Tot nooitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga weer FIFA spelen mensen.
Was weer leuk.
Wees een specifieker, Emme Watson voor wat? Als lead voor de film gebaseerd op je eigen geschreven novel, als vriendin, om te neuken, als sportinstructrice?quote:
Als sportinstructrice op speciaal onderwijs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wees een specifieker, Emme Watson voor wat? Als lead voor de film gebaseerd op je eigen geschreven novel, als vriendin, om te neuken, als sportinstructrice?
Dan weet ik het nog niet. Ze heeft wel uitstraling en kan denk ik best streng zijn maar ze is een flyweight dus qua lichaam imponeert ze niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als sportinstructrice op speciaal onderwijs.
Ben benieuwd.
http://www.bcc.nl/nintend(...)930&s2m_exaffid=2987quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:44 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier toevallig die nog een 3DS over heeft die hij wil verkopen?
Wat is dit? Ik vraag overduidelijk om aandacht en toch zet jij jezelf in het middelpunt...quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2031509/7/25#132234014]woensdag 16 oktober 2013 18:45[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/363225]Geo4kant[/url] het volgende:
Geen trekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik vraag overduidelijk om aandacht en toch zet jij jezelf in het middelpunt...
Maar oke. Hoe komt dan zo?
Ben je op dieet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen trek
En waarom heb jij teveel gegeten?
De vlees hoeveelheid stond niet in verhouding tot de rest maar was te lekker om niet op te eten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen trek
En waarom heb jij teveel gegeten?
Ze kan misschien een hamster uit der eigen doos trekken en dan "TADAAAA" roepen, maar ze is geen goochelaar en zeker geen tovenaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kan als Hermelien Griffel op komen draven en dan mensen bang maken via een goocheldoos dat ze geheime krachten bezit.
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vlees hoeveelheid stond niet in verhouding tot de rest maar was te lekker om niet op te eten.
wat erg, was het zo lekker?quote:
boeiendquote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee juist niet. Maar ik had gewoon geen trek
Sla, gebakken aardappels en 2 schnitzels.quote:
Ik geloof dat ik weer beter ben.quote:
2 Schnitzelsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla, gebakken aardappels en 2 schnitzels.
Bedankt voor deze interesse. Ik voel mij gelijk weel op mijn plaats hier.
Met echte mayonaise of zonder?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla, gebakken aardappels en 2 schnitzels.
Bedankt voor deze interesse. Ik voel mij gelijk weel op mijn plaats hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |