En toch denk ik dat ik 10 mijl naar het noordwesten, westen, zuidwesten etc erg weinig matches zal hebben. Die regel gaat niet perse voor iedereen opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je ook nog noordoost, noordwest, zuidoost en zuidwest hebt, dat is al 8 keer zo veelom nog maar te zwijgen over windrichtingen NNW, NNO, etc
![]()
Zeg alsjeblieft dat je aan het trollen bent!
8*0 is ook 0quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ik 10 mijl naar het noordwesten, westen, zuidwesten etc erg weinig matches zal hebben. Die regel gaat niet perse voor iedereen op![]()
Misschien toch maar eens verhuizen, krijg ik ineens twee keer zoveel matches
auw...quote:
He wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
Nu een doof meisje op Paiq getroffen. Enorm interessant
Vraag of ze een prater is. Badum tssssshhhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
Nu een doof meisje op Paiq getroffen. Enorm interessant
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Rickario het volgende:
Masturbeer je?
Huh wat?
Wat studeer je?
Voor mij staat eerlijkheid altijd en overal op 1.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Even een iets serieuzere noot:
(want dat van dat dove meisje is Paiq is natuurlijk ongehoord.)
Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?
Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?
Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
Dit. En dat verwacht ik ook andersom. Kan zeer doen maar dan heb je wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef rolklem het volgende:
[..]
Voor mij staat eerlijkheid altijd en overal op 1.
Gewoon eerlijk zeggen waar het op stuk loopt. Dan ben je eerlijk en heeft zij er ook nog wat aan. Als je het een beetje tactvol doet levert het geen problemen op is mijn ervaring. En wordt het zelfs gewaardeerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
It's not you, it's me!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Vertellen dat je niet hetzelfde voelt maar geen reden geven zoals hierboven gesuggereerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Je zegt niet gewoon "niet mijn type", maar je zegt dat ze te dik is? Echt sociaal ben je niet blijkbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik zeg altijd waarom ik niet verder wil.
Te dik, niet mijn humor, geen gevoelens enz enz. Kan lullig zijn maar het is de waarheid.
Omdat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vertellen dat je niet hetzelfde voelt maar geen reden geven zoals hierboven gesuggereerd.
Onnodig kwetsend / hard. Als je gewoon zegt dat iemand je type niet is of dat je geen gevoelens hebt dan is het duidelijk. Tenzij iemand aan zou dringen om specifieker te worden, maar de meeste mensen zitten daar heus niet op te wachten.quote:
Dan hoor ik duidelijk niet bij de meeste mensen want ik zit daar altijd op te wachten. Niet omdat ik zo geweldig onzeker ben, maar omdat ik altijd nieuwsgierig ben naar hoe andere mensen over mij denken. Daarom zou ik het ook zelf al uit mijzelf vertellen. En eerlijk gezegd kom ik ook altijd zulk soort vrouwen tegen, die het ook willen weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:15 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Onnodig kwetsend / hard. Als je gewoon zegt dat iemand je type niet is of dat je geen gevoelens hebt dan is het duidelijk. Tenzij iemand aan zou dringen om specifieker te worden, maar de meeste mensen zitten daar heus niet op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |