan vind ik die redenen altijd zo onzinnig. Als het er niet is dan houdt het op, dat is altijd een beetje pijnlijk. Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten als iemand dan ook nog feedback gaat geven.
Dan snap ik al helemaal niet waarom je haar feedback zou geven, als ze er zelf zo in staat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel over na minimaal 1 succesvolle date. Het is geen feedback in mijn ogen, als iemand tegen mij zegt je bent dit of dat, ga ik dat niet veranderen. Ik verander niet voor anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |