abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:37:54 #1
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132434869

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_132436857
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef MissGump het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat je ook nog noordoost, noordwest, zuidoost en zuidwest hebt, dat is al 8 keer zo veel :o om nog maar te zwijgen over windrichtingen NNW, NNO, etc :o

Zeg alsjeblieft dat je aan het trollen bent!

En toch denk ik dat ik 10 mijl naar het noordwesten, westen, zuidwesten etc erg weinig matches zal hebben. Die regel gaat niet perse voor iedereen op ;)

Misschien toch maar eens verhuizen, krijg ik ineens twee keer zoveel matches
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132437125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:30 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

En toch denk ik dat ik 10 mijl naar het noordwesten, westen, zuidwesten etc erg weinig matches zal hebben. Die regel gaat niet perse voor iedereen op ;)

Misschien toch maar eens verhuizen, krijg ik ineens twee keer zoveel matches
8*0 is ook 0 :P
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132437174
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef MissGump het volgende:

[..]

^O^
pi_132437189
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef MissGump het volgende:

[..]

auw...
touche
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132445027
Nu een doof meisje op Paiq getroffen. Enorm interessant :D
pi_132445248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
He wat?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132445328
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Miniem het volgende:

[..]

He wat?
Dat 'hoor' je niet vaak inderdaad :')
pi_132445598
Wa zeggie? /B2
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132446357
Masturbeer je?
Huh wat?
Wat studeer je?
;(
pi_132448108
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
Vraag of ze een prater is. Badum tssssshhh
pi_132448654
''Heb je hem er nog in gehad dit weekend?''

''Heh?''

''OF JE HET NAAR JE ZIN GEHAD HEBT DIT WEEKEND!''

''Euh...ja...''

''Heb je nog vies gedaan?''

''He, wat??''

''OF JE OP DE FIETS GEGAAN BENT!''
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132449705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Rickario het volgende:
Masturbeer je?
Huh wat?
Wat studeer je?
;(
_O- :@
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132451258
Maarrr wat is er zo interessant aan?
pi_132454838
Even een iets serieuzere noot:

(want dat van dat dove meisje is Paiq is natuurlijk ongehoord. :'))

Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?

Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
pi_132455092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Moogwai10 het volgende:

Weleens meegemaakt dat je er na een paar dates achter komt dat de date in kwestie het eigenlijk toch niet helemaal voor je is en je dit de date (die het juist allemaal aardig ziet zitten) moet gaan verkondigen?

Hoe pakken jullie dit aan? Gewoon een paar algemene clichés er tegenaan gooien "geen klik / geen chemie bla, bla" en verder geen opsommingen van negatieve persoonlijke punten e.d. om de date niet meteen een depressie in te sturen?
Voor mij staat eerlijkheid altijd en overal op 1.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:52:21 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132456667
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef rolklem het volgende:

[..]

Voor mij staat eerlijkheid altijd en overal op 1.
Dit. En dat verwacht ik ook andersom. Kan zeer doen maar dan heb je wel duidelijkheid.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132458630
quote:

Gewoon eerlijk zeggen waar het op stuk loopt. Dan ben je eerlijk en heeft zij er ook nog wat aan. Als je het een beetje tactvol doet levert het geen problemen op is mijn ervaring. En wordt het zelfs gewaardeerd :)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:43:15 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132459180
quote:

It's not you, it's me!
Of gewoon niks meer laten horen

Gewoon volwassen zijn dus :7
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:42:39 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132461209
Ik zeg altijd waarom ik niet verder wil.
Te dik, niet mijn humor, geen gevoelens enz enz. Kan lullig zijn maar het is de waarheid.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 23 oktober 2013 @ 07:20:03 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132463679
quote:

Vertellen dat je niet hetzelfde voelt maar geen reden geven zoals hierboven gesuggereerd.
pi_132464011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik zeg altijd waarom ik niet verder wil.
Te dik, niet mijn humor, geen gevoelens enz enz. Kan lullig zijn maar het is de waarheid.
Je zegt niet gewoon "niet mijn type", maar je zegt dat ze te dik is? Echt sociaal ben je niet blijkbaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132465635
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 07:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vertellen dat je niet hetzelfde voelt maar geen reden geven zoals hierboven gesuggereerd.
Omdat?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:15:50 #24
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132465841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:06 schreef rolklem het volgende:

[..]

Omdat?
Onnodig kwetsend / hard. Als je gewoon zegt dat iemand je type niet is of dat je geen gevoelens hebt dan is het duidelijk. Tenzij iemand aan zou dringen om specifieker te worden, maar de meeste mensen zitten daar heus niet op te wachten.
Grijp ze!
pi_132465861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:15 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Onnodig kwetsend / hard. Als je gewoon zegt dat iemand je type niet is of dat je geen gevoelens hebt dan is het duidelijk. Tenzij iemand aan zou dringen om specifieker te worden, maar de meeste mensen zitten daar heus niet op te wachten.
Dan hoor ik duidelijk niet bij de meeste mensen want ik zit daar altijd op te wachten. Niet omdat ik zo geweldig onzeker ben, maar omdat ik altijd nieuwsgierig ben naar hoe andere mensen over mij denken. Daarom zou ik het ook zelf al uit mijzelf vertellen. En eerlijk gezegd kom ik ook altijd zulk soort vrouwen tegen, die het ook willen weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')