Precies, dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... wat doet dat blondje ertussen?
Misschien een goed idee voor een topic in OUD?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij een miskraan kan het ook gewoon hoor.
[ afbeelding ]
En dan flinke stukken eruit snijden om het leed te vergeten.
Probeer maar, kan je lekker gaan DM-en met Knut.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien een goed idee voor een topic in OUD?
wat een ongebruikelijke houdingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh Kapiteintje is veel beter in zulke dingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probeer maar, kan je lekker gaan DM-en met Knut.
Ook deze foto vind ik creepy...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OUD staat voor ouders he, die oefenen met streng zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Waarom zijn ze zo streng wanneer je in OUD trolt?
Kapiteintje heeft bijvoorbeeld geen ban. Het was meer het aanhouden van kutten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Omdat ze dat niet leuk schijnen te vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Omdat hij terugkrabbelde ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kapiteintje heeft bijvoorbeeld geen ban. Het was meer het aanhouden van kutten.
Ik als toekomstig admin heb ze ook netjes aangegeven.
omdat wij van VBL zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef Dven het volgende:
Daar moeten de braadworsten en die wortel in. Beetje nadenken he Ron.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... wat doet dat blondje ertussen?
Hij had inderdaad wat moeite met de graaicultuur daar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Terugkrabbelde? Ging hij ook z'n e-handen uitsteken?
Die zijn nu al goed met worstenquote:
quote:
Waar zitten jullie met je gedachten joh, stelletje smeerpijpen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rechtste is nu al zwanger man wtf.
Eiwitbuikjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rechtste is nu al zwanger man wtf.
Of ze over acht jaar nog zo onschuldig kunnen kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Waar zitten jullie met je gedachten joh, stelletje smeerpijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |