wel als het een baby is van madame_paon en tongquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het algemeen bestel je sowieso geen gebak als je vrouw een miskraam heeft gehad...
Beschuit met gestampte muisjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het algemeen bestel je sowieso geen gebak als je vrouw een miskraam heeft gehad...
Tenzij het een meisje was.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, vanwege die meneer ja. Draai er nou maar niet om heenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind de foto creepy, is mijn oordeel.
Klootzak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Bij een miskraam hoort geen taart inderdaad.. daar bij horen beschuitjes met gestampte muisjes
En dát mijn waarde is dus wél een vooroordeel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij het een meisje was.
[..]
Ja, vanwege die meneer ja. Draai er nou maar niet om heen
Ik dacht dat je naar je piemelcake.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ineens trek.
ah daar is die nog een keerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ineens trek.
Precies. Walgelijk van je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dát mijn waarde is dus wél een vooroordeel.
vlaaiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:57 schreef Elan het volgende:
Cake met koffie is trouwens wel gebruikelijk op begrafenissen in Nederland.
quote:
quote:
Bij een miskraan kan het ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:57 schreef Elan het volgende:
Cake met koffie is trouwens wel gebruikelijk op begrafenissen in Nederland.
Zou een maandsalaris uitgeven aan een taart zo groot en mooi wanneer ik dat bericht krijg. Mooiste nieuws van het jaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort gebak bestel je toch nog niet eens als je vrouw net een miskraam gehad heeft man.
Precies, dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... wat doet dat blondje ertussen?
Misschien een goed idee voor een topic in OUD?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij een miskraan kan het ook gewoon hoor.
[ afbeelding ]
En dan flinke stukken eruit snijden om het leed te vergeten.
Probeer maar, kan je lekker gaan DM-en met Knut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een goed idee voor een topic in OUD?
wat een ongebruikelijke houdingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh Kapiteintje is veel beter in zulke dingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probeer maar, kan je lekker gaan DM-en met Knut.
Ook deze foto vind ik creepy...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OUD staat voor ouders he, die oefenen met streng zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Waarom zijn ze zo streng wanneer je in OUD trolt?
Kapiteintje heeft bijvoorbeeld geen ban. Het was meer het aanhouden van kutten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Omdat ze dat niet leuk schijnen te vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Omdat hij terugkrabbelde ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kapiteintje heeft bijvoorbeeld geen ban. Het was meer het aanhouden van kutten.
Ik als toekomstig admin heb ze ook netjes aangegeven.
omdat wij van VBL zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Daar moeten de braadworsten en die wortel in. Beetje nadenken he Ron.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... wat doet dat blondje ertussen?
Hij had inderdaad wat moeite met de graaicultuur daar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terugkrabbelde? Ging hij ook z'n e-handen uitsteken?
Die zijn nu al goed met worstenquote:
quote:
Waar zitten jullie met je gedachten joh, stelletje smeerpijpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rechtste is nu al zwanger man wtf.
Eiwitbuikjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rechtste is nu al zwanger man wtf.
Of ze over acht jaar nog zo onschuldig kunnen kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waar zitten jullie met je gedachten joh, stelletje smeerpijpen.
lekker veel rijstpakketjes opquote:
Pakken wat je pakken kan want voor je het weet zit je weer een maand zonderquote:
Een bom geplaatst bij het GelreDome, en nu is het concert van Anouk afgelastquote:
Anouk is ook een hoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een bom geplaatst bij het GelreDome, en nu is het concert van Anouk afgelast
Barbie schijnt zich te hebben verhangen met een riem in haar caravan te Spanje, of in ieder geval een poging tot.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ensdag-afgelast.html
Heb je de nieuwe auto van mevr. Minaj al gezien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barbie schijnt zich te hebben verhangen met een riem in haar caravan te Spanje, of in ieder geval een poging tot.
Mooi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barbie schijnt zich te hebben verhangen met een riem in haar caravan te Spanje, of in ieder geval een poging tot.
Ik vind dat echt zo'n wanstaltig wijf hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie kleur, past goed bij haar
[ afbeelding ]
knut redt zichzelf wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook connecties als je ze nodig hebt.
Bedankt voor deze visie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n wanstaltig wijf he
Net goed. Als je vrijwillig naar een concert van Anouk gaat verdien je gewoon straf.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ensdag-afgelast.html
Ga met hem mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
knut redt zichzelf wel.
wel heb ik nog iemand nodig die mijn broertje kan opvangen zaterdag, hij gaat de grote stad amsterdam in.
een renault megane zou ook goed bij dr passenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
een renault megane zou ook goed in dr passen
Lamborghini zou gewoon geen auto's aan dat soort mensen moeten leveren, verpest het imago.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet eens interviews met haar kijken. 't is best een tof mens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n wanstaltig wijf he
En Ajax geen seizoenskaarten aan mensen welke toch niet komen opdagen. Wat doe je eraan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lamborghini zou gewoon geen auto's aan dat soort mensen moeten leveren, verpest het imago.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lamborghini zou gewoon geen auto's aan dat soort mensen moeten leveren, verpest het imago.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval mooi.
Prachtigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, scarlett is de mooistequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie helemaal hoteldebotel van Scarlett zijn. Er zijn mooiere vrouwen.
Er zijn er zeker meer waar ik de deur voor open doequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie helemaal hoteldebotel van Scarlett zijn. Er zijn mooiere vrouwen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooiere getinte vrouwen ja. Dit is wel zo een beetje de mooiste bleekscheet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als die naakt voor me zou staan zou ik ook een scheiding overwegen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
Er is maar 1 vrouw voor mij.
[ afbeelding ]
Nogal ja.quote:
Enkelvoud, banquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi mensen. Er zijn weer bans gevallen blijkbaar.
De dag is nog niet voorbijquote:
Hoi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi mensen. Er zijn weer bans gevallen blijkbaar.
Dat zijn toch geen bansquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi.
Knut is even weg en Xcachet ook maar die komt gelukkig morgen weer.
Maar waarvoor is de vraag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi.
Misschien kunnen we een verzoek indienen om de bans van Knut en Xcachet om te wisselenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi.
Wat lul jij nou slapquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een verzoek indienen om de bans van Knut en Xcachet om te wisselen
Je mag wel het verzoek indienen ze beide over te nemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een verzoek indienen om de bans van Knut en Xcachet om te wisselen
Gewoon Knut terug die griet post al ergens anders dus daar zal je in principe geen last meer van hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Knut heeft er voor gezorgd dat het concert van Anouk is afgelast. Hij plaatste een Fokbom bij het GelreDome. Hij dacht dat Ajax moest voetballenquote:
Terechte ban dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knut heeft er voor gezorgd dat het concert van Anouk is afgelast. Hij plaatste een Fokbom bij het GelreDome. Hij dacht dat Ajax moest voetballen
Misschien kunnen we een cirkel maken en ons medeleven geven aan al die teleurgestelde fans van Anouk?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haha in sherlock. Die Rens haha, wat een hypocriet stuk vreten.
Kan jij jezelf geen ban geven, snotneusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag wel het verzoek indienen ze beide over te nemen.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan jij jezelf geen ban geven, snotneus
Wat moeten ze met een rondje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een cirkel maken en ons medeleven geven aan al die teleurgestelde fans van Anouk?
Hij zegt dat ik een permban moest krijgen omdat ik irritant was. Terwijl Rens zelf nog 20x zo irritant kan doen.quote:
nietesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moeten ze met een rondje?
[..]
Hij zegt dat ik een permban moest krijgen omdat ik irritant was. Terwijl Rens zelf nog 20x zo irritant kan doen.
Eigenlijk heb je dus geen reet aan mod zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen.
Haha, sta jij even mooi te kijk nu.
Kleuterschool niveautje dit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt dat ik een permban moest krijgen omdat ik irritant was. Terwijl Rens zelf nog 20x zo irritant kan doen.
Jawel hoor, ik kan al jouw reacties wegmieteren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dus geen reet aan mod zijn.
kratje bier als je het doetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kan al jouw reacties wegmieteren.
Hand in Handquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou al op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik kan al jouw reacties wegmieteren.
Ik was heel even opgewonden, maar ik was even vergeten dat ik het woord 'al' heb gebruikt, dat is me veel te veel werk.quote:
Je kunt niet met terugwerkende kracht z'n account verwijderen ofzo? Met de hand alles doen is wat veel werk ja, zeker aangezien hij al een half jaar ofzo niets anders dan fokken doetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was heel even opgewonden, maar ik was even vergeten dat ik het woord 'al' heb gebruikt, dat is me veel te veel werk.
Dat kan helaas niet,nee. Alles zou met de hand moeten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt niet met terugwerkende kracht z'n account verwijderen ofzo? Met de hand alles doen is wat veel werk ja, zeker aangezien hij al een half jaar ofzo niets anders dan fokken doet
Wat heb je tegen mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt niet met terugwerkende kracht z'n account verwijderen ofzo? Met de hand alles doen is wat veel werk ja, zeker aangezien hij al een half jaar ofzo niets anders dan fokken doet
Oké.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je snapt deze grap niet eens omdat je er gisteren niet was man.
Val jij op vrouwen dat je daar zomaar een mening over kan hebben?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met lang haar: Ja
Met kort haar: Nee
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Val jij op vrouwen dat je daar zomaar een mening over kan hebben?
Tot nooitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga weer FIFA spelen mensen.
Was weer leuk.
Wees een specifieker, Emme Watson voor wat? Als lead voor de film gebaseerd op je eigen geschreven novel, als vriendin, om te neuken, als sportinstructrice?quote:
Als sportinstructrice op speciaal onderwijs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees een specifieker, Emme Watson voor wat? Als lead voor de film gebaseerd op je eigen geschreven novel, als vriendin, om te neuken, als sportinstructrice?
Dan weet ik het nog niet. Ze heeft wel uitstraling en kan denk ik best streng zijn maar ze is een flyweight dus qua lichaam imponeert ze niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als sportinstructrice op speciaal onderwijs.
Ben benieuwd.
http://www.bcc.nl/nintend(...)930&s2m_exaffid=2987quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:44 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier toevallig die nog een 3DS over heeft die hij wil verkopen?
Wat is dit? Ik vraag overduidelijk om aandacht en toch zet jij jezelf in het middelpunt...quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2031509/7/25#132234014]woensdag 16 oktober 2013 18:45[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/363225]Geo4kant[/url] het volgende:
Geen trekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik vraag overduidelijk om aandacht en toch zet jij jezelf in het middelpunt...
Maar oke. Hoe komt dan zo?
Ben je op dieet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen trek
En waarom heb jij teveel gegeten?
De vlees hoeveelheid stond niet in verhouding tot de rest maar was te lekker om niet op te eten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen trek
En waarom heb jij teveel gegeten?
Ze kan misschien een hamster uit der eigen doos trekken en dan "TADAAAA" roepen, maar ze is geen goochelaar en zeker geen tovenaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kan als Hermelien Griffel op komen draven en dan mensen bang maken via een goocheldoos dat ze geheime krachten bezit.
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vlees hoeveelheid stond niet in verhouding tot de rest maar was te lekker om niet op te eten.
wat erg, was het zo lekker?quote:
boeiendquote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee juist niet. Maar ik had gewoon geen trek
Sla, gebakken aardappels en 2 schnitzels.quote:
Ik geloof dat ik weer beter ben.quote:
2 Schnitzelsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla, gebakken aardappels en 2 schnitzels.
Bedankt voor deze interesse. Ik voel mij gelijk weel op mijn plaats hier.
Met echte mayonaise of zonder?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik dus tegen misselijk zijn aan. Die Afrikaantjes treffen het maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Schnitzels
Ik zat al vol na 1 schnitzel
Van Calvé. Je mag zelf een oordeel geven.quote:
Ik had hetzelfde, maar kreeg de 2e schnitzel niet op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ja. Heel veel vlees voor een klein konijntje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Schnitzels
Ik zat al vol na 1 schnitzel
Ok dan ga ik je nu met rust laten, ik denk dat je nu wel genoeg aandacht heb gehadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik dus tegen misselijk zijn aan. Die Afrikaantjes treffen het maar.
[..]
Van Calvé. Je mag zelf een oordeel geven.
Zaanse is natuurlijk superieur maar toch een zeven voor de moeite.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik dus tegen misselijk zijn aan. Die Afrikaantjes treffen het maar.
[..]
Van Calvé. Je mag zelf een oordeel geven.
Even eerlijk, heb jij opdracht van GGMM om op ons te passen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Heel veel vlees voor een klein konijntje.
Bedanktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan ga ik je nu met rust laten, ik denk dat je nu wel genoeg aandacht heb gehad
Nee man. Ik zag toevallig die posts over de schnitzels en dacht: pfffff ik word al vol als ik er aan denk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Even eerlijk, heb jij opdracht van GGMM om op ons te passen?
Graag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga weer FIFA spelen mensen.
Was weer leuk.
GTA V saved automatisch na zoveel tijd je maakt je druk om niksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Ik had mijn game dus even op pauze staan.....
Pleurt mijn xbox uit
Echt he...... als ik weer die saved games kwijt ben
Dan speel ik NOOIT meer GTA!
We hebben nog maar 2 wedstrijden gevoetbald. Eerst volgende wedstrijd pas 02-11quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktNog gevoetbald met je nieuwe, debiele fanatieke voetbal team. Of gooit de regen roet in het eten?
Haha eten.
Ik ga nu checken!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GTA V saved automatisch na zoveel tijd je maakt je druk om niks. Trouwens na elke missie ook dus zoveel content zal er ook niet verloren gegaan zijn.
Scheelt nogal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Ik zag toevallig die posts over de schnitzels en dacht: pfffff ik word al vol als ik er aan denk.
Beter koop je dan nooit meer een Xbox.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Ik had mijn game dus even op pauze staan.....
Pleurt mijn xbox uit
Echt he...... als ik weer die saved games kwijt ben
Dan speel ik NOOIT meer GTA!
Bedankt voor deze anekdote.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt nogal.
Van die Duitse joekels of 2 van die schnitzels die je bij de C1000 koopt in zo'n doosje.
In Duitsland moet je echt nooit een XXL schnitzel bestellen want daar is geen beginnen aan dikke 500 gram vlees en dan nog je patat en zo.
Zelfs 2 van die uit een doosje krijg ik niet eens opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt nogal.
Van die Duitse joekels of 2 van die schnitzels die je bij de C1000 koopt in zo'n doosje.
In Duitsland moet je echt nooit een XXL schnitzel bestellen want daar is geen beginnen aan dikke 500 gram vlees en dan nog je patat en zo.
Bij Xbox heb je gratis cloudstorage dus dit argument is niet bepaald steekhoudend.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb PS+ dus mijn savegames worden ook automatisch geupload naar een cloudservicealtijd fijn als het lokaal mis gaat. Ook al is het nog nooit misgegaan bij mijn playstation.
Nog niks. Ik ga nu sporten en dan eet ik vanavond een gegrilde kippenbout met zilvervliesrijst en gele paprika.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kapiteintje mijn grote vriend.
Wat heb jij gegeten vandaag?
Dan moet je dat ff vertellen tegen C_A.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Xbox heb je gratis cloudstorage dus dit argument is niet bepaald steekhoudend.
Speel je Fifa ?
Nee doe maar nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter koop je dan nooit meer een Xbox.
dat heb ik ook op, maar dan met wat meer verschillende groentesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niks. Ik ga nu sporten en dan eet ik vanavond een gegrilde kippenbout met zilvervliesrijst en gele paprika.
quote:
Nee ik probeerde politie kwijt te raken.... Heb deze missie al gedaan. Daarom baalde ik dat het even niet lukte. maar sta nu verscholen in een boomquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je kan die settings gewoon veranderen dan schakelt je Xbox niet meer vanzelf uit.
Aha dat is zuur ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik probeerde politie kwijt te raken.... Heb deze missie al gedaan. Daarom baalde ik dat het even niet lukte. maar sta nu verscholen in een boom
Nou ik zat op 30%quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Aha dat is zuur ja.
Hoeveel % zit jij nu dan?
Haha wtf newbiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik zat op 30%
Nu op 11,6%
Ik had 2,5 dag gespeeld en toen 30%quote:
Zal niet verklappen wat precies, maar zet voor de gein (als je hem weer hebt) Trevor in zijn huis, althans bij die 'vrienden' je weet wel neer en switch van persoon en ga na een uurtje of zo weer terug naar Trevor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die had ik ja.
Tot ik opnieuw moest beginnen
Ik heb trevor weer nuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal niet verklappen wat precies, maar zet voor de gein (als je hem weer hebt) Trevor in zijn huis, althans bij die 'vrienden' je weet wel neer en switch van persoon en ga na een uurtje of zo weer terug naar Trevor.
Je gaat zeker lachen als je ziet wat hij gedaan heeft.
Ik doe mee, maar ik vind het ook maar wazigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #2] We zijn weer begonen *O*
zit een beetje op FOK! rond te klikken, wat een aparte dingen kom je tegen
Verkapte "ik doe mee, maar ik ben alsnog cool hoor!"-post.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar ik vind het ook maar wazig
Nou, ik ben benieuwd wat het is geworden.quote:
deze man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte "ik doe mee, maar ik ben alsnog cool hoor!"-post.
Zilvervliesrijst met een kippenbout en een gele paprika als groente. Als je goed had opgelet wist je dit gisteren al.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd wat het is geworden.
Soms heb ik echt het idee dat alleen wij twee écht geïnteresseerd zijn in Kapi.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst met een kippenbout en een gele paprika als groente. Als je goed had opgelet wist je dit gisteren al.
Het moet ook Kapiteintje zelf zwaar vallen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het idee dat alleen wij twee écht geïnteresseerd zijn in Kapi.
Ik waardeer het ook zeer jongens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het idee dat alleen wij twee écht geïnteresseerd zijn in Kapi.
Och, het cliché dat je maar 2 of 3 echte vrienden hebt blijkt maar weer waar he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moet ook Kapiteintje zelf zwaar vallen.
Dat is best leuk om te doen hoor, paar keer meegedaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #2] We zijn weer begonen *O*
zit een beetje op FOK! rond te klikken, wat een aparte dingen kom je tegen
Huilgedrag van sommige van onze negroïde medemensen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Wat vinden jullie van de zwarte pieten discussie?
Ik wist alleen zilvervliesrijst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst met een kippenbout en een gele paprika als groente. Als je goed had opgelet wist je dit gisteren al.
Ik ben het er mee eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Voor wat betreft het rode lippen argument en de negerringen in de oren kan ik het op zich nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Huilgedrag van sommige van onze negroïde medemensen.
Ik vind die 100.000 plaatjes op FB behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
ik ga prem wit verven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Je hebt me.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte "ik doe mee, maar ik ben alsnog cool hoor!"-post.
Mij boeit het niet zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Dat zal ik ook maar eens doen dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar weer eens tokkies uitlachen op 3.
Meeloper.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal ik ook maar eens doen dan.
Jij hebt hem gekocht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef Tjacka het volgende:
iemand al bezig met dat boek van boskamp?
Jammer voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef Typisch het volgende:
ik moet werken tijdens feyenoord dit weekend
Ik ben in Amersfoort geweest vandaag. Dat je het weet.quote:
Ik zie dit als een bedreiging.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben in Amersfoort geweest vandaag. Dat je het weet.
Kut.quote:
Zaalvoetbal is altijd wel lachen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef Dven het volgende:
Pfff, anderhalf uur zaalvoetballen. Best pittig. Arme liezen
Lekkere panna's geven ja toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zaalvoetbal is altijd wel lachen.
Zeker, maar ik heb in anderhalf jaar amper gesport, laat staan gevoetbald. Fysiek en technisch wel weer even wennen dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zaalvoetbal is altijd wel lachen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb in anderhalf jaar amper gesport, laat staan gevoetbald. Fysiek en technisch wel weer even wennen dus
Beetje lomp raggen van afstand.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekkere panna's geven ja toch.
Nee joh, altijd er lustig op los combinerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekkere panna's geven ja toch.
Vorige week op kunstgras gevoetbald maar vanavond regende het dus zijn we in de sporthal gegaan. Op kunstgras vooral last van m'n hamstrings nadien, nu de liezen. Er komt geen eind aanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan ga je er zeker last van krijgen.
Met of zonder zijlijn? Met een wand moet je het spel toch aanpassen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, altijd er lustig op los combineren
Met. Maar ik geniet meer van mooi opgezette en uitgespeelde aanvallen over een flink aantal schijven met veel één keer raken dan van dat continue soleren en de bal afgeven wanneer je even geen uitweg voor jezelf ziet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met of zonder zijlijn? Met een wand moet je het spel toch aanpassen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
Er komt trouwens een update van mijn tooltje, die 100x beter is.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom typ jij trouwens je emoticons vóór je zin?
Vind het vaak maar een beetje sneu vermaak. Lekker door blijven trappen, hele dag rondlopen en dan alleen de randdebielen uitzenden natuurlijk. Van mij mogen die powned gekkies wel een keer goed aangepakt worden. Met die kleine kutmarokkaan voorop.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Nu al een legendarische uitzending haha! Russische balk onderin beeld
Die is vandaag aangehoudenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vaak maar een beetje sneu vermaak. Lekker door blijven trappen, hele dag rondlopen en dan alleen de randdebielen uitzenden natuurlijk. Van mij mogen die powned gekkies wel een keer goed aangepakt worden. Met die kleine kutmarokkaan voorop.
Net was het wel enorm triest. Ging die Tom Staal een Russische ondernemer in Amsterdam lastig vallen met de huidige politieke situatie. Die man werd helemaal gek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vaak maar een beetje sneu vermaak. Lekker door blijven trappen, hele dag rondlopen en dan alleen de randdebielen uitzenden natuurlijk. Van mij mogen die powned gekkies wel een keer goed aangepakt worden. Met die kleine kutmarokkaan voorop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |